unelmanne?

mjymy

Näin reilu kolmikymppisenä, tähän elämänmenoon ja tilanteeseeni kyllästyneenä oon todennut, että unelmani olisi..

jäädä työkyvyttömyyseläkkeelle (estynyt,hankalasti työllistyvä, ujohko, väsynyt, kyllästynyt, yksinäinen)..

harjoittaa ehkä jotain pientä bisnestä (ettei perustulo katkea) ja jota pystyy tekemään.. kun jotain haluan kuitenkin tehdä..mutten vaan työllisty, enkä kyllä pystyisi olla..

ottaa pieni..siis pieni.. laina.. ehkä mahdollista..

hankkiutua maalle johonkin torppaan..

löytää samanhenkinen nainen..

hankkia eläimiä..omavaraistalous..verstas..taideprojektit..

ja kenties onnellinen elämä.. vihdoin..

17

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivo'ttaja

      Toivottavasti toiveesi toteutuu.

    • Tzembbiä

      Kuullostat mun unelmien mieheltä;
      - taideprojektit, omavaraistalous, samanhenkinen kumppani...

      • mjymy

        Niin..ekaksi vaan pitäs päästä sille eläkkeelle, vaikka se kuullostaakin vähän oudolta..mutta tilanne on mikä on. En oikein näe muuta vaihtoehtoa perustuloille. Sitten maalle.. yksinkertaisempaan elämään.

        Tanskalainen maajussi on muuten idolini..


    • ujo mies

      Käydä reippailemassa ujon naisen kanssa, sen jälkeen mennä saunaan ujon naisen kanssa ja saunan jälkeen elokuvan katsomista ja karkkien syömistä ujon naisen kanssa. Mielellään kaikissa aktiviteeteissa sama nainen.

      • mjymy

        Juurikin näin. Mitäpä tuohon lisäämään..


      • Ujo nainen'ko

        Kuullostat yhdeltä mun ihastukselta, reippailemaan, elokuvia, karkkia jne.


      • Ujo nainen'ko

        Mä haluan niiden karkkien jälkeen kyllä jotain muutakin, jos se ei tee miehelle liian ujoo. ;)


    • akka

      Mä voin ruveta sulle emännäksi.

      • mjymy

        Mukavaa... paljon vaan luvattu. Mikäköhän lie tämänkaltaisen miehen arvo parisuhdemarkkinoilla?


      • akka
        mjymy kirjoitti:

        Mukavaa... paljon vaan luvattu. Mikäköhän lie tämänkaltaisen miehen arvo parisuhdemarkkinoilla?

        No ei mullakaan ole mitään markkina-arvoa.


      • mjymy
        akka kirjoitti:

        No ei mullakaan ole mitään markkina-arvoa.

        No.. minkäs ikäinen oot? Ja mistä päin..suurinpiirtein?


    • akka

      No 24 olen ja p-pohjanmaalta.

      • mjymy

        Jos haluat esimerkiksi kirjoitella mulle..niin laitanpa tähän sähköpostiosoitteeni..

        [email protected]

        Joo.. tänään maalaamista ja poronkäristyksen laittoo. Näin täällä päivät kuluu ruuanlaiton ja kuvataiteen parissa.


    • mjymy

      Maalla oli taas mukavaa. Tähtitaivas..täysikuu.. sadetta.. risurovioiden savu katosi pimeään metsään. Aavemainen tunnelma. Ai jai..sen hetken olisin halunnut jakaa jonkun kanssa.

    • akka

      Mistä päin sä ite olet?

      • mjymy

        Mä oon pääkaupunkiseudulta..


    • Onneksi on unelmia:
      Käydä Japanissa, Jenkeissä, Prahassa, Dominator ja Defqon 1 festareilla
      asua ulkomailla
      käydä Tukholman japanilaisessa kylpylässä olemassa yötä
      päästä kouluun ja sitä kautta työelämään
      hankkia koira
      saada kroppa tiukemmaksi

      Parasta on, että nuo kaikki ovat ihan toteutettavissa olevia asioita:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe