Olin flunssassa 3 viikkoo. Kävin lääkärillä ja normi flunssa kuulemma ja ei lääkitystä!! 4. viikolla iski silmätulehdus ja keuhkoputkentuledus. Sain lopulta silmätippoja ja antibiootikuurin. kuuri loppu ja iski ensimmäistä kertaa elämässäni Vyöruusu!!! 5 viikkoo sairastaen ja lääkekuuri päällä!
Ehkä olisi pitänyt vaan alusta asti levätä ja ottaa rauhallisesti, mutta tunnollinen kun on, niin töiss olin :-(
Nyt kauhulla odotan seuraavaa tautia.
varokaa flunssan jälkitauteja
1
305
Vastaukset
- Rinopöpö kait
Täällä myös käyty läpi oikein veemäinen flunssa ja käydään vieläkin.
Alkoi 2 ja puoli viikkoa sitten kovalla kurkkukivulla ja viikko meni lähes pelkästään punkan pohjalla lievässä kuumeessa ja yskän kourissa eli sairauslomalla.
Veto oli sadan asteikolla ehkä n. 5%.
Kuvaan kuului myös armoton nuha ja lekurissa todettiin keuhkoputken- ja poskiontelon tulehdus ja nyt on syötykin jo muutama päivä doximyciniä (150mg),joista niistäkin pari ekaa päivää oli vatsa kipeä ja poltteli ikävästi.
Vielä on kova nuha ja yskä päällä,mutta kait se tästä pikkuhiljaa alkaa helpottamaan.
Ei muuta kuin zemppiä ja toivotaan ruusun kuihtuvan pikaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984