Jos kokopäiväinen päiväkotihoito muutetaankin sopimuspäiviksi (10 päivää kuussa) niin saahan lapsi jatkaa samassa päiväkotiryhmässä? Voiko myöhemmin sopimuspäiviä lisätä jos tahtoo (siis tehdä vaikka keväällä taas uuden hoitosopimuksen jossa otetaan lisää sopimuspäiviä esim. 15 kuussa)? Ja saako lapsi tällöinkin jatkaa samassa ryhmässä? Olen jäämässä äitiyslomalle ja toinen lapsi ajateltiin ainakin alkuun pitää 10 päivää kuussa hoidossa jotta saa ikäistään seuraa/kavereita jne. Onko 10 päivää kuussa riittävä 3 vuotiaalle eli hyötyykö hän siitä mitään? Meillä ei ole ketään sukulaisia paikkakunnalla eikä muita kuin puistokavereita :(
Kokopäiväisestä sopimuspäiville? Kö?
2
163
Vastaukset
- sldakgfjasog
Yleensä saa jatkaa samassa paikassa, mutta ei vältämättä. Kun vähennät sopimuspäiväiä, niin vapaille päiville otetaan toinen lapsi täyttämään paikkaa. Kun haluat lisätä myöhemmin päiviä, niin päiväkodissa ei ole tilaa, kaikki päivät ovat täynnä, eikä tätä paikkaamaan tullutta lasta voi sillä perusteellairtisanoa. Eli päiviä lisätessä on riski ettei päiväkodissa ole vapaata kokopäiväpaikkaa joten paikkaa vahdetaan.
Aika kun sopimuspäiviä muutetaan katsotaan mihin paikkaan mahtuu ko. hoitopäiviä tarvitseva lapsi. Jos mahtuu omaan tuttuun paikkaan asia on ok. jos ei mahdu niin sitten vaihdetaan.- !!!
Tosi tylsältä kuulostaa ettei siis saa samassa ryhmässä jatkaa. Ei tässäkään kyllä lasta olla ajateltu. Saattaa olla ettei ole todellisuudessa oikein paikkoja näille lapsille jotka tarvitsevat ryhmässä harjoittelua osapäiväisesti. Niitä kerhoja tulisi siis lisätä. Paras juttu kolmevuoiaalle olisi varmasti kerho jossa kävisi 3-4 kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171052124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102649Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2242138Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231943- 721130
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59989- 172950
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77939Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin1905