Naturamed Pharma, v. 2013 kevät ja Toscana

Mies ja nainen

Oletteko saaneet postia ilmaisreissusta kyseiseltä firmalta?
Minä tai mieheni olemme useasti saaneet, emme ole vielä osallistuneet.
Nyt, eka kertaa, minä JA mieheni saimme kumpikin kotiin kyseiset ilmaismatkat.
Aina ennen vuoron perään saatu, ei yhdessä, siis samaan matkaan...
Eipä siinä muuta kuin se, saako matkalla valita, kenen kanssa menisi samaan huoneeseen????
Entä onko liittymiskuljetuksia muualta Suomesta Hesaan päin tarjolla, lisämaksusta tms.? Vai jokainen taplaa itse kentälle?
Entä tuleeko sitten kirje, johon rastitetaan, mihin matkalle (ajankohta) haluaisi osallistua?
Meillä on aina matkoilla mukana 7v lapsemme, mutta josko nyt eka kertaa menisimme kahdestaan... lisäksi varmasti tulisi huikeat kustannukset heti, jos kysyisi, voiko 7v lapsi olla samassa huoneessa, vaikka ei tarvisi ees lisäsänkyä.
Itse osaan italiaa ja olemme matkustaneet paljon ympäri maailmaa, joten emme ottaisi mitään retkipaketteja. Paljon myös Italiassa matkustaneena olen huomannut, ei kovin helppoa omatoimimatkailla ilman italiankielentaitoa....

6

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija myös

      Hei! Jos haluat miehesi kanssa samaan aikaan matkalle joudut muistaaksesi maksamaan lisää. Myöskin jos haluat hänen kanssaan samaan huoneeseen, tulee lisämaksua. Niin se oli siten, että joutui ottamaan lisävuorokauden jos halusi etukäteen yrittää päästä lähtemään tiettynä ajankohtanakin ja sitten siihen lisämaksua jos halusi kaverin samalle matkalle ja lisämaksusta samaan huoneeseen. Kustannuksia tulee kyllä. Ittellä Toscanan matka myös edessä, mutta tilasin vasta ilmoittautumiskaavakkeen eikä mitään kummempaa tietoo ole vielä. Tiedättekö yhtään tehdäänkö matkoja nyt vai keväällä vasta?

    • erkk

      Hyvä ratkaisu matkustaa ilman 7-vuotiasta lasta - hänellä varmasti mukavampaa kotona! Matka ei sovi lapsille: paljon istumista bussissa, aina kiire paikasta toiseen ja puolijuoksua oppaan perässä. Lapsille ei mitään kiinnostavaa.

      • ilmoittautumista odo

        Eikös NaturaP tee nyt retkiä Gardalle vai onko heillä molemmat ohjelmassa.

        Kysyvä. Olin Venetsian retkellä ja oli oikein mukava reissu.


    • Alkuper kirj

      Hei, no huh huh.... Jos tulee hirveästi kustannuksia, siitä että haluamme samaan huoneeseen ym, jätämme sitten reissun väliin. Ajattelimme että jos lähes ilmaiseksi pääsee niin sitten mennään. Minä käsitin että matkat tehtäisiin pääosin toukokuussa 2012 ja nimenomaan Toscana.
      Me myös kyllä tilattiin ilmoittautumiskaavake, siinähän on sitten tarkasti maksuista. Eli katsomme vielä sitten.
      Tampereelta menee halpa Ryanair moneen kohteeseen Eurooppaan, jos tulee kalliiksi NMP, otamme vaikka jonkun vkonloppureissun Italiaan Ryanairilla.
      Mutta silloin tuo ois hyvä, jos ei ois väliä kenen kanssa samaan huoneeseen, mikä lähtöpäivä ym.
      Onko täällä muita mahdollisesti lähtijöitä, jotka osaavat italiaa?
      Tosiaan, monta kertaa Italiassa olen ollut, tuntuu etteivät halua englantia puhua... onneksi osaan italiaa ja pärjään sillä.
      Ranskassa oli sama juttu, ranskaa taas en osaa, tuntui että välillä mahdotonta selvitellä asioita.
      :)

      • Italiaaa

        Italialaiset eivät osaa englantia, paitsi oikein turistisissa paikoissa vähän. Kyse ei siis ole haluttomuudesta puhua englantia.


      • Italiaaa kirjoitti:

        Italialaiset eivät osaa englantia, paitsi oikein turistisissa paikoissa vähän. Kyse ei siis ole haluttomuudesta puhua englantia.

        Olen myös lähdössä Toscanaan, mutta lähtöpäivää en vielä tiedä, joskus huhti- tai toukokuussa se tulee olemaan. En osta retkipakettia, vaan toivon saavani matkaseuraa perillä ja sitten teemme omia retkiä junalla Pisaan ja Firenzeen, niin tein myös viime vuonna samanlaisella NMP:n matkalla. Kaikki sujui oikein hyvin, juuri niinkuin meille oli ilmoitettukin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe