olen huomannut että kissani puree vaikka olen tehnyt mitä mitä teen?
Kissani puree ?
11
513
Vastaukset
Jos alkaa puremaan,lelu suuhun....oppii,ettei saa purra ihmistä,ku annetaan lelu sille...
- kissatonsöpöjä
Ja onko kissa leikattu? jos ei niin se voi johtua siitä. Sillä kun kissat tekevät pentuja ne purevat toisiaan niskasta :) Kannattaa myös tuota lelua kokeilla.
- hampaat_vaihtuu
Porukoitten kissa pureskeli pentuna kaikkea mahdollista, koska hampaat vaihtuivat. Nyt omalla kissallani sama vaihe menossa, käy ilman syytä käteeni/jalkaani kiinni. Kannattaa tosiaan hommata kissalle joku oma pehmolelu jota se saa kunnolla purra ja antaa se aina silloin sen eteen kun meinaa käydä ihmiseen kiinni :)
- Asiantuntija :D
Juu se viedään leikkaukseen tos kuukauden pääst Mut tos taisin kuulla et kissoilla jos kissa puree voi tulla tappava tauti?!
- Hihhoo
No eikä! LOL XD
N ojoku oli sanonu :D
Noni se on leikattu se mun kissa ei toi enää nii kauheena pure
- purtu
Onneksi olkoon. Kävitkö minkä ikäisenä leikkauttamassa ja paljonko maksoit?
Itselläni on vajaa viisikuinen pureskelija ja tekisi mieli vielä joulubudjetista leikkauttaa se. - Asiantuntija :D
purtu kirjoitti:
Onneksi olkoon. Kävitkö minkä ikäisenä leikkauttamassa ja paljonko maksoit?
Itselläni on vajaa viisikuinen pureskelija ja tekisi mieli vielä joulubudjetista leikkauttaa se.se tais olla jotai 6-5 kuukautta ja se makso 70 :/
- määäääääää
Mun kissa leikattiin ja puree vieläkin ei oo muuttunu käytös ollenkaan. Ja leikkauksesta 2 ja puol viikkoa. Mikähän tehois mun kissoihin.
taitaa olla että pitää oottaa ehkä 1 vuos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913