Näin reilu kolmikymppisenä, tähän elämänmenoon ja tilanteeseeni kyllästyneenä oon todennut, että unelmani olisi..
jäädä työkyvyttömyyseläkkeelle (estynyt,hankalasti työllistyvä, ujohko, väsynyt, kyllästynyt, yksinäinen)..
harjoittaa ehkä jotain pientä bisnestä (ettei perustulo katkea) ja jota pystyy tekemään.. kun jotain haluan kuitenkin tehdä..mutten vaan työllisty, enkä kyllä pystyisi olla..
ottaa pieni..siis pieni.. laina.. ehkä mahdollista..
hankkiutua maalle johonkin torppaan..
löytää samanhenkinen nainen..
hankkia eläimiä..omavaraistalous..verstas..taideprojektit..
ja kenties onnellinen elämä.. vihdoin..
unelmanne?
17
409
Vastaukset
- Toivo'ttaja
Toivottavasti toiveesi toteutuu.
- Tzembbiä
Kuullostat mun unelmien mieheltä;
- taideprojektit, omavaraistalous, samanhenkinen kumppani...- mjymy
Niin..ekaksi vaan pitäs päästä sille eläkkeelle, vaikka se kuullostaakin vähän oudolta..mutta tilanne on mikä on. En oikein näe muuta vaihtoehtoa perustuloille. Sitten maalle.. yksinkertaisempaan elämään.
Tanskalainen maajussi on muuten idolini..
- ujo mies
Käydä reippailemassa ujon naisen kanssa, sen jälkeen mennä saunaan ujon naisen kanssa ja saunan jälkeen elokuvan katsomista ja karkkien syömistä ujon naisen kanssa. Mielellään kaikissa aktiviteeteissa sama nainen.
- mjymy
Juurikin näin. Mitäpä tuohon lisäämään..
- Ujo nainen'ko
Kuullostat yhdeltä mun ihastukselta, reippailemaan, elokuvia, karkkia jne.
- Ujo nainen'ko
Mä haluan niiden karkkien jälkeen kyllä jotain muutakin, jos se ei tee miehelle liian ujoo. ;)
- akka
Mä voin ruveta sulle emännäksi.
- mjymy
Mukavaa... paljon vaan luvattu. Mikäköhän lie tämänkaltaisen miehen arvo parisuhdemarkkinoilla?
- akka
mjymy kirjoitti:
Mukavaa... paljon vaan luvattu. Mikäköhän lie tämänkaltaisen miehen arvo parisuhdemarkkinoilla?
No ei mullakaan ole mitään markkina-arvoa.
- mjymy
akka kirjoitti:
No ei mullakaan ole mitään markkina-arvoa.
No.. minkäs ikäinen oot? Ja mistä päin..suurinpiirtein?
- akka
No 24 olen ja p-pohjanmaalta.
- mjymy
Jos haluat esimerkiksi kirjoitella mulle..niin laitanpa tähän sähköpostiosoitteeni..
[email protected]
Joo.. tänään maalaamista ja poronkäristyksen laittoo. Näin täällä päivät kuluu ruuanlaiton ja kuvataiteen parissa.
- mjymy
Maalla oli taas mukavaa. Tähtitaivas..täysikuu.. sadetta.. risurovioiden savu katosi pimeään metsään. Aavemainen tunnelma. Ai jai..sen hetken olisin halunnut jakaa jonkun kanssa.
- akka
Mistä päin sä ite olet?
- mjymy
Mä oon pääkaupunkiseudulta..
Onneksi on unelmia:
Käydä Japanissa, Jenkeissä, Prahassa, Dominator ja Defqon 1 festareilla
asua ulkomailla
käydä Tukholman japanilaisessa kylpylässä olemassa yötä
päästä kouluun ja sitä kautta työelämään
hankkia koira
saada kroppa tiukemmaksi
Parasta on, että nuo kaikki ovat ihan toteutettavissa olevia asioita:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768