Matkalle helmikuun alussa, Turkish airlinesin lennolla Mumbaihin ja sitten Goalle ehkä Spicejetillä.
Jos joku on mennyt saman reissun, olisin kiitollinen kaikista vinkeistä, esim voiko Mumbain kentällä yöpyä, sujuuko koneen vaihdot yms
Kiitos etukäteen ystävällisistä vastauksista.
Mumbai-Goa-Mumbai
3
281
Vastaukset
- Goiiiiiii
Muutaman kerran olen mennyt ja ei ole tainnut mennä kuin kerran putkeen. Vaihto Istanbulissa on aika kiireinen, kerran jäätiin vuorokaudeksi sinne jumiin. Viime vuonna lento Bomista Goalle oli peruttu, tosin ei ollut Spicejet takas tullessa sama homma ja sitten jäimmekin jumiin Goalle ja lennot meni. Rahalla, röyhkeydellä ja monta päivää myöhemmin olimme kotona.
Reitti on hyvä ja halpa, mutta suosittelen, että lennätte Mumbaihin jo päivää aiemmin tai ainakin hyvissä ajoin. Lennot Intiassa ovat aina myöhässä ja peruutukset ovat yleisiä. Mikäli menomatkalla myöhästytte lennolta, niin ei hirveästi haittaa. Kävelette vain myyntitiskit läpi ja ostatte lennon. Lennot ovat aika edullisia.
Kentällä ei kai voi yöpyä, sinne tuskin lasketaan sisällekään kuin muutama tunti ennen lentoa. Hotelleja on lähistöllä ja taksit kulkee.
Toinen ja miellyttävä tapa on mennä Mumbaista Goaan junalla. Jee
Voi mennä ihan hyvinkin, taannoin lentoja mum-jaipur munbai jatko Goaan
,kaikki aikataulussa ja aika tiukat vaihdot.
Istanbuliiin tosin jäi silloin laukut...Ei hätää, tuotiin seuraavana päivänä majapaikkaan.
Periaatteessa ja toistaiseksi kaikki pelannut hyvin, ja Tammikuun 26 taas mennään .
Hel-istanbul - Bom ja edelleen Goi. Kovasti paljon hyvää matkaa teille. Niin ja meille :)- savita1
tarkkana istambulin turvatarkastuksessa.kaverilta katosi läppäri hässäkän myötä.ilmeisesti viranomaiset itse korjasivat sen parempaan talteen.muuten sujui hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108