Onko totta, että kv . ehdokkaille maksetaan 100 €

voi pieksut ja kalos

Luin jostakin, että perusuomalaisnaiset maksavat 100 € kaikille, jotka lähtevät kunnallisvaaliehdokkaaksi ?

Voiko moraalittomampaa tapaa olla. Suoraan lahjus heti kättelyssä. sanon, näin jos totta : SÄÄLITTÄVÄÄ !

17

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SÄÄLITTÄVÄÄ !

      Voisitko häipyä provoilusi kanssa kavioeläimen vaginaan?

      • siellä kasvanut ?

        Sieltäkös tullut kun noin tarkkaan kavioeläimen sen paikan tiedät ?


    • heitä äänestän

      Minusta tuntuu että moni olisi valmis maksamaan päästäkseen perussuomalaisten listoille. Siinä on sentään sellainen puolue jotta oksat pois, eli jytky on tulossa.

      • en todella äänestä

        Voi kauheeta ; = O on jytky joo. Osaamista kun ei ole, niin on vaan suuret puheet


    • japator

      Kokoomuksessa kuulemma maksetaan paremmin.

      • Komukat ja

        demukat ei maksa kun ei oo rahhoo. Ilmankos ehdokkaat ovat niin säälittäviä uhveloita. Raha ratkaisee ja sillä saa laatua. Oltiin sitten millä elämänalueella hyvänsä.


    • paiviharkonen

      Olen perussuomalaisten ehdokkaana ja tuon kyseisen summan saa kuittia vastaan, eli ensin on maksettava esim. mainoskulu itse.

      • en ymmärrä

        Miksi noin päin. Eikö luottamus pelaa, jos ei pääsekään läpi. Kummallista.
        Vaikka outoa porukkaa tuntuu joukossa olevan. Ei moraalisesti oikein, vaikka tämä puolue kai hällä välit... Ei se muuten ole oikein houkutella rahalla ihmisiä ehdokkaaksi. Konsti on ala-arvoinen ja tämä on mielipiteeni ja piste


    • Olen itse kokoomuksen listalla ehdokkaana Mikkelissä ja ainakaan minulle ei tarvinut luvata eikä luvattu rahapalkkiota ehdolle lähtemisestä tai läpi pääsystä. Maksan itse myös osuuteni vaalikuvauksesta ja mainonnasta, kuten muutkin puolueen ehdokkaat.

    • soihakkas

      Jytkyn ansioista perussuomalaisilla on rahaa. Veronmaksajien rahoja jotka jaetaan kansanedustajamäärän mukaan. He miltei kylpevät rahassa. Kunnallisvaalit eivät tuota puolueille mitään, mutta varsin vähäisellä panoksella he saivat eduskuntavaaleissa roiman äänimäärän. Kuntavaalit voivat mennä miten tahansa, mutta eduskuntavaaleissa häkki heilahtaa.

    • Kukin puolue toimii tavallaan, miksi sitä ruotimaan. Minä myös maksan mainontani itse ja onhan se ehdokkaasta itsestään kiinni ottaakko jotain rahaa vastaan vai ei.
      Kyllä tässä kunnallisvaaliehdokkuudessa on aivan muut kriteerit kuin raha.

      • J. Jäävääjä

        Miksi sitten maksat mainonnan itse. Eikö sinulla olekkaan kannattajia.
        Vai onko tarkoitus sitten jos olet päässyt läpi alkaa ajamaan omia etujasi.


      • J. Jäävääjä kirjoitti:

        Miksi sitten maksat mainonnan itse. Eikö sinulla olekkaan kannattajia.
        Vai onko tarkoitus sitten jos olet päässyt läpi alkaa ajamaan omia etujasi.

        Kannattajia kyllä on, mutta he ovat muuten tukena kuin rahallisesti. Katson, että olen ihan samalla viivalla muiden kanssa tarviten peruspalveluita. En ole kouluja käynyt, mutta elämänkoulua senkin edestä. Tiedän esim. mitä arki on sairaan lapsen/lapsien kanssa, mitä perheväkivalta aiheuttaa, mitä on rahattomuus. Yritysmaailmassa joudun ottamaan joka ikinen päivä riskejä ja välillä on ollut todella vaikeita aikoja, mutta kun ajoissa asiat selvittää ja ratkoo, niistä selviää.


    • outi.virtanen41

      et ole ihan oikein lukenut tai sitten on kirjoitettu väärin !!
      puolue EI maksa naisehdokkailleen yhtään mitään vaan Perussuomalaiset naiset ry osallistuu ehdokkaansa vaalimainontaan maksimissaan sadalla eurolla , tuon edun saa kuittia vastaan ja ilmoituksessa oltava lain vaatima " Perussuomalaiset naiset ry maksaa tämän ilmoituksen".
      ei siis puoue vaan naisjärjestö.
      Samalla laillahan useat muutkin järjestöt/litot osallistuvat ehdokkaittensa mainoskuluihin esim. metaliliitto, surer, tehy jne ...
      joka vuosi PerusNaiset ovat osallistuneet ehdokkaittensa mainoskuluihin jollain summalla, kumma juttu kun tästä nyt tälläinen älämölö syntyi ?!

      • '

        Tahallista kakkapuhetta se on, eikä mitään: "luin jostakin".


    • -miesiänestäjä-

      Miksi pitää äänestää jonkun puolueen kannattajaa eikä ihmistä.
      Kunnallispolitiikassa osaava ja asioihin perehtyvä ihminen saa itsenään parempaa jälkeä kun joku joka on vain jonkun puolueen sätkynukke.
      Minä äänestin pätevää ja vaiktusvaltaista naista vaikka hän onkin puoluekannaltaan muuta kuin minä. Tunnen hänen tekemisensä eikä hän ole mikään ohjattava haihattelija.

    • Että silleen

      Tosi tasapuoliselta ehdokasasettelulta vaikuttaa, jos nais ehdokkaiden mainontaa tuetaan 100€lla. Vai onkohan miehille sama juttu...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe