Keskiyölle

yksin huolissaan

Hei!
Osaisitko auttaa, tai näkisitkö jonkinlaista valon pilkahdusta? olen ollut pitkään yksin, tai se tunne on ainakin että aika on pitkä. Löydänkö rinnalleni miestä, elämänkumppania jolle uskaltaisin avautua ja päästää lähelle?
Haluaisin myös tietää, mikäli mahdollista, onko lapsellani tulevaisuudessa asiat hyvin, ainakin terveydelliseltä puolelta? suvussani mielenterveyssairauksia ja pelkään kovasti kovasti että jonain päivänä saisi sen "kirouksen" päälleen..

Kiitokset kovasti jos jaksat vastata :)

3

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinä olet vanhaa vahvaa sukua ja osaat aina pitää puoliasi.
      näen sillä tavalla, että sukujuuresi olisivat alkujaan ruotsin puolelta.

kodin sinä pidät aina pystyssä, kävi miten kävi. olet siinä oikea johtaja.
      olet varmaankin pettynyt naispuoleiseen ihmiseen, johon luotit. mutta älähän hätäile, tämäkin asiaa selivää hyväksi.

sinun lapsesi on terve, vaikka hän joskus ongelmiensa kanssa kamppaileekin. se kuuluu hänen elämäänsä, eikä kaikki aina mene niinkuin haluaisi.
      mutta ei hänellä ole mielenterveysongelmia, eikä muitakaan sairauksia. näen hänen energiansa reippaana virtana.

skitsofrenia ei osu teidän kohdallenne. mutta sieltä ruotsin puolelta voisi löytyä mielenkiintoista tutkittavaa. oletteko koskaan tehneet sukututkimusta?

esi-isäsi ovat asuneet siellä suuressa talossa ja sinulla on sieltä vahvaa geneettistä perimää. he osasivat käydä kauppaa.
      tämä näkyy minulle aivan selvästi, siellä on tehty kauppoja ja haettu kuninkaan leima papereihin.

sinun rakkautesi asuu kauempana, ehkä rajan toisella puolen. kun olet rohkea ja etsit, sinä löydät hänet.

t. Keskiyö

• yksin huolissaan

Voi ei! tuo on ihan totta :) ukkini on tehnyt sukututkimusta ja sukujuureni ylettyvät Ruotsin kuningasperheeseen :)

ihan ihmeellistä...

Kaunis kiitos! tuo helpotti mieltä kuulla lapsestani :)
      täytyy siis olla rohkea :)

• Hei

näin ruotsin kuningasperheen, mutten uskaltanut sanoa sitä!

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      6338
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      377
      1936
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      1664
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1639
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      284
      1343
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      65
      1069
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1043
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      789
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      776
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      739
    Aihe