onko muut huomanneet samaa, että välillä ovulaation aikoihin tulee pissahätä tavallista useammin? Näin ei itselläni joka kerta ole mutta taaskin ihmettelin että miksi on kokoajan pissahätä vaikka en ole juonut mitään ja sitten älysin että ai niin:D
ovulaatio ja pissahätä
7
9014
Vastaukset
- dsdsdffd
Ehkä. Joskus olen ollut huomaavinani samaa, mutta en ole ollut varma kuvittelenko asian.
- fddfdffsf
minusta tuntuu, että minulla voisi olla juuri ovulaation aikaan ja pari päivää ennen kuukautisia virtsanpidätysongelmia! Ei siis ihan karkailua, mutta sellainen olo, että "kohta tulee" :DDD Varmaan kaikki lihakset ovat siellä niin sekaisin, että johtuu siitä...
Olisi kiva ihan tutkia, että mitä kaikkea naisessa tapahtuu kuukautisten/ovulaation aikana.... Tuntuu kuin koko elimistö sekoaisi :D - koieiaiaiie
Mulla on vähän ennen kuukautisia pissahätä usein.. juttelin kerran siitä ystäväni kanssa, niin hän sanoi, että hän arvaa pissahädästä, että kohta alkaa kuukautiset..
- ovistelu
Kyllä on, mistä tämä voisi johtua? Tympeää =(
- Fifit
Vanha ketju mutta osuipa silmiini. Minusta tuntuu samalta, että ovulaation aikaan olisi pissihätä useammin ja tunne että kohta karkaa jos en pääse vessaan. Ihan kuin kaikki lihakset/kudokset olisi löysää tuolla alhaalla. Lisäksi on vaihtelevaa etomista ovulaatiota kuukautisiin. Jos nämä oireet nyt ovulaatiosta ja kierrosta johtuvat. Ovat ilmestyneet synnytyksen jälkeen, aiemmin en muista tämmöistä olleen/havainneeni. Myöskään raskauden aikana ei ollut tunnetta pidätysongelmista. Vastaavasti menkkojen aikaan tuntuu että jokaiset menkat vie kroppaa/alapään lihaksia takaisin kohti normaalitilaa ennen synnytystä. Synnytyksestä tosin aikaa 1,5v. Muutoin toipunut nopeasti n.3kk synnytyksestä mutta tämä kierto/etominen/pidätysvaikeustunne on jäänyt päälle.
- jgdfdsfasdfsa
Itselläni virtsaaminen on runsaampaa kuukautiskierron lopulla tai menkkojen alettua. Oletettavasti turvotuksena saatua nestettä poistuu, vaikka selkeää näkyvää turvotusta ei ole ollutkaan.
Hyvin paljon mahdollista myös, että pienemmillä virtsamäärillä vessatarpeen ilmeneminen liittyy kiertoon. Sitä en ole seurannut, mutta melkein väittäisin, että itse joudun käymään useammin vessassa kuukautiskierron jälkimmäisen parin viikon aikana kuin ensimmäisten parin viikon aikana. Kuten jo mainittua, olen taipuvainen pieneen hormoniturvotukseen.- Anonyymi
Täällä samaa ongelmaa! Lopetin pilsut huhtikuussa ja tämä alkoi kesäkuussa. Oon kirjoittanut oireet muistiin ja aina osuu ovulaation kohdalle. Oisko syynä, että
- värkit turpoaa: pissatus (itellä ainakin kestoerektio klitassa)
-munasarjat painaa rakkoa = pissatus
- jatkuva vuoto = tuntuu alapää märältä = pissatus
- hormonit saa lantiopohjan lihakset veltoiksi = pissatus.
Aina luulen, että se on vti, mutta menee ohi heti ovulaation jälkeen :D Menkkojen aikaan sama juttu, tosin paljon lievempänä. Kärsin myös herkästi jännityspissatuksesta.
Mutta tähänkin tottuu, vaikka aluksi tuntui tosi ärsyttävältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703303
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581142
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125