Luin jostain että jokainen Finnhits-kiertueen viidestä solistista laulaisi kahdeksan omaa lauluaan. En tiedä laulavatko he sen lisäksi kaikki yhdessä jotain, duettona tai tms, mutta mitkä kahdeksan biisiään toivoisit Tapsan laulavan Finnhits- konserteissa ? Voitte toki laittaa tähän m myös toiveenne Einin, Dannyn, Frederikin ja Vickyn laulamasta kahdeksasta biisistä jos haluatte.
Finnhitsejä
7
146
Vastaukset
- 8 + 6
Toivoisin taiteilija Kansan laulavan:
1. Odotan sinua niin
2. Pois vaan
3. Pitkät päivät pakerretaan
4. Hän mennyt on
5. Vain yhden kerran eläissään
6. Eloise
7. Melina
8. Isäni mun- Joku vaan
Hyviä biisejä nuo listallasi olevat, mutta R.A.K.A.S, Äidin pikkupoika ja Tulkaa tytöt takaisin on niin isoja Tapsan hittejä, ettei niitä varmaan voi jättää esittämättä. Vaikka Tapsalla on parempiakin mutta vähemmän tunnettuja biisejä.
- tadaa!
-Sä luota päivään nousevaan
-Näin syntyy kyyneleet
-Hafanana
-Äidin pikkupoika
-Delilah
-Salaisuudessain
-Alla täyden kuun
-R-A-K-A-S - 8 + 6
Joku vaan kirjoitti:
Hyviä biisejä nuo listallasi olevat, mutta R.A.K.A.S, Äidin pikkupoika ja Tulkaa tytöt takaisin on niin isoja Tapsan hittejä, ettei niitä varmaan voi jättää esittämättä. Vaikka Tapsalla on parempiakin mutta vähemmän tunnettuja biisejä.
Eiväthän nuo listaamani olleet taiteilija Kansan tunnetuimpia, totta. Mielestäni kuitenkin niissä niin hänen äänensä monipuolisuus, soinnikkuus kuin upea vibrato tulevat hienosti esille. Ehkä Isäni mun laulussa ei niinkään, sen tilalle voisin toivoa vaikka Rokkivaari Hotasen... siinä Tapsa mahtavasti vetää pätkän Elviksen falskilla saundilla.
1.wieniläisvalssimme Pariisissa
2.Lorelai
3.Tässä ja nyt
4.Vain yhden kerran eläessään
5. En ole se mies
6.Melina
7. Jos alkaa saan uudelleen
8. Meille muistot jää - Safira~
1. Anna mun jäädä sun luo
2. Tulkaa tytöt takaisin
3. R.A.K.A.S
4.Kadonneen rakkauden unelma
5. Kultaniityt
6. Maruzela
7. Eloise
8. Delilah - FRANKCUVAÖ
TOI ON KÄÄNNÖS TOI MEILLE MUISTOT JÄÄ
DERRICK-SARJASSA AIKANAAN ESIINTYNEESTÄ KAPPALEETSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984