teini-isiä

tarinoita tulemaan:):):)

Haluisin kuulla teini isien tarinoita:) kertokaa rohkeesti. Olen tyttö joten kiinnostaisi kuulla teistä teini isistäkin:) ja että kuinka moni kantaa vastuuta ja kuinka moni ei.

8

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiluliilii

      :D Meinaatko että ne teini-isät jotka eivät ota vastuuta, kertoisivat siitä täällä?:D enpä usko. minun tilanteessani saan kohta lapsen ja lapsi oli tarkoituksella alulle laitettu, mutta vastuu kolahtikin niskaan vasta kun testi oli positiivinen, ja isukki katosi samantein :D antoi tottakai muille kuvan että minä olen hirviö (:

    • ndkfkeldkfkfm65

      Nyt olen 17 ja tyttöystävä 16, raskaana :) kyllä on haluttu ihme vaikka ehkä yllätyksenä tuliki! Kyllä kannetaan vastuu ja kauheesti suunniteltu vaikka ei ehkä auta... innoissaan odotellaa!

    • itse tulin isäksi jo 16 vuotiaana ja lapsen äiti oli silloin 17. Nykyään lapsi asustaa äitinsä luona nään kyllä lastani silloin tällöin milloin sovitaan tapaamisista. koska olin liian nuori huolehtimaan yhdessä lapsesta, kyllä rahoistani silti yli puolet menevät lapsen äitille, rakastan lastani, mutta kun opiskelukin jäi kesken, niin menin töihin jotta riittäisi omaan elämäänkin rahaa. Kannan silti isänä vastuun. Nykyään lapsen äitillä on kyllä miesystävä mutta kuitenkin sopimuksemme pitää että sovitusti nään lastani. olihan se alussa aika vaikeeta kun saman katon alla asuimme, haluisin lapsen sellaisen naisen kanssa jota rakastan enkä vahinko laukauksia.

    • Olin 17, kun sain kuulla silloisen tyttöystäväni odottavan meille lasta, hän oli tuolloin 15, eikä lasta ollut suunniteltu, joten aika iso uutinen se sitten oli. Seurustelua meillä oli tuolloin takana parisen vuotta, alun kädestä pitämisestä oltiin edetty jo toki rutkasti. Oma taustani ei tuolloin kehuttava, ja tyttökin vasta peruskoulussa. Monen pohdinnan jälkeen päätimme kuitenkin pitää lapsen, ja lapsen synnyttyä olimme 16 ja 18 vuotiaat, sylissämme vauva.

      Minulla oli lastenhoidosta paljonkin kokemusta, sillä olen viisilapsisen perheen vanhemmasta päästä, mutta tyttöystäväni oli perheen ainoa lapsi, joten sitä kautta hän ei ollut tutustunut lastenhoidon ihmeisiin. Muutamat ensikuukaudet asuimme minun vanhempieni pihapiirissä, ja samalla teimme muuttoa ensimmäiseen omaan kotiimme. Arki alkoi.

      Nyt en enää ole teini-isä, vaan kasvanut noista ajoista kymmenen vuotta isäksi, silloisesta tyttöystävästä on tullut vaimo, ensiasunto on vaihtunut omakotitaloon ja lapsia on viisi. Niin se elämä kulkee. :)

      • Make love not babies

        Hieno onnistumistarina, mutta miksi hitossa 5 lasta?


      • tajuton1
        Make love not babies kirjoitti:

        Hieno onnistumistarina, mutta miksi hitossa 5 lasta?

        Ja miks ei?:D tyhmä kysymys -.-


      • näinpä333333
        Make love not babies kirjoitti:

        Hieno onnistumistarina, mutta miksi hitossa 5 lasta?

        varmaan siksi ne 5 lasta koska nainen on kenties täysin kouluttamaton, eikä halua koulutusta saatika mennä kouluun tai töihin. on siis helpompaa lusmuta kotona "tukiaisten" varassa..
        aina vaan uutta lasta kun tuet edellisistä alkaa loppumaan..


      • 500 lasta
        Make love not babies kirjoitti:

        Hieno onnistumistarina, mutta miksi hitossa 5 lasta?

        No miks ei 6?? Mitä hittoo se muille kuuluu vaikka olis 10 lasta :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe