Onko Keskolla millaiset henkilöstöedut? Kaikissa työpaikkailmoituksissa näistä muistetaan mainita, mutta mitä käytännössä sitten ovat?
Keskon henkilöstöedut
11
10302
Vastaukset
- Mari_34
S-ryhmällä kuulemma käyttötavaroista saa 50% alennusta ja ruuasta 20%. Oisko samalla tasolla K-ryhmällä?
- ssss
No ei kyllä todellakaan saa!! Taisit just keksiä omasta päästä luvut
- Liliuksen Mikke
Käyttötavaroista saa 70% boonukset päälle, ruoasta saa 30% boonukset.
Jos on hallituksen jäsen, saa hieman kassalta rahaa kun käy hakemassa ruokaa. - Siitä on kauan....
S-ryhmällä tais olla 10% paikkeilla se henksuetu, jos oikein muistan. Henksuedun lisäksi ei sitten saanut alennuksia, eli aletuotteet kantsi ostaa ilman henksualennuksia, niin sai paremmat prosentit
- Anonyymi
Siitä on kauan.... kirjoitti:
S-ryhmällä tais olla 10% paikkeilla se henksuetu, jos oikein muistan. Henksuedun lisäksi ei sitten saanut alennuksia, eli aletuotteet kantsi ostaa ilman henksualennuksia, niin sai paremmat prosentit
Soli sillon se.
Henksuedun(15% KT tuotteet, 25%ravintolat yms. ) lisäksi tulee muutkin aleprossat.
- exkeskokas
Kesko ja henkilökunta edut???? höh, johan vitsin murjaisit. ilmaiset muovikassit?
- kelpasi
Itse keskolaisena sain kaikki tuotteen 3% katteella, Eli alennus vaihteli 5%-80% :)
- Asiallinen vastaus
Elektroniikasta ja kodinkoneista -10%, muusta käyttötavarasta -15%. Elintarvikkeiden alennusprosentti riippuu kauppiaasta, itse olen saanut eri myymälöistä -3%:sta -12%:iin alennusta.
- Töissä siellä
Viimeinen eli nimimerkin asiallisen vastauksen vastaus on totta.
- kokokoko
Unohtamatta henkilökuntamyymälöitä!
Ja edelleen "Asiallinen vastaus" on oikein.- timbe as
5% katteella, eli joissakin tuotteissa paljon ja joissakin ei mitään.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673