Kissani puree ?

Asiantuntija :D

olen huomannut että kissani puree vaikka olen tehnyt mitä mitä teen?

11

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos alkaa puremaan,lelu suuhun....oppii,ettei saa purra ihmistä,ku annetaan lelu sille...

• kissatonsöpöjä

Ja onko kissa leikattu? jos ei niin se voi johtua siitä. Sillä kun kissat tekevät pentuja ne purevat toisiaan niskasta :) Kannattaa myös tuota lelua kokeilla.

• hampaat_vaihtuu

Porukoitten kissa pureskeli pentuna kaikkea mahdollista, koska hampaat vaihtuivat. Nyt omalla kissallani sama vaihe menossa, käy ilman syytä käteeni/jalkaani kiinni. Kannattaa tosiaan hommata kissalle joku oma pehmolelu jota se saa kunnolla purra ja antaa se aina silloin sen eteen kun meinaa käydä ihmiseen kiinni :)

• Asiantuntija :D

Juu se viedään leikkaukseen tos kuukauden pääst Mut tos taisin kuulla et kissoilla jos kissa puree voi tulla tappava tauti?!

• Hihhoo

No eikä! LOL XD

N ojoku oli sanonu :D

Noni se on leikattu se mun kissa ei toi enää nii kauheena pure

• purtu

Onneksi olkoon. Kävitkö minkä ikäisenä leikkauttamassa ja paljonko maksoit?
        Itselläni on vajaa viisikuinen pureskelija ja tekisi mieli vielä joulubudjetista leikkauttaa se.

purtu kirjoitti:

Onneksi olkoon. Kävitkö minkä ikäisenä leikkauttamassa ja paljonko maksoit?
        Itselläni on vajaa viisikuinen pureskelija ja tekisi mieli vielä joulubudjetista leikkauttaa se.

se tais olla jotai 6-5 kuukautta ja se makso 70 :/

• määäääääää

Mun kissa leikattiin ja puree vieläkin ei oo muuttunu käytös ollenkaan. Ja leikkauksesta 2 ja puol viikkoa. Mikähän tehois mun kissoihin.

taitaa olla että pitää oottaa ehkä 1 vuos

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      935
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      746
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      722
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe