Mönkijäonnettomuus

peruna

25

997

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi pitäisi

repostella toisten onnettomuudella?Toinen loukkaantunut vakavasti eli eiköhän pääasia ole että henkilöt tulevat kuntoon ja oppivat tapahtuneesta jotain..?

• peruna

Tarkoitin lähinnä sitä, että onko tietoa, että henkilöt olisivat jo paremmassa kunnossa. Tarkoitus ei ole retostella toisten onnettomuudella. Ikävä juttu kaikenkaikkiaan.

• legalzedwriter

Alkoholilla osuutta asiaan. Rattijuopumusrikos. Ei kaipaa selittelyjä!

• Toinen loukkaantuneista on tuttavani jo lapsuudesta lähtien. Kävin paikalla eilen kaksi kertaa ja vein kissoillekin ruokaa. Pahaa pelkään että onnettomuus oli tuttavani osalta kuolemaanjohtanut, varmaa se ei tosin vielä ole. Jos näin on käynyt, pitää järjestellä vielä kissat sieltä pois.

• jshiufa

Hienoa Magnus, että surusi keskellä pystyt ajattelemaan ystäväsi kissoja etteivät ne jää ilman hoitoa. Toivottavasti tuttavasi selviää.

• von Lagerbom

Toivottavasti on elossa. Kirjoitin nimittäin väärin sinänsä ettei minulla varmaa tietoa ole edes siitä onko tuttavani edes loukkaantunut, mutta... Kun pyytelin keskussairaalasta saada ko henkilö puhelimeen, kerrottiin minulle että on sieltä siirretty pois. Outoa kuitenkin ettei Harjavallasta vuodeosastoltakaan löytynyt. On tietysti pakko kissojakin miettiä kun ovat sisäkissoja olleet ja pian tulee kylmät ilmat, joten on niille koti löydettävä. Kaksi pentua on ja muistaakseni ainakin kaksi täysikasvuista kissaa.

• Friikkisirkus

..kertoilee meille tyyppi joka kävi ruokkimassa kissoja mutta ei nyt kuitenkaan tiedä kuinka monta niitä on? Kuin myös pelkää että tuttava on kuollut, vaikkei edes tiedä onko hän loukkaantunut? Soittelee ympäri sairaaloita, eikä muka tiedä ettei sieltä anneta mitään tietoja potilaista jollekkin lapsuusajan tuttavalle! Muutenkin tuo kirjoitus täyttä puuta heinää! Ihan pikku friikki tämä Laagerbommi!!

• von Lagerbom
        Friikkisirkus kirjoitti:

..kertoilee meille tyyppi joka kävi ruokkimassa kissoja mutta ei nyt kuitenkaan tiedä kuinka monta niitä on? Kuin myös pelkää että tuttava on kuollut, vaikkei edes tiedä onko hän loukkaantunut? Soittelee ympäri sairaaloita, eikä muka tiedä ettei sieltä anneta mitään tietoja potilaista jollekkin lapsuusajan tuttavalle! Muutenkin tuo kirjoitus täyttä puuta heinää! Ihan pikku friikki tämä Laagerbommi!!

Ja paskat. Kyllä minulle ilmoitettiin että on Satakunnan keskussairaalassa ollut ja että on siirretty. Mutta.. Koska en ole tuttavaani tavoittanut, en tällöin voi olla varma mistään, edes siitä onko hän loukkaantunut. Ja mitä kissoihin tulee, niin eipä tullut niitä laskettua montako niitä siinä oli joten lukumäärä perustui arviooni. Ja kissojen lukumäärä ei kai tässä ole tärkeää. Ja vielä tietojensaannista. Kyllä tuttavuuden perusteella puhelimeen pyydetään ja terveydentilaahan en tiedustellutkaan koska niitä tietoja ei minulle kuuluisikaan antaa. Nyt aamulla tuli ieleeni mahdollisuus että voisihan tämä tuttavani olla se vaikeammin loukkaantunut ja että olisi siirretty Turkuun.Puhelimeensa ei ole vieläkään vastannut mutta se ei todista vielä mitään.

• von Lagerbom
        Friikkisirkus kirjoitti:

Friikkisirkukselle tietoa. Tuttavani löytyi, on se vaikeammin loukkaantunut ja nyt sairaalankin toivomuksesta alan etsimään ko. tuttavani omaisia.

• von vitutus
        von Lagerbom kirjoitti:

Friikkisirkukselle tietoa. Tuttavani löytyi, on se vaikeammin loukkaantunut ja nyt sairaalankin toivomuksesta alan etsimään ko. tuttavani omaisia.

Vittu sä oot pehmee!

• von Lagerbom
        von vitutus kirjoitti:

Vittu sä oot pehmee!

No en nyt kovinkaan pehmeä ole, mistään kohdin.. Asiat on järjestyksessä, omaisille annettu tieto tapauksesta, kissa-asia hoidossa eli olen hoitanut velvollisuuteni.

• Friikkisirkus

"Kaksi pentua on ja muistaakseni ainakin kaksi täysikasvuista kissaa"
      "Ja mitä kissoihin tulee, niin eipä tullut niitä laskettua montako niitä siinä oli joten lukumäärä perustui arviooni" jne..jne..
      .Hei laakeripummi, olet pelkkä vähäinen huijari! Suhteellisen törkeää tuo toimintasi tälläisten asioiden yhteydessä! Olet sairas, hae apua!!

• Ystävää tarvitaan...

Olet hyvin epäsosiaalinen henkilö, jos sinusta on sairasta kiinnostua hyvän ystävän voinnista ja auttaa häntä asioissa joihin ei voi itse vaikuttaa, menetkö itse piiloon verhon taakse ja ovet lukkoon jos joku ystäväsi tarvitsee apua.
        Tämän ystävän kissojen lukumäärään puuttuessasi et tiedä asioista mitään, älä siis kommentoi tyhmyyttäsi siihen, tarkoitan ei maalla asuessa kaikki kissat tule jalkoihisi näytille, osa on villiintyneitä kun yksinäisen ihmisen kanssa asuu.
        Katsoppa peiliin siellä se friikki oikeasti on mietippä mitä kirjoittelet, vai oletko niitä täällä Suomi24 jotka kommentoi ihan asiallisiin juttuihin, kaikkea asiaan kuulumatonta yököttävää juttua.

• Friikkisirkus
        Ystävää tarvitaan... kirjoitti:

Olet hyvin epäsosiaalinen henkilö, jos sinusta on sairasta kiinnostua hyvän ystävän voinnista ja auttaa häntä asioissa joihin ei voi itse vaikuttaa, menetkö itse piiloon verhon taakse ja ovet lukkoon jos joku ystäväsi tarvitsee apua.
        Tämän ystävän kissojen lukumäärään puuttuessasi et tiedä asioista mitään, älä siis kommentoi tyhmyyttäsi siihen, tarkoitan ei maalla asuessa kaikki kissat tule jalkoihisi näytille, osa on villiintyneitä kun yksinäisen ihmisen kanssa asuu.
        Katsoppa peiliin siellä se friikki oikeasti on mietippä mitä kirjoittelet, vai oletko niitä täällä Suomi24 jotka kommentoi ihan asiallisiin juttuihin, kaikkea asiaan kuulumatonta yököttävää juttua.

Luehan tuon laakeripummin kirjoituksia toisaalta, niin puhut ehkä harkitummin..

• Ystävää tarvitaan...
        Friikkisirkus kirjoitti:

Sinä et ehkä ystäviä tarvitse ja kun luen kirjoitustasi ei tiettävästi paljoa ole jos et edes harkitse mitä kirjoittelet, etkä vaikuta edes kovin sivistyneeltä, en puhu vaan kirjoitan enkä ääneensä toista mitä kirjoitan osaan ilmankin.
        Jos asut jonkun kanssa ja nuo kirjoitukset vielä ääneensä kommentoit, huutomerkkien kanssa, sääli niitä jotka samassa huoneessa on tai kuuluvilla, vai oletko kenties jossain pehmustetussa huoneessa ettei kukaan kuule...

• von Lagerbom
        Friikkisirkus kirjoitti:

" Lopeta tuollainen toisten hädällä leikkiminen, tuo on sairasta! "

Miksi jonkun pitäisi juttujani toisaalta lukea.. Tässähän jutussa väität minun leikkivän toisten hädällä ja sen olevan sairasta. Kun tiedustelin sinulta mikä kirjoituksessani tuo sinulle mielikuvan hädällä leikkimisestä ja on sairasta, et kyennyt vastaamaan mitään.

• Friikkisirkus
        von Lagerbom kirjoitti:

" Lopeta tuollainen toisten hädällä leikkiminen, tuo on sairasta! "

Miksi jonkun pitäisi juttujani toisaalta lukea.. Tässähän jutussa väität minun leikkivän toisten hädällä ja sen olevan sairasta. Kun tiedustelin sinulta mikä kirjoituksessani tuo sinulle mielikuvan hädällä leikkimisestä ja on sairasta, et kyennyt vastaamaan mitään.

Rauhallisuutta ja mielenrauhaa.

• von Lagerbom
        Friikkisirkus kirjoitti:

Rauhallisuutta ja mielenrauhaa.

Ai että viimein huomasit itsekin puhuneesi paskaa. No hyvä..

• von Lagerbom

Huijari, miten niin.. Mikä tässä on olut törkeää, ei muu kuin sinun kielenkäyttösi. Aloituksessa kysyttiin tiedetäänkö mönkijäonnettomuudesta ja minä ilmoitin osan siitä mitä tiedän. Jos sinä näet liudan kissoja etkä pidä tärkeänä laskea niiden lukumäärää niin silti voit tehdä arvion montako niitä muistamasi mukaan oli. Tuon lukumäärän ilmoitin siksi että jospa vaikka joku olisi ollut kiinnostunut ottamaan itselleen kissan. Onnettomuudessa loukkaantuneen tuttavani lähiomaiselta sain luvan toimittaa kissat jonnekin ja asia siis pitäisi jo ollakin hoidettuna.

• Friikkisirkus

Huijari, miten niin..? Sinun kirjoituksiasi näiltä paikkakunta-palstoilta lukeneena jokainen hitusenkin ajattelua harrastava tekee saman päätelmän; Olet avun tarpeessa oleva huijari. Lopeta tuollainen toisten hädällä leikkiminen, tuo on sairasta!

• von Lagerbom

Kenenkähän hädällä minä olen leikkinyt? Oletkohan itse nyt täysin järjissäsi..

• von Lagerbom

Niin siis toisen hädällä leikkiminen.. Millä tavoin? Eräs naistuttavani ilmoitti minulle maanantaina aikaisin että Satakunnan Kansan verkkosivuilla oli uutinen mönkijäonnettomuudesta jossa tuttu osoite. Olemme ko naisen kanssa yhdessäkin kyläilleet siellä monet kerrat. Koska näin oli, tietysti menimme heti aamulla katsomaan paikan päälle saadakseni varmuuden onko tuttavani loukkaantunut ja oliko onnettomuus sattunut juuri tuttavani pihamaalla. No jäljet olivat näkyvissä joten varmistuin siitä että ainakin onnettomuus oli tuttavani pihamaalla tapahtunut. Seuraavaksi yritin tietysti ottaa selvää onko tuttavani loukkaantunut onnettomuudessa. Lopulta löysin sairaalan jossa hän oli potilaana tajuttomana ja hoitaja oli tyytyväinen kun lupauduin hankkimaan lähiomaisen yhteystiedot, oikeammin ilmoitin omaiselle vaan missä lähisukulaisensa on hoidettavana. Lähiomainen myös otti heti yhteyttä ko sairaalaan. Kissoille myös siis veimme ruokaa ja kissoille nyt kai tiedossa jo hoitopaikka. Millä tavoin nyt siis olen leikkinyt toisten hädällä. Olisiko sinun itsesi syytä hakeutua hoitoon?

• muiskontie tuttu

onko onnettomuuden uhdista mitään tietoa kuinka hän nyt voi .kun en tunne omaisia keltä voisin heiltä asiaa kysästä .siks täälä utelen

• von Lagerbom

Eilen saamieni tietojen mukaan voisi jo paremmin ja siirretty takaisin Poriin. Sitä en tiedä kuinka luotettava tämä tieto on..

• von Lagerbom
        von Lagerbom kirjoitti:

Eilen saamieni tietojen mukaan voisi jo paremmin ja siirretty takaisin Poriin. Sitä en tiedä kuinka luotettava tämä tieto on..

Ei voinutkaan paremmin, eilen kuulin.. Tajuttomana on edelleenkin siis ainakin edellispäivänä vielä oli. Harmi ettei pääse tapaamaan kun on muistaakseni teholla Porissakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10634
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5622
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5173
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3911
    5. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3628
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3563
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3076
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      83
      2959
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      45
      2728
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56