13 v tyttö lauta!

nolous...

Oon siis kasilla oleva tyttö ja ongelmana on, että oon iham lauta. Noloo on ku muil on jo semmoset kunnon mupdot ja mä vaa oon semmone ihme lauta.

Pojat, onko paha jos on iha lauta?
Tytöt, mielipiteitä?

54

4625

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinnat kasvaa kuule vielä täysikäisenä joten no worries :D älä stressaa, kyl ne lähtee kasvaan sit ajallaan.

    • ;)

      Laita kuva sun rinnoista ni nähään et miteen lauta oot, ja sit voidaan vastata kunnolla eikä vaa heittää perstuntumalta

      • Anonyymi

        Jep


    • odpfsdfw

      No mullaki alko vast 13 vuotiaana rinnat kasvaa, nyt oon 16 v ja 70B :)

    • söhräys

      mulla on sama ongelma ja oon saman ikäinen ... ;(

    • oonah2

      mäki oon 13 vuotias ja mulla on sama ongelma, mulla kasvaa nyt rinnat mutta ne on tosi pienet :( mä häpeen näytää itteeni uimahallis ku kaikil on rinnat :(:(

      • Kuitenkin pienet on kivat. Ei holsky juostessa.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Kuitenkin pienet on kivat. Ei holsky juostessa.

        Pienet on mun mielestäni aika seksikkäät


    • jokunen13

      Mua ei haittaa että lauta :)

    • esbin

      Syö vähän enemmän ni tulee muotoja.

    • jaimeijjaa

      Ei mua haittaa ollenkaa:)

    • lautatyttöjen rakas

      Mä ainakin tykkään lauta tytöistä eikä siinä ole mitään pahaa. ja jos se näkyy päälle päin nii ala käyttää topattuja rintsikoita.

      • Lllllllllllllllllll

        Ei todellakaan kannata alkaa käyttää mitään toppauksia, suuria ainakaan koska sitten kun joku näkee sut oikeesti ilman niitä toppauksia niin voi tulla vähän tukalat oltavat. Siinä ei oo mitään pahaa jos tissit ei oo viä alkanu kasvaa kunnolla. Ainakaan mun mielestä.


      • kohta17jalauta

        Mä oon jo 16, eikä vieläkään oo rinnat kasvanu. 13 vuotiaana mun äiti osti mulle paksusti topatut A75 rintsikat. Mä käytin niitä joka päivä, eikä koskaan ollu mitään ongelmaa, eikä kukaan koskaan sanonu, että sulla on feikki tissit. 15 vuotiaana ostin itse B 75 paksusti topatut rintsikat ja oon pitäny niitä.
        En tiedä mitä mun pitää tehdä, kun rinnat ei vaan kasva, vaikka täytän kohta 17 vuotta?


      • kohta17jalauta kirjoitti:

        Mä oon jo 16, eikä vieläkään oo rinnat kasvanu. 13 vuotiaana mun äiti osti mulle paksusti topatut A75 rintsikat. Mä käytin niitä joka päivä, eikä koskaan ollu mitään ongelmaa, eikä kukaan koskaan sanonu, että sulla on feikki tissit. 15 vuotiaana ostin itse B 75 paksusti topatut rintsikat ja oon pitäny niitä.
        En tiedä mitä mun pitää tehdä, kun rinnat ei vaan kasva, vaikka täytän kohta 17 vuotta?

        Oot jo sen ikäinen että kannattaisi kysyä lääkäriltä.


      • Kyllä. Nimim. Lääkärin tytär


    • 12wsefwefswefwsdfs

      Mää oon 8v ja mulla on 80DD :)
      Vähän oot nolo!

    • sdfgh12

      Vaikuttaa siltä et tytöt haluu isot rinnat ja pojat ison peniksen vaikka ei sil varmaa hirveet merkitystä oo?

      • lautatyttöjen rakas

        On sillä merkitystä ainakin pojilla koska jos ei oo tarpeeks pitkä muna ni ei voi tyydyttää tyttöä/naista kokonaan /täysin


    • Huoh -.-
      Ei pojat paitsi sellatteet hirveet runkku perse pedot kato tissejen kokoo.
      Ulkonäkö ja luonne on ne tärkeimmät ei tissien koko!
      -Rainbowdash120 viisaita sanoja :D

      • heroiini-heikki

        Hei, ponipoika muuten meni hyvin mut toi pedo pois nii täydellinen vastaus. Sinähän alat jo oppia kommentoimaan asiallisesti. :D


    • ebinkesätrolli

      voi juma vitun lauta

      • Lullypop

        Mä oon 12 ja 70A on kokona :)


    • lähes rinnaton 13v -00

      Moi "nolous..."!! Mäkin oon aika lauta(käytän 65AA rintsikoita eli ei oo melkeen yhtään rintoja, vaan vähän!) Meen ite seiskalle ja mun kaikilla kavereilla(jotka menee kasille) niin niillä on tosi isot rinnat ja ne on muutenkin muodokkaita :D < siis ihan normaalipainoisia. Mutta! Yks minun kavereista joka menee kasille, on täysin lauta. En tiedä miks, mut hän käyttää kumminkin rintsikoita vaikka ei tarvisi ollenkaan, mutta eise haittaa.. Ne on vissiin topatut sillä!(:

    • Ne kasvaa ajallaan

      Ei tuon ikäisellä tarvitsekaan olla isoja rintoja vielä!!

    • perseonparas

      Ei haittaa jos oot lauta jos sulla on hyvä perse

      • Liivit on rintoja ei!

        Mullakaan ei oo yhtään rintoja, mutta käytän 75A topattuja rintsikoita.
        Onks se väärin, jos käyttää?
        Onks ketään muita, jotka käyttää topattuja liivejä, vaikka ei oo rintoja?


      • Paksustitopatut

        Mä oon 14v ja käytän kans topattuja rintsikoita, kun rintoja ei oo. Mulla on 75B rintsikat ja mun poikaystävä tietää, että mulla ei oo rintoja, mutta se tukee mua ja haluu, että mä käytän topattuja. Sitä ei vaivaa lainkaan, että rinnat näyttää aika isoilta, vaikka oikeesti ei ookkaan.
        Poikaystävä on sanonu, että se on ylpee musta ja sen kaverit on kehunu mun rintoja.


    • -99. 75C

      Kaikki aikanaan sitten voi alkaa huolestua jos 16 vuotiaana viel on lauta.

    • 13vuotiasoon

      Oon menossa seiskalle enkä kestä enää ku oon niin lauta😭😭 Häpeen itteeni alasti ja ku kavereitten kans uimassa nii ne haluu uida alasti nii pakko vaan erkaantua koska en vaa kestä😖😭 Ei tarttis mitää isoja olla ku ois vaan ees vähän rintoja😐

    • 03yeh

      Eipä paljon ole väliä vaikka ois "lauta". Kyllä ne siitä joskus varmaan vielä kasvaa ja jos ei, niin pidä topattuja liivejä tai ota silikonit täysi-ikäisenä niin saat sen kokoiset mitkä itse haluat.

      Tärkeintä on että tytöllä on nätit kasvot ja on tavallaan kiltti eikä mikään bitch.

    • No itse alunperin olin lauta kun asuin Somaliassa, mutta heti kun muutin (pakenin) Suomeen, ylipainon lahja antoi minulle kivat tisut.

    • kyrpakovana

      no kasvokos tissit

    • Hei!

      Me kaikki kasvamme omaan tahtiin. Sinua harmittaa pienirintaisuus. Joku toinen ikäisesi tuskailee jo isojen rintojen kanssa. Ja sellaisena se kestää meillä naisilla koko elämämme. :-) Ja se on toisaalta ymmärrettävää. Jokainen haluaa näyttää hyvältä. Mutta mitäs jos me tytöt ja naiset tekisimme jotain niille asioille, joille pystymme! Pestään hampaat hyvin. Harjataan hiukset aamuisin ja pestään niitä tarpeeksi usein. Puhdistetaan kasvot aamulla ja illalla. Ollaan puhtaita. Pidetään puhtaita vaatteita. Ei pilata ihoa tupakoimalla. Harrastetaan liikuntaa. Syödään hyvin. Hymyillään paljon. Ollaan ystävällisiä toisille ihmisille. Nämä asiat tekevät meistä helposti lähestyttäviä ihmisiä ja ystävällinen hymy tekee meistä kauniita.

      Kirsi NettiSaapas -ohjaaja Hyvinkää

    • tietåå

      kun olet 30 toiset ei sovi ovesta sisään lue kuntole elä usko paska mainoksii syö nomaalia ruokaa hyvät ystävä autaa tukee niitä on harvemassa
      kirjoista löytyy ajatuksia

    • jokkejrh123

      joo, mia ei haittaa,onko rinnat isot,milummin isot ,ihan lauta ei ole mieeni! mutta tsemmiä

    • niceslaygurl

      oon kasilla ja lauta, mutta mä kosvaan sen miinusseikan ittestäni sillä että oon mukava ja mun persoonallisuus on kiva ja kiinnostava, mun läpät on hauskoi jne... muiden mielipiteitä, vaikka oon lauta nii miks pelätä muiden mielipiteitä kunhan pysyy itsevarmana niin kukaan ei ees aattele susta mitään pahaa :)

    • ongelmako

      Jos tissien pieni koko on ongelma niin vika on päässä, ei tisseissä. Lauta on yleensä paras jos itsetunto on kunnossa. Henkisesti pahoin keskenkasvuiset pojat tykkää isoista tisseistä, ei tytöistä. Osasyynä lienee vieroituksen epäonnistuminen.

    • nyt16

      Mun kaverilla alko vasta 15 vuotiaana kasvaa rinnat ja nyt 16 vuotiaana ne onki jo 70B kokoa että sit ku ne rupee kasvaa nii kyl ne sit kasvaa

    • nldld

      mulla on sama ongelma :( oon ite kasilla ja kärsin tosi pahoista itsetunto ongelmista kroppni takia. Oon luonnostaan tosi laiha ja en yksinkertaisesti liho vaikka söisin. Laihuus ei haittaa itsessään vielä paljoa muttakun kylkiluuni ja hartiani ovat todella leveät , jolloin luuni näkyvät koko ajan läpi vaikka normaalipainoinen olen. Tissin on 65A kokoo mutta eihän ne mihinkään erotu, kun näyttää että mulla ois neljät tissit leveitten kylkiluitten takii. Kaverini ovat jotenkin vaan siunattuja täydellisellä tiimalasi vartalolla ja itse olen jumissa kolmio vartalossa. Kavereiden tissit 70B-C kokoo ja ittel nii pienet niin kyllä siinä väkisin tylee suru puseroon :((

      • Oispalauta

        Mä taas pidän laihoista ja laudoista tytöistä, nii sulla ois mun mielestä ihan unelmakroppa. Tollasen tytön kun sais <3


      • Anonyymi

        Jos sua häiritsee, että sulla ei oo tissejä eikä tiimalasii nii, tiimalasin voi treenata, tisseihin ei vaa pysty vaikuttaa vaikka mäki haluisin.


    • ongelmana

      Pojat, onko paha jos on iha lauta?
      No ei oo paha jos et itse tyhmyyttäsi pidä sitä pahana/ongelmana.

      ”ku muil on jo semmoset kunnon muodot”
      – tuo viittaa siihen että ongelma on päässä, ei rintojen pienuudessa

    • hehh17

      :DD Öö must tuntuu et ei kovinkaa monilla viel ton ikäsenä ookkaa nii kauheesti muotoja. Tunnen montaki itteniki ikästä tyttöö, jotka on luonnostaa vartaloltaa semmosii et niil ei oo kauheesti muotoja. Ei se kuitenkaa heille näytä tuottaneen mitään ongelmia. Sitä paitsi seki on makuasia. Emmäkää kato ekana jätkän lihaksia tai peniksen kokoa vaa yleistä ulkonäköö ja esim pukeutumista. Ja luonteellaki on tärkee rooli, tosin siitä on harvemmin hankala ottaa selvää ellei tutustu kyseiseen tyyppiin paremmin. Voin sanoo suoraan et tykkään kyllä lihaksikkaista vartaloista mutta jos ulkonäkö ei muuten viehätä sen kummemin nii emmä niitte miehien perässä juokse pelkästää kropan takia. Joten tuskin miehetkään tekee niin naisten suhteen. Sehä ois ihan hölmöö ihastua johonki muijaan tissien takia jos se ei ois millään muulla tavalla viehättävä tai naama ois niiko petolinnun persereikä. Oo ylpee ennemmi siit mitä sulla on eikä siit mitä ei oo.

    • Anonyymi

      Ei sillä oo mitään välii jos on lauta !!

      • Anonyymi

        Oon kyl samaa mieltä, Ei sillä ole välii vaik on lauta. Ihan pienet tissit on OK ja kyllä ne siitä sitten kasvaa aikanaan. Pienet tissit on paljon helpommat kun isot painavat rinnat! Itse ainakaan haluiaisi kamalan isoja rintoja. Saunassakin kundit on sanonut et pikkuset rinnat on oikeen nätit. Oon 14


    • Anonyymi

      Ei todellakaan. Itseasiassa mieluummin ottaisin laihan ja laudan tyttöystävän kuin pyöreämmän ja muodokkaan

    • Anonyymi

      On

    • Anonyymi

      No mulla on se ongelma että mun rinnat on kipeät ja haluaisin suojata ne topatuilla rintaliiveillä nii kannattaako

    • Anonyymi

      No hei..mä oon normaalipainoinen ja silti ihan lauta :P oon jopa vähän "chubby"..tykkäispä joku.

      • Anonyymi

        "chubbyt" on hito söpöjä!


    • Anonyymi

      Pyydä äitisi ostaa sinulle urheilu liivit.Ne on mukava käyttää ja niissä on pieni toppaus rintojen kohdalla.Älä anna itsesi etkä muiden määritellä sinua rintojen koon mukaan.Miksi ylensäkään mietit koko asiaa?Rinnat on tarkoitettu naisille sitä varten,jos hankivat lapsia,imetävät lapsensa.rinnan koko ei ratkaise maidon tuotantoa.Ole ylpeä kehostasi ja loputa itsesi tarkailu ja muiden.Itseläni ei koskaan ole ollut isoja rintoja.Ei ole haitanut elämään yhtään.Eikä määritellyt minua teininä tai naisena.Nyt aikuisena naisena siis.

    • Anonyymi

      Oon kans 13 ja oon ihan lauta vielä. Tai nännit on vähän kasvanut mut rinnat ei oo kasvanut paljon ollenkaan. Suututtaa kun olis ees vähän rintoja et edes näkyis et on. No kai tässä pitää vaan ootella

      • Anonyymi

        Rinnat on imettämistä varten. Rinnaton 13v on ihan yhtä viehättävä kuin
        rinnallinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe