Onko Keskolla millaiset henkilöstöedut? Kaikissa työpaikkailmoituksissa näistä muistetaan mainita, mutta mitä käytännössä sitten ovat?
Vastaukset 11
- Mari_34
S-ryhmällä kuulemma käyttötavaroista saa 50% alennusta ja ruuasta 20%. Oisko samalla tasolla K-ryhmällä?
- ssss
No ei kyllä todellakaan saa!! Taisit just keksiä omasta päästä luvut
- Liliuksen Mikke
Käyttötavaroista saa 70% boonukset päälle, ruoasta saa 30% boonukset.
Jos on hallituksen jäsen, saa hieman kassalta rahaa kun käy hakemassa ruokaa. - Siitä on kauan....
S-ryhmällä tais olla 10% paikkeilla se henksuetu, jos oikein muistan. Henksuedun lisäksi ei sitten saanut alennuksia, eli aletuotteet kantsi ostaa ilman henksualennuksia, niin sai paremmat prosentit
- Anonyymi
Siitä on kauan.... kirjoitti:
S-ryhmällä tais olla 10% paikkeilla se henksuetu, jos oikein muistan. Henksuedun lisäksi ei sitten saanut alennuksia, eli aletuotteet kantsi ostaa ilman henksualennuksia, niin sai paremmat prosentit
Soli sillon se.
Henksuedun(15% KT tuotteet, 25%ravintolat yms. ) lisäksi tulee muutkin aleprossat.
- exkeskokas
Kesko ja henkilökunta edut???? höh, johan vitsin murjaisit. ilmaiset muovikassit?
- kelpasi
Itse keskolaisena sain kaikki tuotteen 3% katteella, Eli alennus vaihteli 5%-80% :)
- Asiallinen vastaus
Elektroniikasta ja kodinkoneista -10%, muusta käyttötavarasta -15%. Elintarvikkeiden alennusprosentti riippuu kauppiaasta, itse olen saanut eri myymälöistä -3%:sta -12%:iin alennusta.
- Töissä siellä
Viimeinen eli nimimerkin asiallisen vastauksen vastaus on totta.
- kokokoko
Unohtamatta henkilökuntamyymälöitä!
Ja edelleen "Asiallinen vastaus" on oikein.- timbe as
5% katteella, eli joissakin tuotteissa paljon ja joissakin ei mitään.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459