Viikonlopun alkua :)

13

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmm

Samoin sinulle

• Mitäs muista

Ei tuubituksia,on toivottu jo pitkän aikaa,ovat ärsyttäviä.

• Eräs muista

No, älä avaa niitä, jos ovat ärsyttäviä. Että mitäs muista, jos vaikka tykkäävät tuubituksista vaikka sinä et tykkää...

• Eräs muista kirjoitti:

No, älä avaa niitä, jos ovat ärsyttäviä. Että mitäs muista, jos vaikka tykkäävät tuubituksista vaikka sinä et tykkää...

Muillakin palstoilla tuubitetaan joten täällä myös voinee niin tehdä. Voi ohittaa jos ei siedä.

• Toiset kaatuu me ei milloinkaan

• Juuri syövän saanut

Hyvä ihminen mene nille muillle palstoille sitten. Tämä on syöpäpotilaiden,sinä et sitä ole.Anna syöpäpotilaille mahdollisuus olla täällä.Sun paskajutut on niin ärsyttäviä,et ota huomioon kuin itsesi.Olet mytomaani-narsisti.Palstan viirus,punkki josta ei pääse millään eroon.Palstalta on syöpäpotilaat hävineet ilojen ja surujensa myötä,kun vahdit kuin haukka tätä palstaa.Älä vastaa,mieti mitä teet.Ja mene niille muile palstoile.

• IkiMuori

Miksi tukit itsesi Lusiinan ketjuun sitten, tee hyvä ihmine oma ja takuulla saat siinä ollas rauhassa.

"josta ei pääse millään eroon"
        Sinä pääset, pysymällä erossa Lusiinasta ja kirjoittamalla omat ketjusi.
        Lusiina jää :)

http://www.youtube.com/watch?v=t_Tgi3QV4l4

• öppi
        IkiMuori kirjoitti:

Miksi tukit itsesi Lusiinan ketjuun sitten, tee hyvä ihmine oma ja takuulla saat siinä ollas rauhassa.

"josta ei pääse millään eroon"
        Sinä pääset, pysymällä erossa Lusiinasta ja kirjoittamalla omat ketjusi.
        Lusiina jää :)

http://www.youtube.com/watch?v=t_Tgi3QV4l4

Niin. Onhan ikävää joutua sietämään epämieluisaa ihmistä. Ei sitä vapaa-ehtoisesti kannata tehdä, kun mahdollisuus on omankin ketjun avaamiseen.

• öppi kirjoitti:

Niin. Onhan ikävää joutua sietämään epämieluisaa ihmistä. Ei sitä vapaa-ehtoisesti kannata tehdä, kun mahdollisuus on omankin ketjun avaamiseen.

Juuri näin.

• m,m,m,m,m,m,

jokainen voi avataoman ketjun,saapi nähdä kirjoittaako kukaan sinne kun aloittaja.Koita onneasi..Onhan tuolla syöpäpotilaille oma palsta,samoin WWW,Canser.Rintsikat ym.Eiköhän niistä löydy jokin mieluinen ?

• Pielessä on ihmisen

Miksi EI syöpää sairastava ärsyttää tahallaan syöpäpotilaita? Miksei mene palstoille,jotka eivät käsittele syöpää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe