Vein tyttäreni kännykän huoltoon, koska se jatkuvasti jumitti. Oikeastaan alusta asti oli temppuillut, mutta nyt se oli jatkuvaa ja koska takuuta oli vielä jäljellä ja lisäksi siinä oli Sonera laitevakuutus, vein sen Soneralle.
Vikaa ei ole saatu korjattua, koska korjaustoimenpiteenä on päivitys ja tehdasasetukset. Nyt se on taas huollossa kolmatta kertaa, mutta nyt he aikovat rahastaa minua kustannusarviolla ja jollen sellaista halua, niin tulee 33 euron lasku kuitenkin ja puhelin korjaamattomana takaisin. Mitään vikaa tähän mennessä ei ole löytynyt, eikä sitä varmasti ole etsitykään, kunnes nyt kun joku siitä ehkä olisi valmis maksamaan.
Takuu ja laitevakuutus on mennyt umpeen sinä aikana kun puhelin on ollut kuukauden ajan huollossa.
Mitä hyötyä on takuusta ja siitä vakuutuksesta? Onko se pelkkää rahastusta?
Soneran huolto olisi oiva työpaikka, koska ei tarvitse osata mitään muuta kuin palauttaa tehdasasetukset ja takuuajan jälkeen lähettäisi niin suuren kustannusarvion, että sillä rahalla saisi monta vastaavanlaista uutta kännykkää. Ostaisi vain uuden tilalle, jos joku suostuisi ja jollei suostu, niin siltikin saisi laskuttaa. Joka tapuksessa huolto jäisi voitolle.
Soneran takuu ja laitevakuutus.
1
300
Vastaukset
- nyt on toisin
Minä ostin kesällä Sonerasta Samsung Gion. Ei se toiminut oikein, mitään ei saanut ladattua, sähköposti ei toiminut, mutta nettiin kyllä pääsin. Kävin moneen otteeseen Soneran myymälässä, mutta ei sieltä mitään osattu neuvoa " en tiedä" oli aina vastaus. Sitten soitin Samsungille ja kerroin ongelman. Sieltä kehoitettiin ottamaan puhelimesta ensin varmuuskopio (Kies) sitten palauttamaan puhelin tehdasasetukselle. Sen jälkeen varmuuskopioinnista palautus puhelimeen. Se toimi, puhelin oli sitten niin kuin pitääkin. Vahinko vain, että soitto Samsungille maksoi yli 5 euroa (030-alkuinen). Mitään muuta puhelintani ei ole tarvinnut palautella tehdasasetuksille, joten asia oli minulle ihan vieras. En vain ymmärrä, miksi sitä ei Soneran myymälässä ehdotettu. Ilmeisesti Soneran myymälään pääsee töihin ihan kuka tahansa! No, jonotella ei tarvinnut, olin aina ainoa asiakas. Ihan lähellä on ElisaShopit ja siellä on aina tungosta. Enkä enää ihmettele miksi. Aina olen saanut sieltä apua, ei ole käsketty soittaa mihinkään muualle. Kunhan olen kaksi vuotta Soneran liittymää maksanut, irtisanon liittymän, enkä enää koskaan erehdy Soneralle. En oikein ymmärrä miten noin on käynyt. Ensimmäinern puhelimeni (känny) on ostettu Soneralta joskus 1990 luvun lopulla. Silloin sai palveluakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818