Tilanne on tämä:
Aiemminkin minua tekstiviestein kiristänyt ja kiusannut vuokranantajani haluaa minulta 305e vuokraospimuksen enneaikaisesta päättämisestä. Sanoin asunnon irti 4.9.12 ja virallinen irtisanomispäivä on täten 31.10.
Vuokranantaja itse haluaa päättää sopimukseni jo 30.9 ja haluaa nyt lokakuulta 305e korvaukseksi.
Asunto on terveysviranomaisen vaaralliseksi toteama ( pöytäkirja).
Tarvitseeko minu maksaa tuota ylimääräistä 305e?!
Vuokrakorvauksen perintä?
3
266
Vastaukset
- Hoopis
Asuntoon on sosiaaliviranomaisen myöntämä vuokravakuus. Vuokranantaja voi periä rahat vakuuden myöntäneeltä taholta, mikäli hän välttämättä ne haluaa.
- mikä tökki?
Jos asunto on terveydelle vaarallinen, sinulla on ollut oikeus jopa purkaa vuokrasopimus välittömästi sen sijaan että irtisanoit sopimuksen irtsanomisaikaa noudattaen.
Et kerro, millä perusteella vuokranantajasi vaatii korvausta. Onko kyse (vuokranantajan mukaan) huoneistolle aiheutettujen vahinkojen korvaamisesta? Jos tämä vaatimus on aiheellinen ja perusteltu, sinun on korvaus maksettava. Vai onko kyse jostain muusta? Mistä?
- JJKOOO
KYLLÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941