Miten nettisivusta otetaan kuva?

nattikaapparitero

Hellurei... pitäisi ottaa nettisivusta kuvakaappaus, mutta miteeeeen? Haluan siis koko sivusta.

Tiedän että prtscr -napilla saa kuvaruudusta kuvan jne, mutta kun haluan koko sivusta, ylhäältä alas saakka ilman, että pitää ottaa kuva monta kertaa ja ite liitellä. Eli ei riitä vain se alue kun näkyy, vaan iiiiihan koko sivusta. Tiettekö?

KIITOS!

13

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rr

Snagit

-Rr

• jååå

FastStoneCapture.

• Eki eräs
    • 14+15

Seiskassa on oma Leikkaustyökalu niminen ohjelma tuohon.

• Pöljä mikä pöljä

Anteeks mutta olen sen verran pöljä että voisitko neuvoa sen käyttöä.

• 8
    • >O<

Olen itse käyttänyt kahta eri tapaa nettisivun kuvakaapaukseen tilanteesta riipuen,

1.

Luo pdf-asiakirjoja millä tahansa ohjelmalla
      http://www.tietokone.fi/softa/windows/dopdf_7_1

Asiakirjat kannattaa useimmiten lähettää pdf-muodossa, jotta vastaanottaja saa ne auki mahdollisimman oikean näköisenä. Pdf:n luominen onnistuu helposti ilmaisella Dopdf-ohjelmalla melkein mistä tahansa ohjelmasta.

Uudempi versio :
      http://www.download.fi/tyopoyta/pdf/dopdf.cfm

2. Kuvankaapaus :

Windows XP :

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10494623#comment-53967279

Vistassa ja Windows 7 on "leikkaustyökalu" (engl. snipping tool) eli :

1. paina start
      2. kirjoita hakukenttään esim. leikkaus
      3. klikkaa löytynyttä "leikkaustyökalua"
      4. "leikkaustyökalu" jossa esim. asetukset tai suoraan "Uusi" ("Uusi" kohdassa myös alasvetovalikossa vaihtoehtoja)
      5. jos painoit "Uusi"-painiketta niin pidä hiiren vasen painike pohjassa ja vedä ylhäältä viistosti alas
      6. vapauta hiiren vasen painike ja kuva on leikepöydällä
      7. "leikkaustyökalussa" on sitten mm. talletuspainike joka tallentaa kuvan haluttuun kansioon jpg muodossa

http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows-vista/Use-Snipping-Tool-to-capture-screen-shots

• kaappari

Mulla on työsuhdekone, joten en pysty lataamaan sille uusia ohjelmia. Oon yrittäny käyttää Windowsin leikkaustyökalua, mut mä en saa kopioitua sillä koko sivua vaan pelkästään näytön alueen. Ideoita?

• 29
    • pdf :)

no helposti pääse tietty pdf:ällä mut voi myös rihgt clickata sivua ja tallenna nimellä.
      eihä tuo varsinainen kuva ole mutta...

• Olen epätoivoinen

Onko tämä DuckCapture turvallinen, kannattaakko ladata? :/

• nattikaappariter

Mulla on Ubuntu. (64 bittinen 12.04) [tarkka muurahaiskäpy]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1621
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1031
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      912
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      906
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      790
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      782
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      727
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      722
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      721
    Aihe