teini-isiä

tarinoita tulemaan:):):)

Haluisin kuulla teini isien tarinoita:) kertokaa rohkeesti. Olen tyttö joten kiinnostaisi kuulla teistä teini isistäkin:) ja että kuinka moni kantaa vastuuta ja kuinka moni ei.

8

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiluliilii

:D Meinaatko että ne teini-isät jotka eivät ota vastuuta, kertoisivat siitä täällä?:D enpä usko. minun tilanteessani saan kohta lapsen ja lapsi oli tarkoituksella alulle laitettu, mutta vastuu kolahtikin niskaan vasta kun testi oli positiivinen, ja isukki katosi samantein :D antoi tottakai muille kuvan että minä olen hirviö (:

• ndkfkeldkfkfm65

Nyt olen 17 ja tyttöystävä 16, raskaana :) kyllä on haluttu ihme vaikka ehkä yllätyksenä tuliki! Kyllä kannetaan vastuu ja kauheesti suunniteltu vaikka ei ehkä auta... innoissaan odotellaa!

• itse tulin isäksi jo 16 vuotiaana ja lapsen äiti oli silloin 17. Nykyään lapsi asustaa äitinsä luona nään kyllä lastani silloin tällöin milloin sovitaan tapaamisista. koska olin liian nuori huolehtimaan yhdessä lapsesta, kyllä rahoistani silti yli puolet menevät lapsen äitille, rakastan lastani, mutta kun opiskelukin jäi kesken, niin menin töihin jotta riittäisi omaan elämäänkin rahaa. Kannan silti isänä vastuun. Nykyään lapsen äitillä on kyllä miesystävä mutta kuitenkin sopimuksemme pitää että sovitusti nään lastani. olihan se alussa aika vaikeeta kun saman katon alla asuimme, haluisin lapsen sellaisen naisen kanssa jota rakastan enkä vahinko laukauksia.

• Olin 17, kun sain kuulla silloisen tyttöystäväni odottavan meille lasta, hän oli tuolloin 15, eikä lasta ollut suunniteltu, joten aika iso uutinen se sitten oli. Seurustelua meillä oli tuolloin takana parisen vuotta, alun kädestä pitämisestä oltiin edetty jo toki rutkasti. Oma taustani ei tuolloin kehuttava, ja tyttökin vasta peruskoulussa. Monen pohdinnan jälkeen päätimme kuitenkin pitää lapsen, ja lapsen synnyttyä olimme 16 ja 18 vuotiaat, sylissämme vauva.

Minulla oli lastenhoidosta paljonkin kokemusta, sillä olen viisilapsisen perheen vanhemmasta päästä, mutta tyttöystäväni oli perheen ainoa lapsi, joten sitä kautta hän ei ollut tutustunut lastenhoidon ihmeisiin. Muutamat ensikuukaudet asuimme minun vanhempieni pihapiirissä, ja samalla teimme muuttoa ensimmäiseen omaan kotiimme. Arki alkoi.

Nyt en enää ole teini-isä, vaan kasvanut noista ajoista kymmenen vuotta isäksi, silloisesta tyttöystävästä on tullut vaimo, ensiasunto on vaihtunut omakotitaloon ja lapsia on viisi. Niin se elämä kulkee. :)

• Make love not babies

Hieno onnistumistarina, mutta miksi hitossa 5 lasta?

• tajuton1
        Make love not babies kirjoitti:

Ja miks ei?:D tyhmä kysymys -.-

• näinpä333333

varmaan siksi ne 5 lasta koska nainen on kenties täysin kouluttamaton, eikä halua koulutusta saatika mennä kouluun tai töihin. on siis helpompaa lusmuta kotona "tukiaisten" varassa..
        aina vaan uutta lasta kun tuet edellisistä alkaa loppumaan..

• 500 lasta

No miks ei 6?? Mitä hittoo se muille kuuluu vaikka olis 10 lasta :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8630
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1213
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      774
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      69
      731
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe