Onko Keskolla millaiset henkilöstöedut? Kaikissa työpaikkailmoituksissa näistä muistetaan mainita, mutta mitä käytännössä sitten ovat?
Keskon henkilöstöedut
11
11028
Vastaukset
- Mari_34
S-ryhmällä kuulemma käyttötavaroista saa 50% alennusta ja ruuasta 20%. Oisko samalla tasolla K-ryhmällä?
- ssss
No ei kyllä todellakaan saa!! Taisit just keksiä omasta päästä luvut
- Liliuksen Mikke
Käyttötavaroista saa 70% boonukset päälle, ruoasta saa 30% boonukset.
Jos on hallituksen jäsen, saa hieman kassalta rahaa kun käy hakemassa ruokaa. - Siitä on kauan....
S-ryhmällä tais olla 10% paikkeilla se henksuetu, jos oikein muistan. Henksuedun lisäksi ei sitten saanut alennuksia, eli aletuotteet kantsi ostaa ilman henksualennuksia, niin sai paremmat prosentit
- Anonyymi
Siitä on kauan.... kirjoitti:
S-ryhmällä tais olla 10% paikkeilla se henksuetu, jos oikein muistan. Henksuedun lisäksi ei sitten saanut alennuksia, eli aletuotteet kantsi ostaa ilman henksualennuksia, niin sai paremmat prosentit
Soli sillon se.
Henksuedun(15% KT tuotteet, 25%ravintolat yms. ) lisäksi tulee muutkin aleprossat.
- exkeskokas
Kesko ja henkilökunta edut???? höh, johan vitsin murjaisit. ilmaiset muovikassit?
- kelpasi
Itse keskolaisena sain kaikki tuotteen 3% katteella, Eli alennus vaihteli 5%-80% :)
- Asiallinen vastaus
Elektroniikasta ja kodinkoneista -10%, muusta käyttötavarasta -15%. Elintarvikkeiden alennusprosentti riippuu kauppiaasta, itse olen saanut eri myymälöistä -3%:sta -12%:iin alennusta.
- Töissä siellä
Viimeinen eli nimimerkin asiallisen vastauksen vastaus on totta.
- kokokoko
Unohtamatta henkilökuntamyymälöitä!
Ja edelleen "Asiallinen vastaus" on oikein.- timbe as
5% katteella, eli joissakin tuotteissa paljon ja joissakin ei mitään.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094286
- 783496
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833350Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?253249Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223242- 722916
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642797"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852569- 92472