Vanhemmat naiset/puumat kokeneet.

puumat mielessä

Olen aina kokenut vetoa vanhempiin naisiin varsinkin sellaisiin 30-45v hyvässä lihassa oleviin.
Voisin erään silmälasikaupan tumman myyjän kanssa tehdä, vaikka mitä, kun aina hymyilee vienosti ja vihjailee kaikenlaista. Hän on erittäin hyvässä kunnossa oleva muodokas puumanainen. Mitä mielessään aina miettiikään?
Hauska huomata miten vanhemmat naiset alkaa käyttäytyyn, kun huomaavat kiinnostavan nuoren miehen. Nuori liha mielessä ;)
Voisin lähteä jännään seikkailuun jos vain saisin kutsun...

113

16679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puumametsällä

      Kyllä, täällä samat vinkeet. Aikuiset muodokkaat naiset on niin pirun seksikkäitä.
      JA olen huomannut saman, kun NAINEN heittää himokkaita katseita niin alkaa lahkeessa väräjämään :)

      Elä odota kutsua vaan vihjaa hienovaraisesti, laita puhelinnumero lapulle ja anna naiselle silmäniskun kera. Go for IT!!!!

      • Sellasta-vaan-sanosin

        Jos kutsut 30-vuotiasta "vanhemmaksi naiseksi" niin varaudu mustaan silmään.


    • Terveisin "Puuma"ko
    • MullePuumaa35-45

      Kyllä tekis mieli aikuista muodokasta naista. Leveä lantio, kookkaat rinnat ja sopivasti lihaa luitten päällä. Nam, siitä ei selviäis muutaman tunnin herkistelyllä vaan sais nainenkin nautiskella aamuun asti.

      • Pano Puuma

        Täällä olisi 78 vuotias puumatar panoseuraksi. Asun Pihtiputaalla. Jorma oltava yli 35 cm.


      • 00070

        eikö 25 senttiä millään kävisi


    • minäkö? :0

      Onhan meitä kauniita ja muodokkaista puumia..

      • yksi toinen

        Ja niitä toisenlaisiakin...


    • 35 v ei ole vielä

      Puuma, yli 45.....

    • jfirkssa

      Pah! 30-45 v. mitään puumia ole, vaan nuoria naisia! Puumat on vanhempia naisia....taitaa aloittaja olla joku teini!

    • hyeena-

      Toisen puuma on toisen pantteri.

    • JonesBones

      Onko kellään puumahavaintoja Turusta? Missä nämä uhananlaiset kaunottaret piileskelevät? Tarvis itselle kesyttää muodokas yksilö ;)

    • tiikerin.pentu

      Enpä ajatellutkaan 32-vuotiaana olevani puuma?

      • .. powerless ...

        Se on kuulemma niin, että oma ikä / 2 8.

        Sinä olisit siis puuma 24-vuotiaalle ja nuoremmille.


    • bböö

      Ette te kans tiedä mitään. Puuma tarkoittaa sitä että mies on nuorempi kuin nainen ja nainen metsästää sen nuoren kollin itselleen.

    • aistit valppaina

      Mitä mieltä ootte tästä olen 52v aikuinen nainen todella aistillinen ja hyvässä kunnossa, seurustelen 36v miehen kanssa ja seksi aivan taivaallista ihan uskomaton voi olla nuorempi mies, en enään katsele omanikäisiä :)))

      • Jaksaajaksaajaksaa

        Ihanaaa..nuori orhi !


      • funnie

        Kade... huoks! Have fun..


      • Kuuma Puuma

        Olen 47 ja iskenyt silmäni 36 vuotiaaseen mieheen.


      • kaksi oria

        No katsotaan vieläkö seurustelet sen kanssa 10 vuoden päästä! Epäilen... Sit oman ikäiset alkaa taas kelvata.
        Mut onnea silti!

        PS. Niin ja en sitten ole kateellinen niinkuin yleensä heti väitetään, seurustelen oman ikäisteni kanssa. Huomasithan ikäisteni...


    • aaronjohnson;)

      On semmoinenkin aviopari jossa mies on 30 ja nainen 66. mehu-Janneksi kutsutaan jos googletat.

      • sinua,sinua vsin

        minä hullu jka aina sanonnut ettei nuoremmat miehet kiinnosta, menin ja rakastuin itseäni 12-vuotta nuorempaan, enkä kyllä pidä itseäni minään puumana.


      • ublewmeaway
        sinua,sinua vsin kirjoitti:

        minä hullu jka aina sanonnut ettei nuoremmat miehet kiinnosta, menin ja rakastuin itseäni 12-vuotta nuorempaan, enkä kyllä pidä itseäni minään puumana.

        Itse aiemmin vaan ihmettelin nuorempien miesten flirttaamista. En jotenkin tajunnut. Sit kun vielä vähän kypsyin, otin sen kevyenä kivana leikkinä ei muuta. Kunnes mun elämään käveli 15 vuotta nuorempi mies joka sai kaiken sekaisin.
        Rakastuin. Hullun lailla.


      • josvieläjoskus
        ublewmeaway kirjoitti:

        Itse aiemmin vaan ihmettelin nuorempien miesten flirttaamista. En jotenkin tajunnut. Sit kun vielä vähän kypsyin, otin sen kevyenä kivana leikkinä ei muuta. Kunnes mun elämään käveli 15 vuotta nuorempi mies joka sai kaiken sekaisin.
        Rakastuin. Hullun lailla.

        Juu,kokenut kuinka siinä sekaisin menee kun oikein kemiat kohtaa,melk 20v ikäeroo ja aivan ihanaa,muutaman vuoden.ei tunteet pysy viileenä. Onneksi edes saanut kokea,kerran elämäsään,ei niitä usein kohdalle tule.


    • Peppu ja rinnat

      en ole puuma, vaan äiti kuuma. :)

    • Ota nuori se jaksaa

      "Ihan omasta kokemuksesta ja ystävättärieni myös tiedän että 40 v ja siitä ylöspäin n kymmenen vuotta on seksuaalisuutemme ihan toista luokkaa kuin silloin parikymppisinä. Monet ikäiseni naiset joutuvat elämään melkoisessa puutteessa kotonaan ikäisensä miehen kanssa. Juurikin yksi ystävättäreni itki olkapäätäni vasten miehen kaipuutaan. Kehoitin hommaamaan nuoren rakastajan mutta ystävätär on uskollista sorttia ja päätti kestää vielä. voin sanoa seksinhimoni kasvaneen. Tutkimukset voi olla mitä on mutta kokemus puhuu omasta puolestaan. Muistan kyllä ex mieheni himot silloin paruikymppisinä ja oman välinpitämättömyyteni koko asiaan. Lapset menivät kaiken edelle ja se on tosiasia. Ei parikymppisinä kerinnyt miettimään seksijuttuja mutta toki kun halusi miestä miellyttää niin siihen välillä mukaan lähti. Oma nautinto ja orgasmi oli kyllä hakusessa ja hukassa pahasti vaan
      eipä ole enään. Eron jälkeen minulla oli 7 vuotta nuorempi mies vuoden ajan mutta hänellekkin iski vauvakuume joten vaihdoin takasin ikäiseeni. Välissä oli kuitenkin 10 vuotta nuorempi rakastaja enkä valehtele että sain 7 orkkua peräjälkeen sen hepun kanssa. Ihana muisto nuoresta miehestä "

      No poraatteko te seksin puutettanne vai hankitteko edes ihanan muiston nuoresta miehestä vaikkei suhde kestäisikään lopun elämäänne?

    • Itse olen 19v. "nuori"(?) ja suurin seksuaalinen fantasiani olisi saada juuri tuommoinen puuma, ainakin yhdeksi illaksi.. Hirveän vaikeaa vaan löytää halukas vanhempi nainen, vaikka on tullut yritettyäkin..

    • Pantteriko?

      Mitä mieltä olette kun mies on vanhempi ja nainen nuorempi esim. mies 45v ja nainen 23v?

    • puumaamämets......

      hehhehille tiedoksi että eronneita ja karanneita puumia löytyy baareista pilvin pimein ja jos olet vähääkään miehen näköinen niin kyllä irtoaa :D kokemusella voin kertoa.Itse tuossa iässä tuli hoideltua naapurin "hellyyden" kipeät eronneet puumat ja kapakasta niitä löysin myös.Oli ne aikoja voi poijjaat :PTäytyy sanoa että silloin n 15 vuotta sitten puumat olivat melko ärhäköitä ja tulisia petipuuhissa,ja tuskin ne tänäpäivänä on yhtään rauhoittuneet.Go for it!

    • satyr72

      Itselläni 6-vuotta nuorempi mies. En vaihtas vanhempaan.Voi sitä kestävyyttä ja orkkujen määrää...nami nami...Itse onneksi timmissä kunnossa ;)...jaksaa hyvin mukana

    • selventäjä

      Se on kuulemma niin, että oma ikä / 2 8. > EI todellakaan ole! Tuollainen ikäerohan ei edes ole vielä mitään!!

      Puumaksi kutsutaan naista, joka on huomattavasti vanhempi miestä eli nainen voisi käytännössä olla miehen äiti! Niinistöä voitaisiin kutsua urospuumaksi, koska hänen ja Haukion ikäero on 29 vuotta. Jostain syystä miehiä ei kuitenkaan pidetä urospuumina, vaikka he vikittelevät yhtä lailla tyttäriensä ikäisiä naikkosia! Puuma on halventava sana, joka osoittaa käyttäjältään sen, että nainen on vain se aktiivinen osapuoli eikä mies. Ilmeisesti päälle keski-ikäisten miesten keksimä nimitys, koska heitä on ottanut päähän, että myös nainen voi olla suhteessa se vanhempi osapuoli. Tai sitten kateelliset naiset ovat keksineet sisaristaan tällaisen nimen, koska itse tyytyvät vähempään kuin muut.

      Puuma ei ole mikään 5-10 vuotta miestä vanhempi nainen. Tuossa tapauksessa naispuumia olisi melkoinen määrä ja urospuumia vielä enemmän!

      • ap.

        Tuossa olikin, / suluissa kokeneent. ;)


      • En ole puuma

        - Puumaksi kutsutaan naista, joka on huomattavasti vanhempi miestä eli nainen voisi käytännössä olla miehen äiti! -

        Niiiin, minun laskuopin mukaan: jos olen 52v niin voisin hyvinkin olla 34v. miehen äiti! Ikäeroa olisi 18v.
        Etkö osaa laskea?


    • hooohhhh

      "Hauska huomata miten vanhemmat naiset alkaa käyttäytyyn, kun huomaavat kiinnostavan nuoren miehen. "

      :D Joo-o. Mulla on tuskallinen duuniympäristö. Sanotaan että ankarasti keskushermostoa stimuloiva. Ja mähän olen jäätävän ammattimainen joten jokseenkin paineistunut mimmi poistuu marketin kautta himaan päivä toisensa jälkeen. Yksi päivä siellä marketin kautta kotiin reitillä sit repes. Mä EN VOINUT sille mitään. Nuolin sen kundin siinä kassajonossa silmilläni täysin häpeämättömästi.
      Se näytti t o d e l l a hämmentyneeltä. Varmaan mietti et mitä toi täti tekee, pääseeks täältä karkuun?? :D Ikää kundilla varmasti alle 30.

      Tarvii varmaan alkaa harrastaan jotain astetta kovempaa paineenpurkulajia kun alkaa lipsahdella lapasesta...

      • Oikea MIES jonossa

        Voi kun tietäisit kuinka haluaisin sinua vanhempi kassaneiti. Rajusti ottaisin suuhun ensiksi ja sitten takaapäin kyselemättä ensin anukseen ja sitten vaginaasi!


      • pervotätsykkä
        Oikea MIES jonossa kirjoitti:

        Voi kun tietäisit kuinka haluaisin sinua vanhempi kassaneiti. Rajusti ottaisin suuhun ensiksi ja sitten takaapäin kyselemättä ensin anukseen ja sitten vaginaasi!

        En ole edellinen mutta sä olet niin kuvitelmasi sumentama, että et lukenut kunnolla..

        Mitähän paineenpurkulajia mun pitäis harrastaa kun mullakin kohta alkaa töissä lipsahdella lapasesta erään nuoremman (paaaljon nuoremman) työkaverin seurassa. Kohta se ei varmaan kysy enää multa neuvoa tms. kun näytän siltä, että syön sitä silmilläni. En tykkäis olla mikään pervotäti..mut taipumuksilleni en mitään voi.


    • Nuorissa voimaa

      Olen 35-vuotias hyvässä kunnossa oleva naishenkilö. Viime vuosina naiseuteni on oikein kasvanut ja koen, että olen matkalla kohti kukoistusvuosiani. Rehellisesti totean, että monet omanikäiseni tai hieman vanhemmat uroot koen jo vanhoiksi. Monella vatsaa jo kasvanut, tukka alkaa harvenemaan. Nuorissa kolleissa on elämäneliksiiriä ja ainakin jotkut ovat saaneet pasmani aivan sekaisin. Nuoremman kanssa elämäntilanteeni on myös vastaava, sillä olen lapseton ja omaan ikäisekseni melko vähän parisuhdekokemusta /- seikkailuja (= säästeliäästi käytetty:)).. Entistä selvemmäksi mulle alkaa tulla, että yläikäraja alkaa olla 40 v, mitä voisin harkita, mutta nuoreudessa ei rajaa, kunhan armeija on käytynä. Uskon, että mulla olisi tosi hauskaa ja hupia paljon nuoremman kanssa ja parisuhde voisi hyvinkin tulla kyseeseen! Eli nuoret uroot kirjoittelemaan vaan:)

      • boytoy1

        Moi! Olen 21v kolli ja palaisin halusta päästä kaltaisen naisen kanssa seikkailemaan.
        [email protected] on mun osote. Pistä viestiä jos kiinnostaa :)


      • tonyp93

        Taitaapi olla täällä kiinnostus sinuun! Otahan yhteyttä! Pyydä puhelinnumeroa kun näet tämän viestin.


      • Kollikonna

        25v hyväkuntonen kolli. Kiinnostaisiko?


    • Kaikki vanhemat turkulais naiset 35-55 vaan viestiä tulemaan! 26 vuotias Kokenut mutta ei kylläinen tarvitsisi vähän seuraa!

    • ei puuma

      Olen 47v nainen ja näytän ikäsäni nuoremmalta.Tunnen itseni yöelämässä puumaksi vaikka en missään nimessä halua minua nuorempia miehiä.Nuoret miehet käyvät taputtelemassa takalistoani ja kehuvat kuikan ihana peppu minulla on.En tykkää että tullaan noin liki joten annan kyytiä,Oliskos niin että nuoret mihet kokeilee onneaan kaikken kanssa.,:D

      • ...

        Tykkäät, kun muut kourivat sinua?? No jo on.


    • ap.

      Kaikkea sitä on tullu kirjoteltua. : )

    • uier

      Koko puumanimitys on naurettava! Ihan sama onko mies vain nainen suhteessa vanhempi. Jos on pakko olla puuma, niin mieshän on puuma siinä missä nainenkin. Huvittavaa, että vain naisia sanotaan puumiksi 2000-luvulla. Eihän se ole kuuluisaa tasa-arvoa.

      Ei eletä enää keskiaikaa. Nyt kaikilla on vapaus valita kumppaninsa ilman ulkopuolisten paineita. Jostain syystä kateellisia ihmisiä tai moralisoijia on yllättävän paljon. Heidän oma elämänsä täytyy olla melko suppeaa. Voisivat käyttää aikansa panettelun sijaan oman elämänsä ja parisuhteensa parantamiseen.

    • PuumaJr

      30-40 vuotiaat naiset ovat juniorpuumia ;)

    • Helmi :)

      Nautin katsoa nuoremman miehen intoa ja hämmentyneisyyttä, se tekee enemmän villiksi ;) Grrrr ... Täällä olisi puuma "paijattavaksi" Turun suunnalla.

      • kokenutta

        Hei. Luin palstaa ja toi sun viesti laitto lahkeeseen täytettä... :) ikuinen fantasia vanhemmat naiset. Itse 26 nyt..
        [email protected] jos vastausta heruu :)))


      • tonyp93

        Minkäs ikäinen neitokainen siellä on?:)


    • milf huntteri

      voi melkei sanoa että kun saa katsekontaktin ja oot itsevarma etkä pelkää puhua ni melko varmaa puumaset kiinnostuu. muistaa puhuu vaa pikkutuhmii ni on jo melko varmaa leikkiä jos yli 5 min jaksaa kuunnel.
      melko hankalaa miettii miten sen tekee ite :D

    • höh,

      nuori mies, kuvittelet itsestäsin aika suuria, et pyydystä noin meitä kuumia puumia.

    • puumat mielessä

      Sanottava on että tämän palstan kautta löysin erään ihan hyvässä kunnossa olevan naisen, jonka kanssa oli ihan hauskaa.

    • Tuleva biologi?

      Tarvitseeko puumien bongaaminen luonnontieteilijän koulutuksen? Vielä ainuttakaan ei ole osunut silmiini. Saati ainutkaan hyökännyt kimppuuni!

    • ei nuoret innosta=P

      Itseäni ei kiinnosta nuoremmat miehet. Ei ne tosissaan ole vanhemmista naisista kiinnostuneita, leikkivät aikansa ja etsivät sitten oman ikäistään seuraa ja antavat piupaut sille vanhemmalle naiselle. Yhdessä entisessä työpaikassa eräs nuorempi poju rupes esittämään olevansa kiinnostunut musta ja tuli muka juttelemaan ja toiset työkaverit seuras sen touhuja kauempaa ja naureskeli täysillä. Kai se oli jätkien hupia ankean työpäivän ratoksi. Myöhemmin sitten samainen tyyppi haukkui mun ulkonäköä kaverilleen ihan sitä paikkaa lähellä missä tein töitä. Ei tuon jälkeen tulis mielenkään uskoa, että joku nuorempi kiinnostuis oikeasti näinkin vanhasta(melkein 50v.) ämmästä kuin mä :D :D :D. Mutt tuo oli vaan oma mielipide, muilla voi olla sitten parempia kokemuksia nuoremmista tyypeistä.

      • Anonyymi

        Käyttäytyipä huonosti. Käytös ja empatia varmasti ovat tärkeimpiä asioita ystävyydessä ja suhteessa.


    • Oho_

      No nyt tajuan, nykyään nuoret miehet ovat alkaneet huudella perään ostarilla että "aika muodokas". Se on siis tätä puumanaisten perään katselua, olen kohta kohta 40 vuotias nainen ja poitsut olivat siinä kahdenkympin tienoilla..

    • puumienmetsästäjä

      mä olen puumien kasvattama mies,18 kesäisenä kollina tuli kokeilutua vähän kaikkea.Naapurin yh-puumat pyöri ympärillä itseään tyrkyttäen,baarissa ei tarvinnut kauheasti iskurepliikkejä miettiä kun puumaa piisasi ympärillä.Oli eronnuttta ja karannutta.Those were the days my friends :D

    • todella hämmentynyt

      minkäs sille voi, jos tuntee vetoa itseään vanhempaan, kuten aloittaja kertoi. meitä moneen junaan. Mä taas en ole koskaan tuntenut vetoa itseäni paljon nuorempiin miehiin. tuo ei ole tullut edes mieleenikään. Nyt oon menny sekaisin ja kaikki ajatukset hakusessa. Ihastuin itseäni paljon nuorempaan, noin vain..jalat alta. en tunne enää edes itseni. Mitään en aijo asialle tehdä. odotan tunteiden haihtumista.

    • ...---,,,

      Haluaisin naida koko yön jonkun seksikkään 40-53-vuotiaan puumanaisen kanssa. Mielellään harrastaisin sellaista toimintaa ihan vakituisesti. Olen 24-vuotias mies.

      • 7#12.

        On pojuilla haaveita. Saahan sitä toki kehitellä fantasiaa.


    • hyi

      hel,,tti, kuvittetko, että me naiset kaikille annamme.kyllä siinä pitää muutakin olla ja en kyllä sinuun kajoaisi, minulla lapset saman ikäisiä kuin sinä,

      • ...---,,,

        Hyi helvetti vaan itselles! Kuitenkin annatte kaikille kusipää idiooteille mutta ette meille kunnon miehille. No älä ole huolissasi, en minä sinuun koskisi pitkällä tikullakaan.


    • Summer woman

      Eräs kaupanmyyjä saa sukat pyörimään jaloissa ja minut ihan kuumaksi, eräällä viikolla kävin melkein joka päivä "ostoksilla" jotta näkisin tämän kiihottavan tapauksen. Olen häntä ainakin 10 vuotta vanhempi, ehkä enemmänkin. Olemme huomioineet toisemme ja vihjailevia katseita lähetellään. Tuskin tästä mitään tulee mutta onneksi on ostoskärryt joihin nojata jos meinaa pyörtyä :D Niin ja nainen olen ja nuorta miestä ihailen, himoitsen ja haluan. Onkohan kohta vanha nainen hunningolla...HUH!

      • Rakastunutkin

        Minulla ihan vastaava tapaus meneillää.


      • Korsetti-Kaisa

        Kuulostaa hyvin tutulta. Lähikaupassa on ihana kolmekymppinen lihamestari...
        Tunne on varma molemminpuolinen...
        Kyllä me saisimme yhteisen ajan kulumaan oikein nautinnollisesti. Olen eronnut,5-kymppinen ja liikunnallinen nainen vailla hyvää seksiä.


    • minun mielestäni,

      10,. vuotta sinne täne ei ole mitään, ,mutta jos lapset samanikäisiä, kuin joku rakastajakin niin hyi edelleen, itsekkin 12-vuotta nuorempaan rakastunut, enkä koe olevani mikään puuma,

    • kokenut2

      en myöskään huolisi noin nuoria kakaroita sänkyyni,pelkkä ajatuskin kuvottaa

      • ...---,,,

        Jos tarkoitat että 24-vuotias on kakara niin ei todellakaan ole. Jotkut alle 20-vuotiaat voi ehkä vielä luokitella kakaroiksi ja minun ikäiset on nuoria aikuisia. Jos minä olen "kakara" niin siinä tapauksessa te olette jo "vanhuksia". Minua ei ainakaan enää juurikaan kiinnosta mikään lapsellinen rellestäminen toisin kuin monia alle parikymppisiä.


      • ...---,,,
        ...---,,, kirjoitti:

        Jos tarkoitat että 24-vuotias on kakara niin ei todellakaan ole. Jotkut alle 20-vuotiaat voi ehkä vielä luokitella kakaroiksi ja minun ikäiset on nuoria aikuisia. Jos minä olen "kakara" niin siinä tapauksessa te olette jo "vanhuksia". Minua ei ainakaan enää juurikaan kiinnosta mikään lapsellinen rellestäminen toisin kuin monia alle parikymppisiä.

        Niin siis joitakin kiinnostaa se lapsellinen rellestäminen vielä 30-vuotiaanakin mutta ehkä sitten olen ikäisiäni henkisesti kehittyneempi. Olen tuntenut aina olleeni vähän pikkuvanha tyyppi. Varmaan sen takia viettäisin niin mielelläni aikaani reilusti ikäistäni vanhemman naisen kanssa. Minulla on sellainen epäilys että moni minun ikäinen nainen saattaa olla vielä sellainen lapsellinen pissis.


    • Puuman tytär

      Niinpä niin.

      Äidilläni on minua pari vuotta vanhempi miesystävä, joten on melkoinen puuma. Mieheni ja hänen miehensä ovat olleet armeijakavereita. Ällötti aluksi ja sekin ällöttää kun äiti makeilee ja selkeästi flirttailee mieheni kanssa. Että meitä on moneksi. Saas nyt nähdä kauanko heidän suhde kestää kun ikäeroa sen 20v. Alkaa jo rakoilla kun toinen jää kohta eläkkeelle ja vaivojakin on monenlaisia ja mies varmaan haluaisi lapsia. Yrittivät jopa lasta kun äitini oli 48v. SIIS VOI YÖK! Miehessä kuulemma vika kun ei tärppää....Siis halojata!!

      Melko uskomatonta mutta totta. Joten nauttikaa toki nuorista kolleista mutta joku järki käteen sentään :D

      • tosi taru

        ikävää, mutta totta. tuo on yksi syy, miksi pitää miettiä asiat tarkkaan ennen tekoja.


    • Nuorempaa välillä

      Täytän pian 30v joten menen varmaan puumasta? :D

      • nuori mies

        Mulla ainakin menisit anytime ;-)


      • ei puuma
        nuori mies kirjoitti:

        Mulla ainakin menisit anytime ;-)

        ei tuo ole mikään puuma ikä ;)


    • ...---,,,

      Pitää olla vähintään 35-vuotias ollakseen puuma.

    • 41v

      yee, olen siis kuuma puuma...

    • Hyi-hyi..

      Itse olen alkanut näkemään unia tuttavan pojasta, reilusti täysi-ikäinen, mutta hämmentävää silti...

    • 3737373737

      The Cougar has caught herself a Cub.

      TS. puuma on saalistanut itselleen pennun.

      Itse olen 37-vuotias nainen enkä yhtään kiinnostu pikkupojista mutta ei se ole minulta pois jos muut niin tekevät.

    • IkäRajatonRakkaus

      Älkää jaksako porata mitättömistä ikäeroista.

      Tässä sentään on kunnon ikäero ja silti ovat julkisesti yhdessä:

      http://www.youtube.com/watch?v=omcxjXiWwpU

      Kuuden lapsen äiti koki elämänsä yllätyksen, kun huomattavasti nuorempi mies pyysi hänen puhelinnumeroaan.

      Kirjakaupassa tapahtunut kohtaaminen johti seurustelusuhteeseen, vaikka ikäeroa pariskunnalla on 60 vuotta!

      Nainen on tällä hetkellä 91-vuotias ja mies täytti tänä vuonna 31.
      Naisen nuorin lapsi on saman ikäinen kuin miehen äiti.

      - Kun ihmiset näkevät meidät yhdessä, he luultavasti ajattelevat, että hän on minun poikani tai jopa lapsenlapsi. Itse asiassa minun lapsenlapseni ovat vanhempia, nainen vitsailee.

      Mies kertoo ettei seurustelu huomattavasti vanhemman henkilön kanssa ole hänelle mikään päähänpisto. Hän kertoo tunteneensa aina vetoa vanhempiin naisiin.

      Pojan äiti luuli aluksi, että hänen pojallaan olisi päällä jonkinlainen ohi menevä nuoruuden villitys, koska hän deittaili jo 18-vuotiaana 50-vuotiaan kanssa.

      Nyt äitikin on tullut siihen tulokseen, että hänen poikansa yksinkertaisesti pitää huomattavasti vanhemmista naisista.

      Makuja on monia.

    • Typerää

      30-vuotias ei tosiaankaan ole vielä puumaiässä, pelle. Jenkkimääritelmien mukaan (ja sieltähän tämä puumabuumi on tullut) puuma on 40 ikäinen nainen jolla on itseään yli 10 v nuorempi mies.
      Nainen ei koskaan ole puuma pelkän ikänsä vuoksi, vaan silloin jos on oikeasti kiinnostunut itseään reilusti nuoremmista (yli 10 v nuoremmat) miehistä.

    • Superpuuma

      Eronneena 38-vuotiaana, ihan hyvin säilyneenä ja hyvännäköisenä naisena sain nettideittaillessani runsaasti yhteydenottoja huomattavasti itseäni nuoremmilta miehiltä (19-28 v.). En kuitenkaan jaksanut olla kiinnostunut noista "lapsukaisista". Jossain vaiheessa kuitenkin mittani täyttyi treffailemiini noin 40-kymppisiin miehiin, jotka eivät olleet päässeet yli entisistä suhteistaan tai olivat muuten hukassa itsensä kanssa. Suhteista heidän kanssaan ei tuntunut tulevan yhtään mitään. Turhauduin ja lopulta jonain heikkona hetkenä suostuin vastaamaan 21-vuotiaan kesäkollin kutsuhuutoihin. Suhde oli molemminpuolin puhtaasti hyötysuhde, both win. Täytyy sanoa, että aivan huikea elämys. Energiaa on taas aivan valtavasti. Tämä kolli todella osasi panostaa naisen nautintoon ja mikä parasta, kuulin häneltä niin kauniita asioita, joita en ole ikinä kuullut ikäisiltäni miehiltä. Eikä kyseessä todellakaan ollut mikään ulkomaalainen gigolo, vaan täysin suomalainen ihana nuorimies. En todellakaan metsästänyt tätä nuorta kollia, vaan hän metsästi "puuman". Mietin, että haluanko enää oikeasti edes ottaa nurkkiini pyörimään ketään ikäistäni miestä. Helppoa, kun voi soittaa aina tarvittaessa nuoren, viriilin miehen paikalle ilman mitään sitoumuksia. "Rusinat pullasta". Apua taidan olla aika sika naiseksi, mutta ehkä tämä on vaan välivaihe elämässäni. Jospa se oikea (mielellään jopa oman ikäiseni) timangi vielä tulee elämääni.

      • Puuman.unelma

    • Yk....

      Pervoja palsta täynnä:/ Oma mielipiteeni yli kolmikymppisenä naisena on, että pervoilut oksettaa. Eri asia jos on kyse jostain vähän syvemmästä tunteesta. Minulla on yleensä, no aina... ollut reilusti vanhempi mies. Nuoremmat eivät ole edes yrittäneet mitään. En kai sitten kiinnosta heitä. Olisin imarreltu jos minua yrittäisi nuori komea mies iskeä, tai yleensäkään nuori:) Tyydyn kuitenkin vanhoihin, ei komeisiin miehiin. Sisinhän se ratkaisee ja sammakosta tulee prinssi, eikö niin?? Masentavaa lukea kuinka minua vanhemmat naiset kelpuuttavat 40v. miehen. Ympärilläni on pyörinyt 50-60v. miehiä. Enkä varmasti näytä itse niin vanhalta.

      • luonnonmullistuksia

        Hiukan ristiriitaisuutta viestissäsi. Toisaalta sanot, että olisit imarreltu jos nuori ja komea olisi sinusta kiinnostunut. Toisaalta pidät pervoina.
        Ja jos olet itse itseäsi huomattavasti vanhempien miesten kanssa, eikö se ole yhtä pervoa?
        Kyllähän suuret ikäerot puhuttavat ja sellaisissa suhteissa on haasteensa. Syvällisempää suhdetta voi olla hankala toteuttaa isolla ikäerolla, mutta kokeillutta ei laiteta..tai yrittänyttä.


      • pitemmäks aikaa

        Joo, on se kummaa logiikkaa ajatella että naiset muka haluaa kaikki vanhempaa miestä. Itsellä vielä vartalo kunnossa, niin ot.




        taisin kyl sen nuoremman, kiitos


    • Jos vain natsaa

      Ehdottomasti nuorempi;)

      • BnY

        Kelpaako parikymppinen kolli? ;)


    • mosse pihassa

      Mua kiinnostaa vanhemmat autot sori väärä palsta.

    • eeetee

      kyllä

    • Susi Hukkanen
      • Susi Hukkanen

        En huomannut että tämä olikin jo täällä. Mut ei se mitään.


    • Epäkohtiaetsimässä

      Hei. Kirjotan tänne vaikka olen nuori nainen. Mutta ihmettelen suuresti hyväksyntää naisia kohtaan jotka parisuhteessa tai avioliitossa lähtee panemaan nuoria miehiä. Sitten jos nuori nainen seksinpuutteessa ikävystyneenä tekisi näin. Onkohan hän sitten huo**. Kuulemma. Kukin tykkää mistä tykkää, mutta hassua.

      • Jopas jotain

        Hyväksyntää missä? Täällä palstallako? Ei varmaankaan oikeassa elämässä mitään hyväksyntää saa sen enempää , kuin muutkaan pettäjät.


    • se jokin hänessä

      Meni ihastumaan sydänjuuriani myöten nuorempaan mieheen. Hän on samalla himojeni kohde. En pidä itseäni puumana, eikä mua kiinnosta nuoret miehet noin ylipäätään. En edes tajunnut ihastuessani, että hän on niin paljon nuorempi. Hänen perään huokailen. Mikään ei ole mahdollista, ja jos olisi, niin ei ikuista, ja se on ymmärrettävää. Rakkautta lainassa

    • =D kissamoi

      Hassua sinänsä, näin 40 ikäisenä, todeta saavansa paaaaljon enemmän huomiota 18 - 30 v. miehiltä kuin itse olin samanikäinen. Aluksi ihmetytti kovin, että onko nämä sokeita vai onko tämä uusi muoti-ilmiö vai mitä lienee päänahkojen metsästystä. Toimen naisena päästin parin pari kollia iholle. Ja kysyin suoraan, että mitvit? Oon yli 40 ja sä voisit olla mun lapsi? "Totuushan" kuullaan lasten suusta... näytän kuulemma 25 -vuotiaalta. No toki olen pitänyt itseni kuosissa ja huolehdin ulkonäöstäni ja olen rupsahtamaton ja rypytön toistaiseksi. Tissit on iiisot, sirot pitkät jalat ja tiukka perä. Enkä niitä peittele, joskaan siitä peittelystä ei ole apua. Samoin saan suoria ehdotuksia ja flirttiä lepakoilta. Tätä ei nuorempana ikinä tapahtunut. Aika on muuttunut 20 vuodessa aika seksuaalipainotteiseksi.

      Nyt olen sinut asian kanssa. Kun olen viihteellä ja baarissa, saan huomiota ja selviä ehdotuksia useita illan aikana. Myös varatut 20 -30 v. miehet ehdottaa suhdetta ja seksiä ihan arkielämässä. Vaikka itse en flirttaa ollenkaan. En osaa. Ei vanhempi nainen aina ole huonossa seksisuhteessa... eikä halua pettää. Kyllä silti täytyy myöntää monen kollin kohdalla, että panisin ja lujaa ja kauan ja vaikka ja kuinka, jos olisin vapaa.

      Eikä näitten nuorien tahtia haittaa sekään, että olen aina viihteellä mieheni kanssa. Joka, by the way, on minua nuorempi. Hänkin halusi vaihtaa eksänsä itseään huomattavasti nuorempaan. Ja ihastui ja rakastui minuun... nämä nuoret sanoo, ettei hän ole minun tasoiseni.

      Ja ennenkuin joku ehtii kommentoida, että kyllähän miehet sanoo mitä tahansa saadakseen seksiä, niin kyllä tätä samaa ikäkommentointia saan naisiltakin. Et sä voi olla yli 25 v... kukaan mun kavereista ei uskonut ollenkaan, kun kerroin. Tuon kommentin kuulin 23 v työkaverilta, naiselta.

      Mutta mikäs tässä. Ihan kivaltahan se tuntuu. Seksuaalisesti olen toki omalta kohdaltani nyt vapautunut ja iloinen ja tyytyväinen elämääni tällä hetkellä kaikin puolin. Ja se näkyy ja kuuluu ilona ja tekoina. Järkeäkin on päässä, niin ettei tarvi enää nolata itseään ja opiskella sosiaalisia taitoja niinkuin nuorempien naisten. Siksi mun kanssa on kuulemma myös helppo olla ja keskustella.

    • Puumatar40+

      Itselläni kaikki miehet on olleet 1-10v nuorempia. Nyt olen 40 . Pakko sanoa vaikka Richard Gerestä haaveilinkin aikanaan, että sen näkee olemuksesta ja katseesta, kuinka nuorempi mies himoaa kurvikasta, seksuaalista, pitkätukkaista vanhempaa naista, joka on sinut seksuaalisuuden ja naiseuden kanssa. Toki on niitä joille "pneumatiikka" merkitsee kiimassa, sitten on niitä jotka haluavat galaxin räjäyttävän näytelmän naiselleen. Nam........

      • sivustaseuraaja n39

        Mun mummolla oli 19v nuorempi rakastaja kun pappa kuoli 5-kymppisenä. Mummo kerran sanoi, että minä olen kohta 7-kymppinen, luuletteko että mulla olis näin "kivaa 19v- vanhemman miehen kans..." Olin revetä :D


    • Hämmentävää...

      ...huomata näin nelikymppisenä naisena tosiaan nämä kaksi asiaa: 1. Oma itsevarmuus, seksikkyys ja näiden vahvistuminen... tuntuu hyvältä! 2. Kaikenikäisten miesten huomio, itseasiassa, on näiden asioiden tiedostamisen vuoksi mukava tosiasia! :D

      Ei se ole tietenkään kaikkien juttu, tuo ns. "puumailu". Menee siis molempiin suuntiin, että turha luulla että kaikki vanhemmat naiset on ihan, että oohh, jos nuorempi poika käy ehottelee :D Mutta muistakaa, että tosiaan, miksi vain vanhemmat miehet saisivat nuoria naisia kosiskella? Miksei molemmat?

      Sanoisinkin näille nuoremmille naisille: älkää olko kateellisia, se ei ole teiltä pois. Kaikenlaisen tasa-arvon kannattaminen on positiivista, sillä tulee (yllättävän nopeastikin, itse asiassa) aika jolloin itsekin olette nelikymppisiä ja tämä asia tulee olemaan teillekin ajankohtainen! Silloin voitte itsekin nauttia tästä...

      Positiivisella ja suvaitsevaisella mielellä eteenpäin ja kohti vuotta 2015 yshtävät, towerit! :D

    • arrrrrrrrggh

      puumiens pitäs tehd alootteet rohkeesti vaikka kuin haluttas varattu. d kuppiset muodokkaaat puumat aaah..lasit nokalle ja tukka päälaelle.

    • en mikään puuma

      Mua ärsyttää jos juttelen jonkun nuoremman kanssa niin näyttää joskus siltä että mun juttelu saatetaan käsittää kiinnostuksen osoituksena. Mulle se on ainoastaan juttelua, en ole ikinä ollut kiinnostunut nuoremmista vaan yleensä itseäni vanhemmista tai itseni ikäisistä. Jos olen joskus ihastunut pari vuotta itseäni nuorempaan, se on ollut poikkeus. Yleensä olen vältellyt nuorempia miehiä, enkä ole kokenut vetoa heihin.

      Syystäkin että olen aina halunnut kunnollista suhdetta tai kumppanuutta mieluiten, en mitään yhden illan juttuja tai muita säätöjä, ja tosiasia vain on että miehet usein katselee nuorempia naisia koska aika kohtelee naisia rankemmalla kädellä kuin miehiä.

      Se että jos musta näyttää siltä että musta luullaan että olisin kiinnostunut, saa mut käyttäytymään myös oudosti, tosi häiritsevää ja hölmöä, siis ne luulot on hölmöjä.

    • ....

      Nyt ymmärsin mikä tässä puuma- keskustelussa eniten ärsyttää. En pidä siitä että naisia alennetaan ja solvataan puheissa. Tässä tapauksessa solvauksen kohteena ovat nuoret naiset ja solvaajina tietyt vanhemmat naiset.

      Huono itsetuntoisilla naisilla on taipumus solvata toista ylentääkseen itsensä. Tämä henkisen kiusaamisen ilmiö toteutuu ikävästi esim naisvaltaisilla aloilla.

      Kun nämä tietyn laiset puumat kehuvat itseään, muistavat aina kertoa että ovat parikymppisinä olleet epäseksuaalisia ja haluttomia ja huonoja sängyssä ja sitä myöten todistelevat että nuoret naiset olisivat haluttomia ja huonompia sängyssä.

      seuraa aina puuman itsensä omien fyysisten ominaisuuksien ja kyvykkyyden yletön ylilstäminen ja todistelua että vientiä riittää.

      Haukkuminen ulottuu myös puuman oman ikäisten miesten turjakkeiksi haukkumiseen ja ja että he huonoinen seksikykyineen ja haluttomuuksineen sopisivat nuorille naisille jotka myös ovat kyvyttömiä ja haluttomia puuman itsensä ensikäden tiedon ja kokemuksen mukaan.

      en henkilökohtaisesti pidä siitä että nuoria naisia haukutaan ja alennetaan sanallisesti näiden puumien toimesta. Itsensä kehuminen ja paremmuutensa todistelu ja toisten alentaminen osoittaa huonoa itsetuntioa. Aina.

    • Ihmisoikeutta

      Yhdyn täysin kirjoitukseesi. Toisten ihmisten haukkuminen ja alentaminen,
      on todellakin merkki huonosta itsetunnosta. Haukkumista tapahtuu
      todennäköisesti puolin, jos toisin. Toisaalta toivoisin, että meitä ihmisiä
      ja ihmisten välisiä ihmissuhteita, kunnioitettaisiin yksilötasolla. Tulisi
      vastaan aika ja ymmärrys, että kaksi toisistaan välittävää ihmistä saisivat
      aloittaa suhteen, miettimättä ynpäristön tuomia paineita, rotuun, ikään ja
      sukupuoleen ym. katsomatta.

    • Enemmänkin kyllä...

      ... minusta aina puumia solvataan siitä, että yäk mitä pervoilua, miksi ovat nuorempien miesten kanssa, että ompa luonnotonta. Mutta sitten se on muka täysin normaalia jos menee toisin päin, että on nuorempi nainen ja vanhempi mies. Miksi, miksi, miksi?!?

      En ole kyllä havainnut että puumat haukkuisivat nuoria naisia - koska ovat kuulkaa itsekin olleet joskus sellaisia. Päin vastoin - voi olla että enemmänkin miehet haukkuvat nuoria naisia nirppanokiksi ja huonoiksi sängyssä. Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Se on aika usein vaan miesten kostoa naisille - koska eivät kelpaa sellaisille nuorille naisille joiden rima nyt sattuu olemaan korkealla.

      Kyllä naisten pitää pitää yhtä - nuorien ja vanhempien. Kaikilla on yhtäläinen oikeus rakkauteen, läheisyyteen ja seksiin. Ja pitää opettaa tämä todella ihmisarvoa alentava arvostelu ja ilkeily toisilleen. Love & peace kaikille! Ja kaikenikäisille!

    • kaunis puuuuuma

      Olen ns puuma-ikäinen, olen ääsimmäisen seksy. Mies, kun mies syttyy hetkessä. Matala ääni, määrätietoinen, viisas, äidillinen, kaunis....meriittejä riittää, mutta yksi asia minua harmittaa...se, että en koskaan saa rauhaa olla muutakin kuin kaikkien kylän miesten päiväuni.
      En provosoi millään lailla ja korosta omaa upeuttani, olen itsenäinen, tiedän mitä haluan, ja se todellakaan ei ole pelkkää seksiä. Joka viikko joku mies, yleensä itseäni nuoremmat villiintyy, ajoittain päivittäinkin..
      Kyllä ymmärrän mieheni huolen.
      Mutta minkäs teet, jotkut onnettomat ovat pilaneet keski-ikäisen naisen maineen, me kun kaikki annetaan niin helposti persettä ja otetaan suihin. Ei kaikki kauniit tee niin. Jotkut kauniit vain ovat ihan omia itsejään. Joskus sitä haluaisi vain olla rauhassa.. ilman ehdotuksia. Olen yhden miehen nainen.

    • Puumatar007

      Itse haen satunnaisesti seksiseuraa chateista nuorilta miehiltä. Olen 54v isokokoinen nainen, mutta 20-25v "pojat" käyvät kuumana minuun ja tunnen oloni seksikkääksi. He varsinkin menevät sekaisin jos puen jotain pornahtavaa ylleni. Oman ikäiset miehet eivät tällaista ylipainoista katsokkaan enää.

    • Puumaametsästämässä

      Hei, täällä olisi kaksikymppinen nuorukainen jolle kelpaisi ketä tahansa puuma.. Pistäkää vain rohkeasti mailia niin jutellaan lisää: [email protected]

    • Eipuumanainen

      Jaksoin lukea koko ketjun. Vähän typerää minusta ajatella että vanhempi nainen on puuma jos katsoo nuorta sillä silmällä, jos kokee olevansa jokseenkin seksuaalinen olento, niin eipä ole kumma jos tunteet saa kyytiä, ei tartte silti käydä lahkeeseen kiinni.

      Itseäni on aina kiinnostanut enemmän aikuiset, vanhemmat miehet. Yllättäen ihastuin huomattavasti nuorempaan, aluksi en siinä sumun seassa edes ajatellut ikäeroa, se iski tajuntaan hieman myöhemmin.

      Mua ei edelleenkään kiinnosta miehet heidän iän vuoksi, mies on mies jos oikeasti on mies ja tietää mitä tekee. En avaa tuota tuon enempää. En tiedä mikä hän on ja jos rehellisiä toivoin että olisi ollut edes vanhempi. Ikäero voi olla vain numero, mutta se voi ja todennäköisesti on usein paljon muutakin. Varattuna ihastuminen on katastrofi, sitä ei toivoisi kenellekään. Ihastuminen toiseen haittaa niin monta asiaa sinun omassa elämässä.

      Himot ne on hiirelläkin, miksi ei naisella.

    • Puuma_Consulting

      Käykäähän kaikki aiheesta kiinnostuneet kurkkaamassa myös Puuma Consulting sivumme facebookissa. Siellä linkkejä ja keskustelua aiheesta ja mistä sen tietää jos sieltä löytyisi sopivaa seuraakin.

    • Puuman.unelma
    • Anonyymi

      Ota hutsu joka pukeutuu kuumaan......

    • Anonyymi

      Tuolloin 2012 parikymppinen on nyt itse kolmekymppinen. 😂😂😂

    • Anonyymi

      Ei se ole niin kummallista kuin pikkupojat kuvittelee. Tuollainen 40v nainen on pääsääntöisesti vielä keskenkasvuinen ajatusmaailmaltaan. Et huomaa mitään eroa alle 30vuotiaaseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1356
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1283
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1248
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1196
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      634
      1171
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1053
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      994
    Aihe