Kävin eilen lääkärissä tarkistuttamassa poskiontelot. Märkää ei löytynyt, mutta turvotusta kyllä. Ylihuomenna olisi tärkeä liikuntatapahtuma ja kysynkin, että voinko harrastaa liikuntaa kun on limakalvoturvotusta? Voiko turvotus pahentua?Olen ollut jo pitkään pois flunssan takia, enkä enää viitsisi olla, kun urheilija olen...
Kiitos vastauksista!
Limakalvoturvotus ja liikunta
Sportt95
1
242
Vastaukset 1
- nii-iin....
Turvotus sinänsä ei aiheuta vielä vaaraa, mutta mitä muita oireita sinulla mahtaa olla? Jonkun syyn takiahan menit lääkäriin. Pelkkää turvotustahan et varmaan ole itse havainnut. Onko esim. ruumiinlämpösi normaali? Onko yskää ja nuhaa jne.? Jos olet muuten flunssainen, liikuntaa kannattaa välttää ja erityisesti jos ruumiinlämpö on koholla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571