Riikan hauska koirakoulu!

Kertokaa toki

Onko kukaan käynyt täällä?
Kokemuksia?
Kuulostaa ainakin ihan hyvältä paikalta. :)

7

3413

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle hermanni

Ei ole hauskaa

• Koiruus756
    • ertyuiolöpl

Kävin joskus yhdellä tai kahdella kurssilla. Toinen oli alkeistoko.
      En tiedä muista, mutta itse pidin koulutuksesta. Toki aika on rajallinen ja opetellaan monia asioita, mutta meillä ainakin sujui oikein hyvin. Joukossa oli erikokoisia ja ikäisiä koiria ja jokainen teki työnsä rauhassa.

Jos taas kysytään onko hauskaa, niin se kai riippuu ihmisestä. Kaikki pitävät eri asioista. Todennäköisesti juuri tuo alku on vähän tylsää ihmisten mielestä joka tapauksessa, mutta siitä se kuitenkin lähtee.

• 16+4

Tuolla en ole käynyt, mutta koirakoutsilla olen Samoin myös muutama kaveri käyny.
      http://www.koirakoutsi.fi/tuotteet.html?id=10/
      Ihan ok paikka ja luotettava.

Joskus erehdyin menemään rottdamesin koulutuksiin ja ainoa "ilo" siitä paikasta oli rikosilmoituksen teko.
      Pitäjää ei enää kiinnostanut pitää kursseja kun oli vaatinut ja saanut etukäteen maksun.

Todellakin kannattaa aina kysellä kokemukset eri paikoista.
      Että välttyy samalta kohtalolta.

• minäjaparikoiraa

Suosittelen. Pätevää kouluttaja ja monipuolista osaamista.

• koiraÄX

Kävin yhdellä kurssilla ja itse en pitänyt koulutusta kovin ammattitaitoisena. Koulutustapoja on niiiin monia, ja vaikka positiivista koulutusta mainostetaankin koirakoulun sivuilla, oli mielestäni jotkut koulutusmetodit hyvinkin erikoisia ja epäammattimaisia... melko kaukana positiivisesta vahvistamisesta.

• Jontte84

IHAN HUUHAATA! Ei omakohtaista kokemusta, mutta entisen tyttöystävän koira oli ihan kauhee. Mitään ei ollu oppinut koira ja emäntä. Ite sain koiran toimimaan aika kivasti ja sit rimpautin kaverilta apua. Koira toimi hyvin, emäntä ei (siksi se exä onkin).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe