Pääsin vaatekauppaan töihin. Minulla ei ole kertynyt vielä työkokemusta, joten tämä on ensimmäinen työpaikkani.
Mitä minun kuuluisi osata jo valmiiksi ennen kuin menen vaatekauppaan töihin? Mitä minulle opetetaan?
Kuuluuko minun jo tietää esim. vaatemateriaaleista ?
Te jotka olette vaatekaupassa töissä!
2
396
Vastaukset
- siinähän ne tärkeimm
Jos olet nuori keskity vaan olemaan kaunis ja pysy poissa asiakkaitten jaloista. Rahastat sitten kun ne tulee kassalle, kiität, hymyilet ja toivotat mukavaa päivänjatkoa.
- vaatepummi
Riippuu vähän minkälainen vaateliike...nuorisovaatetta, aikuisemmalle väelle, halpaa, kallista?
Nuoriso ei välttämättä halua ketään myyjää niskan taakse huokailemaan mutta vanhempi väki on semmoista että niille pitää osata ettiä vaatteita ja vielä kehuakin vaikka näyttäisi aivan karsealle...
Olin muutama vuosi sitten vaateliikkeessä töissä, jossa asiakaskunnan keski-ikä oli 40 . piti hakea sopivaa vaatetta ja piti saada ängettyän s- koon mekko xl-ahterin päälle, sillä rouva oli koko okänsä käyttänyt kokoa s, eikä hän taatusti ollut lihonnu...hmmm eipä niin.
Materiaaleista, hoito-ohjeista, leikkauksista. malleista...niistä voi jotain aina höpistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059