"mitä jos kamera olisikin ollut kivääri?"
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288499604974.html
"noin 800 metrin päässä Autetin linnasta"
Uskooko joku että kiväärillä olisi saatu 800 metrin päästä saalista? Onko tuo akka sen arvoinen että kannattaisi nitistää? Kuka muka hyötyisi siitä?
Luodilta kestää toista sekuntia lentää tuo 800 metrin matka. Uhrin pitäisi olla sillä aikaa täysin liikkumatta. jotta osuma olisi varma. puhumattakaan että sääolosuhteet pitäisi tietää tarkelleen, tuuli, kosteus, lämpötila ym. Niistä tulisi jo puolen metrin heitto, ties mihin suuntaan.
Niin että kyllä kuninkaallinen akka voi olla aika rauhassa.
kuninkaallinen vaarassa? hah hah
rauha kanssaan
1
83
Vastaukset
- isotobjektiivitonpi
Minä ajattelin että aika hyvä on tullut kuva sitten jos 800 metristä on saanut noinkin hyvän kuvan, aika jättimäinen varmasti ainakin metrin levyinen kiikarin linssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131920Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28939Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917