unelmanne?

mjymy

Näin reilu kolmikymppisenä, tähän elämänmenoon ja tilanteeseeni kyllästyneenä oon todennut, että unelmani olisi..

jäädä työkyvyttömyyseläkkeelle (estynyt,hankalasti työllistyvä, ujohko, väsynyt, kyllästynyt, yksinäinen)..

harjoittaa ehkä jotain pientä bisnestä (ettei perustulo katkea) ja jota pystyy tekemään.. kun jotain haluan kuitenkin tehdä..mutten vaan työllisty, enkä kyllä pystyisi olla..

ottaa pieni..siis pieni.. laina.. ehkä mahdollista..

hankkiutua maalle johonkin torppaan..

löytää samanhenkinen nainen..

hankkia eläimiä..omavaraistalous..verstas..taideprojektit..

ja kenties onnellinen elämä.. vihdoin..

17

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivo'ttaja

Toivottavasti toiveesi toteutuu.

• Tzembbiä

Kuullostat mun unelmien mieheltä;
      - taideprojektit, omavaraistalous, samanhenkinen kumppani...

• mjymy

Niin..ekaksi vaan pitäs päästä sille eläkkeelle, vaikka se kuullostaakin vähän oudolta..mutta tilanne on mikä on. En oikein näe muuta vaihtoehtoa perustuloille. Sitten maalle.. yksinkertaisempaan elämään.

Tanskalainen maajussi on muuten idolini..

• ujo mies

Käydä reippailemassa ujon naisen kanssa, sen jälkeen mennä saunaan ujon naisen kanssa ja saunan jälkeen elokuvan katsomista ja karkkien syömistä ujon naisen kanssa. Mielellään kaikissa aktiviteeteissa sama nainen.

• mjymy

Juurikin näin. Mitäpä tuohon lisäämään..

• Ujo nainen'ko

Kuullostat yhdeltä mun ihastukselta, reippailemaan, elokuvia, karkkia jne.

• Ujo nainen'ko

Mä haluan niiden karkkien jälkeen kyllä jotain muutakin, jos se ei tee miehelle liian ujoo. ;)

• akka

Mä voin ruveta sulle emännäksi.

• mjymy

Mukavaa... paljon vaan luvattu. Mikäköhän lie tämänkaltaisen miehen arvo parisuhdemarkkinoilla?

• akka
        mjymy kirjoitti:

Mukavaa... paljon vaan luvattu. Mikäköhän lie tämänkaltaisen miehen arvo parisuhdemarkkinoilla?

No ei mullakaan ole mitään markkina-arvoa.

• mjymy
        akka kirjoitti:

No ei mullakaan ole mitään markkina-arvoa.

No.. minkäs ikäinen oot? Ja mistä päin..suurinpiirtein?

• akka

No 24 olen ja p-pohjanmaalta.

• mjymy

Jos haluat esimerkiksi kirjoitella mulle..niin laitanpa tähän sähköpostiosoitteeni..

[email protected]

Joo.. tänään maalaamista ja poronkäristyksen laittoo. Näin täällä päivät kuluu ruuanlaiton ja kuvataiteen parissa.

• mjymy

Maalla oli taas mukavaa. Tähtitaivas..täysikuu.. sadetta.. risurovioiden savu katosi pimeään metsään. Aavemainen tunnelma. Ai jai..sen hetken olisin halunnut jakaa jonkun kanssa.

• akka

Mistä päin sä ite olet?

• mjymy

Mä oon pääkaupunkiseudulta..

• Onneksi on unelmia:
      Käydä Japanissa, Jenkeissä, Prahassa, Dominator ja Defqon 1 festareilla
      asua ulkomailla
      käydä Tukholman japanilaisessa kylpylässä olemassa yötä
      päästä kouluun ja sitä kautta työelämään
      hankkia koira
      saada kroppa tiukemmaksi

Parasta on, että nuo kaikki ovat ihan toteutettavissa olevia asioita:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe