MARTTILA-SALONTIE.

Ei terassille !

Se grillikioski joka näkyy 10-tielle.Niin eikö niitä terassin kaiteita saa korjattua,kun on niin LAHOT ! Osa on pudonnut ja loput putoaa pian! Jos esim.lapsiperhe istuu terassilla ja lapset kiipeää kaiteille,niin huonosti käy.Ja sitten ne "tukkipöydät",kun nojaa toisella puolella niin toinen puoli nousee ylös ja siinä menee toiselta kahvit syliin ! Kuinka tällaista saa olla,eikö jonkun kuuluisi korjata,ennenkuin sattuu jotain ?!!

10

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blots

      Pidä pentusi kurissa,etteivät kiipee terassin kaiteelle,kai nyt osaat senyään lapsiasi kieltää,etteivät joka paikkaan hypi!

      • Paikat kuntoon !

        Voi pyhä sylvi ! Ei niitä voi enää terassin kaiteeksi kutsua ! Ja pienet lapsethan nyt kurkkivat aina kaiteilla.Kyllä taisi nyt älähtää se johon kalikka kalahtaa"! Kuka hyvänsä siellä käynyt voi saman todeta,mutta ei uskalla suutaan avata ! Kyllä niin LAHOISTA kaiteista pitäisi puuttua ,kun tuollaista kioskia pidetään! Kyllä paikat pitää olla kunnossa jos on tarkoitus että siellä oleskellaan!!. Saas nähdä onko ensi kesänä kunnossa?!.


    • Gyntheri

      joo,sanos muuta.mä olin siellä yks ilta työstämässä yht kinkkuu ja meinattiin mennä s,atana kaiteesta läpi just parhaalla hetkellä.kuka senkin olis korvannu,jos vaikka ois k.ulli nyrjähtäny?

    • 5Lasta mullakin.,

      Älkää valittako täällä palstalla nimettöminä,vaan menkää paikan päälle valittamaan

      jos uskallatte,tuskinpa,kun on NIIN KIVAA HAUKKUA NIMETTÖMINÄ kioskin yrittäjää,kun ei ole munaa sanoa asiaa kasvotusten.

      Olette raukkoja!

      Ja niin,pitäkää tosiaan pentunne kurissa,mitäs hyppäävät joka paikassa!!!
      Kotikasvatusta kehiin,niin osaavat pennutkin olla kurissa ja siististi!!!

      • Ei terassille !.

        Sama se,sanooko nimettömänä vai suoraan,kyllä asia on mennyt perille eli tietoon,eri asi tehdäänkö asialle mitään ! Taitaa omistajaa nyt tosiasia pelottaa,kun niin pelkää kun tuli julki tällä palstalla! Kyllä tällä palstalla saa asiasta kirjoittaa,ei se ole kiellettyä.Haluaisin nähdä ne "pennut" jotka istuvat tuollaisilla terasseilla aivan paikallaan !!. Kyllä alle kouluikäiset tahtovat olla liikkuvaa sorttia,sen tietää jokainen,paitsi sinä. Kumman egressiivisesti kirjoitat,jotenkin näyttää asia sinua koskettavan,ettei vaan olisi.....??!.


    • lekanen

      Rauhoittukaa kaikki ja ainakin se valittaja,ketä valitteli omien pentujensa turvallisuuden takia niistä terassin kaiteista.

      menin tänään ko grillin ohi ja koko grillin puoleinen pääty oli kokonaan purettu.

      Kai se omistaja sit laitattaa uuden terassin,sitten on pentujen taas hyvä kiipeillä kaiteilla,kun vanhemmat syö...ja ne pennuthan ei mitään tottele,hajottaa vielä nekin uudet kaiteet.

    • myyyyyyjä

      Juu, juur asiakas valitti kun olisi halunnut ostaa viimeisen kappaleen kyseistä lelua mutta oli selkeästi jo "käytetty" ja tivas tuntuvia alennuksia.............ja ihan juur monta kertaa tänään olen käynyt ystävällisesti sanomassa kaupassa oleville lapsille että leluja ei saa ottaa pakkauksista ja että leluilla ei saa leikkiä pitkin kauppaa.....ja monta kertaa olen tänäänkin saanut murhaavia katseita sekä eri tylyjä kommentteja vanhemmilta että jo on kumma että ettei lapset saa leikkiä leluilla sillä aikaa kun shoppailevat.....missä kasvatus ja rajat? hei haloo!!!!!

      • "Leluja".?.

        Hei, alunperin oli kirjoitus grillikioskioskin kaiteista,ei kaupasta ! Tämä kirjoituksesi ei liity juttuun,opettele lukemaan!.


      • sinäkinoletyrittäjä
        "Leluja".?. kirjoitti:

        Hei, alunperin oli kirjoitus grillikioskioskin kaiteista,ei kaupasta ! Tämä kirjoituksesi ei liity juttuun,opettele lukemaan!.

        ai ei vai, jutun pointtihan oli kesyttämättömät ja kurittomat lapset, joiden kurittoman käytöksen seuraukset maksaa kaikki muut asiakkaat........rikkinäisten kalusteiden tai tuotteiden hävikin summan, joka tietenkin laitetaan myytävien tuotteiden tai palvelujen hintaan lisäksi.


      • Ei terassille.
        sinäkinoletyrittäjä kirjoitti:

        ai ei vai, jutun pointtihan oli kesyttämättömät ja kurittomat lapset, joiden kurittoman käytöksen seuraukset maksaa kaikki muut asiakkaat........rikkinäisten kalusteiden tai tuotteiden hävikin summan, joka tietenkin laitetaan myytävien tuotteiden tai palvelujen hintaan lisäksi.

        Jutun pointtihan oli lahot kaiteet ja miten vaaralliset ne on jos tulee lapsiperheitä !! Kurittomia lapsia on esim, kaupoissa kun huutavat ja mekastavat,ja niille ei voi mitään! Jos alat "läpsiä" niitä .niin saa syytteen lapsen pahoinpitelystä,eli se on nykypäivää,jos ymmärrät? Kasvata siinä sitten lasta ,kun ei kuuntele.En puhu omasta kokemuksesta,vaan olen sivusta nähnyt. Voin sanoa ,että en ole minkään sortin "yrittäjä",vaan huolestunut ihminen kaikista mitä olen nähnyt ! Ja kun tuollainen asia on vuosia saanut olla kenenkään puuttumatta,ajattelin pistää asoihin "vauhtia".Tulen taas joskus katsomaan,miten asia on edistynyt. Joten tämä asi on kai tällä erää loppuun käsitelty !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe