M: 540 litrainen akvaario tarvikkeineen

;))

Vauva tuli taloon ja aika ja kiinnostus on loppu. Mä olen päättänyt luopua akvaarioharrastuksesta kokonaan, joten koko harrastus tulee myyntiin. Kaikki lähtisi yhtenä pakettina 650e. Sisältää 540 litraisen altaan (180*50*60), suodattimineen, ison altaan lampun,kaksi suurta juurakkoa, laavakiveä 200 litraisen malawin jäljiltä, paljon kasveja, kalat, 40 litraisen pitkän altaan, varasuodattimet, palj
on ruokaa (kuivat & pakasteet), hiekat, vedenhoitoaineet, pienen valaisimen, levämangeetin, 2 ilmapumppua, aluskaapiston, lapon ja pitkän letkun jne. Kaikki lähtee siis pakettina, erikseen en rupea myymään. Sijaitsee Jyväskylässä ja jos kiinnostusta löytyy niin otan kuvat ja tarkistan kaikki mitä nuo alakaapit ovat syöneet. Olohuonekelpoinen kokonaisuus. Jos et halua elävää mukaan niin voin etsiä kaloille ja ravuille kodit, ne tosin eivät lähde ellei allas mene joten ei kannata kysyä etukäteen. Ja sijaintina JKL.

Kuva: http://tinypic.com/view.php?pic=23h3w3b&s=6

Yhteydenotot: miisa piste eira @ gmail piste com. Kirjoita pisteet .:nä ja poista välit. Yritän estää roskapostia.

3

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;))

      Muutetaas ilmoa:

      http://tinypic.com/r/c28ud/6

      Kuvan allas edelleen myynnissä. Muutetaan hinnaksi 500 euroa, joka sisältää siis altaan (180*50*60. p*l*k), suodattimet (pisaramatto, todella kätevä, sekä sisäsuodattimen), valkoisen valaisimen, jossa 2 80W T5 loisteputkea heijastimilla sekä jonkinlaiset kuuvalot, joita tosin meillä ei ole käytetty. Valaisin kannattanee kiinnittää kattoon. Meillä kasvit ovat tästä lampusta tykänneet, kuten kuvasta voi huomata.

      Mikäli pystyt ilmoittamaan ottavasi altaan ennen viikonloppua, mukaan kuuluu myös kaikki altaassa näkyvät kasvit sekä haluamasi kalat ja sukaravut! Sekä vesitestejä, kookoksen kuoret, pienen juurakon ja varalla olleen ulkosuodattimen, jonka toiminnasta ei takeita!

      Lisäksi myynnissä:
      - 70cm pitkä 40 litrainen allas 25e
      - 2 suurta juurakkoa, 20e/kpl
      - punaista laavakiveä, muutossa oli anttilan varastolaatikollinen, yht 35e
      - Eheim compact300, uusi 10e
      - 2 ilmapumppua, 7e/kpl

      Jne. Tarkentuu kun allas on myyty,

      Katsomaan saa tulla Jyväskylän Myllyjärvelle.

    • annielma

      Tuo 40litrainen kiinnostais, on kyllä vaan aika kaukana kun Helsingissä asun. Mitkä on mitat?

    • mrbond:2002

      moi, onko allas myyty ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe