onko eurokriisin elvytyksien ja parannuksien suhteen myöhästynyt junasta osakkeiden suhteen, OMXH 5749 pistettä. Nyt jos alkaa sijottaa tiettyihin
osakkeisiin, niin eiköhän minun tuurilla viikon päästä alkaa lasku taas. Kerran jo menettänyt suuret määrät rahaa.
Mitä jos esim. suomi eroo eurosta, miten kurssit käyttäytyy?
onko myöhästytty junasta jo ?
7
326
Vastaukset
- Bojoingg
Joop, 3700 omxi tais olla se pohjakosketus. Typeränä vaan jäi venailemaan jos tippuis vielä lisää mutta se oli silloin 2000 pojoa sitten.
- acesofspades
tässä viimeisin pohja oli jotain 4800 pistettä, mutta Lehmannin kaatumisen aikaan tais jotain noita 3700 olla
- Tri Tuho
Kyllä nyt on taas karhumarkkinan aika.
http://www.salkunrakentaja.com/2012/09/jenkkiekonomisti-synkistelee-taantuma-tulee-100-prosenttisella-varmuudella/- Zimi
Kovat on enomistin teesit. Mutta eilenhän saatiin Joe-landiasta positiivisia uutisia vaihteeksi kun ostopäällikköindeksi oli nousussa.
- Pörssi-Jaws
Taitaa jenkkiekonomistilla olla vähän halu kerätä meriahuomiota ylisynkistelyllä.
Samaisella sijoitussivulla on muuten juttu USA:n uusimmista taloustilastoista. Suomen lehdistö hehkutti viime viikolla positiivisia työllisyystilastoja mutta tulee rapakon takaa näköjään muunlaistakin dataa. - Zimi
Pörssi-Jaws kirjoitti:
Taitaa jenkkiekonomistilla olla vähän halu kerätä meriahuomiota ylisynkistelyllä.
Samaisella sijoitussivulla on muuten juttu USA:n uusimmista taloustilastoista. Suomen lehdistö hehkutti viime viikolla positiivisia työllisyystilastoja mutta tulee rapakon takaa näköjään muunlaistakin dataa.Joo, kyllä peukalo on nyt alaspäin pörssiosakkeille. Näyttää siltä että kesälta alkanut nousu on ollut tyhjän päällä.
- perseenhaju
alas tultiin taas, meikä täkytti syklisiä viikkoa liian aikaisin, mutta sielläpähän ovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632