Saan vaan 450€ kuukaudes:(

Onneton!!!:(

Niin tossa ylhäälhän se lukee:z Se ei nääs mitenkää riitä meikkeihin vaatteisii!!! Sanokaa, miten saisin tingittyy sen 600€ kuukaudes??
PS: En maksa ruokaa tai puhelinlaskui!

51

556

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+19=?

      TOI ON IHAN LIIKAA!

    • (.)(.)

      Toi on trolli, eikä mitään muuta

    • ijkeopåsew

      paska trolli
      hankkisit sen elämän

    • palvoallahiakanssani

      Voi parkaa
      Ota heti yhteyttä lastensuojeluvirastoon
      Eiköhän sieltä pakoteta vanhempasi antamaan se 150€ lisää

    • Rahaa vai?

      siiis mikä ihme raha ahne oot. mä saan vaan 30e kuussa ja oon jo siitä ilonen.
      oisit tyytyväinen ku saat jo noin paljon :I

      • Onneton!!!:(

        Mut se ei riitää ensiikää:(


      • 400e per vuosi
        Onneton!!!:( kirjoitti:

        Mut se ei riitää ensiikää:(

        Mä saan totaki vähemmän vuodessa, saan joku 350-400e.
        Enkä saa myöskään viikkorahaa, enkä ees vinee sitä rahaa vanhemmilta.
        Se riittää mulle, että ne maksaa laskut, veden, sähkön ja ruuan minulle.

        Ihme kermaperseet täällä kirjoittelee -.-


      • lellittykakara

        No revi siitä mä saan viikos yli 900€
        Ja mä saan ne vaan siks että oon tällanen hesan lellipentu=]


    • murrosikäinen

      Voi helevetti sua!! Mää saan vaan 2euroa viikossa eli kuukaudessa 8euroa !! Ja mikä (täydellinen) se sinä oot ku pitää niin paljo vaatteita ja meikkiä ostaa .kulutat varmaa puuteriaki yhen purki päivässä .Ei helevetti!! Että sunki on aika turha valittaa ihme paskaperse jos mää saisin 450e kuukaudessa ni kyllä kai pyyhkisin niillä jo oman perseen!!

      • Onneton!!!:(

        Nii menee 1 purkki puuterii päiväs:) Mist tiesit??


    • Germaperse•,..,•

      no haistappa paska! en tiedä minkä ikäinen olet mutta ole onnellinen että saat edes sitä.

    • jokuihmehyyppä

      Ihan liikaa :O ite saan 10€/vko ja se riittää mulle. Kaikki ei edes saa...

      • köyhille:

        Mitää???? Voi ei teitä köyhiä :-( saatte vaan 400e kuussa. Jos mä saisin noi vähän en kehtais enää elää... Annan vinkin: kannattaa hankkii jostain apuu. Ei nuoria saa pitää nii huonoissa olosihteissa :-( ite saan noin 1000e kuussa. Ja tietysti enemmän jos siivoon oman huoneen. :-)


    • epännn

      Mä en saa ku kokeista rahaa jos niistäkään mun pitää ite osoittaa vanhemmille että oon ansainnu sen tavaran mitä haluun tai odotaa et saan kokeist rahaa tai oottaa jouluu tai synttäreihi et onnee teille paskoille

    • Hemmoteltu olet!!

      saan 17/kk. Saatanan kermaperse!!! Oikeesti! Mee ITEES!! aasias on ihmisii jotka EI saa RUOKAA!! ja yks valittaa ku saa 450/kk!! Oikei tiään ettei olla Aasias mut silti. Ymmärtäisin jos maksat kampaamo-, harrastus-, puhelin- ja bussilippulaskus!!!!!!!

    • häpeä edes

      Taitaa olla trolli. Monet työttömät aikuisetkaan ei saa kuin häthätää tuon summan kuussa ruokaan ym välttämättömiin. Ja sinä tuhlaat sen tuosta vaan krääsään?

    • -.-

      VITTU HANKI TÖITÄ SAATANA EIKÖ VOI MIETTII VÄHÄSEN JA JOS OOT ALLE 15 ET SAA TÖITÄ KOSKA ALLE 15 VUOTIAAT EI VITTU TARVII RAHAA JUMALAUTA VITTUKU VITUTTAA OON ILONE JOKA KUUKAUSI KU PALKKA (500) TULEE JA SILLÄ MAKSAN VITTU VUOKRAN JAA RUUAN JUMALAUTA NYKYAJAN NUORISOO VITTUFAK

    • Oletaikapaskaidi

      Joo, mä saan 5e perjantaisin, ja se on ihan ok... ja sä saat 450e ja se ei muka riitä?!? LOPETA MEIKKAILU VITUN HUORA!

    • Onneton!!!:(

      En viddu lopeta!!! Nyt saan 500€/kk(: Mutt ei riitä ei! Enkä oo trolli, lellitty tai kermaperse!

    • biaaatch<69

      hahahaha saan viikossa 150euroo eli vuodes 600euroox) syökö?? no mun vanhemmat varmaa tienaa vaa paremmi ku molemmat on asianajajia, isi on töissä amerikassa, new jerseyssä ja se laittaa mun tilille sen 400euroo ja mamma maksaa loput(äiti siis on suomen-ruotsalainen niin puhun sen kaa aina ruotsia nii siks sanoin mamma) mut pian 18 ja sit saankin luottokortin ja pääsen käyttää nii paljo ku haluun:) pappa betalar;) mut autonki isi osti jo, oisko ollu joku c sarjan(?) mersu:) sori ämmä meikä vei, huora ku oon:)

      • ILOINEN NYT:)

        Ku kerroin ton äiskälle, nii se sano: :) kiitos, kun kirjoitit, sun ansiost saan nyt 800€ per kuukaus


      • just se
        ILOINEN NYT:) kirjoitti:

        Ku kerroin ton äiskälle, nii se sano: :) kiitos, kun kirjoitit, sun ansiost saan nyt 800€ per kuukaus

        Haista paska.


    • liisagrau

      ahahah nolppe, vaan 800e?! XD öö tääläpäin kaikki saa lähemmäks 1000, ite saan 1200:)

    • Sukanvarsi :3

      Tiiän et oot trolli. Mut mä en saa rahaa viikko/kuukaus/vuosirahana. Mä saan rahaa jos teen töitä, ja oon ansainnu sen. Mä saan rahaa myös, jos on synttärit. Sillon mummo tuoo sukanvarteen kahisevaa

    • Sama!

      Niin just!

    • infoa sinulle

      1.ei kenenkään vanhemmat anna 450e kuukaudessa tai sit tää on oikeesti joku ritch bitch
      2. toi on säälittävää että tuut tänne valittaa
      3. toi on myös noloa ja lapsellista
      4.hanki elämä vitun huora
      5.oot aika paska jos luulet olevas joku kunkku\maailmanvaltias
      6.mua vituttaa
      7.tää on ihan varmaan joku trolli

    • (o_o)

      se on trolli elkää ottako vakavasti

      • MIKSI IHMEESSÄ VIIKKORAHAA AUTON EDESTÄ? ITSE EN SAA RAHAA KENELTÄKÄÄN KUN EN TARVITSE! JA MITÄ VARTEN PITÄÄ OSTAA ITSE VAATTEITA KUN VOI MENNÄ ÄIDIN KANSSA INTERSPORTIIN EIKÄ MINNEKKÄÄN KRÄÄSÄKAUPPAAN MISSÄ MYYDÄÄN BILTEMAN KAULAKORUJA! HÄPEÄISIT BLONDI EDES VÄHÄN! VANHEMPAS ANTAA SULLE NELJÄSOSAN PALKASTAAN JA SÄ ET OO TYYTYVÄINEN?!? OPI ELÄÄN SANON MINÄ!


      • Onneton!!!:(
        veturi3253 kirjoitti:

        MIKSI IHMEESSÄ VIIKKORAHAA AUTON EDESTÄ? ITSE EN SAA RAHAA KENELTÄKÄÄN KUN EN TARVITSE! JA MITÄ VARTEN PITÄÄ OSTAA ITSE VAATTEITA KUN VOI MENNÄ ÄIDIN KANSSA INTERSPORTIIN EIKÄ MINNEKKÄÄN KRÄÄSÄKAUPPAAN MISSÄ MYYDÄÄN BILTEMAN KAULAKORUJA! HÄPEÄISIT BLONDI EDES VÄHÄN! VANHEMPAS ANTAA SULLE NELJÄSOSAN PALKASTAAN JA SÄ ET OO TYYTYVÄINEN?!? OPI ELÄÄN SANON MINÄ!

        Mä EN oo blondi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • infoa sinulle

      veturi3253 luin kommenttisi ja ihan ok mutta jäi häiritsee kohta
      JA MITÄ VARTEN PITÄÄ OSTAA ITSE VAATTEITA KUN VOI MENNÄ ÄIDIN KANSSA?
      aika moni nuori kotona asuva joutuu ostaa itse omat vaatteensa esim minä
      enkä tarkoita että oon ainoo mä jouduin jo 11v alkaa ostaa omia vaatteita omil rahoil koska mun äiti ei nykyisin osta mulle enää mitää paitsi ruokaa muuten
      joudun ostaa kaiken itse myös shamppoot ja tälläset muut perus jutut että ei tarkoita jos sinun äitisi ostaa sinulle intersportista kalliita puman merkki vaatteita
      ja opettaa katsomaan vaan omaan napaan niin ei mun mielestä kyllä tarkota
      että jokasen vanhemmat ostaa kalliit vaatteet lapsilleen enkä puolusta aloittajaa

    • ...

      etsä voi olla tosissas...? Mä saan 100 euroo kuukaudessa ja mun pitää tehä paljon senki eteen.

      • Koira-98

        Se onkin pikku kakara, joka luulee, että maailma pyörii sen ympäri (*_*)


    • TROLLAUZ
    • LOLOLOLOLOLOLOLOLOL

      LOL USKOTTEKO TOTA MIKÄLIE TROLLI! OIKEESTI! SE SAA RAHAA 2e VUODES JA SIL ON VAA TYLSÄÄ NII TULI TÄNNE.... VITTU MÄKI KIRJOTAN ET SAAN 200000000000000000000000000000e PÄIVÄS JA KAIKKI USKOO? NOLO

    • ...

      Perse trolli! Eks te paskat tajuu et se on trolli! Suomes ei oo nii rikast perhet joka pystyis antaa 650€ kuukausirahaks lapsilee.
      Jos mailman rikkaiman miehen(omistaa microsoftin) lapsi saa kuukausi rahaks 500€ eli 600$ ni mite sä voit saada sitä enemmä?? Ja sen lapsi saa mailman enite kuukausi rahaa...
      Hanki perse elämä! You been logget one ear at microsoft live. Do you want log out and get a life!

    • VTNTEINIPISSIS

      NO VOI KYYNEL KU SAAT NOIN HEMMRTIN VÄHÄN RAHAA KUUKAUDESSA!! :(

    • köyhät kyykkyy
    • Tuleva köyhä :(((

      Saan rahaa kokeist, 9llä alkavasta 5€ ja 10llä alkavasta 10€, mut en sanois itteeni hikeks ku kaikki kokeet pelkkii kasei. Sit saan mummilta synttärilahjaks 50€ ja joulun 100€, mut mummi oli keksiny ny et ne rahat menee jollekki tilil, minkä mä saa vast ku muutan pois kotoo. Ketuttaa tollaste mummojen ideat.

      • Hei "tuleva köyhä", arvostat mummis elettä siinä vaiheessa kun muutat omilles. Kyllä mullekin olis tollanen tili kelvannut, kun muutin kesällä omaan kämppään =)


    • Hyi kamala.... Itse saan kuukaudessa 10e ja senkin vain paiskimalla töitä! Miten hemmoteltua >_

    • 1000e/kk

      Eihä 450e/kk riitä ees kerran päivässä ruokaan röökiaskiin. Sit kaikki limut sun muut ja viikonloppuna kaljaa mopon bensat ja vaatteista puhumattakaan.

    • Hahaha oottakaa vaan, kun maksatte oman vuokranne ja ruokanne.

    • Et oo tosissas

      Siis et oo tosissas. mulle on se 30e/kk ja sä vaan siinä oot ja lähet kauppaan ostaa nii hirve meikkei et sitä on kohta varasto täynnä jos ei kaksikin.
      ihan hirvee pissis.

    • fghjghj

      160€/kk.

    • Onneton!!!:(

      stondis muna! oon huomio huora ööpöpöpö öppö LOLOL

    • Ite ne pitää ansaita
    • Porhoko?

      Ite tienaan vuodes 1080 euroo ja jotkut tutut sanoo mua rikkaaks, mut en mä oo. Ton summan saan rahaa kun teen kaiken mahdollisen minä pystyn ostan "tavaraa" halvalla ja myyn voitolla.

    • 7€viikossa

      Tässä oli taas esimerkki jostain stadin keskussa asuvasta lissusta. TÄSSÄ POJAT ON RAAKA TOTUUS ne tytöt joita te katsotte pitkään kaupungilla ovat useimiten juuri tuollaisia lissuja jotka saavat tuollaisen määrän rahaa. Asun itsekkin stadissa mutten keskustassa ja se missäpäin stadia asuu on todellaki merkitystä. Olen yläasteella ja olin pariviikkoa sitten kaupungilla näin jtn 4lk juomas ES:sää.

    • bad92

      mun faija on mijonääri! ei paljoo tunnu toi 450e, vitun pelle!

    • LOL

      saisin ite kuukauden vaatteet ihan 20€ kuussa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe