Keikkajuttuja kaipailen

meitsis

Haluaisin lukea keikkajutuja. Ne on parasta tällä palstalla. Oliko joku teistä Tapsan keikalla Pavilla eilen ?

40

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla ilman tähteä

      Ei oltu, eikä menty. Takapuolihan esiintyi eilen TVssä. Siinäkin oli jo liikaa. Hanki sinä elämä eläkä täällä törkyturvan palstoilla turhanpäiväyksiä kirjoittele.

      • karvakorva

        T.Kansa esiintyi eilen telkussa, kädet vapisivat, laulajan hampaatkin aivan ruskeat
        . Eikö esiintyvä "taiteilija" voisi senverran kunnioittaa kuulijoitaan ja ja heitä, jotka joutuvat miestä katsomaan, että hoitaisi edes hampaansa kuntoon. Epäsiisti suu, hyi.


      • joopajoo
        karvakorva kirjoitti:

        T.Kansa esiintyi eilen telkussa, kädet vapisivat, laulajan hampaatkin aivan ruskeat
        . Eikö esiintyvä "taiteilija" voisi senverran kunnioittaa kuulijoitaan ja ja heitä, jotka joutuvat miestä katsomaan, että hoitaisi edes hampaansa kuntoon. Epäsiisti suu, hyi.

        Hyi, hyi! Ei täällä saa taiteilijaa arvostella, joutuu heti mustalle listalle.


      • so what?
        karvakorva kirjoitti:

        T.Kansa esiintyi eilen telkussa, kädet vapisivat, laulajan hampaatkin aivan ruskeat
        . Eikö esiintyvä "taiteilija" voisi senverran kunnioittaa kuulijoitaan ja ja heitä, jotka joutuvat miestä katsomaan, että hoitaisi edes hampaansa kuntoon. Epäsiisti suu, hyi.

        Tartu mikkiin ohjelmassa on kyllä välillä muidenkin laulajien kädet tärisseet, eli sellaista sattuu. Se taas voi johtua jännittämisestä tai kuten eräs laulaja kertoi niin valvomisesta ja väsymyksestä. Niitä Tartu mikkiin nauhoituksia ryhdytään kuvaamaan jo aamupäivästä alkaen ( olen ollut yleisössä yhden jakson kuvauksissa), joten jos on vähänkin nukkunut yönsä huonosti ja aamulla aikaisin lähtenyt Tampereelle ajamaan autolla, niin siinä hyvinkin voi univelat vähän painaa, jos vaikka edellisenä iltana on ollut keikka tai muutoin on tullut nukuttua huonosti yönsä.


    • Sepitini

      Tapsahan selvästi jännitti ja siitä johui ,että käsi tärisi. Joskus jossain Tapsan konserteissa olen sen huomannut kun eturivissä olen istunut ,että käsi on tärissyt kun häntä on jännittänyt ( jännityken on huomannut muustakin olemuksesta ja kuullut hiukkasen laulamisestakin ), mutta muutaman biisin jälkeen onkin sitten jännitys karissut ja laulaminen ja esiintyminen on muuttunut huomattavasti rennommaksi ja vapautuneemmaksi ja jännitämisen oireet hävinneet.
      Erityisesti TV- juttuja Tapsa usein jänniittää. Muistan reilun kymmenen vuoden takaa tangokonsertti taltioinnin joko tuli telkkarista ja siinä Tapsan käsi tärisi oikein aikalailla ja hiki valui päästä, kun jännitti niin.

      Tapsa lauloi komeasti Tartu mikissä. Muunmuassa loppuduetto Einin kanssa oli kertakaikkisen ihana ja herkistävä.

    • Olin Pavilla. Tapani Kansa aloitti kello 22.20 ja piti aluksi pienen puheen siitä, että Pavin lava on ollut niin pitkään toiminnassa, ja että on hienoa olla täällä laulamassa.

      Ensimmäinen laulu oli hidas valssi Syysunelmia. Kylläpä olikin upea Tapsan tulkinta kyseisestä laulusta.
      Tässä Georg Ots laulaa kyseistä laulua.

      http://www.youtube.com/watch?v=Q8zch012HoA

      Rakkaudemme valssi, ja satu rakkauden, Amado mio, Amor Amor, Sataman tango
      Ja rokkia blue suede shoes..

      Väliajan jälkeen sitten kuinka rakkaus alkoi, poika varjoisalta kujalta, Äidin pikkupoika, ja r.a.k.a.s Tapsa mainitsi Jukka Kuoppamäen tuota laulua, kun alkoi laulamaan.

      Syyspihlajan alla laulunkin Tapsa lauloi. Paljon tanssimusiikkia Tapsa lauloi. Olisiko ollut jotain 300-400 sataa henkilöä lavalla, ja väliajan jälkeen suunnilleen puolet oli lähtenyt pois.
      Ulkona kovasti myrskysi ja satoi. Delilah, ja lopuksi Anniina. Tapsa poistui, ja yleisö alkoi taputtamaan, mutta Tapsa ei tullut laulamaan enää

      Meikäläinenkin lähti syysmyrskyyn ja ei ollut kovin pitkä kotimatka noin 15 minuuttia sateessa ja kovassa tuulessa ajamista.

      • *******************

        Olen kuullut Tapsan laulavan tuon Syysunelmia. Se onkin tosi mahtava hänen laulamanaan, kuten Otsinkin tietysti.


      • Herra-Huu_

        En ole mikään Tapanin suuri fani, mutta kyllä se eilen tuolal Pavilla niin komeasti lauloi , että toista tuollaista ääntä ja laulajaa saa tanssilavoilta hakea. Eipä ollut herran käyttäytymisessäkään moitittavaa vaikka joskus jotain juttuja tempauksistaan on tullut kuultua.
        Väkeä ei tungokseen asti ollut , mutta eipä sitä sen enempää tuttavieni kertoman mukaan ollut eilen esim. Kisiksessä ja Kapakanmäelläkään. Ei tuo myrskyinen ilma ollut todellakaan mitenkään houkutteleva tansseihin lähtöä ajatellen.


      • meitsis.

        Kiitos paljon Pavin kuulumisista . Lauloiko Tapsa siellä Melinan tai Maruzellan? ( ne ovat Tapsan biiseistä suosikkejani ).

        Saatan kuvitella miten upealta muumuassa Syysunelmia kuulosti Tapsan tulkintana. Hänen äänessään on siihen vaadittavaa syvyyttä ja voimaa ja tunnetta.


      • Lorujaje

        Olen useasti ollut Tapsan keikoilla ja melkein aina hän on viimeisenä biisinä esittänyt juuri sen Anniinan. Se on upea tunnelmallinen ja juhlava päätös illalle. Sen jälkeen kyllä porukat vielä taputtavat Tapsaa villisti uudelleen lavalle mutta en muista että juuri koskaan Tapani olisi Anniina- biisin jälkeen tullut laulamaan vielä yhden ylimääräisen. Sen varmasti moni tietää, mutta silti sitä tulee aina taputettua, jyskytettyä jalalla lattiaa ja toivottua monien muiden lailla että josko se Tapsa sittenkin tulisi vielä laulamaan jonkun kipaleen.


      • OK.

        Pavi on Tapsalle varmaan siitäkin syystä mieluisa paikka esiintyä, kun siellähän ei ole alkoholitarjoilua lainkaan ,eli ei ole känniörveltäjiäkään.


      • jeps!

        Toiveissa olisi ,että Tapani Jyväskylän keikallaankin laulaisi tuon Syysunelmia se olisi mahtava kuulla.


    • S.Viherpaju

      Olen aina tiennyt ,että Tapsa on hyvä laulaja , mutten sitä että näin hyvä. Tapani ei ole Pavilla esiintynyt vuosikausiin ja nyt monen vuoden tauon jälkeen kun häntä pääsi täälä näkemään ja kuulemaan niin yllätys oli todella posiitiivinen. Mahtava ääni on miehellä ja kiitettävästi huomioi yleisöään ja onnistui luomaan hyvin lämminhenkisen tunnelman sisälle tanssisaliin vaikka ulkona syysmyrsky raivosi.

    • <3 :)

      Lauantaina pääsen Tapsan keikalle. IHANAA! Jo Tartu mikissä esiintyessään Tapani hurmasi meikäläisen saatika sitten livenä !

      • jihku!

        Tulisuudelmaan aion mennä Tapsan keikalle =)


    • kauan odotettu

      Huomenna Tapsalla keikka Osmantuvalla ! Sinne olen menossa ! :-)

    • NIH SE ON VAAN

      Rakentakaa nyt itsellenne Tapsuliinialttarit -jos teillä ei sellaista jo ole. Oksettavan imelää takapuolennuolintaa koko hihhuliinilaumalla. NIH! Niin ja hankkikaa rillit ja kuulolaitteet jotta saisitte aistinne takaisin. NIH!

    • Annu.

      Eiiiii, älä enää yllytä näitä hihhuleita. Niitä jorinoita ei kestä erkkikään.

      • ÖinenTuuli

        Jahah, kaikkien T. Kansan hurmosantifanien sankari AnnuPiste on palannut. Kuinka herra Kansa on viime aikoina vaikuttanut AnnuPisteen annupisteeseen?


      • Aamuyötä vaan
        ÖinenTuuli kirjoitti:

        Jahah, kaikkien T. Kansan hurmosantifanien sankari AnnuPiste on palannut. Kuinka herra Kansa on viime aikoina vaikuttanut AnnuPisteen annupisteeseen?

        Sitähän saa Tapsuliinin hurmosfani ÖinenTuuliHuuli mitättömällä G-pisteellään miettiä, jos nyt unta saa kun mielessä vaan pyörii yksi Liini, Tapsuliini.


      • Annu.
        ÖinenTuuli kirjoitti:

        Jahah, kaikkien T. Kansan hurmosantifanien sankari AnnuPiste on palannut. Kuinka herra Kansa on viime aikoina vaikuttanut AnnuPisteen annupisteeseen?

        On joo palannut. Pitkään olin pois kun kyllästytti noi teidän lässytykset mut satuin poikeamaan katsomaan mitä uutta olisi ja eihän mitään uutta ollut, samaa ylistysvirttä veisataan ja lapsellisia höpötyksiä.
        Ei Tapsukka ole vaikuttanut mihinkään pisteeseen kun ei ole onneksi tarvinnut kuulla eikä nähdä kuin vahingossa vilkaisin Tartu Mikkiä Jani Jalkasen vuoksi ja arvasin että taas täällä lauletaan hurmiossa tuon rääkyjän ihanuutta, enkä erehtynyt... huvittavaa :)
        Oliko minua ikävä liikuttavaa :DDD


      • ihqu Tapsa <3
        Annu. kirjoitti:

        On joo palannut. Pitkään olin pois kun kyllästytti noi teidän lässytykset mut satuin poikeamaan katsomaan mitä uutta olisi ja eihän mitään uutta ollut, samaa ylistysvirttä veisataan ja lapsellisia höpötyksiä.
        Ei Tapsukka ole vaikuttanut mihinkään pisteeseen kun ei ole onneksi tarvinnut kuulla eikä nähdä kuin vahingossa vilkaisin Tartu Mikkiä Jani Jalkasen vuoksi ja arvasin että taas täällä lauletaan hurmiossa tuon rääkyjän ihanuutta, enkä erehtynyt... huvittavaa :)
        Oliko minua ikävä liikuttavaa :DDD

        Minkäs sille voi ,että Tapani on niin hellunen ja hyvä laulamaan.


      • Annu.
        ihqu Tapsa <3 kirjoitti:

        Minkäs sille voi ,että Tapani on niin hellunen ja hyvä laulamaan.

        Minkäs sille voi että joillain on joko huono musiikkimaku tai kuulossa vikaa ;D


      • OK.
        Annu. kirjoitti:

        Minkäs sille voi että joillain on joko huono musiikkimaku tai kuulossa vikaa ;D

        Niin, kuten sinulla Annu. Voisit muuten taas häipyä täältä. Ei olla kaivattu.


      • Annu.
        OK. kirjoitti:

        Niin, kuten sinulla Annu. Voisit muuten taas häipyä täältä. Ei olla kaivattu.

        Kiitos kun olet ikävöinyt ;D En aio häipyä sun enkä kenenkään muunkaan käskystä mihinkään, vain jos itse haluan. Että älä nyt viitsi olla lapsellinen ja kuvitella moista.


      • Kivaa!!! :))))
        Annu. kirjoitti:

        Kiitos kun olet ikävöinyt ;D En aio häipyä sun enkä kenenkään muunkaan käskystä mihinkään, vain jos itse haluan. Että älä nyt viitsi olla lapsellinen ja kuvitella moista.

        Tervetuloa takaisin Annu. Sinua on totisesti kaivattu täällä! :) OK piste puolestaan voi häipyä huitsin nevadaan, OK pistettä ei kaivata.


      • Annu.
        Kivaa!!! :)))) kirjoitti:

        Tervetuloa takaisin Annu. Sinua on totisesti kaivattu täällä! :) OK piste puolestaan voi häipyä huitsin nevadaan, OK pistettä ei kaivata.

        Kiitos. Tiesin että olen tervetullut ;)
        Kesällä näes kun on muutakin tekemistä eikä tätä edes muista eikä ehdi mutta syksyn sateilla on tätä aikaa joten olen ja tullen olemaan. Tai siis nuo hihhulithan istuu vaikka kauniit kesäillat lueskelemassa ja ylistämässä Tapsukkaansa...


      • ÖinenTuuli
        Annu. kirjoitti:

        On joo palannut. Pitkään olin pois kun kyllästytti noi teidän lässytykset mut satuin poikeamaan katsomaan mitä uutta olisi ja eihän mitään uutta ollut, samaa ylistysvirttä veisataan ja lapsellisia höpötyksiä.
        Ei Tapsukka ole vaikuttanut mihinkään pisteeseen kun ei ole onneksi tarvinnut kuulla eikä nähdä kuin vahingossa vilkaisin Tartu Mikkiä Jani Jalkasen vuoksi ja arvasin että taas täällä lauletaan hurmiossa tuon rääkyjän ihanuutta, enkä erehtynyt... huvittavaa :)
        Oliko minua ikävä liikuttavaa :DDD

        Saattaa olla, että kuulukaan hurmosantifaneihin, sillä tämänkertainen intosi vaikuttaa maanisuudelta. Tästä huolimatta näytät todellakin olevan hurmosantifanien sankari. He ovat varmasti kaivanneet sinua suunnattomasti.

        Mitä tuohon pisteeseen tulee, niin herra Kansalla täytyy olla sinuun suunnaton vaikutus. Kuinka sitä sanotaankaan: rakkaudesta se hevonenkin potkii.


    • Gilla*

      Annu tuli taas sotkemaan tämänkin viestiketjun :( Hän on selkeästi huomionkipeä narsisti joka nauttii saamastaan huomiosta ja muiden ärsyttämisestä.

      • Annu.

        Hehee, en kuule ole. On vaan niin pirun huvittavia nuo teidän juttunne että provosoi vastaamaan. Ja mitä se TAAS on, en ole käynyt kai puoleen vuoteen täällä. Mut kirjoittakaa vaan, en toki estä ;D


      • Kivaa!!! :))))
        Annu. kirjoitti:

        Hehee, en kuule ole. On vaan niin pirun huvittavia nuo teidän juttunne että provosoi vastaamaan. Ja mitä se TAAS on, en ole käynyt kai puoleen vuoteen täällä. Mut kirjoittakaa vaan, en toki estä ;D

        Kuuten huomaat Annu.: sinua on TODELLAKIN KAIVATTU. Huomaatko kuinka nämä hihhulit oikein heräsivät ja rupesivat spammailemaan! Hahhahhaa... ÖinenTuuliHuuli Liinilä, OK Piste-Liinilä ja Gilla Tähti-Liinilä (eli Justiinax Liinilän alter ego) ovat oikein INNOISSAAN! Jeeee.... :)))) Tervetuloa!!!


    • MMM
      • Kyllä on Tapsa komea ja tyylikäs farkuissakin !


    • höveli.

      Miks tolla naisella on tollanen tonttumekko ?

    • Kaksoisleuka-Kansa

      Tapsuliini Kansan kaksoisleuka väpättää ihan selvästi tuossa kuvassa. Ja tuolla akalla on sen takia tuollainen tonttumekko että se estää Tapsuliinissa pörräävät banaanikärpäset leviämästä tapsuliinista haastattelijaan. Suojavaruste nääs!

    • neito Nokialta

      Ravintola Tähdessä Tampereella oli viime lauantaina messevä meininki. Tapsa on niin SUPER ! Jengi oli ihan fiiliksissä. HUIPPUA!!!!

      • Annu.

        Mitähän se jengi oli nauttinut että kesti sen rääkymisen saati oli fiiliksissä, no fiiliksiin pääsee muutaman oluen jälkeen vaikka lavalla kiekuisi kukko... niin no, mitään eroa ei kyllä olis.


      • Annu. kirjoitti:

        Mitähän se jengi oli nauttinut että kesti sen rääkymisen saati oli fiiliksissä, no fiiliksiin pääsee muutaman oluen jälkeen vaikka lavalla kiekuisi kukko... niin no, mitään eroa ei kyllä olis.

        Eläinfarmari Annu täällä taas "viisaita" kirjoittelee. Tuntee läheisesti teurastoman äänet ja kukon kiekumisen.... Mut suosikkinsa Mikko Mäkeläisen laulamisesta päätellen rakkainpia ääniä hälle tuntuu olevan se myskihärkien kiimaääntelyt ja mylvimiset.


    • Anonyymi

      Vieläkö Annu. vaikuttaa palstalla?

      • Anonyymi

        Eipä taida vaikuttaa. Kaikki rekisteröidyt (esim Justiinax, melina2..) ja vakinaiset nimimerkit (Gillas, Gilla*, lorujaje, ja mitä niitä nyt oli -löytyvät kirjoitusten vanhoilta sivuilta). Kaikki häipyivät kun Justiinax lähetti ne kaksi ylipitkää vuoatustaan, että hän jää pidemmäksi ajaksi poissa näiltä palstoilta. Siitä on jo vuosia (Justiinax poisti ne jäähyväiskirjoituksensa hyvin pian sen jälkeen kun oli ne julkaissut). Mikä merkitsee sitä, että kaikkien vakiintuneiden ja rekisteröityjen nimimerkkien takana oli se yksi ja sama henkilö. Koko palstan räkätin ja käkätin eli Justiinax.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe