ME OLIMME HELVETIN PERKELEET :DDDDD EBIN VITTU HOMO NEEKERI KULLI PASKA LIPAVITTU HUORA
LISÄTIETOJA: HUOMENNA MEEN VITTU KOULUUN JA KOULUSSA KÄYN VITTU PASKALLA JA KIUSAAN RINNAKKAISLUOKAN SAMIA IHAN VITUSTI :DDDD VITTU MIKÄ NÖRTTI SEKIN :DDD SIT VITTU SERVAILEN OPEJA JA REKSIÄ JA VITTU KUSEN RUOKALASSA VITTU HERNEKEITON SEKAAN JA VITTU SERVAAN KEITTÄJÄT JA TROLLAAN KOKO VITUN KOULUN KUN KUKAAN EI VOI SYÖDÄ KOSKA VITTU KUSTA HERNEKEITOSSA :DDD VITTU TÄSTÄ TULEE EBIN TRÖLLIVITTU :DDD SIT VITTU JOS REHTORI VALITTAA NIIN SERVAAN SEN KUN HAUKUN SITÄ HAVUMÄEKS(REKSIN SUKUNIMI HAVUMÄKI :DDD) SIT VITTU MEEN KÄYTÄVÄLLE JA TÄGÄÄN VITTU TUSSILLA 609 JOKA VITUN PAIKKAAN JA OON EBIN LEGUAANI :DDD SIT MEEN VITTU ATK LUOKKAAN JA VITTU VAIHAN JOKASEN KONEEN KOTISIVUKS VITTU YLILAUDAN JA TAUSTAKUVAKS TEKSTIN ETTÄ VITTU EBIN TROLLED :DDD SIT VITTU HOMO ATK OPEN KOTISIVUKS VITTU ILTALEHEN HAVUMÄKI UUTINEN :DDD
SIT SE HOMO AVAA NETIN JA HUUAN VAAN VITTU "VITUN 609!!!!!!!!!!" SIT IHAN VITUSTI HANEEN KUN KAIKKI ON SILLEE WTF JA SIT VITTU MEEN RÖÖKILLE VESSAAN JA JOS JOKU TULEE VINEEN NIIN VITTU SERVAAN SEN KU SE ON VITUN LAMMAS :DDDD IHA VITUN JEPA :D
Huomisen suunnitelma
5
184
Vastaukset
- Fujivara Yumi <___<
Oot säälittävä. Ootko ees yläasteella?!? O_O
- Fikhi
Sun suunnitelma kuulosti aika ******. Itteni suunnitelma huomiselle on, että kun eka herään aamulla, huuda TROLLOTITROLLOTI! Sitten kun oon pessyt hampaat ja syöny aamupalan ilman trollailua, lähden kouluun pyörällä laulaen koko matkan trollilaulua. Koulussa vois ehkä vähän trollailla, tuskin siitä taaskaan mitään saa. Sitte kun oon lähteny koulusta, vois taas vähän trollailla matkalla. Ja kun tulen kotiin, huudan TROLLOTILOO täysillä tervehdykseksi. Sitten trollaan tällä tavalla netissä koko loppupäivän, ja meen nukkumaan, keksin uuden trollilaulun, kirjotan ylihuomisen suunnitelman, nukahdan, ja nään unta, missä joku ukkeli tulee sanoo mulle että TROLOLOO!
- Ficki
mulku kirjoitti:
ok. kiinnosti ku kilo kiviä.
Todella mukava kuulla, että edes jotakin kiinnosti! Mikä kohta oli paras? Ja se oli muuten TROLLI, jos ei kivistä kiinnostunut äijä sitä tajunnu.
- AAAAAAAATSIWENGAA
OMG HELVETIN PERKELEET!! MÄ OLIN TEIDÄN SUURI IHAILIJA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756