Tervehdys, onko normaalia että S-marketin halvin x-tra, vai mikä lie kissanpurkkiruoka homehtuu ruokakipossa n.12 tunnissa?
Mietin vaan että onko siinä jo nyt jotain vikaa, ja kannattaako sitä siis antaa katille.
Kissanruoka homehtuu
2
434
Vastaukset
- Jake hyvä
Jos kissa jättää ruokaa tähteeksi, laitetaan ruoka jääkaappiin eikä sitä jätetä huoneenlämpöön pilaantumaan!
Kun kissalla on seuraava ruoka-aika, kannattaa ruokaa lämmittää pikaisesti esim. mikrossa muttei kuumaksi asti.
Jääkaappikylmää ruokaa ei kissalle nimittäin saisi antaa, kuten ei tuntikausia lämpimässä seissyttä märkäruokaa. Söisitkö muka itse 12 tuntia huoneenlämmössä seisonutta pöperöä? - MMmiru
Laitan kissalleni ruoan aamuin ja illoin. Jos ruoka on homehtuut, niin todellakaan en osta sitä ruokaa.
Mun antamat lajit (kalliinmpia, Lazt ja Gourmet laatua) ei homehdu. Ei vaikka jäisivät yli toisen 12 tuntia.
Olen joskus laittanutkin uusiksi, sekoitellut sitä erää ja pistänyt esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422712Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423402444- 352124
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471856- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251579- 441450
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391375- 361166