Passat 1.6 TDI DSG7 Variant

???

Moro kaikille tuolla ajaville, en kaipaa louskutusta niiltä jotka ei ole tuolla ajellut.
Eli käytännössä, voiko jopa vetää peräkärryä parin sadan kilon kuormalla ja 4 aikuista kyydissä? Kovasti kiinnostaisi kyseinen peli. Tiedän että pudotus on suuri nykyiseeni 1.8 TSI DSG7 pataani, mutta en välttämättä tarvitse noin paljon tehoja. mutta voiko tuolla aiemmin mainitsemallani kombinaatiolla päästä enää mistään muusta ohi, kuin paikallaan seisovasta autosta?
Kiitos asiallisista kommenteista etukäteen.

6

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Oma kokemukseni on, että tuo 1.6 TDI on hengenvaarallinen moottori. Ei minkäänlaisia ohitusominaisuuksia jos on esim. rekka edessä, siinä kuolema satoa niittää. Oikeasti ei vaan pääse ohi, älä säästä väärässä paikassa. Jos pakosti dieselin haluat, on sen pakko olla 2.0 TDI, laiska sekin on tuohon bensa 1.8 tsi koneeseesi, mutta kuitenkin Dieseliksi riittävä.

    • ---

      Samaa mieltä edellisen kanssa. Ihmetyttää että kakstuhatkymmenluvulla valmistetaan vielä noin tehottomia moottoreita.

    • järki hoi

      Itse olen kyllä täysin eri mieltä. Meillä 5 henkinen perhe ja reissuun lähdetään farkun kontti täynnä painavaakin tavaraa, ei kyllä hyydy missään tilanteessa. Ei tietenkään ohitukset suju niinkuin 2 litraisella TDI:llä tai 1.8 TSI:llä, mutta kyllä ohi pääsee hyvinkin jouheasti, kulutuskin on enemmän kuin kohtuullinen. Missään nimessä en tätä miksikään sportiksi väitä, mutta kuitenkin.

      • 1.6 TDI

        Täysin samaa mieltä. Jos tuntee tarvitsevansa paljon tehoja on syytä miettiä ajokäyttäytymistään.


    • tehokkaan omistaja

      Ainoa ongelma on tuon paketin luotettavuus tai sen puute paremminkin.
      Jos jätetään kesto pois niin toimiessaan tuo riittää aivan varmasti liikkumiseen .
      Ei siihen rekan ohitukseen auta mikään jos sen pitää tapahtua sen ohituksen aina vaan tiukemmassa ja tiukemmassa raossa. Kyllä ohitus tilanne on muusta kiinni kuin tehosta mitä tuo kone antaa.
      Pitää osata arvioida tilanne eikä lähteä turhaan liian tiukkoihin tilanteisiin sillä kyllä se isokin teho voi jostain syystä häiriintyä ja tehot putoaa kesken ohituksen ja silloin on pulassa kaikki. Siitä syystä se ohitus ihan kuinka super turbo tehokkaallakin PITÄÄ tehdä riittävän väleässä tilanteessa että on mahosllisuus kaikkien päästä tukalasta tilanteesta turvallisesti pois.

      Näin se vaan on.

    • 122 g/km

      Ajeli koe ajo autolla pitemmän tovin, täytyy myöntää, ettei niska todellakaan rasitu jyrkemmissäkään kiihdytyksissä. Teho riitti mielestäni riittävän hyvin mielekkäisiin ohituksiin, muutoinkin ko kokoonpano tuntu riittävälle ja taloudelliselle ratkaisulle, joten tilaukseen meni samoin tein. Ja tammikuussa lämmittää webasto...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe