Mieheni roikkuu aika paljon naamakirjassa illat ja viikonloput, kavereina myös naisia, ihan hyvännäköisiä. Toisinaan chattailee heidän kanssaan mikä saa mustasukkaisuuden kiehumaan. Ihan työkavereita kuulemma ovat tai muita vanhoja tuttuja, ei eksiä. Tuntuu vaan että koko naamakirja touhu riepottelee parisuhteita, onko kellään vastaavaa tilannetta kotona? Olen kuullut, että aika paljon on tullut ihmisille erojakin ihan tän takia, mikä tuntuu aika pelottavalta. En haluaisi ruveta urkkimaan viestejä vaan luottaa häneen. Rakastamme kyllä toisiamme molemmat, kyllä hän sen näyttää minulle joka päivä.
Facebook, parisuhteen rikkoja?
37
5960
Vastaukset
- T
No, mä ainakin miehenä roikun myös välillä aika paljon fb:ssä ja tsättailen. Sanoisin että joko olet vaan terveen mustasukkainen niin näytä se hänelle (positiivisella tavalla), mies voi vaikka ilahtuakin kun huomaa että toinen välittää. Ei siis mitääv ....uilua siis. Tai sitten teillä on joku muu syvällisempi ongelma jonka itse jo tiedostat mutten halu myöntää. Molemmissa tapauksissa sama juttu: puhu sille!
- facessa ;)
Oletko itse siellä fb, Rekisteröidy sinne ja pyydä miehesi kaveriksi, ja lisäät että parisuhteessa " miehesi" kanssa. Jos miehesi sen hyväksyy. Niin hän luultavasti vaan kirjoittelee.Itsekin olen siellä , mutta ei tulisi mieleenkään että etsisin siellä jotain seuraa. Kulutan aikaani muuten vaan.
- iha ppeestä
mä ainakin inhoon facebookkia se on vihonviimeinen asia parisuhteesssa.. parasta olis ku sais molempien profiilit sieltä vaan pois :( oon aivan älyttömän mustasukkanen miehelle sen chättilystä siellä naisten kanssa :(
- Hanniska
Kertoisko joku mullekin, et millä ihmeen tavalla niitä viestejä oikeen urkitaan?
- Myös
No, on siinä semmoinen puoli, että parempi, että on facessa, ku se, että käy jossain baarijengissä jatkuvasti bilettämässä. En ole mikään faceasiantuntija, mutta mun käsittääkseni siellä voi olla sellainen kaikille kavereille näkyvä keskustelu käynnissä. Sellainen on minusta ihan turvallista keskustelua. Sellainen kahdenkeskinen viestittely on **** maista.
- rikkoo se
Yhden facebookista alkaneen suhteen, jonka takia on avioliitto hajonnut, tiedän.
- Tätämieltäolen
No jos face rikkoo, rikkoo sen sitten joku muukin.
- bittilapsi
Menisitkö vähemmän rikki, jos miehesi oliskin kiinnostunut (sun arviosi mukaan) ei-niin-hyvännäköisestä naisesta? Ottaisko enemmän päähän, jos se chattailis exän kanssa? Existähän on jo kertaalleen erottu, you know.. Helpottaisko, jos mies vaikka pelaisi jatkuvasti? Harmittaahan se, jos jatkuvasti roikkuu ruudussa kiinni, mutta silti.. Tunnistatko itse mielipahasi syytä? Sekö ottaa päähän, että tuttavat on naisia, vai se, että chattaaminen vie yhteistä aikaanne?
- Mievaanrännallrjääny
Juuriki tuo että vie sitä yhteistä aikaa ;(
- Solmu aukea
Minulla on myös ollut ongelmia miehini kanssa facebookin vuoksi. Pitkään pohdin, kun hän ei halunnut parisuhde-merkintää julkiseksi ja lopulta vastaus paljastuikin. Hän käytti Are you intrested-seuranhaku ominaisuutta facebookissa ja oli tutustunut sielä useisiin naisiin.. Käynyt heidän kanssaan kahvilla ja syömässä yms.. deittaillut ihan livenä esittäen sinkkua ja samalla uskotellen minulle, että rakastaa minua.
Nyt olemme siinä tilanteessa, että hän poisti minut facebookista... eli on valintansa tehnyt.
Olen raskaana 5kk:lla hänelle.. Kamala tilanne, kun ero kolkuttaa ovella ja luottamus on mennyt. Minulla on todella paha olla, enkä tiedä, kuinka kestän kaiken tämän.- Flirt2
(Jotkut) äijät nyt vaan on tollasia. Eihän se mitään maksa, jos jollekin naikkoselle laittaa flirttiviestin. Eihän sitä ikinä tiedä, jos siltä irtoiskin. Ei se ota, jos ei annakaan.
- Hujuju
Tsemppiä sulle Solmu!
- tosi on
Miehet hakee uusia panoja facessa. Ihan aiheesta oot mustis.
- Solmu aukea
En vaan enää tiedä, mitä minun pitäisi tehdä. Ero vaiko parisuhdeterapia?
Minulla on vaan niin paha olla.. itkettää koko aika.. Ja tunnen, että en riittänyt.
Minun pitäisi ajatella omaa hyvinvointiani ja tulevan vauvani. Tunnen valtavasti syyllisyyttä, kun olen niin surullinen, kun en haluaisi surullani häiritä vauvan hyvinvointia.
Niiden naisten vikahan tämä ei ole, vaan miehini, kun on seuranhakuun koukkuun jäänyt ja jättää olemassa olostani kertomatta näille naisille.
Tunnen myös valtavaa häpeää tästä tilanteesta, että saatan hyvinkin jäädä yksin lapsen kanssa. Minun on kuitenkin saatava itseni kuntoon ennen, kuin lapsi syntyy, teki mies, mitä tahansa. - Tarina on tosi!
Ei Facebook mitään suhteita riko, se on mihin sitä käyttää. FB on vain työkalu. Ennen läheteltiin kirjeitä ja soiteltiin puhelinkopeista.
Epäilin exää pettämisestä. Noo, hän oli todella huono FB.n kanssa ja kirjoitti rakkaalleen suoraan seinälle rakkauden tunnustuksia. Minä ja mun kaverit pystyttiin lukemaan ne... Huoh. Se 20 vuoden liitto päättyi siihen. - rf2
FB on tyhmä juttu ja on tutkimuksienkin mukaan aiheuttanut huomattavan paljon haittaa parisuhteille. Faktaa on tämä.
- tilaisuutekeevarkaan
tottahan tuo on mitä enempi masaa itä enempi mahdollisuuksia ei sitä käy kieltäminen
- Viestihuijari
Itse oon ainaki saanu kaikista valheistaan miehen kiinni fb:n viestien kautta.
Kun lukee viestit (fb jäänyt auki tai aina automaattinen kirjautuminen,tiedetään salasana...) ja alkaa kyselemään kysymyksiä esim. ku näkee ihan sivuhistoriassa että tietylle ihmiselle juteltu...ja mies kertoo muuta kun kirjoittanu ni vituttaahan se.
Itse fb on suht turha,mut pidetään kavereihin hyvin yhteyttä kaukaakin ulkomaille...tosin ihminen itse vastaa tekemisistään ja sanomisistaan myös netissä. Jos siis puhut ja otat yhteyttä siellä johon kuhun entiseen tai yhden illan hoitoosi kun olet parisuhteessa,on se väärin ja tiedät sen. - fgdsfgedrf
FB on perseestä!
- Halpasaippua
Mä sain nykyisen exäni kiinni fb:n kautta ehdottelemasta ex-panolleen kahvitteluseuraa, kun vielä seurusteltiin. Oli ex-panolleen puhunut perättömiä tarinoita minusta ja kuinka mustasukkainen olen;) Heh. No tämä kävi ilmi siten että ex-pano laitteli viestiä (tätä ihmistä en edes tunne, nimeltä opin tietämään), mitä miesystäväni oli kertoillut ja että olenko vähän mustis ja "kahville" ovat menossa..
No mies ilkeili kun yritin asian setviä kanssaan. Muutama kuukausi meni niin kaverinsa naapurin kuvia (myös varattu nai nen) katseli vähän väliä, ei ollut fb-kaverina mutta tilanpäivitykset näkyi kun samoja kavereita. Hoki koko ajan katselevansa muita ja etsivänsä muita (baarissa käyvän kaveriden kanns katseleen muita naisia), tämä oli jälkikäteen tietysti vain vitsi, useita treffipalstailmoituksia riitojen aikana... Kehui että kaunis tämä fb nainen, tykkää siksi katsella vaikkei tunne ja että naiset tykkää kun niiden kuvia katselee:D Ei kovin usein muiden kuvia katsellut mutta tän yhden ja kieltämättä on kaunis nainen.
Jee jee, no viimein nyt lemppasin tämän lieron, ihan nyt joulun alla.- 11+6
jos epäilyttää elämänkumppanin rehellisyys nion kannattaa itse tekisyeröityä fb.kiin ja kattoo ketä on kavereina sit kysyä mitä tarkoitista palvelee nää mulle tuntemattomat ihmiset jos menee valehteluksi tarkoituksen voi vain arvata.
- 12356
11+6 kirjoitti:
jos epäilyttää elämänkumppanin rehellisyys nion kannattaa itse tekisyeröityä fb.kiin ja kattoo ketä on kavereina sit kysyä mitä tarkoitista palvelee nää mulle tuntemattomat ihmiset jos menee valehteluksi tarkoituksen voi vain arvata.
Kaverit on helppo piilottaa jottei niitä näe kukaan, näkee
vaan yhteiset kaverit..
- pettynytmyös
Jos epäilyttää kannattaa tehdä feikkiprofiili fbssä jollain feikkinimellä ja kuvalla, jos mies on petturiluonne niin näkee mitä alkaa kirjoittaa "uudelle naiselle!" ja jää kiinni. Itse olen saanut parikin torjuntaa exiltäni jotka roikkuvat fbssä metsästämässä uusia naisia are you interested sun muissa sovelluksissa, olen saanut sen kuvan että suurin osa miehistä kuin miehistä etsii sieltä vain hauskanpitoa, naiset enemmänkin juttelevat kavereille..
Mielestäni se kertoo aika paljon jos tyttöystävä/vaimo rekisteröityy sivulle ja mies ei hyväksy sitä että pistää kaikkien näkyville olevansa suhteessa/naimisissa!
Tiedän tällaisia pariskuntia muutamia ja kaikissa tapauksissa naiset naiiveja. Miksi suhteessa oleminen pitäisi piilottaa fbssä jos suhde voi hyvin ja kumppani on se oikea jonka kanssa haluaa jakaa koko elämän? voi pistää merkinnän tai sitten kumpikin ottaa merkinnän pois, mielestäni on väärin että vain joillain naisilla näkyy se suhteessa -merkintä ja miehellä ei mitään..
Se on selvää jos ei halua merkata kaikkien näkyville olevansa suhteessa niin joko häpeää omaa kumppaniaan tai ei halua kenenkään tietävän koska etsii sieltä hauskanpitoa.. - ggfuucccckkkkk
Facebook tosiaan rikkoo parisuhteen! pettäjänaisille ilmainen vinkki, poistakaa kaikki todistusaineisto facebookista, sillä petetty poikaystävä ennemmin tai myöhemmin kurkkaa mitäs se kultamussukka on kirjotellu
- Muru
Niinhän tuo rikkoo. Itselleni ero tullut sen takia. Löysin sitä kautta (en kuitenkaan tietoisesti hakenut mitään) uuden kumppanin. Ja tiedän monia muitakin samankaltaisia juttuja. On se sellanen foorumi,että oksat pois..Jos on hiukankaan epäluotettava kumppani, kannattaa olla varuillaan. Sielä saattaa tapahtua kummia :) Eikä tarvitse olla edes kaverilistalla...käy se kirjottelu muutenkin.
Ei se facebook mitään riko se on vain softa.Se kuka käyttää sitä facebookia on yleensä se joka rikkoo suhteen.
Vaikka facebookia ei olisikaan niin sellaiset ihmiset jotka ovat tuollaista tyyppiä naisiin/miehiin meneviä keksivät kyllä keinot löytää huvitteluseuraa itselleen ja paikkoja sellaisen toteuttamiseenkin.
Parisuhteessa on kaksi osapuolta varmasti se ei ole aina yksin se toinen jonka syytä on kaikki.
Kun antaudumme suhteeseen pitää aina muistaa että se voi loppuakkin.Ei ole ns. turvallista parisuhdetta vaikka ihmiset mieltävätkin ajatella niin.
- Naurettavaa4
Jos pettää niin pettää joka tapauksessa ei se facebook siihen mitenkään liity :) Ei kai se nyt hel..tti voi olla yhden sivuston vika jos jompikumpi juoksee vieraissa..
- fb on huvittava
Ei ehkä kaikenkaikkiaan fb:vika, mutta sen avulla jäädään kiinni, ja tulee ero.
Noin julkisessa paikassa on tyhmää kehitellä ja pitää yllä mitään salasuhteita ;D
Ei ole kyse tyhmyydestä vaan välinpitämättömyydestä.
Ei ole niin tärkeää suhdetta ettäkö se haittaisi niin paljon jos muut suhteet tulisivat ilmikin.
Kertoo ihmisestä jo paljon jos ei välitä.
Kannattaako sellaisessa ylipäätänsä roikkua kiinni?
Myös mustasukkaisuus kertoo ihmisestä jotain.Sekin on vähän sellainen itsekäs tunnetila.- eirikkojakoskaan
Mieheni exä "roikkuu" myös naamakirjassa, se lumppu kehtaa pyytää suoraan miestäni hänen sukulaistensa kautta tulemaan sen luo työpaikalle,.. voi v---lla p---än!!!!!
- pahatapaseon
Niin se ukkokin löysi panon juuri tuolta. Kävin lukemassa ne viestit. No onneksi jäi kiinni ajoissa. Minäkään en siellä roiku.
- Nytjokuloukkaantuu
Ei jaksa vaan ymmärtää ihmisten mustasukkaisuus kohtauksia. Mitä ihmettä, eikö siihen toiseen todellakaan muka voi luottaa, missä maailmassa me eletään jos kokoajana pitää olla epäilemästä. Ikinä ollut mustasukkainen. Luottamusta peliin itseä ja kumppania kohtaan ja piste.
- kaveritonja
Niin ja lopetaan naurettavat salasuhteet ja otetaan se ero ensin ennenkuin leikkiin ryhdytään. Luottaa pitää toiseen se on selvä. Minunkin on uskottava ne tarinat mitä puolisoni kertoo kavereistaan. Tuskin se niistä edes kertoisi jos pettäisi tai olisi salasuhde. Ilmoittautukoot ne kakkoset jotka tietoisesti kaveri leikistä sänkyynsä päästää. Mutta tuota tietoa ei ole mulla. Joten jos mustasukkainen olen niin tietämättäni.
- Pitalisti
Miehelläni on vaan ulkolaisia naisia kavereina, ottaa joka päivä uuden, 20- 60 vuotiaita. Kiehun raivosta! Riippuvainen, 60v. Iältään mieheni. Mesessä kirjoittelee joidenkin kanssa ja lähettelee sydäntarroja.
- kauheanaamataulu
Jos mies ei halua vaimoaan kaveriksi FB niin syy voi olla häpeä, vaimon naama on kuin petolinnun perse. Tähän jos yhdistyy se ettei käydä "ihmisten ilmoilla" yhdessä ikinä asia selvä.
- Sulovaa
Meillä mies poisti mut fn kavereistaan, kun pyysin sitä poistaa yhden lumpun joka lähetellyt kuvia miehelleni. Elu lumppu jäi ja minut poistettiin.
- Pirjo8080
Joo kyllä meillä samallailla. Hän lisää uusia ihmisia ja kun kysyn kuka toi on kauhee sota päällä. Viimes viime viikolla meidän perheen isukki oli lisänny jonkun naisen kulma joskus ollut hänen luokkakaveri ja kun kysyin ja olin mustis, olen sairas ja mun pitää mennä hoitoo ja hän haluaa erota..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389