Itellä jäi perheen perustamisen ja sairauden takia kauppis kesken ja nyt lähden sitä lopettaan. Ero tavallaan helpotti tota päätöstä kun lapset eivät koko aikaa vastuullani. Hieman jännittää lähteä 4-kymppisenä parikymppisten räkänokkien sekaan, mutta mitä sil on välii. Vai onko?
Onko Turun kauppiksessa keski-ikäisiä opiskelijoita?
1
211
Vastaukset
- ratu hetula
No mitä väliä uskot sillä olevan, että suurin osa kanssaopiskelijoista on sinua jopa yli 15 vuotta nuorempia? Siis mikä siinä olisi ongelma?
Itseä vartenhan kauppiksessa ollaan. Kun takana on jo työuraa, niin koulusta saa eri tavalla irti kuin jos työkokemusta ei ole kuin satunnaisesta kesätyöstä.
Olen itse opiskellut ja myöhemmin myös opettanut kauppiksessa. En tosin Turussa, mutta eiköhän siellä ole samalla tavalla kaiken ikäisiä opiskelijoita kuin muuallakin.
Jotkut opiskelijoistani olivat yhtä vanhoja kuin vanhempani, eivätkä millään tavoin eronneet nuoremmista. Vanhemmalla iällä opiskelevalta jää enintään bilettäminen hieman vähemmälle, kun on perhemenoja eikä menojalka vipata enää samalla tavalla kuin kaksikymppisellä. Biletys ei tapahdu kuitenkaan oppitunneilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838