Olen n. kaksi vuotta sitten leskeksi jäänyt kuusikymppinen katseen kestävä nainen, kertokaa mulle, mistä tähän yksinäisyyteen voi saada helpotusta?
Mistä leski löytää seuraa?
104
9893
Vastaukset
- Yksinäinen leski
No sehän oli viisas neuvo, sitä varmaan pitää noudattaa ja sanoutua irti työpaikasta ja elämästä, jättää tilaa teille nuoremmille...
- Kruuna/Laava...
Miten olisi keskustelut vaikka tuolla http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3252 palstalla. Ehkä siellä on kypsempiä neuvoja (tai sitten ei).
Ja ajanviete henkilökohtaiset osio ja onhan noita chatteja.
Entä googlaamalla seuraa yksinäiselle iäkkäämmälle. Luulisi olevan leskillekin joku oma keskustelupalsta. - Yksinäinen leski
Kruuna/Laava... kirjoitti:
Miten olisi keskustelut vaikka tuolla http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3252 palstalla. Ehkä siellä on kypsempiä neuvoja (tai sitten ei).
Ja ajanviete henkilökohtaiset osio ja onhan noita chatteja.
Entä googlaamalla seuraa yksinäiselle iäkkäämmälle. Luulisi olevan leskillekin joku oma keskustelupalsta.Kun en ole milloinkaan ennen tällaisilla palstoilla käynyt, en osaa enkä tiedä mihin kirjautua...
- Anonyymi
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- hanki hauva
No olipa asiaton kommentti!!!Ite jäin leskeksi 3,5v sit mutta se oli mulle vaan helpotus.Mieheni huume ja vankilakierre oli jo repinyt meidät hajalle.Baarista löysin uuden rakkauden joka hakkasi minua aika tasaseen tahtiin.Nyt olen onnellisesti yksin.Ja on hyvä olla.Harrastatko mitään?Käytkö tansseissa?Kaljabaareista kaveria ei löydä.Jos sulla ei oo niin hanki koira.Mulla koira ja ns.normaali kavereita oon saanut.Itse en etsi mies-suhdetta mutta sellainenkin voisi vaikka lenkkipolulta löytyä.Mutta ihan ystävää vain jos etsii sitä ei löydä sehän tulee jos luoja on niin tarkoittanut.Minun ainut ystävä,siis todellinen asuu maamme toisella puolella.Olemme olleet ystäviä 20v vaikka kerran vuodessa tavataan.Tai hei,ala käydä esim.kuntosalilla,liity johonkin palloliittoon missä pelataan kaikenmaailman pallopelejä ym.Kyllä se koira homma on yksi paras tapa tutustuu kunnollisiin ihmisiin.
- Yksinäinen leski
Kun sitä hauvaa en voi ottaa, olen allerginen. Pitää vaan yrittää elää tätä elämää päivä kerrallan etiäpäin. Kaljabaareissa ei todellakaan ole minulle mitään, ne on jo tsekattu. Käyn hyvän naisyswtävän kanssa uimassa ja vesijumpassa, huomenna olis tarkoitus aloittaa Asahi ja keskiviikkona 4 päivän lomalle Berliiniin. Siitä huolimatta ttää kotona yksin oleminen meinaa tehdä hulluksi...
- Anonyymi
Kyllä kaljabaarista voi löytää kunnollista seuraa jos vähääkään osaa lukea ihmistä eikä lähde vonkaajien kelkkaan , luulisi jo vanhemmiten tietävän asioita . Sieltä ne miespuolisetkin seuraa yleensä hakevat , ja ihan kunnolliset yksinäiset miehet jotka ei ole tottuneet mihinkään playboy -rooliin lirkuttelemaan selvinpäin .Kaljaveikot erottaa jo kilometrien päähän .
- vain ystäviä
Minäkin olen pian kuusikymppinen sinkku, eronnut. Tapaan ihmisiä, mutta olen hirveän hidas rakastumaan. Olisko suhde 1/1000 ikäisistäni vapaista miehistä että voisin ajatella että voisin aloittaa alkaa tutustumaan seurustelumielessä. Jonkun olen tavanut, mutta vastapuoli ei ole syttynyt asialle ja toisen omaa en huoli. Olen ollut yksin jo yli 15 vuotta.
Ystävinä on kyllä miehiä, mutta en voi ikinä heihin ihastua. Jäin 2 vuotta sitten leskeksi.
Jo 15 ikäisenä aloimme vaimon kanssa yhdessä kulkea.
Nyt olen 77 ja on ainainen ikävä ja yksinäinen olo.
Osasyynä on varmasti pitkä asuminen Kanarialla ennen vaimon sairastumista.
Kiinnostukseni liittyy yleensä tekniikkaan mutta kaikesta eteentulevasta mielelläni juttelen kassasi.
Kirjoittele.....- Moccadora
Hei. Hommaa edes kirjeenvaihtokaveri. Minä tein niin. Olen nainen ja kirjoittelen päivittäin naisen kanssa ja se täyttää aika pitkälle tuon toisen ihmisen tarpeen. Puhumme niitä näitä ja kelaamme menneitä.
Sinun laisesi elämässä menestynyt voisi uuden rakkauden löytääkin, mutta kyllä se uskoa vaatii. Minä olen liitossa alkoholistin kanssa ja yksinäisyys johtuu siitä kohtaamattomuudesta. Tavallaan sitä on kuin sinkku. Onneksi on siunattu pieni koira.
Eikö sinulle riitä, että onnea on ainakin ollut ja on hyviä mustojakin? toivottavasti löydät mitä etsit ystävä hyvä. Moccadora kirjoitti:
Hei. Hommaa edes kirjeenvaihtokaveri. Minä tein niin. Olen nainen ja kirjoittelen päivittäin naisen kanssa ja se täyttää aika pitkälle tuon toisen ihmisen tarpeen. Puhumme niitä näitä ja kelaamme menneitä.
Sinun laisesi elämässä menestynyt voisi uuden rakkauden löytääkin, mutta kyllä se uskoa vaatii. Minä olen liitossa alkoholistin kanssa ja yksinäisyys johtuu siitä kohtaamattomuudesta. Tavallaan sitä on kuin sinkku. Onneksi on siunattu pieni koira.
Eikö sinulle riitä, että onnea on ainakin ollut ja on hyviä mustojakin? toivottavasti löydät mitä etsit ystävä hyvä.Heippa !
Meitä miehiä ja varsinkin miesleskiä koskee aivan erilaiset normit yhteiskunnassa.
Naiset voivat hakea ystävyyttä, tavata päivittäin ja käydä yhdessä ostoksilla.
Ihan OK.
Jos minä, miesleski, etsin miesystävää, tai vanhan kaverini kanssa alan esiintyä päivittäin niin meidät leimataan homoiksi.
Myöskään perheystäviemme lesket, vaikka olemme hyviä ystäviä edelleen, eivät mielellään kulje julkisesti kanssani. Jaaha, K on iskenyt naisen.
Tämä nyt on se meihin iskostettu hyvien tapojen toinen puoli.Moccadora kirjoitti:
Eikö sinulle riitä, että onnea on ainakin ollut ja on hyviä mustojakin? toivottavasti löydät mitä etsit ystävä hyvä.Lähinnä kirjeenvaihtokaveria kaipaankin.
Ihan tavallisista asioista, kuten ilmojen lämpenemisestä tai lasten viikkorahoista, Alkoholin kohtuukäytöstä............- Anonyymi
Ihan totta meillä vanhemmilla on olo orpoa kun on tottunut siihen että toinen on ollut aina mukana , olo on jotenkin apeaa vaikka silti aitä yrittää itseään piristää tekemällä jotain. Yllätys vierailut on tosi kivoja ku;vanha työkaveri esim käväisee ja jutellaan että unohtaa ajan. Sitten taas ollaan yksi. Kun kollega lähtee . Ei sitä koskaan nuorena ajatellut että puoliso kuolee sillä siihenhän olisi kestänyt sata vuotta , vaan yhtä äkkiä vaan sairaus tulee lupaa kysymättä ilman varoitusta , ja vie miehen mennessään muutaman vuoden tuskaisella sairaudella.
Ajatukset omasta existenssistä käy usein mielessä , ja pelko tulevasta - Anonyymi
ekalevi kirjoitti:
Heippa !
Meitä miehiä ja varsinkin miesleskiä koskee aivan erilaiset normit yhteiskunnassa.
Naiset voivat hakea ystävyyttä, tavata päivittäin ja käydä yhdessä ostoksilla.
Ihan OK.
Jos minä, miesleski, etsin miesystävää, tai vanhan kaverini kanssa alan esiintyä päivittäin niin meidät leimataan homoiksi.
Myöskään perheystäviemme lesket, vaikka olemme hyviä ystäviä edelleen, eivät mielellään kulje julkisesti kanssani. Jaaha, K on iskenyt naisen.
Tämä nyt on se meihin iskostettu hyvien tapojen toinen puoli.Kyllä minä oisin iloinen jos joku leskimies minuun ottaisi yhteyttä. T. Maria. Viestiä voi laittaa.
- Anonyymi
ekalevi kirjoitti:
Lähinnä kirjeenvaihtokaveria kaipaankin.
Ihan tavallisista asioista, kuten ilmojen lämpenemisestä tai lasten viikkorahoista, Alkoholin kohtuukäytöstä............Alkoholin kohtuukäytöstä....?
Ei sellaista olekaan.
- j k
vanhainkotiin
- pöööö
j k menitkö itse, silloin 12v sitten ku jäit "leskeksi" niinkö?
Minä 78 vuotias etsin vain yhteisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä.
Jätetään seksi ja uskonto pois.
Yhteiskunta lapset ja lastenlapset ovat tärkeitä.- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi !
Meri 77
Jatkossa voisi olla oma makuuhuone kerrostalossa, kaikki kodin koneet myös ilmastointi. Ei vuokraa, siivousfirma, ruokamenot puoliksi jne miten vain sovitaan
muttaa ensin täytyy kirjeitse ja puhelimitse jutella.- ongelma mulla
En tiedä, mistä läski löytää seuraa?
- mehmet mutkamu.na
Jaahas, täällä tummat ja tuliset hakee seuraa päiväkahvin ja vähän
muunkin merkeissä.- Elämää58
Lähes kolme vuotta sitten leskeksi 56 v. Jäänyt naisihminen......kolme aikuista omillaan toimeentulevaa lasta.....ja yksi aivan suloinen lapsenlapsi.......lapsilla kuitenkin omat menonsa........näin pitkinä pyhinä aika tahtoo tulla välillä pitkäksi......harrastan kyllä paljon lenkkeilyä. Tällä hetkellä salilla käymistä ja tyttären koiran kanssa lenkkeilyä.......oma mökki on ja siellä käyn etenkin kesäisin paljon.....talvella vähemmän......mutta tykkään kirjoitella paljon.....mitäs muut leski- ihmiset puuhastelevat ja onko mahdollista löytää jostakin jollakin tavalla vaikkapa joku mies rinnalle kulkemaan.......
Heips!
Nyt tulee kaksi vuotta kun syöpää sairastava mieheni pääsi sinne jonnekin ihanaan kivuttomaan tuonpuoleiseen. Vaikeaa on ollut. Ikävää ja kädestä pitämistä kaipaan edelleenkin. Elämä jatkuu. Nyt nautin pienistä hetkistä kerrallaan. Lapset ja lapsenlapsi ovat antaneet voimia jaksamiseen.
Nyt vain toivon terveyttä kaikille meille.- seosiinä
Mikäs ikä se kuuskymmentä on. Kyllä seittemänkymppisetkin ja vieläkin vanhemmat lyylit kavereita löytää. Hae sinäkin vaikka kapakasta joku puutteessa elävä nuorukainen.
- Anonyymi
Enpä suosittele.
- nuoenajäin
Itse jäin leskeksi 30-vuotiaana. Siitäpä se alamäki sitten alkoikin...
- Hasardihommia
Mene vapaaehtoistyöntekijäksi SPR:n. VOK:issa saa seksiä.
Kaikki huorat eivät siellä ole, mutta ne jotka siellä ovat ovat lorttoja.- Tissitön
Kukaan muu kuin tissimies ei kirjoita mitään noin typerää vastauksena asialliseen aloitukseen tälläkään palstalla. Hasardihommia on pelkkä tissimies joka ei siedä muusta kuin hänestä itsestään puhumista. Valitettavasti hänessä ei ole mitään huomioitavaa.
- Anonyymi
Tissitön kirjoitti:
Kukaan muu kuin tissimies ei kirjoita mitään noin typerää vastauksena asialliseen aloitukseen tälläkään palstalla. Hasardihommia on pelkkä tissimies joka ei siedä muusta kuin hänestä itsestään puhumista. Valitettavasti hänessä ei ole mitään huomioitavaa.
meneppäs sotatoimi aluelle katotaan kuka on tissi mies
- Anonyymi
Tissitön kirjoitti:
meneppä sotatoimimi alueelle katsotaan kuka on tissi mies olen yk upseeri niin että kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meneppäs sotatoimi aluelle katotaan kuka on tissi mies
No niin , meni taas tämäkin ketju pilalle, niin että jokaisessa ketjussa on aina joku joka pikaa tunnelman .
No netti kiinni ja ehkä joltain kanavalta tulee hyvää ohjelmaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin , meni taas tämäkin ketju pilalle, niin että jokaisessa ketjussa on aina joku joka pikaa tunnelman .
No netti kiinni ja ehkä joltain kanavalta tulee hyvää ohjelmaaJuuri noin ❣️
- Ajrim
Ikävä lukea näin tyhmiä kommentteja asialliseen kysymykseesi. Vastata en osaa. Olen itsekin leski enkä ainakaan vielä jaksa ajatellakaan vierasta ihmistä., mutta ymmärrän kumppanin kaipuun. Kuusikymppinen ei ole vanha löytämään uutta. Pitää varmaan olla liikkeellä monenlaisissa paikoissa. Kai treffipalstatkin toimivat, jos jaksaa tavata ihmisiä ja varautua myös pettymyksiin. Toivon, että vastaasi tulee jotain kautta ihminen, joka tuntuu kumppanilta.
- Anonyymi
ajattele olen 71v mutta kiltti ja myös sotilas soittaja ja leski vaimo lähti taivaaseen 52 v
- sinäkin
Hautausmaalta löytää vertaista seuraa,muitakin jotka ovat menettäneet puolisonsa.
- Anonyymi
kyllä mutta piessä purkissa mutta 27 v yhdessä
- Peratietää
Hedelmätön nainen hyi, ei sellaisia sanon minä.
- Anonyymi
vedä käteen
- Anonyymi
voi v. vedä käteen häpeä moi
- Anonyymi
Hyi itsellesi! Pysy piilossa pls Ethän selvästi ole normaali. Mitäs haittaa hedelmättömyydestä on.. Kaveruutta täällä kai käsitellään. Orpoja adoptoitavaksi löytyy kyllä jos vain kykenet siihen. Sori mutta viestisi perusteella rohkenen epäillä kykyäsi.
”Hyi itsellesi”
- leskeksijäänyt
Hiljattain leskeksi jääneenä etsin netistä sopivaa keskustelupalstaa. Suomi24 näyttää olevan sellainen ettei tavallisella ihmisellä asiaa ole. Mikä saa ihmiset tuollaiseen paskanheittoon ja irvistelyyn? Tässäkin keskustelussa aloittaja esitti asiallisen kysymyksen ja vastauksissa yritetään loukata mahdollisimman paljon. Miksi?
Onko suomalainen kulttuuri nyt sitten kokonaan tällä asteella vai onko tämä suomi24 -sivusto sellainen joka kerää pahantahtoiset ihmiset kilpailemaan siitä kuka osaa paskamaisin muita kohtaan olla?
Oli sitten niin tai näin, osaako kukaan neuvoa netissä keskustelupalstaa jossa kuusikymppinen leskimies voisi olla mukana ilman että tulisi tuollaista silmille?- Onhanniitä
Mm. Kotiverstas.com on askartelijoille ja nikkareille, kaiken sorttisille kädentaitajille. Sitten on vaikkapa Rihmasto kirjallisuudesta kiinnostuneille.
- Anonyymi
olen leski ja 71 v kyllä sinäkin löydät uuden rakkaan mutta kyllä se vaatii vähän töitä ei sulla varmaan oleoven takana jono naisia neuvvo ole vain oma itsesi kiitos moi
- Anonyymi
Jos löydät mainitsemasi:etsimäsi hyväntuulisen keskustelupalstan niin pls kerro kaikille mikä se on! Olisi ehkä minunkin etsimäni.
Naisleski 77
- YksLyyli57v
No joo. On tosiaan "keskustelua".
Kokeile googlettaa sanalla: keskustelut.
Itse löysin....
Keskustelut.elli
Keskustelut.anna
Keskustelut.vauva
Keskustelut.demi
Pikaisella silmäyksellä näyttivät siltä, että noissa voi keskustella aivan mistä vaan aiheesta vaikka kovin naisellisilta nuo sivustojen nimet vaikuttavatkin.
Oli siellä jatkoaikakin jossa puhutaan jääkiekosta.
Laittakaa muutkin ehdotuksia.- Käykö
Puutarha.net
- leskeksijäänyt
Kiitos,
noita pitää vilkaista. Mielellään lisää vinkkejä jos löytyy!- YksLyyli57v
Parhaita on ne palstat joihin täytyy rekisteröityä voidakseen osallistua. Niissä ei räyhähenget pitkään viihdy. Yks mielenkiintoinen keskustelufoorumi löytyy osoitteesta tiede.fi
- Kgglg
YksLyyli57v kirjoitti:
Parhaita on ne palstat joihin täytyy rekisteröityä voidakseen osallistua. Niissä ei räyhähenget pitkään viihdy. Yks mielenkiintoinen keskustelufoorumi löytyy osoitteesta tiede.fi
Plaza.fi keskustelut.
- LyyliTaas
Tukinet.net
Sieltä sit valitset vaik että ryhmät -> avoimet ryhmät -> aikuisen elämää. Pitää ensin rekisteröityä jotta saa kirjoitusluvan.
Siellä jutellaan aivan kaikesta, arjesta, juhlasta, perheestä, yksinäisyydestä.... Eikä oo pakko olla mitään varsinaista kriisiä menossa :-)
- pian.apuun
keissa tuntee paljon ihmisiä
- kokeilukannattaa
Laita paikallislehteen/lehtiin ilmoitus, että haet seuraa.
Ja mtv3-kanavan teksti-tv:ssä on seuranhakusivut.
Netin seuranhakusivut on mitä ne on. - Josefinvelmies
Kunpa tietäisin missä asut,olen 60 vuotias mies leski asun yksin pikku kaupungissa eteläsuomessa hakisin sinut kevään kohinoita kuulemaan olen raitis tupakoimaton tulisitko ystäväkseni kokeilemaan olenko se oikea?
- Pientäpuhetta
Hei, Joosefinveli. Ketä etsiskelet? Tämä ketju on aloitettu yli neljä vuotta sitten.
Aloittaja, eli nimimerkki Yksinäinen leski on toivottavasti jo löytänyt jotain etsimäänsä tämän neljän vuoden kuluessa. Vai miten päin nyt pitäisi ajatella. Mistäpä sen voimme tietää kuinka hänen asiansa nyt ovat. Toivotaan, että hän ottaa yhteyttä ja kertoo kuulumisiaan, jos on tuon aikaisemman ilkeilyn jälkeen enää edes käymäseltään tällä sivustolla vierailee. Epäilenpä.
Sinä, Joosefinveli, mitä sinulle kuuluu? Miten joulusi meni? Voitko jotenkin umpimähkäisesti ja kieron kautta kertoa missä majailet.
En ole leski. Tähän suureen yksinäisten klaaniin silti lukeudun. Vuosia on kertynyt 58. Asun pienessä kaupungissa.... sanotaan nyt .... lounaisrannikolla.
- L0418
Ihan järkyttäviä vastauksia ihmisille jotka ovat kohdanneet ison menetyksen, eli menettäneet rakkaimpansa. Ei kai kaikki seksiä etsi, vaan ihmistä joka ymmärtää miltä puolison menetys tuntuu ja ihmistä jolle voi puhua rehellisesti ja avoimesti. Minä en halua läheisiä stressata tunteillani joilla he ei voi mitään eivätkä onnekseen ole niitä itse kokeneet. Itse ainakin kaipaan vain ihmistä jonka kanssa voi puhua! Jos joku leski haluaa seurustelukumppanin,siihen hänellä on täysi oikeus ilman kenenkään piikittelyä ja pilkkaamista.
- uytuytdefiyg
Aloittajalle ei ole apua, mutta itsekin eronneena en ole suostunut jäämään kotiin yksin nyhjöttämään. Leskellä on tietenkin surutyö, mutta senkin unohtaa nopeammin kun lähtee muiden ihmisten pariin, vaikkapa johonkin harrastukseen tms. Olen ollut jo pitkään vapaaehtoistyössä ja työtoverina on kahteen kertaan leskeksi jäänyt rouva. Hän ei ole jäänyt kotiin surkuttelemaan, eikä liioin etsimään kolmatta miestä lohduttajaksi, vaan on lähtenyt kaikenlaiseen vapaaehtoistyöhön.
- Anonyymi
kiitos kommentista oltiin yhdessä ja avioliitossa 27 v ei muuta voi sano on ikävä vois ehkä löytyä joku toinen nainen hän sanoi kun minä lähden löydät varaan toisen naisen joka välittää oikeesti sinusta kun olen lähteyt
- Anonyymi
kiitos tosi vaikeaa on kun ei ole edes koiraa kun iskä tulee kotiin lapseni ymmärtää tämän kaiken olen ylpeä heistä voi olla että tulee koira kiitos että ymmärrätte voi olla että iässä viellä seisoo uusi rakas
- Anonyymi
uytuytdefiyg kirjoitti:
Aloittajalle ei ole apua, mutta itsekin eronneena en ole suostunut jäämään kotiin yksin nyhjöttämään. Leskellä on tietenkin surutyö, mutta senkin unohtaa nopeammin kun lähtee muiden ihmisten pariin, vaikkapa johonkin harrastukseen tms. Olen ollut jo pitkään vapaaehtoistyössä ja työtoverina on kahteen kertaan leskeksi jäänyt rouva. Hän ei ole jäänyt kotiin surkuttelemaan, eikä liioin etsimään kolmatta miestä lohduttajaksi, vaan on lähtenyt kaikenlaiseen vapaaehtoistyöhön.
joo mutta tuntuu kuin pettäisi toista vaikka eedesmennyt tiedän on opettelisen paikka mutta toivottasti joku leski rouvva tykkäis minustakin tai neiti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos tosi vaikeaa on kun ei ole edes koiraa kun iskä tulee kotiin lapseni ymmärtää tämän kaiken olen ylpeä heistä voi olla että tulee koira kiitos että ymmärrätte voi olla että iässä viellä seisoo uusi rakas
Koira voi olla erinomainen ratkaisu! Suosittelen kokeilemaan.
Oisko olemassa kodittomien koirien hoitolaa tmv josta voisi saada koiran ”koehoitoon”?
Itselläni on vuosien varrella ollut ensin kissa (helpompi kuin koira kun kissa käy myös laatikollakin pissillä
Mutta koira vie ulkoilemaan kävelylle…!!
- tökstöks
Aloittajalle, ulkonäöstä ja sellaisesta riippumatta en ole kiinnostunut naisesta joka ei osaa kirjoittaa sanaa katseenkestävä yhdyssanana! Verbaalinen osaaminen on suhteellisen harvinaista, mutta olen ja elän mieluummin yksin kuin tönkösti kirjoittavan ( ja todennäköisesti tönkösti puhuvan) kauniinkaan naisen kanssa!
- Tyhmyys_kasaantuu
Onneksi aloittaja ei varmaankaan lue kuusi vuotta myöhemmin loukkaavaa viestiäsi.
Varmaan yksin olet sinäkin kun olet luonteeltasi tuollainen nipottaja. Minäkään en ole kiinnostunut tuollaisesta äijänkuvatuksesta. - L0418
Aika erikoista, vaikka tämä on jo aika vanha viestiketju niin on täällä kuitenkin pari ihmistä jotka seuraa :) Kertoisitteko miksi?
- Anonyymi
Tyhmyys_kasaantuu kirjoitti:
Onneksi aloittaja ei varmaankaan lue kuusi vuotta myöhemmin loukkaavaa viestiäsi.
Varmaan yksin olet sinäkin kun olet luonteeltasi tuollainen nipottaja. Minäkään en ole kiinnostunut tuollaisesta äijänkuvatuksesta.mikä pn nipottaja
- Anonyymi
Varmaan yksin olet sinäkin kun olet luonteeltasi tuollainen nipottaja. Minäkään en ole kiinnostunut tuollaisesta äijänkuvatuksesta.Ketju on vanha. Mutta minä arvostaisin miestä (tai naista), joka osaa kirjoitussäännöt! Niitä ihmisiä on harvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketju on vanha. Mutta minä arvostaisin miestä (tai naista), joka osaa kirjoitussäännöt! Niitä ihmisiä on harvassa.
Et siis etsikään ystävää (mahd vikoineen) vaan suomenkielen (ja oikoluvun) mestaria!?
Taidat olla väärällä sivustolla? Tuskin itsekään olet virheetön ulkoisesti/sisäisesti.
Pysy kaukana täältä ….ole kiltti! - Anonyymi
Varmaan yksin olet sinäkin kun olet luonteeltasi tuollainen nipottaja. Minäkään en ole kiinnostunut tuollaisesta äijänkuvatuksesta.Harmin paikka, että olen myöhässä. Mutta minä arvostaisin kumppania, joka osaa kirjoittaa ja arvostaa muidenkin osaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis etsikään ystävää (mahd vikoineen) vaan suomenkielen (ja oikoluvun) mestaria!?
Taidat olla väärällä sivustolla? Tuskin itsekään olet virheetön ulkoisesti/sisäisesti.
Pysy kaukana täältä ….ole kiltti!En ole virheetön enkä odota virheettömyyttä muiltakaan. Tavallisen suomen kielen (lähes) virheetön kirjoittaminen ei kuitenkaan ole mielestäni kova vaatimus, vaan kuuluu sivistyksen perustaitoihin. Tällaisia ihmisiä on, tosin vähemmistönä. Heidän ei yleensä tarvitse tällaisilla palstoilla aikaansa viettää.
- Anonyymi
Opettele sulkujen käyttö näin alkuun.
- huttunen11
Se on todella vaikee kysymys itse jäin leskeksi 4v sitten olimme yhdessä 40v itse olen 65v elikkä liian vanha mutta ei tähän yksinäisyyteen totu tv Hanski
- huttunen11
Todella vaikea kysymys itsekkin olen leski kirjoitellaan tuetaan toisiamme TVHannu
- riiv.däär
jaksaa jaksaa painaa painaa, meä oon ollu yxin jo 35,5 vuotta
- Anonyymi
Tuntuu että ei mistään
- Anonyymi
Kummallista miten niin monet valittaa ettei seuraa löydy.
Sukulaisnainen jäi leskeksi 62-vuotiaana kolmen kymmenen avioliiton jälkeen.
Eipä aikaakaan niin facebookissa oli jo kolme miestä kiinnostuneita! Tämä nainen osallistuu aktiivisesti eri ryhmiin b:ssa, joissa ihmisiä oman kiinnostuksenkohteensa sisäpuolelta. Kerrottakoon, että kolme vuotta myöhemmin meni kihloihin yhden näistä miehistä kanssa, ja asuvat nyt onnellisesti yhdessä. Fiksun miehen otti.
Tämä sukulaisnainen on liikuntarajoitteinen, ihan tavallinen suomalainen nainen. Ei ole rikas leski eikä muutenkaan hyväksikäytettävä. En sitten tiedä mikä juuri hänessä veti näitä miehiä puoleensa, ei ainakaan ulkonäkö tai raha. Ehkä se, että hän fiksu nainen, omaa mielipiteitä eikä ole helposti pyöriteltävä. Mukava ja ystävällinen niille jotka ovat hänelle ystävällisiä. Alkoa ei kuvassa mukana ja tupakankin jätti toista kymmentä vuotta sitten kun sai pienen aivoinfarktin, joka jätti oikean käden hieman heikommaksi.
En sitten ymmärrä miksi joku löytää joku taas ei? - Anonyymi
mene tansseihin sielähän se vanhan tavaran kierätys keskus o. tarkoitan hyvällä.
- Anonyymi
Tässä toinen samanlainen vastaus.
- Anonyymi
Ja siellä ne hyväksikäyttäjät kyttäävät juurikin tilaisuuttaan , joka ilta eri pyöriteltävä.
- Anonyymi
katseen kestävä …..? onko sinulla aivot?
- Anonyymi
Mikä ihmisiä vaivaa, kun täytyy vastata noin ilkeämielisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa, kun täytyy vastata noin ilkeämielisesti.
Jotku rumat kokevat katseen kestävät pelottavaksi uhaksi.... onko heillä itsellään aivoja?
- Anonyymi
Yksinäisyys voi olla myös mukavaa jos vapaaehtoista
- Anonyymi
olen 71 v kaksitoista vuotta sitten kuoli vaimoni 52 muuta en voi sanoa eteenpäin mennään mottoni on jos minua rastat et pety 0len musiikki upseeri ja myös nyt eläkkeellä mutta erittäin kiltti ja rastava mies
- Anonyymi
oikein kirjoitus ei onnistunut mutta vaikka oon jäännyt leskeksi kerro kuitenkin miksi olen vain kotona ja ainoa on televisio itse olen menettänyt toivoni löytää uussi kumppani koska olen 71 v hyvää isän päivää kaikille isille
- Anonyymi
Näiden vanhojen ketjujen avaaja on kylläkin iäkäs eläkeläismies.
Ei ole laitonta netissä vedättää ihmisiä olevansa toista sukupuolta.
Mutta kun sitä tehdään joka ilta ja yö, aika erikoisen leiman se kirjoittajaan lyö. - Anonyymi
Kohta 4 kk leskenä yksinolo vaikeaa
- Anonyymi
Aina saa seuraa kun vain uskaltaa ja luottaa itseensä.ja pitääkin luottaa ei pidä jäädä seinä ruusuksi
- Anonyymi
Itse jäin kuusi vuotta sitten leskeksi ja alkaa tuntua että sanomaasi ongelmaan ei löydy ratkaisisua .
Ketään en toki enää halua talooni asumaan , mutta olen joskus miettinyt että olisi kiva omistaa ystävä jonka kanssa voisi vaikka matkustella ja viettää viikonloppuja tehden yhteisiä asioita vaikka käydä museoissa kävellä luonnossa, tansseissakin on ollut kivaa nuorempana käydä , jaksaisikohan sitä enää
Tuttuja kyllä käväisee joskus aina kiireen kanssa ja ne pariskunnat joiden kanssa oltii;ystäviä miehen eläessä ovat häipyneet näkymättömiin .
Lueskelen paljon , joskus katselen netistä mitä ihmiset kirjoittelevat soittelen sukulaisille jotka ovat kaukana niin että tälläi - Anonyymi
Mene johonkin ravintolaan,sieltä niitä löytyy läskimahaisia pahalle haisevia epäsiistejä ukkeleita.Missään tapauksessa ei nyky naisille kelpaa uskossa oleva mies,tupakoimaton, konjamiiniakin vain lääkkeeksi,joskus pari olutta..
- Anonyymi
Minä jäin leskeksi 16 vuotta sitten. Surua oli paljon, joskus vieläkin kaipaus nostaa kyyneleet silmiin. Mutta yksinäinen en ole ollut koskaan enkä ole nytkään. Ketään en halua sitoa enkä kehenkään sitoutua. Ystäviä ja tuttavia sekä sukua riittää ilmankin. Elän elämäni parasta aikaa, vapaana. Asennekysymyshän tämä on!
- Anonyymi
Asennekysymys, siitä olen samaa mieltä. Kaikilla ei kuitenkaan ole juurikaan sukua, tai edes ystäviä. Meitä on niin monenlaisia, kaikki eivät ole myöskään ulospäinsuuntautuneita.
- Anonyymi
Anteesi tuolla asenteella itsensä ukoisten seikkojen kehumisella, pitkälle ei pötkitä. Itse en ole leski. Koska miesytäväni asui eri osoite ja en suostunut avioliton.Olimme suhtessa 22v. Hän kuoli 66vuotiaana sydän kohtaus yllättäen 2021. En edes ajattele uusi mies. Mutta haluan sanoa. Ihan tavallinen nainen olen 69v. Pukeudun ulkovaateisin .en korosta ulkonäköäni omaa profiiliani. Kävelytie jota itäHelsinki kuljen ulkoilun merkeissä 3h.päivitäin. On ihan viksun näköinen mies, Kenties ikäiseni lähestynyt ja rinnalla kävellyt usein.. Halunnut vaihtaa numeroani, kahvitella jossain. Kiitos ei. Lähiö jossa asun koiran kusettaja mies 55v. samoissa merkeissä. Kuin kerrostalojen Pihapiiri miehet leski 71v ja eronnut mies 58v. osoittanut kinostus ja ihan seurustelun merkeissä. EI KINOSTA. YRITÄN SANOA. ETSIMÄLLÄ ET LÖYDÄ KETÄÄN.terveisin vanha nainen 69v. seuraavaksi 70v.
- Anonyymi
Olen mies leski.ymmärrän vaikeaa olen yksinäni.haluan todella painaa pääsi syliisi. Tule n toimeen muuten yksinäni ja vaikka kahden kesken
- Anonyymi
Nassikoihin ei kannata luottaa, mutta yksinäisyys on luotettava aina. Sillä on aikaa🤫
- Anonyymi
Olen 72v pirtsakka leskirouva,,mistä löytää luotettavaa seuraa ,
- Anonyymi
Niin minäkin 70 v. oikein pirtsakka leskirouva (mitä silläkin nyt tarkoitetaan) , ei taida olla luotettavaa eikä epäluotettavaa enää. Voi vain sanoa että tietä käyden tien oon vanki, vapaa on vain umpihanki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin 70 v. oikein pirtsakka leskirouva (mitä silläkin nyt tarkoitetaan) , ei taida olla luotettavaa eikä epäluotettavaa enää. Voi vain sanoa että tietä käyden tien oon vanki, vapaa on vain umpihanki
Koko asia on vaan mielessä tosi outona tapahtumaketjuna ja olen pääosin hämilläni kaikesta asiaan liittyvästä. Tietääkseni en tiennyt tietoisesti tietäväni.
- Anonyymi
Menemällä ulos tapahtumiin, eikä jämähtää sisälle asuntoonsa. Itse en ole leski vaan eronnut jo vuosikymmenet sitten ja uutta miestä en ole saman katon alle halunnut ja siksi olen saanutkin suurimman osan ajasta ollakin yksin. Seurustelusuhteet jäivät lyhyiksi kun en suostunut saman katon alle muuttamaan ja Espanjan / Thaimaan reissuille lähtemään. Sittemmin en enää edes halunnut seurustelusuhdetta kun minun mielipiteillä ja haluilla ei ollut mitään väliä.
Minulle riittäisi tapailukaveri jolle kelpaisi ihan nämä kotimaan kohteet.
mummo 69v - Anonyymi
Ala käymään seurakuntien (esi)rukouskokouksissa.
- Anonyymi
Jos sinä olet "varsinainen riivinrauta" henkilönä, me voitaisiin sopia seukkauskumppaneina yhteen.
Yksi olen minäkin mies. Käsiraudoissa munt käytettiin terveysasemallakin rotevien saattajien kanssa. Mä mitään riahunu.
Suuttutihan hän minuu kun vietiin ens painepesuri suihkuun ens.
Täytän pian 70v. Palvelutalossakin riemuitaan kun toivovat mun jäävän sinne lopuksi ikää. Haitaria soitan. Rantajuhlissakin soitin kappaleen pari.
Jos kiinnostaa, ota yhteyttä. Peko 69v.
Tämä on se Katajapensastie 15 talo. Koitelma. - Anonyymi
Täällä raitis 66 vuotias leskimies Savon maalta etsii n. samanikäistä kristilliset arvot omaavaa leskinaista.
- Anonyymi
Äkkiä lähtee kaikki karkuun, kun kertoo, että on sairastanut syövän.
Onneksi olen yksin viihtyvää tyyppiä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293597- 851855
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151651Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541362Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1141203VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911202- 681079
- 65964
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi28962Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k98942