Miksei tämä keskustelupalsta voisi toimia myös "nettideittinä" ujoille ihmisille? Sen kun laittaa itsestään tietoja ja sähköpostin. Tuossa kun oli ujodeitistä puhetta.
Harmittaa monikin asia elämässä, mutta jos sen samanhenkisen naispuolisen ihmisen saisi, niin kyllä siinä elämä muuttuisi kertaheitolla mielekkäämmäksi.
Se vain vaikea tutustua naisiiin, kun eivät aina ymmärrä. Tutustuminen vaikeaa, mutta kyllähän se sitten helpottaa. Mutta se pirun ensivaikutelma..sen pitäs olla niin hyvä. Ja se on vaikeaa, vaikka en kauhean ruma ole ja kaikenlaiset jutut kiiinnostavat. Eli periaatteessa jutunjuurtakin pitäisi löytyä. Mutta olen hiljainen, rauhallinen..psykologin mukaan estynyt persoonallisuus.
Kyllä kaipaan aikoja, kun ihan kirjepostia lähettelin tytöille. Silloin ei ihan niin vain dumpattu, kuten nykyään netissä. Voi huokaus.. olen kai menettänyt kiinnostavuuteni.
Yritä tässä sitten tällaisena työllistyä, saada vaimo, jonkilainen ura ja tulevaisuus...
Miksei..
10
280
Vastaukset
- dfhdsgh
Kun ei naiset vastaa vaikka laittaisikin. Niin monesti nähty.
- mjymy
Jospa joku kuitenkin vastaisi? Vai samatko täällä vaan pyörii?
- 2+14
TÄSSÄ SYY: Tänne ei saa laittaa mailiosotteita. Jos viesti sisältää mailiosoitteen - viesti poistetaan ennen pitkää. PISTE.
- asdfasdf
Tämän ongelmanhan voi helposti kiertää tekemällä tänne käyttäjätunnuksen. Se tunnus voi hyvin olla vain väliaikainen eikä siihen tarvitse laittaa oikeaa nimeään.
- mjymy
No..täytyypä sitten kokeilla..kauanko mailiosoite pysyy.
Kiitos tiedosta. Tarkkailenpa ketjua tästä lähtien ja ilmiannan ylläpidolle kaikki yhteystietoja sisältävät viestit.
Hauskaa ujouden jatkoa :)- hdrrrrrr
Mikä helvetin idiootti olet?
- 444475
tuskin ketään kiinnostaa tutustuminen kun ei ole tähänkään mennessä kiinnostanut
- Siinä syy?
Täällä on liikaa sekopäitä, jotka saavat ilonsa toisten heikkouksien pilkkaamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520