Tervehdys, onko normaalia että S-marketin halvin x-tra, vai mikä lie kissanpurkkiruoka homehtuu ruokakipossa n.12 tunnissa?
Mietin vaan että onko siinä jo nyt jotain vikaa, ja kannattaako sitä siis antaa katille.
Kissanruoka homehtuu
2
409
Vastaukset
- Jake hyvä
Jos kissa jättää ruokaa tähteeksi, laitetaan ruoka jääkaappiin eikä sitä jätetä huoneenlämpöön pilaantumaan!
Kun kissalla on seuraava ruoka-aika, kannattaa ruokaa lämmittää pikaisesti esim. mikrossa muttei kuumaksi asti.
Jääkaappikylmää ruokaa ei kissalle nimittäin saisi antaa, kuten ei tuntikausia lämpimässä seissyttä märkäruokaa. Söisitkö muka itse 12 tuntia huoneenlämmössä seisonutta pöperöä? - MMmiru
Laitan kissalleni ruoan aamuin ja illoin. Jos ruoka on homehtuut, niin todellakaan en osta sitä ruokaa.
Mun antamat lajit (kalliinmpia, Lazt ja Gourmet laatua) ei homehdu. Ei vaikka jäisivät yli toisen 12 tuntia.
Olen joskus laittanutkin uusiksi, sekoitellut sitä erää ja pistänyt esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976