Olen ajatellut lähteväni jonnekkin vaihtoon lukion ekan vuoden jälkeen. (tällä hetkellä ysillä) Maan valitseminen nyt sitten tuottaa ongelmia.. :/ haluaisin lähteä aasiaan, ja mielessäni onkin ollut Malesia, Thaimaa ja Etelä-Korea. Etelä-Koreassa vaihdossa olleilta löytyy paljonkin juttua, mutta Malesiasta ja Thaimaasta en ole löytänyt yhtään keskusteluja. Eli siis jos on jotain tietoa Malesian ja Thaimaan vaihdoista, olisi todella kiva jos voisitte jakaa kokemuksianne:) ja sitten mietityttää, että miten vaihtoon lähteminen talvella vaikuttaa koulunkäyntiin Suomessa?:O kiitos vastanneille:)
Apuja tarvitaan!
5
124
Vastaukset
- SuffelPuffel
Kannattaa yrittää löytää vaihto-oppilasblogeja :) esim näistä löytyy:
http://www.blogilista.fi/avainsana/rotary
http://www.blogilista.fi/avainsana/vaihtooppilas
tässä kans yks thaimaassa vaihdossa olevan blogi:
http://vaulathaikuissa.blogspot.fi/
Sun koulun käyntiin vaihto vaikuttaa silleen, että jos lähet lukion ekan jälkeen suoritat takas tultuas lukion kakkosen. Voit sopia lukios kanssa jos saisit joitain kursseja suoritettua vaihdon aikana :)- SuffelPuffel
Kannattaa muuten kattoa rotaryn vuosivaihto :) halvin vaihtoehto ja kaikki on vapaa-ehtoisesti mukana :) rotaryvaihtoon haetaan vuosi ennen lähtöä syksyllä :)
- anon
Etelä-Korean paikat on jo melkeen täyteen buukattu vuosille 14-15... Korea on kyl totisesti uusi Japani.
- vaula
täällä thaimaassa ooon ollu nyt reilu puoltoistakuukautta ja kaikki on niiin näydellistä. voit tsekkailla tosiaan mun blogista lisää jos kiinnotaa, joku sen jjo tossa linkkaski aiemmin :)
ite oon rotareitten kautta ja lähin elokussa mutta jos meet muitten järjestöjen kautta lähet luultavasti huhti toukokuussa. jos on jotain kysyttävää ni voit kommentoida vaikka mun blogiii :) - seepralintu123
kiitos vastaajlle, noista oli tosi palijon apuja!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768