Det är väl inte riktigt rumsrent att tycka om programmet Strömsö,men jag älskar det.När Paul lagar mat så riktigt vattnas det i munnen,han kan verbalt förmedla hur god den är.Och allt pysslande som de håller på med,man får genast lust att själv göra likadant.
STRÖMSÖ.
6
142
Vastaukset
- ruotsissaonkakkaa
näinhän tämä sanonta yleisesti menee: Västa tittare, näkyy kakkakokkare.
- tackar
Jag tycker om Björni,han snickrar och donar allt möjligt användbart,komposten av en gammal frys i senaste program skall vi också göra.
- 442211
Solsidan är också värd att titta på,jestas så man får skratta.
- tack yle
442211 kirjoitti:
Solsidan är också värd att titta på,jestas så man får skratta.
Jag tycker om HEART BREAK,där får man höra alla gamla underbara låtar och kläderna och hårmodet.yes !
- småa saker
tack yle kirjoitti:
Jag tycker om HEART BREAK,där får man höra alla gamla underbara låtar och kläderna och hårmodet.yes !
Jag blir alltid på gott humör när jag tittar på STRÖMSÖ.De som är med i programmet förmedlar så mycket vardagsglädje.
- komiskt
småa saker kirjoitti:
Jag blir alltid på gott humör när jag tittar på STRÖMSÖ.De som är med i programmet förmedlar så mycket vardagsglädje.
Solsidan är bra,över 2 milj. svenskar tittar på varje avsnitt.Vår Andre Wickström finns med på ett hörn,han har en liten biroll.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922107
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?54891- 122787
- 82776