Tuhat tapaa etsiä rakkautta

Keinoja on niin monenlaisia. Rakkaus, välittäminen, huomio, myötätunto...

4

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ainakin...

1001 tapaa on hävittää rakkaus toiseen ihmiseen, siksi se rakkauden etsiminen onkin tehty helpommaksi että se ketju jatkuisi katkeamatta kun kohde vaihtuu, mutta rakastumisen tunne on silti sama aina, mutta sen oikean kohteen löytäminen on ihan onnenkauppaa, rakastuahan voit vaikka mihin romukasaan tai renttuun, siihen ei paljon onnea tarvita

• M.B.

Jostain taas joskus lukenut jotakin, että ei sitä rakkautta etsimällä löydä, vaan olemalla rakkaus itse.. Saa aikaiseksi rakkautta.

• Ihminen etsii yleensä sitä mitä hän kaipaa. Vain kerran elämässäni on käynyt niin että vasta kohdattuani erään, tajusin hänenlaistaan tiedostamatta etsineeni.

• 15+2=17

"Ihminen etsii yleensä sitä mitä hän kaipaa. Vain kerran elämässäni on käynyt niin että vasta kohdattuani erään, tajusin hänenlaistaan tiedostamatta etsineeni."

niin, itse voisin ajatella niinikin, että ihminen "etsii" tai ehkä paremminkin "löytää " elämäänsä...juurikin sellaisia ihmisiä joita hän tarvitsee...

Olen joskus lukenut jostain sellaisen ajatuksen...että jotkut ihmiset tulevat elämäämme syystä, että heidän avullaan opimme jotain itsestämme...

Nuorena solmittua mennyttä avioliittoani ajattelen juurikin tuolla tapaa...en tiennyt aviolittoon mennessäni olevani LR-persoona, lapsuuden kokemuksien myötä... yli 20 vuotta minulla meni sen asian oppimisen...syystä että keskityin aluksi vain hänen alkoholismiinsa...enkä pohtinut juurikaan omaa osuuttani...

Noh, mennyttä Ännä suhdetta voisin ajatelle niinkin, että tarvitsin tuollaisenkin kokemuksen...se alkuhuuma oli niin massiivista, en ollut koskaan tottunut sellaiseen "ihailuun"...olemaan "jalustalla"

Olen antanut itselleni anteeksi sen...että tulin ikäänkuin huijatuksi...että tuo alun ihailu oli vain keino saada minut koukkuun...

kun sitten myöhemmin sitä mitätöintiä alkoi tulla...niin siinä kohtaa sitten heräsi ne aiemmat opit , ettäkö minä joka olen tehnyt niin kovan työn itseni kanssa...jäisin edelleen tuollaiseen suhteseen...jossa kaikin tavoin annettiin ymmärtää minun olevan epäkelpo, mutta silti haluttiin tapailla...

Että tässä kohtaa elämää voisin ajatella...että ÄNNÄ suhteeni oli ikäänkuin minulle käytännön koetinkivi..."todistaa" itselleni ettei minun enää tarvitse olla suhteessa, jossa minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen...

Että saan olla oma itseni...ajatella itseäni, kokea omat asiani/tunteeni...samat "oikeudet" on sillä toisella...ei minun tarvitse niillä toisen ajatuksilla/tunteilla itseäni liiaksi vaivata...

Ännä suhteeni päätin ihan itseni takia, koska voin huonosti siinä suhteessa, en halunnut tapailla häntä enää..

.jälkeenpäin olen ihmetellyt...miksi hän halusi tapailla minua...koska olin niin kaikella tapaa epäkelpo hänen mielestään...

Noh, aikuisena naisena ja suhteen laadusta päätellen tiedän kyllä miksi hän halusi tapailla minua...mutta siltikin...eiköhän sitä seksiä olisi saanut ja se olisi ollut parempaakin hänellekkin sellaisen ihmisen kanssa, joka ei olisi ollut niin epäkelpo kuin minä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4736
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      200
      2578
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1677
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1605
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1369
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1305
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      146
      1081
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe