Tämäpä kuuluu sarjaan: Putkat tutuksi.
Kyllähän Riigan pääpoliisiasemalla oli ainakin
ihan siisti ja mugava putka.
Ei ollu spuglii lattialla, ihan ok näköalatkin oli.
Valitettavasti se vain jäi kahteen pidätys tuntiin.,
Muilla vastaavii kokemuksii?
Lavijan Riika
2
227
Vastaukset
- kaipailen Riikaan
Joo kerroit tästä jo aikaisemminkin. Olen itse ollut Riiassa kymmenisen kertaa. En koskaan ole ajatellut tutustua putkaan. Olen löytänyt mielestäni paljon viihtyisämpiä paikkoja.Riika on todella mukava paikka viettää lomaa tai vaikkapa vain rentouttavaa viikonloppua. Harmittaa oikeasti vähän ,että viimeisestä Riian oleskelusta on jo vierähtänyt kohta vuosi. Kesällä tuli siitä ajettua läpi ,mutta aikaa ei ollut oleskeluun.
Ehkä keskellä pimeää talvea siellä voisi olla mielenkiintoista ja tunnelmallista. Olen huomannut esim. että siellä on paljon ravintoloita ,joissa on takka ,mutta eihän niitä kesäaikaan ole lämmitetty ,paitsi yhdessä , jossa meille paistettiin vartaat. - haist ny
Pysyisit kotona, jos ei ole tolkkua ryyppäämisessä!
Kehtaisitko tuollaisesta kirjoitella omalla nimelläsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927