Ohjelma teiniäideistä ylellä

!!!

Eli siis koska alkaa?

14

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dilulii

      11.10

    • !!!

      Oukhei! Kiitos tästä :) Mielenkiinnolla jään vartoomaan!

    • itsekkäätteiniäidit

      Nauratti kyllä lukea noiden kertomuksia siitä, miten ei pystynyt aborttiin. Jos sen tekee tarpeeksi ajoissa niin sehän on pelkkä tabun ottaminen ja sitten tulee runsaammat menkat. Ei sen kummempaa.

      Mielestäni siinä vaiheessa, jos aborttia ei pysty tunnesyistä tekemään niin se on itsekkyyttä. Ei ajatella kuin itseään kun ei vaan pysty elämään asian kanssa. Pitäisköhän ajatella sitä lastakin millaista sen on kasvaa ympäristössä, jossa isästä ei ole tietoa, äiti on joku juuri toimeentuleva yksinhuoltaja ja koko lapsi on vahinko.

      Pitäisköhän Suomessa seksivalistusta lisätä kun vielä 2010 -luvullakin on näitä teiniäitejä. Onko vaikeaa käyttää sitä kortsua, jos haluaa panna vai pitääkö väkisin vetää paljaalla. SItten ihmetellään kun on raskaana.

      • ndifkjfjff

        Minä tulin raskaaksi ollessani 17- vuotias.Mies oli silloin 20.Olin parisuhteessa ja olen edelleen saman miehen kanssa.Lapsemme on nytten 6 -vuotias ja minullakin on ammatti. Hyvin me olemme pärjänneet ja lastamme kasvattaneet. KUN päätimme pitää lapsemme, emme olleet itsekkäitä. Annoimme pienelle ihmiselle mahdollisuuden elää. En ajatellutkaan aborttia, koska olen hyvin äidillinen ja tiesin, että pystyisimme huolehtimaan lapsesta.Toki abortti on joillekkin ehkä se parempi vaihtoehto.Meille se ei ollut mikään vaihtoehto. KURJAA, kun pitää yleistää, että nuoret äidit ja isät ovat huonoja vanhempia.Toki on myös sellaisia eronneita teinivanhempiakin, mutta kyllä ne vanhemmatkin pariskunnat eroilevat? EN ymmärrä näitä "huono äiti" perusteluita.Ainakaan jokaista. Ihminen voi itse päättää miten käyttäytyy ua toimii.Se että onko hyvä vai välinpitämätön lastaan, ei riipu iästäkohtaan.


      • kahdenäiti86

        Voin kyllä kertoa,että abortin teko vaikkakin alussa ei ole pelkkä läpihuuto juttu. "Tabut vaan naamaan ja sitten vaan kuin runsaammat menkat",just joo! Mulla on ollut kaksi alkuraskauden keskeytyneitä keskenmenoja,jotka hoidettiin täysin samoin kuin alkuraskaudessa tehtävät abortit. Napit naamaan ja helvetti oli irti! Tuntui jopa raastavimmilta kuin synnytyspoltot. Ja se veren määrä,ei todellakaan verrattavissa runsaimpiin menkkoihin. Toinen kerta oli mulle jopa hengenvaarallinen,kun verenvuoto ei loppunutkaan ja jouduin sairaalaan. Että ei ne abortit koskaan mitään helppoja ole. On vähän itsekästä mennä väittämään,mikä on kenellekin helppoa. Abortit ja keskenmenot ovat aina jollakin tapaa mieltä järkyttäviä. Mitä noihin teineihin tulee,niin ovat olleet rohkeita,kun ovat päätyneet lapsen pitämään. Toivokaamme hyvää elämää noille lapsille ja heidän äideilleen!


    • 424188

      "Pitäisköhän Suomessa seksivalistusta lisätä kun vielä 2010 -luvullakin on näitä teiniäitejä. Onko vaikeaa käyttää sitä kortsua, jos haluaa panna vai pitääkö väkisin vetää paljaalla. SItten ihmetellään kun on raskaana."

      No kyllä tosiaan pitäisi lisätä valistusta, kun et näköjään sinäkään tiedä, että MIKÄÄN EHKÄISY EI OLE SATAPROSENTTISEN VARMA. Vaikka vetäisit pillereitä ja käyttäisit kolmea kortsua päällekkäin kierukat ja ehkäisykapselit kropassa, on SILTI mahdollisuus että tulet raskaaksi.

      • .

        "Vaikka vetäisit pillereitä ja käyttäisit kolmea kortsua päällekkäin kierukat ja ehkäisykapselit kropassa, on SILTI mahdollisuus että tulet raskaaksi. "

        Onhan se, mutta kyllä alkaa oikeasti olemaan jo lottovoittaja-ainesta, jos tuollaisten menetelmienkin jälkeen tulee raskaaksi.


      • Bhur

        Ei ole varmaa ei, mutta valitettavasti suuri osa näistä teininä raskaaksi tulleista eivät ole käyttäneet mitään ehkäisyä. Ihan lähipiirissänikin on monta esimerkkiä. Ja niinkuin sitä sanotaan...jos on valmis harrastamaan seksiä, on myös oltava valmis kantamaan vastuu seurauksista.


    • laurijohannes

      Hauskaa lukea näitä "elämässään onnistuneiden" kommentteja kyseisistä tytöistä:) Vielä hauskempaa olisi nähdä kyseiset henkilöt ja saada tietää heidän hauskat pikku kommervenkit elämänsä kanssa:)

      Kuinka moni teistä pikku pulleroista tuntee nämä neidit:)?

    • vierailija111

      Minä tunnen yhden tytöistä. Ja olen itsekkin teinimama tosin lapseni on jo vanhempi. Tuosta abortti asiasta sen verran: moni joka huomaa olevansa raskaana ei kuitenkaan huomaa sitä ajoissa. Itse sain tietää raskaudestani viikoilla 12 4. Kuukautiseni olivat tulleet ja mitään kummempia oireita en huomannut vaikka näin jälkikäteen kun mietin asiaa minulla kyllä oli aamupahoinvointia mutta en reagoinut siihen. Sitten kuukautiseni loppuivat ja menin lääkäriin. Kun sain tietää olin lääkärille heti, että haluan tehdä abortin. Abortti aika sitten sovittiin ja menin kättärille sitä tekemään lääkäri teki vielä yhden ultran ja kysyi olenko varma asiasta ja itku kurkussa nyökkäsin. Pyysin kuitenkin lääkäriltä, että saisinko nähdä vauvan hän totesi etteivät he yleensä näytä vauvaa aborttia tekeville pienen puhumisen jälkeen sain kuitenkin nähdä vauvan ja olin sulaa vahaa en vain pystynyt siihen. En kadu päivääkään tätä päätöstä ! Ja nämä ihmiset jotka täällä huutelevat itsekkyydestä eivät varmasti koskaan itse ole olleet vastaavassa tilanteessa. Sitä tunnetta mikä itselleni tuossa tilanteessa tuli en osaa edes sanoin kuvailla halusin vain pitää lapsestani huolen ja varmistaa että hänellä on kaikki hyvin.

    • Todella epä fiksua käytöstä näiltä äideiltä sarjassa kehtaavatkin polttaa tupakkaa!

      • ahaatarkastaja

        Ja vieläpä alaikäisinä, kukaan ei imetä joten sitä alkoholiakin menee varmaan mukava määrä.


      • ...
        ahaatarkastaja kirjoitti:

        Ja vieläpä alaikäisinä, kukaan ei imetä joten sitä alkoholiakin menee varmaan mukava määrä.

        Sitähän se tietenki tarkottaa, jos ei imetä että pakostikki juo :D SÄÄLITTÄVÄÄ! HANKI ELÄMÄ! Jos noi olis yli 25v, polttais eikä imettäis nii sillon se olis tottakai kaikinpuolin normaalia, eikä kukaa sillon yhdistäis juomiseen mitenkää.


    • ester vänkkyrä

      Kaikista säälittävintä minusta on, kun aletaan arvostelemaan ihmisiä: aina on jotain valittamista.
      Voisiko joku kertoa, miten muokata itsestään ja elämästään sellaisen malli- premium- tyypin, ettei kellään olisi mitään kitisemistä?

      Niin kauan kun ei pysty kertomaan tuota, eikä itsekään ole mikään täydellisyys, voi p i t ä ä p ä ä n s ä kiinni ja antaa ihmisten elää omaa elämäänsä.

      Jos joku ei tätä vielä tiedä, ei hyvä äitiys ole iästä kiinni. Moni jolla on enempi ikää, tekee pahaa lapselleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe