hellää kosketusta ja pusuttelua.
Ikävä
42
13888
Vastaukset
- :)
Hipaisua, sipaisuja, suukkoja ja haleja sinulle.
- i'll be watin for
Ei ne paljon lämmitä edes mieltä. :/
- ...
i'll be watin for kirjoitti:
Ei ne paljon lämmitä edes mieltä. :/
Voi kun se yksi suukkonen ei jäisi viimeiseksi...... kamala ikävä.
- i'll be watin for
... kirjoitti:
Voi kun se yksi suukkonen ei jäisi viimeiseksi...... kamala ikävä.
koska olet suukotellut hänen kanssaan, jos saanen udella? Ei tämä minulle ollut.
- Anonyymi
Minä tykkään pussailusta. 😚
- Anonyymi
Kuin myös.
- PUSPUSPUS
Niitä minäkin kaipaisin -ei ole kuin muisto vain...niin no -pusuttelusta ei oo edes muistoo...
- Anonyymi
Hanki Jelly Jortikka!
- Anonyymi
Ei se jortikka' ihminen kaipaa seuraa' kaveria' pyöräilemään' uimaan' ruoanlaittoon' syömään' käveleskelemään' kalamökille grillailemaan' mereen polskimaan' jutustelemaan' reissuille' yhteinen hytti/hotellihuone' ei panojuttuja' yhdessäoloa vaan. Jos paikat sallii' voi kokeilla mut muuten läheisyys riittää. Tätä minä' nainen' odotan mieheltä.
- Anonyymi
Minun ei ole. Hellät kosketukset ja pusut eivät ole mitään vaan se on kuka niitä tarjoaa. Siis vaimo minulle ketä ei vielä ole.
- Anonyymi
Miten näin vanhan viestin nostaminen onnistui?
- Anonyymi
Kyllähän kalastaessakin vedestä voi nousta aikamoisia vonkale haukia jotka ovat hyvinkin iäkkäitä.
- Anonyymi
Jollain ollut suosikeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain ollut suosikeissa.
Modet pystyy siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän kalastaessakin vedestä voi nousta aikamoisia vonkale haukia jotka ovat hyvinkin iäkkäitä.
Tarkoitatko minua?
- Anonyymi
Myös ikävä. juurikin niin. Pusuttelua.
- Anonyymi
Täällä myös, kipeästi. Mutta ottaisin vain häneltä.
- Anonyymi
Ikävän nostaa pintaan kun miettii suutelointia hänen kans. Kaiholla muistelen sitä, kun huulemme yhtyivät ensikertaa. Silloin jotain hänestä yhtyi minuun lähtemättömästi. Katkeransuloista 💔
- Anonyymi
Ja pas kat
- Anonyymi
Apua, ei saa tällaisia nostaa tänne 🌠 huhuh, sydän loppuu pian, muistot ne vaan jää 💓
- Anonyymi
Juu tällaisen löysin. Ihan mukava.
- Anonyymi
Hyi, ja tietenki varattu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi, ja tietenki varattu....
Ei kai nuo muuten kasvottomalla palstalla kaipailisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nuo muuten kasvottomalla palstalla kaipailisi
Hankkikaa ihan oikeasti trollikotkat elämä feikkidialogien seuraamisen sijaan.
- Anonyymi
Ei voi olla minulle, koska otsikossa on kirjoitusvirhe. Minulla samanlainen ikävä, mutta ei kenen kainaloon hyvänsä!
- Anonyymi
Njääh, tiedän yhden stalkkerin joka näitä vanhoja ketjuja tänne syöttää. Se on katkera
- Anonyymi
Niinpä, suomen katkerin ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, suomen katkerin ukko.
Ei se ole kotoisin suomesta, puhuu ehkä venäjän kieltä olen kuullut.. Hoitoa tuo juoppo tarvis... Psykiatrista hoitoon, on tuhonnut yhden ihmisen elämän valheillaan. Tuoko muka uskova ihminen, pelkkä saatana se on.
- Anonyymi
Miksi täällä kirjoitat? Eikö sinulla ole ketään tuttua, jolle voisit tuntojasi purkaa?
- Anonyymi
Turussahan taisi asua joku valmentaja, jonka nimi oli muistaakseni Jorma Jortikka?
- Anonyymi
Kylmensikö varpaansa.
- Anonyymi
MIKS SÄ TUUT VIELÄKIN AJATUKSIINI VAIKKA ON TAAS MENNTY R
EILUT 20 VUOTTA . MIES KUUSKUYT LUVULTA - Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Lääkkees hullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkees hullu
Hei, mikä sua vaivaa!?
Jos joku nostaa vanhan ketjun, so what! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, mikä sua vaivaa!?
Jos joku nostaa vanhan ketjun, so what!Itte se piru näitä nostelee, ottakaapa selvää tämän ip osoitteesta, vai kirjoittaako tor-verkon kautta.
- Anonyymi
Edellinen puoliso sano et se on ihan sammakkotouhua,joten ei tullunna tehtyä 22 vuoteen
- Anonyymi
Lähde lääppiin
- Anonyymi
Puhelin seksii,ei montaa kertaa ottanut eteen niin voimakkaasti
- Anonyymi
Yoijkyhufhyth
- Anonyymi
Vgjgygdygt
- Anonyymi
Hhhhhhhhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734