Arvostaako kukaan ns. perinteistä naista.

vanhanaikainen(ko).

Olen 26.vuotias nuori nainen ja välillä tuntuu etten kuulu tähän aikaan arvojeni kanssa. Mutta olen elämässäni harrastanut seksiä tasan kahden miehen kanssa, joista kummankin kanssa seurustelin useamman vuoden. Suhteet ovat perustuneet rakkauteen ja rakastamiseen, suhteessa ollaan oltu aina ns. täysillä. Ja tunteet ovat olleet vahvoja. En voisi kuvitellakaan harrastavani irtosuhteita tai päätyväni sänkyyn vain seksin takia. Seksikokemukseni ovat olleet suhteessa hyviä; pidän nautinnon vastaanottamisesta sekä sen antamisesta. Täydellinen luottaminen ja toisen tunteminen antaa paljon rohkeutta olla oikeasti oma itsensä ja ennenkaikkea rohkeutta kokeilla myös kaikkea uutta ja kivaa. Koen, että voisin elää saman kumppanin kanssa vaikka hautaan asti.

Kuitenkin tuntuu, että olen ikäsarjassani lähestulkoon friikki. Nyt olen elänyt likemmäs kaksi vuotta selibaatissa koska sopivaa seurustelusuhdetta ei ole eteen tullut. Saan jatkuvasti kuulla irvailua ja huutelua asiasta. Tuntuu, että elämäntapaani- ja valintaani ei arvosteta nykymaailmassa jossa eletään -mulle kaikki heti nyt- sukupolven hekumassa. Tuntuu, että olen ihan väärällä vuosisadalla. En voisi koskaan pettää, uskollisuus ja sitoutuminen on minulle kaikki kaikessa.

Onko tässä maailmassa enää siis miehiä jotka osaavat arvostaa ns. ei niin kokenutta, mutta taatusti uskollista naista?

ps. En kuulu uskonlahkoon. Olen ihan paljasjalkainen ateisti. ;)

218

21555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOutoaOllenkaan

      Tärkeintä on että kuuntelet itseäsi. Teet niin kuin sinusta oikealta tuntuu.

    • kyllä kyllä

      Itse arvostan suurestikkin. Itse en myöskään petä tai harrasta irto suhteita. Ei ole vielä tuollaista naista eteen tullut. Ikää itsellä 29 vuotta ja aina seurustelu suhteet päättyneet koska nainen käynyt vieraissa.

    • perinteinen arvokas

      Itselläni on sinun kaltaisesi avopuoliso :) Kyllä sinua arvostetaan, olet aarre!

      • herraasiallinen

        Itsekin haen ap kaltaista naista mutta enpä meinaa Suomesta löytää. Itse kyllä olen irtosuhteiden kannalla _sinkkuna_ ollessa mutta muuten samoilla linjoilla.

        Entä kerros ap sun seksimieltymykset. Kuinka rivosta tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn sillä en halua ajatella että vain kevytkenkäiset naiset osaisivat nauttia rajummasta menosta.


      • ....................
        herraasiallinen kirjoitti:

        Itsekin haen ap kaltaista naista mutta enpä meinaa Suomesta löytää. Itse kyllä olen irtosuhteiden kannalla _sinkkuna_ ollessa mutta muuten samoilla linjoilla.

        Entä kerros ap sun seksimieltymykset. Kuinka rivosta tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn sillä en halua ajatella että vain kevytkenkäiset naiset osaisivat nauttia rajummasta menosta.

        En ole ap, mutta minä ainakin tykkään enemmän nimenomaan villistä seksistä, nopeasta ja raisusta menosta kuin hitaasta tahdista, vaikken haluakaan irtosuhteita elämääni. Tosin mun kohdalla se kyllä tarkoittaa sitä, että vaikka tykkään mielikuvituksellisesta seksistä ja vielä jonain päivänä on haaveissa kokeilla mm. käsirautoja/sitomista ja seksiä rannalla, autossa, suihkun alla ja muissa jännissä paikoissa (en ole vielä kokenut kuin "tylsää" sängyssä, lattialla ja sohvalla rakastelua ja that's all), niin esim. anaaliseksi on poissa laskuista. Molemmat eksät koittivat kinua sitä liian paljon, ja kun kerran/pari annoin kokeilumielessä periksi, voin sanoa ettei ikinä enää! Valitettavasti liian moni mies tuntuu haluavan vakisuhteeseensakin anaaliseksiä. :/

        Mistä siis loytyisi sellainen mies, joka arvostaa perinteistä naista, ja tykkää muuten seksissä raisummastakin menosta, mutta niin ettei satuta? Mulla se raja nimenomaan menee siinä mikä ällottää (eli ei mitään pissa- eikä kakkaleikkejä, kiitos), ja siinä mikä sattuu (kuten justiinsa toi anaaliseksi tai vaikka kuristaminen, mitä onneksi en sentään ole kohdannut). Mutta muuten sitten esim. kevyt kaulaan tarttuminen jämäkästi molemmin käsin miehen puolelta, sopivan helläotteinen hiuksiin tarttuminen ja muukin miehen dominointi käy, kun ei tosiaan mene kuristamisen/repimisen/muun satuttamisen puolelle.

        Ai niin, ja mieluiten saisi olla sellainen mies joka ei itsekään ole liikaa irtosuhteita läpikäynyt, en halua liikaa tautiriskiä yms. ja muutenkin arvojen tulisi olla suht samanlaiset. Itselläni takana siis nuo kaksi pitkäaikaista kumppania ja ikää kohta 24, tässä oltu nyt yli vuosi sinkkuna ja käytännössä siis samalla myös selibaatissa.

        PS: olen ateisti, ja olen kyllästynyt siihen että vedän puoleeni vain uskovaisia miehiä, yleensä kun yrittävät vain painostaa muakin kääntymään uskoon. Toisin sanoen, mieluiten haen kaiken lisäksi ateistia, mutta harva ateistimies tuntuu kaihtavan yhden illan juttuja tai muutenkaan arvostavan perinteistä naista.


      • .................... kirjoitti:

        En ole ap, mutta minä ainakin tykkään enemmän nimenomaan villistä seksistä, nopeasta ja raisusta menosta kuin hitaasta tahdista, vaikken haluakaan irtosuhteita elämääni. Tosin mun kohdalla se kyllä tarkoittaa sitä, että vaikka tykkään mielikuvituksellisesta seksistä ja vielä jonain päivänä on haaveissa kokeilla mm. käsirautoja/sitomista ja seksiä rannalla, autossa, suihkun alla ja muissa jännissä paikoissa (en ole vielä kokenut kuin "tylsää" sängyssä, lattialla ja sohvalla rakastelua ja that's all), niin esim. anaaliseksi on poissa laskuista. Molemmat eksät koittivat kinua sitä liian paljon, ja kun kerran/pari annoin kokeilumielessä periksi, voin sanoa ettei ikinä enää! Valitettavasti liian moni mies tuntuu haluavan vakisuhteeseensakin anaaliseksiä. :/

        Mistä siis loytyisi sellainen mies, joka arvostaa perinteistä naista, ja tykkää muuten seksissä raisummastakin menosta, mutta niin ettei satuta? Mulla se raja nimenomaan menee siinä mikä ällottää (eli ei mitään pissa- eikä kakkaleikkejä, kiitos), ja siinä mikä sattuu (kuten justiinsa toi anaaliseksi tai vaikka kuristaminen, mitä onneksi en sentään ole kohdannut). Mutta muuten sitten esim. kevyt kaulaan tarttuminen jämäkästi molemmin käsin miehen puolelta, sopivan helläotteinen hiuksiin tarttuminen ja muukin miehen dominointi käy, kun ei tosiaan mene kuristamisen/repimisen/muun satuttamisen puolelle.

        Ai niin, ja mieluiten saisi olla sellainen mies joka ei itsekään ole liikaa irtosuhteita läpikäynyt, en halua liikaa tautiriskiä yms. ja muutenkin arvojen tulisi olla suht samanlaiset. Itselläni takana siis nuo kaksi pitkäaikaista kumppania ja ikää kohta 24, tässä oltu nyt yli vuosi sinkkuna ja käytännössä siis samalla myös selibaatissa.

        PS: olen ateisti, ja olen kyllästynyt siihen että vedän puoleeni vain uskovaisia miehiä, yleensä kun yrittävät vain painostaa muakin kääntymään uskoon. Toisin sanoen, mieluiten haen kaiken lisäksi ateistia, mutta harva ateistimies tuntuu kaihtavan yhden illan juttuja tai muutenkaan arvostavan perinteistä naista.

        Eiköhän noita jostain vielä löydy :)


      • .................... kirjoitti:

        En ole ap, mutta minä ainakin tykkään enemmän nimenomaan villistä seksistä, nopeasta ja raisusta menosta kuin hitaasta tahdista, vaikken haluakaan irtosuhteita elämääni. Tosin mun kohdalla se kyllä tarkoittaa sitä, että vaikka tykkään mielikuvituksellisesta seksistä ja vielä jonain päivänä on haaveissa kokeilla mm. käsirautoja/sitomista ja seksiä rannalla, autossa, suihkun alla ja muissa jännissä paikoissa (en ole vielä kokenut kuin "tylsää" sängyssä, lattialla ja sohvalla rakastelua ja that's all), niin esim. anaaliseksi on poissa laskuista. Molemmat eksät koittivat kinua sitä liian paljon, ja kun kerran/pari annoin kokeilumielessä periksi, voin sanoa ettei ikinä enää! Valitettavasti liian moni mies tuntuu haluavan vakisuhteeseensakin anaaliseksiä. :/

        Mistä siis loytyisi sellainen mies, joka arvostaa perinteistä naista, ja tykkää muuten seksissä raisummastakin menosta, mutta niin ettei satuta? Mulla se raja nimenomaan menee siinä mikä ällottää (eli ei mitään pissa- eikä kakkaleikkejä, kiitos), ja siinä mikä sattuu (kuten justiinsa toi anaaliseksi tai vaikka kuristaminen, mitä onneksi en sentään ole kohdannut). Mutta muuten sitten esim. kevyt kaulaan tarttuminen jämäkästi molemmin käsin miehen puolelta, sopivan helläotteinen hiuksiin tarttuminen ja muukin miehen dominointi käy, kun ei tosiaan mene kuristamisen/repimisen/muun satuttamisen puolelle.

        Ai niin, ja mieluiten saisi olla sellainen mies joka ei itsekään ole liikaa irtosuhteita läpikäynyt, en halua liikaa tautiriskiä yms. ja muutenkin arvojen tulisi olla suht samanlaiset. Itselläni takana siis nuo kaksi pitkäaikaista kumppania ja ikää kohta 24, tässä oltu nyt yli vuosi sinkkuna ja käytännössä siis samalla myös selibaatissa.

        PS: olen ateisti, ja olen kyllästynyt siihen että vedän puoleeni vain uskovaisia miehiä, yleensä kun yrittävät vain painostaa muakin kääntymään uskoon. Toisin sanoen, mieluiten haen kaiken lisäksi ateistia, mutta harva ateistimies tuntuu kaihtavan yhden illan juttuja tai muutenkaan arvostavan perinteistä naista.

        No minä arvostaisin juuri tuollaista, vaan eipä ole tullut vastaan ja itselläkin 2 suhdetta takana joista toinen kaatui naisen pettämiseen ja toiselle en riittänyt omana itsenäni :( ja olinhan itse jopa kunnallisvaaliehdokkaana stadissa. ja kyllä mä puhun täällä omalla nimellä siihenkään ei täällä löydy monella kanttia?


      • huh2
        .................... kirjoitti:

        En ole ap, mutta minä ainakin tykkään enemmän nimenomaan villistä seksistä, nopeasta ja raisusta menosta kuin hitaasta tahdista, vaikken haluakaan irtosuhteita elämääni. Tosin mun kohdalla se kyllä tarkoittaa sitä, että vaikka tykkään mielikuvituksellisesta seksistä ja vielä jonain päivänä on haaveissa kokeilla mm. käsirautoja/sitomista ja seksiä rannalla, autossa, suihkun alla ja muissa jännissä paikoissa (en ole vielä kokenut kuin "tylsää" sängyssä, lattialla ja sohvalla rakastelua ja that's all), niin esim. anaaliseksi on poissa laskuista. Molemmat eksät koittivat kinua sitä liian paljon, ja kun kerran/pari annoin kokeilumielessä periksi, voin sanoa ettei ikinä enää! Valitettavasti liian moni mies tuntuu haluavan vakisuhteeseensakin anaaliseksiä. :/

        Mistä siis loytyisi sellainen mies, joka arvostaa perinteistä naista, ja tykkää muuten seksissä raisummastakin menosta, mutta niin ettei satuta? Mulla se raja nimenomaan menee siinä mikä ällottää (eli ei mitään pissa- eikä kakkaleikkejä, kiitos), ja siinä mikä sattuu (kuten justiinsa toi anaaliseksi tai vaikka kuristaminen, mitä onneksi en sentään ole kohdannut). Mutta muuten sitten esim. kevyt kaulaan tarttuminen jämäkästi molemmin käsin miehen puolelta, sopivan helläotteinen hiuksiin tarttuminen ja muukin miehen dominointi käy, kun ei tosiaan mene kuristamisen/repimisen/muun satuttamisen puolelle.

        Ai niin, ja mieluiten saisi olla sellainen mies joka ei itsekään ole liikaa irtosuhteita läpikäynyt, en halua liikaa tautiriskiä yms. ja muutenkin arvojen tulisi olla suht samanlaiset. Itselläni takana siis nuo kaksi pitkäaikaista kumppania ja ikää kohta 24, tässä oltu nyt yli vuosi sinkkuna ja käytännössä siis samalla myös selibaatissa.

        PS: olen ateisti, ja olen kyllästynyt siihen että vedän puoleeni vain uskovaisia miehiä, yleensä kun yrittävät vain painostaa muakin kääntymään uskoon. Toisin sanoen, mieluiten haen kaiken lisäksi ateistia, mutta harva ateistimies tuntuu kaihtavan yhden illan juttuja tai muutenkaan arvostavan perinteistä naista.

        hienoahan se on että on periaatteita mutta...niin niitä oli itsellänikin aiemmin.nyt olen harrastanut irtosuhteita,kun oma ukko lähti pitkän avioliiton jälkeen lopullisesti.eikä tota seksiä saanut siltäkään viimiseen kahteen vuoteen...niin kyllä siinä periaatteet kaikkoaa,kun tekee niin mieli että.tauteja en oo pelännyt ja hommia on tehty mitä ihmeellisemmissä paikoissa.mitään en kadu.itsehän sitä vastuunsa kantaa jos sattuis jotain odottamatonta.kyllä elämässä pitää olla munaa,ettei nainen näivety.jokaisesta suhteesta olen saanut aina jotain itselleni.haluaisin kyllä pidempiaikaisen suhteen,mutta ei minulla ole mitään sitä vastaan,eetä aloitetaan se sekstaillen ja katsotaan sit onko jatkoja.onhan seksi niin tärkeä osa suhdetta kuitenkin joka tapauksessa


      • mikäli
        .................... kirjoitti:

        En ole ap, mutta minä ainakin tykkään enemmän nimenomaan villistä seksistä, nopeasta ja raisusta menosta kuin hitaasta tahdista, vaikken haluakaan irtosuhteita elämääni. Tosin mun kohdalla se kyllä tarkoittaa sitä, että vaikka tykkään mielikuvituksellisesta seksistä ja vielä jonain päivänä on haaveissa kokeilla mm. käsirautoja/sitomista ja seksiä rannalla, autossa, suihkun alla ja muissa jännissä paikoissa (en ole vielä kokenut kuin "tylsää" sängyssä, lattialla ja sohvalla rakastelua ja that's all), niin esim. anaaliseksi on poissa laskuista. Molemmat eksät koittivat kinua sitä liian paljon, ja kun kerran/pari annoin kokeilumielessä periksi, voin sanoa ettei ikinä enää! Valitettavasti liian moni mies tuntuu haluavan vakisuhteeseensakin anaaliseksiä. :/

        Mistä siis loytyisi sellainen mies, joka arvostaa perinteistä naista, ja tykkää muuten seksissä raisummastakin menosta, mutta niin ettei satuta? Mulla se raja nimenomaan menee siinä mikä ällottää (eli ei mitään pissa- eikä kakkaleikkejä, kiitos), ja siinä mikä sattuu (kuten justiinsa toi anaaliseksi tai vaikka kuristaminen, mitä onneksi en sentään ole kohdannut). Mutta muuten sitten esim. kevyt kaulaan tarttuminen jämäkästi molemmin käsin miehen puolelta, sopivan helläotteinen hiuksiin tarttuminen ja muukin miehen dominointi käy, kun ei tosiaan mene kuristamisen/repimisen/muun satuttamisen puolelle.

        Ai niin, ja mieluiten saisi olla sellainen mies joka ei itsekään ole liikaa irtosuhteita läpikäynyt, en halua liikaa tautiriskiä yms. ja muutenkin arvojen tulisi olla suht samanlaiset. Itselläni takana siis nuo kaksi pitkäaikaista kumppania ja ikää kohta 24, tässä oltu nyt yli vuosi sinkkuna ja käytännössä siis samalla myös selibaatissa.

        PS: olen ateisti, ja olen kyllästynyt siihen että vedän puoleeni vain uskovaisia miehiä, yleensä kun yrittävät vain painostaa muakin kääntymään uskoon. Toisin sanoen, mieluiten haen kaiken lisäksi ateistia, mutta harva ateistimies tuntuu kaihtavan yhden illan juttuja tai muutenkaan arvostavan perinteistä naista.

        näytät alasti seisoassasi naiselta olet tosi arvostettu "karvakolmio ym. mitä naisellusuuteen kuuluu" ei mitään posliineja sellasii en viitti ees kattoo koskettelemisesta puhumattakaaan olet arvostettu nainen mikäli kriterini täytät!


      • .......
        .................... kirjoitti:

        En ole ap, mutta minä ainakin tykkään enemmän nimenomaan villistä seksistä, nopeasta ja raisusta menosta kuin hitaasta tahdista, vaikken haluakaan irtosuhteita elämääni. Tosin mun kohdalla se kyllä tarkoittaa sitä, että vaikka tykkään mielikuvituksellisesta seksistä ja vielä jonain päivänä on haaveissa kokeilla mm. käsirautoja/sitomista ja seksiä rannalla, autossa, suihkun alla ja muissa jännissä paikoissa (en ole vielä kokenut kuin "tylsää" sängyssä, lattialla ja sohvalla rakastelua ja that's all), niin esim. anaaliseksi on poissa laskuista. Molemmat eksät koittivat kinua sitä liian paljon, ja kun kerran/pari annoin kokeilumielessä periksi, voin sanoa ettei ikinä enää! Valitettavasti liian moni mies tuntuu haluavan vakisuhteeseensakin anaaliseksiä. :/

        Mistä siis loytyisi sellainen mies, joka arvostaa perinteistä naista, ja tykkää muuten seksissä raisummastakin menosta, mutta niin ettei satuta? Mulla se raja nimenomaan menee siinä mikä ällottää (eli ei mitään pissa- eikä kakkaleikkejä, kiitos), ja siinä mikä sattuu (kuten justiinsa toi anaaliseksi tai vaikka kuristaminen, mitä onneksi en sentään ole kohdannut). Mutta muuten sitten esim. kevyt kaulaan tarttuminen jämäkästi molemmin käsin miehen puolelta, sopivan helläotteinen hiuksiin tarttuminen ja muukin miehen dominointi käy, kun ei tosiaan mene kuristamisen/repimisen/muun satuttamisen puolelle.

        Ai niin, ja mieluiten saisi olla sellainen mies joka ei itsekään ole liikaa irtosuhteita läpikäynyt, en halua liikaa tautiriskiä yms. ja muutenkin arvojen tulisi olla suht samanlaiset. Itselläni takana siis nuo kaksi pitkäaikaista kumppania ja ikää kohta 24, tässä oltu nyt yli vuosi sinkkuna ja käytännössä siis samalla myös selibaatissa.

        PS: olen ateisti, ja olen kyllästynyt siihen että vedän puoleeni vain uskovaisia miehiä, yleensä kun yrittävät vain painostaa muakin kääntymään uskoon. Toisin sanoen, mieluiten haen kaiken lisäksi ateistia, mutta harva ateistimies tuntuu kaihtavan yhden illan juttuja tai muutenkaan arvostavan perinteistä naista.

        Hyvä että haluat rohkeasti elää niin kuin itse koet oikeaksi ulkopuolisesta painostuksesta huolimatta. Se ei aina ole helppoa.

        Olen itse 25v. mies, seurustellut ja harrastanut seksiä tasan kolmen naisen kanssa, joista kolmannen kanssa olen tällä hetkellä onnellisesti yhdessä ja naimisissa. Tiedän tunteen kun ystävät painostaa tai pilailee kustannuksella kun seksi tuntemattoman kanssa ei tunnu mielekkäältä.

        Varmasti löytyy miehiä jotka kunnioittavat arvojasi, muitakin kuin ristiretkellä olevia uskovaisia :) Vaimollani on myös samanlaiset arvot, hän oli jo tutstuessamme uskovainen, mutta ei onneksi koskaan ole painostanut minua niissä asioissa. Kuten kaikissa arvokysymyksissiä, jokaisen on löydettävä oma tiensä.


      • kelposälli
        .................... kirjoitti:

        En ole ap, mutta minä ainakin tykkään enemmän nimenomaan villistä seksistä, nopeasta ja raisusta menosta kuin hitaasta tahdista, vaikken haluakaan irtosuhteita elämääni. Tosin mun kohdalla se kyllä tarkoittaa sitä, että vaikka tykkään mielikuvituksellisesta seksistä ja vielä jonain päivänä on haaveissa kokeilla mm. käsirautoja/sitomista ja seksiä rannalla, autossa, suihkun alla ja muissa jännissä paikoissa (en ole vielä kokenut kuin "tylsää" sängyssä, lattialla ja sohvalla rakastelua ja that's all), niin esim. anaaliseksi on poissa laskuista. Molemmat eksät koittivat kinua sitä liian paljon, ja kun kerran/pari annoin kokeilumielessä periksi, voin sanoa ettei ikinä enää! Valitettavasti liian moni mies tuntuu haluavan vakisuhteeseensakin anaaliseksiä. :/

        Mistä siis loytyisi sellainen mies, joka arvostaa perinteistä naista, ja tykkää muuten seksissä raisummastakin menosta, mutta niin ettei satuta? Mulla se raja nimenomaan menee siinä mikä ällottää (eli ei mitään pissa- eikä kakkaleikkejä, kiitos), ja siinä mikä sattuu (kuten justiinsa toi anaaliseksi tai vaikka kuristaminen, mitä onneksi en sentään ole kohdannut). Mutta muuten sitten esim. kevyt kaulaan tarttuminen jämäkästi molemmin käsin miehen puolelta, sopivan helläotteinen hiuksiin tarttuminen ja muukin miehen dominointi käy, kun ei tosiaan mene kuristamisen/repimisen/muun satuttamisen puolelle.

        Ai niin, ja mieluiten saisi olla sellainen mies joka ei itsekään ole liikaa irtosuhteita läpikäynyt, en halua liikaa tautiriskiä yms. ja muutenkin arvojen tulisi olla suht samanlaiset. Itselläni takana siis nuo kaksi pitkäaikaista kumppania ja ikää kohta 24, tässä oltu nyt yli vuosi sinkkuna ja käytännössä siis samalla myös selibaatissa.

        PS: olen ateisti, ja olen kyllästynyt siihen että vedän puoleeni vain uskovaisia miehiä, yleensä kun yrittävät vain painostaa muakin kääntymään uskoon. Toisin sanoen, mieluiten haen kaiken lisäksi ateistia, mutta harva ateistimies tuntuu kaihtavan yhden illan juttuja tai muutenkaan arvostavan perinteistä naista.

        Lukiessa tota tekstiä se vaikutti kun ois ite sen kirjottanu, paitsi että olen itse mies. Arvostan just noita siun listaamia asioita parisuhteessa.
        Itse en ole ikinä harrastanu irtosuhteita ja noi peppupanot on miu mielesta ok ainoistaa ja jos nainen on siinä sataprosenttisesti mukana.
        Et kyl tälläsiäkin miehiä on olemassa :)


    • mies satakunnasta

      Kyllä mä arvostan uskollista naista. Olen uskollinen mies ja haluaisin pitkän parisuhteen kans. itsellä on ollut kolme suhdetta. Kaks pitempää ja yks lyhyt. Pisin suhde 10 vuotta et en mä mikään kokematon ole siis.

    • ffddff

      Sä voit olla kokeneempi (panokertojen lukumäärän perusteella) kuin samanikäinen kevytkenkäinen kaverisi. Hän ei ehkä ole ikinä seukannut pitempään, joten seksiä on harrastanut silloin kun on sattunut saamaan. Kumppaneita toki paljon enemmän, mutta jos vaikka on ollut 50 kumppania ja jokaisen kanssa yksi seksikerta, niin pitkässä suhteessa 50 seksikertaa tulee jo jossain 4 kuukaudessa esim.

    • oikeat arvot

      Olen 32 vuotias mies ja arvostan valintaasi. Ei minullakaan ole ollut seksiä kuin naisten kanssa joihin olen rakastanut tai ainakin kuvitellut rakastavani. Taidan olla parantumaton romantikko mutta minusta seksi on silloin parasta kun on rakastunut kumppaniinsa. Joku mies saa sinusta joskus hyvän vaimon.

      • yh......

        niin hienoo kuulla että nuina ajattelevia miehiä vielä löytyy


    • heplep

      kuullostaa hyvältä miksi et ota minuun yhteyttä. olet minun elämän rakkaus

    • eiiiii

      ei kuulosta hyvältä,tiukkapipojen touhuja

    • helpolla en päästä

      ". Mutta olen elämässäni harrastanut seksiä tasan kahden miehen kanssa, joista kummankin kanssa seurustelin useamman vuoden. Suhteet ovat perustuneet rakkauteen ja rakastamiseen, suhteessa ollaan oltu aina ns. täysillä. Ja tunteet ovat olleet vahvoja. En voisi kuvitellakaan harrastavani irtosuhteita tai päätyväni sänkyyn"
      HYyvää yritystä, muttei tarpeeksi hyvää. Eihän rakkautta silti ollut tarpeeksi noillakaan kerroilla.

    • poika638

      Itse myös arvostan erittäin paljon ja toivoisin löytäväni tuollasen naisen. Halveksun bimboja, jotka harrastavat seksiä parisuhteen ulkopuolella. Hyvä sinä!!

    • laivuri.

      Mainio aloitus. 33 vee olen ollut uskollisena nykyiselle naiselle. Ennen häntä yksi vakava suhde nuorukaisena. Kerran olisi ollut tilaisuus, mutta ei sitten kiinnostanut ja hyvältä tuntuu jälkeenpäin. Täällä Suolisto25-sivustolla välillä trollaan.

      Paljon on saatu ja annettu. Ihana nainen. Naismainen nainen lapsille äitityyppiä.

      Kyllä kai ydinperhe olisi se juttu eli koeta vaalia tuota asennetta. Pettäminen saastuttaa suhteen. Ei siitä mihinkään pääse.

    • paljasjalkainen?

      Se näyttää menevän niin, että keskenkasvuiset miehet ei arvosta kaltaisia vaan odottavat naiselta pornovideoiden kaltaista käyttäytymistä.

      Tosimiehiä on vileä olemassa, mutta tekstistäsi herää väistämättä kysymys miksi sinä tapaat nykyään vain henkisesti keskenkasvuisia? Arvaan että se saattaa jotenkin liittyä tuohon julistukseesi ”En kuulu uskonlahkoon. Olen ihan paljasjalkainen ateisti. ;)”

    • Ex-piika

      Ihan oikea vuosisata, se ei ole koskaan väärä ;-). Kyllä se on ihan päästä, omaksutiusta arvoista ja asenteista kiinni. Itse kärvistelin samasta syystä eron jälkeen pari vuotta puutteessa, mutta aloin miettimään, mikä tuossa seksissä on niin tabu, ettei aikuinen ihminen voi toteuttaa luonnollista tarvettaan. Totesin, ettei mikään muu kuin omat ennakkoluulot. Toisaalta en halunnut ainakaan vähään aikaa sitoutuakaan, ettei taas tulisi pettymyksiä.

      Miehiä on deittipalstojen kautta tarjolla mielin määrin, 90% täystolloja, mutta huolellisella tsekkaamisella löytyy kyllä tutustumsen arvoisiakin. Enpä ole puuteesta tuon askeleen jälkeen kärsinyt. En yhtään häpeä itseäni, että pidän tällaista "panosuhdetta" muutaman kanssa yllä. Oikeastaan olen mieltynyt tähän elämäntapaan ja alkanut kammoksumaan sitoutumista joksikin ruonlaittajaksi ja paidansilittäjäksi omien leipätöiden ohella. Minulle siis perinteinen parisuhde ei ole mikään itseisarvo, ja en yhtään häpeä ottaa seksiä tarvitessani. Ei siihen todella mitään kirkon tai maistraatin siunauksia tarvita.

      Jos nyt joku tosikolaus sattuu, niin olen kyllä vaimis myös yhden-miehen-naiseksi, mutta sihhen on aika korkea kynnys.Vaikea suositella kenellekään muulle mitään, mutta turha on seksin puutteessakaan kitua.

      • moralisti.

        No ei ihme että ero tuli.


      • 45 v. nainen

        Hei Ex piika:)

        Aivan samoilla linjoilla olen minäkin. 20 vuotta elin suhteessa, jossa sain lähinnä olla miehen palvelija ja kiukun kohde. Kaksi ihanaa lasta sain kuitenkin ja nyt on aivan upeaa olla heidän lähivanhempansa ja asua omassa, uudessa kodissa! Olen kuitenkin erittäin seksuaalinen nainen ja olenkin päättänyt, että en todellakaan aio kärvistellä puutteessa. Nyt omaan muutaman ihanan rakastajan, joita tapaan aina kun on omaa aikaa. Kokkaillaan, nautítaan toisistamme ja käydään kulttuuririennoissa. Kuitenkaan ei tarvitse ottaa heitä kanssani asumaan enkä enää haluaisikaan sellaista suhdetta. Nautitaan elämästä täysillä; kerran täällä vain eletään!


      • herraasiallinen
        45 v. nainen kirjoitti:

        Hei Ex piika:)

        Aivan samoilla linjoilla olen minäkin. 20 vuotta elin suhteessa, jossa sain lähinnä olla miehen palvelija ja kiukun kohde. Kaksi ihanaa lasta sain kuitenkin ja nyt on aivan upeaa olla heidän lähivanhempansa ja asua omassa, uudessa kodissa! Olen kuitenkin erittäin seksuaalinen nainen ja olenkin päättänyt, että en todellakaan aio kärvistellä puutteessa. Nyt omaan muutaman ihanan rakastajan, joita tapaan aina kun on omaa aikaa. Kokkaillaan, nautítaan toisistamme ja käydään kulttuuririennoissa. Kuitenkaan ei tarvitse ottaa heitä kanssani asumaan enkä enää haluaisikaan sellaista suhdetta. Nautitaan elämästä täysillä; kerran täällä vain eletään!

        Teillä on kiero kuva parisuhteesta jos luulette sen olevan toisen palvomista.


      • huh2

        oikea asenne ...elämä on elämistä varten.inhoan tiukkapipoisuutta.on ihanaa olla haluttu,vaik ei suhde olisikaan ns.vakavammalla pohjalla.seksi on kuin lomaa kaikesta muusta arjen pakollisuudesta ja orjuuttavista hommista.on ihanaa,kun voi vaan keskittyä olennaiseen ja rakastella ihan sydänmensä kyllyydestä.eläköön jokainen niin kun parhaalta tuntuu,mutt tää sopii mulle.


      • Sovinisti1

        Toki seksiä löytää mitä vain,Luonnollistahan se vain on ja alkuajoista asti pillua/ kullia on ollut tarjolla ihan tarpeeksi.
        Jossain vaiheessa vain se on kääntynyt siihen, että mies kustantaa jotta saa pimperoa. Ainut vaan, jotta naiset odottavat, että niiden laskut maksetaan, viedään minne vain ne haluavat.
        Kyllä se minulle käy ihan hyvin, jotta naiset kustantaa kaiken minne sitten haluavatkin mennnä. Elämmehän tasaarvoisessa maailmassa? Vai? miksi miesten pitää olla niitä tolloja jotka kustantaa kaiken. Vie minut minne ikinä haluat, mutta sinun kustannuksella, eikös niin?


    • Liliana.

      Aloittajalle:

      Usko huviksesi, että kun seuraavan kerran löydät kumppanin, jonka kanssa on sama päämäärä rakastamisen, parisuhteen ja luottamuksen suhteen, niin mies leijuu taivaissa pelkästään siksi, että on löytänyt naisen, joka ei ole kevytkenkäinen jakorasia.

      Antaa niitten muitten panna ja mennä ympäriinsä. Mitä se niille kuuluu kuinka elämääsi elät. Jos et halua yhdenillanjuttuja, niin sitten et halua. Lelut ja välineet on keksitty ja niillä pärjää kyllä pitkälle.

      Vanhempana, 30 vuotiaana, ihmiset alkavat arvostamaan (toivottavasti) vähän eri asioita, kuin seksikumppanien määrää.

      Nykyinen aviomieheni tunnusteli seurustelun ensimetreillä "saldoani" ja vaikka olisin voinut ykskantaan sanoa, että kyllähän niitä on eikä se sinulle kuulu, niin sanoin että hän on minun kolmas. Olin silloin 24 vuotias ja eka kerta oli 18 vuotiaana.

      Ja usko pois, parin pitkän parisuhteen perusteella, olet paljon kokeneempi, kuin ne, joilla on vain epämääräisiä seksikertoja. Parisuhteessa kun on tapana etsiä ja kokeilla "kaikkia uusia juttuja". Jonkun puolituntemattoman kanssa ei tulisi mieleenkään ehdottaa saati kokeilla mitään rohkeampaa tai kinkympää.

      Odottavan aika on pitkä, mutta kokemuksesta sanon, että joskus kannattaa odottaa.

      • fyysinen nainen

        Mitä väliä sillä on mitä mies ajattelee jakorasioista jos rakastaa naista, vai eikö miehen rakkaus syty jos on x- määrä kumppaneita???eiä se sitten tee miehestä pinnallista, eikä hänen rakkauteensa voikaan luottaa. Entäs jos tällainen perinteikkääksi itsensä tituleeraava mies onkin pihtari tai piilohomo?Seksillä koejo on ok, että tietää millaiset halut ja panotavat miehellä on, onko sika vai osaako rakastella ym.!!!!Olen sitä mieltä että seksittömiä kausiakin pitää ja saa olla, mut jos seksin harrastamisen on aloittanut kerran niin osaako sitä lopettaakaan, vähän et lopettaisi karkkien syömisen itsekurillisista syistä?En näe mitään arvoasiaa siinä jos ei halua harrastaa seksiä-voihan olla vain sellainen kausi/fiilis.Itsestäni tiedän et jos seksi oikein kiellettäis tai kieltäisin sen itseltäni, alkaisi jo pekkä ajatus irstailusta tai pikapanosta kiihottaa mitä erinäisimmissä paikoissa :D


      • kandelin1
        fyysinen nainen kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on mitä mies ajattelee jakorasioista jos rakastaa naista, vai eikö miehen rakkaus syty jos on x- määrä kumppaneita???eiä se sitten tee miehestä pinnallista, eikä hänen rakkauteensa voikaan luottaa. Entäs jos tällainen perinteikkääksi itsensä tituleeraava mies onkin pihtari tai piilohomo?Seksillä koejo on ok, että tietää millaiset halut ja panotavat miehellä on, onko sika vai osaako rakastella ym.!!!!Olen sitä mieltä että seksittömiä kausiakin pitää ja saa olla, mut jos seksin harrastamisen on aloittanut kerran niin osaako sitä lopettaakaan, vähän et lopettaisi karkkien syömisen itsekurillisista syistä?En näe mitään arvoasiaa siinä jos ei halua harrastaa seksiä-voihan olla vain sellainen kausi/fiilis.Itsestäni tiedän et jos seksi oikein kiellettäis tai kieltäisin sen itseltäni, alkaisi jo pekkä ajatus irstailusta tai pikapanosta kiihottaa mitä erinäisimmissä paikoissa :D

        Kivaa,että on noin ajattelevia rentoja naisia. Kyllä seksi on tärkeä asia myös parisuhteessa!!Ihana löytää joskus baarista ihminen,jonka kanssa jutut synkkaa ja sit mennä jomman/kumman kotiin ja rakastellaan ja tuottaa toiselle sitä nautintoa mitä toinen on tullut hakemaan/haluaa...mulle suurin nautinto on,kun saa tuottaa toiselle,mitä toinen haluaa.


    • love1

      hii

      • love 1

        in love sex take 60% rest 40% are emotion and dailly life activities with the patner.if women dont understand that simpple math so what man should do..


      • love1
        love 1 kirjoitti:

        in love sex take 60% rest 40% are emotion and dailly life activities with the patner.if women dont understand that simpple math so what man should do..

        i thing fin wome some time dosent understand.if some one have difrrent view try to answea this....


    • jeppe^^

      osataan arvostaa - tälläisen naisen lähes kaikki haluu vaimoksi ja rakastetuksi. Ihanaa ettei ole jakanut itseään kaikille. Nämä naiset on kultaakin kallimpaa ja sellasia saavat vain harvat ja valitut omaksi.

      • höpö höpö taas

        ehkä seksittömyys ei vielä riitä rakastumiseen???

        entä jos muijalla on aivan kauhea luonne, sehän ei haittaa??

        Eiks tää ole enemmän miehen itsetuntoasia, vai mistä te miehet aina tiedätte kuin huoria jotkut naiset on ellei itsellä kokemusta........


    • cakocj

      Sulla on oikeat ja terveet asenteet ja jos jonkun mielestä se on vanhanaikaista, että haluaa olla uskollinen ja harrastaa seksiä vain sellaisen kanssa kenestä välittää.
      Itse en myöskään pidä yhden yön suhteista ja arvostan uskollisuutta todella paljon.
      Ihan jo senkin takia, etten itsekään pettäisi toista missään tilanteessa ja mistään syystä. Toisekseen olen joutunut petetyksi vakavissa suhteissanikin aika pahasti(kerran kihloissa 1 avoliitto) ja tiedän kuinka pahasti se satuttaa.

    • Kuukkeli -*

      Uskomatonta että vielä on maanpäällä timantteja. Teitä on vaan niin kovin vaikea löytää...

      • Kyllä löytyy, kun etsii! Ja vieläpä ottaa rohkeasti yhteyttä.
        Ei kaikki ole edes luonteesta kiinni. Vaikeaa on hyppiä siellä täällä etsimässä ja "koeajaa" miehiä, jollei halua sellaista levotonta elämää itselleen. Itse arvostan itseäni niin paljon, etten myy rakkauttani halvalla. En ala "koeajolle" jokaisen kanssa, jolla lahje vipattaa. Vaan etsin oikeaa miestä, joka uskaltaa rakastaa, pussata, halata, rakstella ym yhden oman kullan kanssa. Ja jollei kelpaa, niin selibaatti ei ole ihan hengenlähtö...vaikka läheltä liippaa.... Viriilille ja halukkaalle naiselle se on vaikea vaihtoehto... tai periaate. Mutta jokainen päättä elämän tapansa itse ja muiden on kestettävä sekin :-)


    • japi.

      Onhan sulla jo noita miehiä ollutkin..... Minä oon nyt 20vuotta selibaatissa katellu. Ei kato oo löytyny mitään varteenotettavaa. Tällä menolla pääsen lie taivaaseen.

      • kannustaja.

        Eikös niillä neitsyilä ole tilaus taivaassa joillekin marttyyreille. Seitsemän vai montako kuluu yhdelle?

        Pidä tosta kii.


      • japi.
        kannustaja. kirjoitti:

        Eikös niillä neitsyilä ole tilaus taivaassa joillekin marttyyreille. Seitsemän vai montako kuluu yhdelle?

        Pidä tosta kii.

        Marttyyrihän tekee asioita koska uskoo niihin. Ero on siinä, että minut on pakotettu selibaattiin jumalan toimesta. Hän on alusta pitäen halunnut tuhota elämäni ja tehdä siitä helvettiä. Hän ei ole halunnut minun elämääni mitään hyvää, ainoastaan pahaa. Olen kuin ristiinnaulittuna tähän jamaan kunnes kuolen. Todennäköisesti hän kiusaa minua vielä tuonpuoleisessakin, niinkuin on tehnyt eläessänikin. Mitenkään muuten en voi käsittää sitä, että minulta on evätty oikeus pilluun.


    • todellaki!!

      todellakin arvostetaan! Enemmän sinunlaisiasi ainakin minä arvostan kuin sellasii jotka kaikkien kans makaa! t. äijä-94

    • bravo!

      Hyvä meininki alottajalla, kyllä sulla on arvot kunnossa. Omassa päässähän ne valinnat loppujen lopuks on. Oma valinta se on jos ei halua elää niinkuin huorahtava nainen. Jatka samaan malliin, kyllä se sopiva mies vielä löytyy!

    • ikuinen odottaja

      Kylläpä tuli mukavat väristykset tästä aloittajan tekstistä.

    • alonen at home

      Ihmiiset valehtelevat itselleen ja muille omaa hyvyttään.

      Kerran juttelin yhden ihmisen kanssa seksistä, ja hän tunnusti sen suoraan, että kun oli "nuori", niin ajatus oli rakastaa yhtä ihmistä ikuisesti. Samalla hän tunnusti ettei olut edes täysi-ikäinen, kun jalat oli levinny jo monelle.

      toinen asia on se millaisia ihmisiä kohdataan. Aina ajatellaan, että se ihminen joka on itselle se mieluinen on elämässään puilmunen. Ihmisen ei periaatteessa tarvitse olla rehellinen koskaan kellekkään jos vaan on tarpeeksi irononen itselleen ja osa olla röyhkeä.

      Kun ihminen joka haluaa löytää itselleen sen oikean ihmisen ja on itse siveä ja uskoo sen toisenkin olevan aito, niin on suuri riski astua kakkaan. Kannattaa kyllä aistia ja kuunnella ihmisen lähipiiriä ja sukua, että mikä se toinen ihminen on ja mitä omituista sen ihmisen takaa löytyy... osa asioista voi olla näkyviäkin ja sitten ennenkaikeea osa pitää kaivaa kansioista.

      Mä en ainakaan usko, että se yhden ihmisen kanssa kokemiunen on se maailman tavoite, mutta se totuus ei ole kaukanakaan.... se on jotain reilusti alle seitsemän.

      vaikeista ja kipeistä asioista on vaikea jutella, mutta valehteminen ja toisen piikkiin eläminen on itsestään selvää

    • ......

      En itsekkään hyppää kenen tahansa sänkyyn. Arvostat itseäsi ja näin. Et ole friikki.

    • ImLivingNow

      Miksi ihmeessä moni täällä linkittää suhteen ulkopuolisen seksin pettämiseen?? En minäkään petä, mutta silti harrastan seksiä silloinkin kun en ole suhteessa.

      Aloittaja; Oma on valintasi, teet niinkuin itsestä tuntuu hyvältä, itse en hylkäisi seksiä siksi etten seurustele.

      Ihmetyttää kyllä hieman, että olet jo reilu parikymppisenä ollut rakastunut 2 kertaa? Itse olen 27-vuotias enkä ole vielä kertaakaan ollut rakastunut, mutta kai toiset vain rakastuvat sitten helposti, itse en :)

      • Kielikoukero

        Suhteen ulkopuolinen seksi nimenomaan on pettämistä, sinkkuna seikkailu ei. :)


      • BauTzikaWau
        Kielikoukero kirjoitti:

        Suhteen ulkopuolinen seksi nimenomaan on pettämistä, sinkkuna seikkailu ei. :)

        Ei, vaan suhteen ulkopuolella tapahtuva seksi Ei TARKOITA että suhdetta olisi ollenkaan :)
        Suhteessa muiden kanssa tapahtuva seksi taas tarkoittaa.
        (Ilman suhdetta= suhteen ulkopuolella)


    • akslkhjfgalsö

      Heh, itse olen rakastumiseen taipuvainen persoona ja 22-vuotiaana olin jo kolmasti rakastunut isosti ja pienempiä ihastuksia ainakin 5. Rakastumisenhan pitää olla molemminpuolista ja eikä näistä minun ihastuksistani ja rakastumisistani varmasti molemminpuolisia ole ollut kuin 2. Tästä syystä kaikki tunteet eivät ole edenneet suhteiksi asti, enkä ole harrastanut seksiä läheskään kaikkien rakkauteni kohteiden kanssa. Olen naimisissa tuon 22-vuotiaana tapaamani miehen kanssa ja olemme olleet yhdessä 15 vuotta. Olen ollut ihastunut ja kerran jopa rakastunut toiseen mieheen tänä aikana, mutta silti en ole pettänyt. Olen aiemmassa suhteessa kokenut pettämisen ja tiedän kuinka paljon se sattuu.

      Rakastuminen on pitkältikin vain luontoäidin luoma lisääntymistarkoitusta palveleva aivokemiallinen reaktio, joka on toisilla herkemmässä kuin toisilla. Rakastumisvaiheen jälkeen seuraa realismin vaihe, jolloin selviää onko toisesta pysyväksi kumppaniksi vai ei.

    • Ei se siitä kulu

      Mitä aloittaja haluaa sanoa. Sitä, että nyt panettaa ja kun on niin tiukkis niin ää ilman. Hakee vaan meiltä muilta "lupaa" saada jakaa pimppiään ilman parisuhdetta. Saat jakaa, antaa ja ottaa seksiä,vastaan niin paljon kuin haluat. Anna palaa.

    • TERVEY/S/EKSI

      KUPPA JA KUUS MUUTA KIITOS!!!

    • siukk

      huono homma ei tolla pitkälle mennä korkeintaan sellaseks!!!!

    • kaunosielu.

      olet todella ihana ja fiksusti ajatteleva,pidä linjasi. itse olen 40 v mies ja olen harrastanut seksiä kolmen naisen kanssa, enkä olisi halunnut niinkään monen kanssa jos olisin saanut ensimmäisen tyttöystäväni vaimokseni tai kumppaniksi. tämä nykynuoriso tai ihmiset ovat kyllä jotenkin hukassa ,ihannoitaan jotain bb. tai idols ym wanna be julkkiksia. no se saarnasta, kaikkea hyvää sinulle erilainen nuori.

    • kolmas kirja

      Jatka vaan selibaatissa ,naimisessa kun ei ole mitään järkeä ,kumppanisi ahertaa polvillaan takaapäin ja sä et todennäköisesti tunne mitään :( ,Unohda moinen ,nunnaluostari olisi sulle paras vaihtoehto eläkä petä se on liiian rietasta sulle.Elä ala ikinä seurustelemaan, sulla on sormet ,niillä saa ihmeitä aikaan

    • Kai jokainen

      voi valita omansa laatuisen elämän tyylin.Nainen jolla on naisellisuutta ja arvonsa tunteva tietää mitä tekee olematta kiertopalkinto. Jotkut jakaa tavaaraansa,kun ilmaijakelulehteä ja ovat jokaisen äijän kiertopalkintona

    • jetsky_

      En ymmärrä mitä epätavallista tuossa on. Olen 28-v mies ja monet ystävistäni ovat seurustelleet pitkäaikaisesti, yleensä olleet seksisuhteessa 1-3 ihmisen kanssa.

      Olen tuossa porukassa selkeä poikkeus :) Lähinnä ollut yhden illan juttuja, muutamia vähän pidempiaikaisia. Enkä omasta mielestäni edes hakeudu yhden illan juttuihin. Mut kyllä mielummin otan muutaman yhden illan jutun vuodessa kuin totaalisen yksinäisyyden. Ehkä jonain päivänä siunaantuu joku erityinen ihminen elämään :)

      Ja kuten myös, kallistun ateismiin.. ei kai uskonnollisella vakaamuksella ole niin suurta merkitystä kun puhutaan tunne-elämään liittyvistä tarpeista.

    • Akateeminen mies

      Meinasin jo kehua sinua, mutta tämä poistaa kehut:

      "Olen ihan paljasjalkainen ateisti. ;)"

      • theos isos

        Miksi? Itseäni ainakin kyseinen rivi kiihottaa.


      • Näin se on
        theos isos kirjoitti:

        Miksi? Itseäni ainakin kyseinen rivi kiihottaa.

        Jos tai kun ei saa kotona, menen hakemaan muualta.


      • ttt,

        Paljasjalkainen tarkoittaa, että on ollut sitä syntyessään.


    • itse olen saman tapaisessa tilanteessa :) eikä yhdenillan suhteet kiinnosta niinkään vaan ihan oikean naisen löytämistä

    • aki

      Perinteinen nainen joka ei makaa kaikkien kanssa vaan on ns. vaimoainesta on upea juttu. Kaikki irtoripset, tekokynnet, hiuslisäkkeet ja silokonitissit on karmeita - ne ei naista tee. Luonnollisen kaunis nainen joka on maanläheinen on taivas!

      • ff

        Kai nää kaikki aloittajaa kehuvat miehet tajuaa, että jos jaksaa olla sinkkuna selibaatissa 2 vuotta, niin ei sitä seksiä aviossakaan heru kovin kauaa? Seksi on fyysinen tarve, onnekkaita ne jotka pärjäävät ilmankin, kaikki eivät voi valita.

        Minulle olisi fyysinen mahdottomuus olla ilman seksiä yli puoli vuotta, itsetyydytyksestä en koskaan saa niin voimakkaita orgasmeja kuin miehen kanssa joten se ei ole ratkaisu pidemmän päälle. Hyvää suhdetta on todella vaikea löytää, aivan älytöntä pitää jotenkin löyhämoraalisena jos ei jaksa vuositolkulla olla selibaatissa. Yhdenyönjuttuja minulla ei ole eikä tule, mutta päähäni ei mahdu että mikä fuckbuddy-suhteissa on niin väärin.

        Seksuaalisesti aktiivinen nainen ei ole automaatisesti mikään jakorasia, kukaan ei voi synnynnäisille ominaisuuksilleen mitään, mutta aina on käyttäydyttävä muut huomioonottaen ja viisaasti. Seksi on ihana ja arvokas asia :)


      • dghj
        ff kirjoitti:

        Kai nää kaikki aloittajaa kehuvat miehet tajuaa, että jos jaksaa olla sinkkuna selibaatissa 2 vuotta, niin ei sitä seksiä aviossakaan heru kovin kauaa? Seksi on fyysinen tarve, onnekkaita ne jotka pärjäävät ilmankin, kaikki eivät voi valita.

        Minulle olisi fyysinen mahdottomuus olla ilman seksiä yli puoli vuotta, itsetyydytyksestä en koskaan saa niin voimakkaita orgasmeja kuin miehen kanssa joten se ei ole ratkaisu pidemmän päälle. Hyvää suhdetta on todella vaikea löytää, aivan älytöntä pitää jotenkin löyhämoraalisena jos ei jaksa vuositolkulla olla selibaatissa. Yhdenyönjuttuja minulla ei ole eikä tule, mutta päähäni ei mahdu että mikä fuckbuddy-suhteissa on niin väärin.

        Seksuaalisesti aktiivinen nainen ei ole automaatisesti mikään jakorasia, kukaan ei voi synnynnäisille ominaisuuksilleen mitään, mutta aina on käyttäydyttävä muut huomioonottaen ja viisaasti. Seksi on ihana ja arvokas asia :)

        Joudutaan me miehetkin nussimaan tekopilluja, niin luulisi sen onnistuvan naisiltakin ilman miestä. Ei kerro seksuaalisuudesta yhtään mitään vaikkei huoraakkaan miesten panopatjana. Vai kertooko. Voihan se olla akoilla eri juttu, kun seksiä saa naps vaan.


      • ff
        dghj kirjoitti:

        Joudutaan me miehetkin nussimaan tekopilluja, niin luulisi sen onnistuvan naisiltakin ilman miestä. Ei kerro seksuaalisuudesta yhtään mitään vaikkei huoraakkaan miesten panopatjana. Vai kertooko. Voihan se olla akoilla eri juttu, kun seksiä saa naps vaan.

        Hauskaa että näet naisten vapaan seksin harrastamisen huoraamisena. Eihän kahden aikuisen ihmisen välinen vapaaehtoinen seksi normaalia ja sallittua ole, kyllähän siinä on jotain väärin... hohhoijaa. Itse en näe seksissä mitään pahaa ja syntistä, joten en tajua miksi selibaatissa elävä olisi yhtään sen korkeammalla moraalisesti kuin sellainen, jolla on seksisuhteita mutta huolehtii ehkäisystä eikä pelaa tunteilla.

        Kyllä seksiä saa kuka vaan jos haluaa, vaikka sitten rahalla jos ei muuten. Jos on vuosikausia selibaatissa, niin siihen on tasan yksi syy: ei tarvitse seksiä tarpeeksi että muuttaisi elämäänsä niin että se on mahdollista. Eihän sitä sellainen voi käsittää jolla tämä fyysinen tarve ei ole niin kovin voimakas. Toki sen pystyy jättämään huomiotta ja olemaan ilman, mutta jatkuva seksuaalisuutensa kieltäminen on todella iso riski mielenterveydelle.


      • Aamos46
        ff kirjoitti:

        Kai nää kaikki aloittajaa kehuvat miehet tajuaa, että jos jaksaa olla sinkkuna selibaatissa 2 vuotta, niin ei sitä seksiä aviossakaan heru kovin kauaa? Seksi on fyysinen tarve, onnekkaita ne jotka pärjäävät ilmankin, kaikki eivät voi valita.

        Minulle olisi fyysinen mahdottomuus olla ilman seksiä yli puoli vuotta, itsetyydytyksestä en koskaan saa niin voimakkaita orgasmeja kuin miehen kanssa joten se ei ole ratkaisu pidemmän päälle. Hyvää suhdetta on todella vaikea löytää, aivan älytöntä pitää jotenkin löyhämoraalisena jos ei jaksa vuositolkulla olla selibaatissa. Yhdenyönjuttuja minulla ei ole eikä tule, mutta päähäni ei mahdu että mikä fuckbuddy-suhteissa on niin väärin.

        Seksuaalisesti aktiivinen nainen ei ole automaatisesti mikään jakorasia, kukaan ei voi synnynnäisille ominaisuuksilleen mitään, mutta aina on käyttäydyttävä muut huomioonottaen ja viisaasti. Seksi on ihana ja arvokas asia :)

        Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, ff. Ei ole ollenkaan oma valinta, jos kieltäytyy seksistä. Kyllä se on synnynnäinen ominaisuus. Jos seksuaalinen tarve on voimakas, yritys kieltäytyä voi johtaa jopa vaikeisiin mielenterveyden ongelmiin.

        Jokin muutenkin mättää. Miehet kehuvat kilpaa aloittajan pidättyvyyttä. Takana on ilmeisen selvästi ajatus seksuaalisen pidättyvyyden korkemmasta moraalisesta arvosta. Miehet kehuvat, miten he haluaisivat juuri tällaisen naisen vaimokseen. Muulla tavoin käyttäytyvät ovat, huoria ja jakorasioita .

        Ei pääse siitä mihinkään, että sieltä pilkistää kuin pilkistääkin vanha tuttu neitsyt-huora -myytti. Kuva naisesta on kapeutunut täysin absurdiksi. Moderni nainen ei ole neitsyt eikä huora, vaan itsenäinen, tietoinen ja tunteva toimija.


      • Aivan loistavasti
        ff kirjoitti:

        Hauskaa että näet naisten vapaan seksin harrastamisen huoraamisena. Eihän kahden aikuisen ihmisen välinen vapaaehtoinen seksi normaalia ja sallittua ole, kyllähän siinä on jotain väärin... hohhoijaa. Itse en näe seksissä mitään pahaa ja syntistä, joten en tajua miksi selibaatissa elävä olisi yhtään sen korkeammalla moraalisesti kuin sellainen, jolla on seksisuhteita mutta huolehtii ehkäisystä eikä pelaa tunteilla.

        Kyllä seksiä saa kuka vaan jos haluaa, vaikka sitten rahalla jos ei muuten. Jos on vuosikausia selibaatissa, niin siihen on tasan yksi syy: ei tarvitse seksiä tarpeeksi että muuttaisi elämäänsä niin että se on mahdollista. Eihän sitä sellainen voi käsittää jolla tämä fyysinen tarve ei ole niin kovin voimakas. Toki sen pystyy jättämään huomiotta ja olemaan ilman, mutta jatkuva seksuaalisuutensa kieltäminen on todella iso riski mielenterveydelle.

        sanottu!

        Miksi ihmeessä nainen, joka pitää seksistä, tarvitsee sitä ja haluaa tehdä elämästään paremman sen avulla tekisi muka jotain väärää esim panokaverin kanssa??

        Sitten kun on yhden masennuksen ja muuta paskaa aiheuttanut itselleen "korkeammalla moraalilla" niin ymmärtää miten paljon hyvää seksiä tarvitaan onnelliseen elämään.

        Mutta se on totta ettei sellainen jolla ei ole voimakas fyysinen tarve, ei vain voi käsittää tätä.

        Itse ymmärrän tasan selkeästi mistä puhutaan koska se tarve on niin voimakas.

        T.M28


      • vierailija9

        Aki minkä ikäinen olet?? MAHTAVAA, ETTÄ AJATTELET NOIN!!!


    • Siipeensäsaanut,

      NOSTAN Hattua ja korkeelle joskirjotukses pitääkutinsa, valitettavasti enoo viellä uskolliseennaiseen törmännyt, viimeinenkin olimenny kapakasta jätkänsänkyyn, mutteikuitenkaan alkanuseukata senkanssa ku erottiin,

    • jeffe

      Olen 40 v mies ja elänyt 25 vuotta sama naisen kans niin kyllä kaikki miehet sen täytyy myöntää että kun naiset ylittää 35-40 niin ne kuivuu pois ja sexi näköjään ei kiinostaa enää.ja yksi toinen juttu on se että miehet tarvii enemmän sexi kun naiset ja sitä naiset eivät ymmärrä.

      • johan nyt

        Yks juttu on se, että naiset tarvii muutakin kun sexi (sehän voi olla vaan sitä ees-taas-yhtä-ja-samaa, miehen fysiologiaa, mikä ei millään jaksa kiinnostaa vuosikausia), ja sitä miehet ei ymmärrä.


      • rakkaus

        Jeele kuffe ei, kun kuule jeffe. Mul yli 30v saman naisen kans, enkä ole käyny vieraissa. Kun hyvä soittaja käyttää soitintaan oikein, niin se yleensä vain paranee.
        Naiseni jo yli 50v ja antaa ja haluaa vielä. On paljonpaerempi kuin esim kolmevito-sena. Naista pitää kunnioittaa, rakastaa sydämmestään, olla tasaveroinen kumppani,
        tuntea hänen tarpeet ja tyydyttää ne. Ei sitten tosiaankaan kuivu pois ja seksi kinnos-
        taa ja on aktiivinen. Tätä reseptiä vaan niin harva viitsii toteuttaa sulaa itsekkyyttään.
        Sit ollaan vajaassa suhteessa. Se on totta, että naiset yleensä hluaa harvemmin
        kuin miehet. Mutta mutta, onko se oikeesti joku ongelma. Runkkukin on joskus kivaa.


    • Ei muuten

      pidä paikaansa että naiset kuivuu 35-40 kympisinä kun katsoo näitä jo 50-70 naisia kylpylöissä niin kaukana on kuivuminen.Etsitään joka ilta uutta tikkaa koloa kovertamaan.,mutta senikäisten tikkojen nokat ovat suuremmaksi jo pois käytöstä haetaan nuorempia eronneita tikkoja.

    • johan nyt

      Jäin miettimään mikä on ns. perinteinen nainen. Kaikkea on ollut, aina.
      Olet vielä aika nuori, elä niinkuin sinulle sopii, nyt.

    • kivrock

      sulla on niinku arvot kohdallaan.Ei kannata lähteä huonoon suhteeseen.Ja sun kaltaisia tässä maassa on paljon.Kyllä sulle se oikea tulee oot vielä nuori

    • habla.

      On se vaan kumma kun naisia paapotaan ja kehutaan ja plussataan jos nyt ei aivan huora ole, mutta entäs kun kyseessä on mies. Silloin onkin salissa hiljaista.
      Minua niin vituttaa tälläinen paska mikä tämä mailma on.

      • Naispuoli

        Minäpä miinustan mieshuoria.


    • MinäMiesVaanTäältä

      Ihan mahtavaa, että ihmiset arvostaa ns. perinteisiä arvoja. Ihmiset tuntuu elävän niin paljon itsekeskeisten arvojen mukaan ja kaikki on niin kertakäyttösta. Ihmissuhteet niinku kaikki muukin tuntuu olevan vaan oman elämän hyödyke, mulle kaikki nyt heti.

      Oikeesti on todella arvostettavaa kun ihminen on uskollinen, lojaali ja haluaa olla aito itsensä kunnioittaen myös muita ihmisiä. Ja miksi välittää muiden mielipiteistä? Antaa muiden elää omaa elämäänsä ja itse noudattaa omia ajatuksia. Ehkä he ovat jopa kateellisia kun eivät omaa samanlaista moraalista selkärankaa?

      Itse en ole mikään puhdas pulmunen tai paras puhumaan, mutta arvostan kaikkia ihmisiä, jotka ovat ajatuksissaan vahvoja ja tietävät mikä sydämessä on oikein. Itse ainakin arvostaisin puolisoltani sitä, ettei hän olisi ollut kovin kevytkenkäinen. Osoittaa mielestäni vahvaa mieltä pysyä nykyajan hölmöilyistä erossa. Pettämistä ja irtosuhteita tulee ja kuulee aamun radiosta lähtien telkkarin yömyöhäisiin ohjelmiin asti. Vaikka sitä meille joka tuutista tulviikin, niin tarvitaanko sitä ja tekeekö se siitä hyväksyttävää?

      Mitä sitäpaitsi ovat irtosuhteet? Ovatko ne kuitenkin enemmän itsetunnon kohotusta, hetken hepotuksen hakemista eli vähän kuin masturbointia käyttäen toista vaan sen välineenä, pienen epävarman ihmisen osoituksia kykeneväisyydestä, peliä ja leikkiä toisen tunteilla?

      Mun mielestä AP olet hieno ihminen jos pysyt rehellisenä sille mitä olet. Mukavaa syksyä! :)

    • olen varmaamkin liian vanha siuu mut arvostan siua

    • mk

      Ei siihen seksiin niin hirveasti sitä tunnetta tarvita vaan tarve seksiin ajaa sen ohi ja miehen näkökulamasta miehen näkökulmasta jo tuon ikäisenä hirvean kauaan odotella jos suhteeseen ajaudutaan niin 2-4 viikkoa voi tutustua mutta sitten seksiäkin pitää olla ja jso jotain vakavampaa niin kyllä se suhde näyttää ensimmäisen vuoden aikana kehittyykö siitä mitään. Jos puutteessa haluaa on niin siitä vaan mutta periaatteista voi välillä luopua. Itsekkin nuorempana irtosuhteita harrastanut sekisn tarpeeseen mutta kun ne alkaa tympiä niin etsitään sitä vakavampaa suhdettä.

    • 42M

      Kakskytä vuotta olen ollut saman naisen kanssa. Melkein heti hypättiin sänkyyn kunhan pari kertaa tavattiin. Fyysinen ja henkinen yhteys löytyi saman tien. En tiedä miten olisi käynyt jos olisi mennyt niin että ensin seukataan ja seukataan, rakastutaan ja sitten seksi ei toimikaan?

      Kyllä sitä voi testata että toimiiko seksi ja siitä saada fiboja. Toisaalta voihan siitä syntyä Leevi & the Leavingsin kuvaaman "Rin-tin-tin" kaltainen suhdekin.

      Harvapa sitä nyt muutenkaan mitään yli 25-vuotiaita neitsyitä kuvittelee löytävänsä. Vai kuvitteleeko?

    • YYXX

      Tuota noin.. Vaikutat vähän niin kuin tosikko puolelle.
      Älä ota elämää niin vakavasti. Naisilla on helppo tulla mökki höperöksi ja hyvin moraaliseksi oikeastaan kaikkia nauttimuksia kohtaan.
      Järjestä ainakin kissa itsellesisi että et ihan yksin ole!

    • Näin on

      Vanhan samanlaskun mukaan "Itselleen sika vahingon tekee, kun hinkalonsa kaataa".

      Mutta mielenkiintoinen näkemys, että ennen vanhaan olisi ollut toisin.

    • et varmasti ole ainoa laatuasi... itsekki arvostan luottamusta

    • forever alone =)

      Juu sama homma. Nyky maailmassa on muotia nussia etenkin viikonloppusin järjettömässä humalassa mahdollisimman monta kumppania miesten/naisten keskuudessa ja itkeä sitten myöhemmin kun on tullut raskaaksi ja saanut sukupuolitauteja yms. Juuri tämmöisiä "vanhanaikasia" naisia ei vaan tunnu löytyvän mistään :(

    • 9+2

      Ite oon 20v nainen ja samoilla linjoilla ton kanssa, että pitäis olla rakkautta ennen kuin voin mennä sänkyyn. Olen tosin neitsyt.

      • mek

        Ei siihen ra´kkautta tarvita vaan halua harrastaa seksiä niin hyvä tulee mutta jos tuolla asenteelle liikkeellä ole niin voit jäädäkkin ilman. Se rakkaus rulee kun seksi toimii ja itse miehenä ajattele siten että kun muutaman tapaamisen jälkee saa seksiä niin nainenkin pitää miehstä ja haluaa hänen kanssaan seksiä harrastaa. Ennen nykyistä puolisoani erosin sen aikaisesta tyttöystävästä ja ajattelin että ennen en ala seukaamaan kun sata naista on saatu sänkyyn mutta ei mennyt kuin puolivuotta niin löyty hyvä nainen ja sen kanssa jo yli 20v kimpassa oltu.


    • Onnellinen näinkin

      Olen lähempänä viittäkymppiä oleva nainen ja olen samoilla linjoilla kanssasi.
      Itselläni yksi pitkä avioliitto takana ja 3 seurustelusuhdetta,kaksi lyhyttä ja yksi pidempi.

      Lisäksi olen raitis.Äitinä katson,ettei alkoholi kuulu minun arvomaailmaani.
      Vaikkakin lapset ovat lentäneet jo pesästä,ei ole tarvetta enää tällä iällä alkaa "nautiskelemaan"
      Tuo alkoholi on yksi syy,miksi en ole jatkanut seurusteluitani.Seurustelun alussa miehet kertoivat olevansa raittiita,muttei olleetkaan.Saivat heti lähtöpassit kun tuli valheet julki.
      Tämä nyt karkasi käsistä ja otsikon vierestä.

      Hyvää syksyä kaikille lukijoille.

    • mustis+6

      töttöröö ja morjens
      NOU HÄTÄ
      OLEN 47v. rekkakuski.................... juu en häppee
      ålå sinäkään saan niiltä naisilta ....mitä miiden mies ei avossta

      • sivusta----

        joo ole vaikka Korkeasaaren apina ei se susta sen hienompaa tee että nussit vielä varattuja naisia.Tuskin ne naiset sua arvostaa haluavat vain sua hyväksikäyttää joten kohtaahan todellisuus että olet vain onneton itsekin naisten kanssa ja mitenkä se kirjoituskin noin harottaa, onkos tullut muutama lasi otettuu?


    • Ei lennetty kukasta

      kukkaan.Aloitettiin seurustelu jo vanhan kansakouluaikana 13 kesäisenä,käytiin ammatikoululukin yhdessä.Mentiin 18 kesäsinä kihloihin ja 23 vuotiaina naimisiin. Rakkautta on riittänyt molemmilla 53 vuotta ilman vierasta kukkaa tai kukanvartta. Käyn joskus ihan aikanikuluksi lukemassa näitä juttuja mitä nykynuoret kirjoituksissan tuovat itsestään julki.

    • toinen samanmoinen=)

      Et ole friikki ja turha sua on sellaiseksi kenenkään leimata.
      Päinvastoin, voit olla ylpeä itsestäsi, ettet ole kaiken perässä liihotteleva "astia".
      Seksi on parempaa vakisuhteessa oman rakkaan kanssa.
      Toivottavasti löydän sinun kaltaisesi lailla asennoituvan naisen kumppanikseni joskus, milloin sit löydänkin sen rakkauden:)

    • rinsessas,

      Jos olet tyytyväinen omiin valintoihisi, miksi kenenkään mielipiteellä olisi merkitystä? Olit sitten ap:n kaltainen tai hedonisti-lutka.

    • mies joka nauttii

      Mun vaimoni on oikeen seksi peto ja me harrastetaan nykyään lähinnä 2m 1n juttuja. Ollaan oltu naimisissa n. 25 vuotta ja vaimollani on ollut noin 40 panokaveria suhteemme aikana joistakimpassa noin 30%. Lisäksi vaimoni on tehnyt noin 15 vuotta duunia hierojana ja lukuisia miehiä asiakaana joita on tyydyttänyt käsin ja suullaan.

      • Jomminkummin.

        Olet surkea provo tai sitten olette henkisesti sairaita SIKOJA.


      • silleen niiku
        Jomminkummin. kirjoitti:

        Olet surkea provo tai sitten olette henkisesti sairaita SIKOJA.

        Jomminkummin, ei se tee ihmistä siaksi, jos on toisenlaisia seksuaalitarpeita. Sairaaksi tulee, jos pyrkii olemaan toteuttamatta tarpeitansa.


    • jouni.tormanen

      Vau,kunnioitan isosti sinun periaatteita!! Kiva,että tuollaisia tyttöjä vielä löytyy. Älä periaatteistasi luovu,muutkin ihmiset Sinua kunnioittaa!

    • Nainen21

      Hei vanhanaikainen(ko)! Älä missään nimessä luule olevasi outo tai friikki. Kuulostaa siltä että olet hyvän moraalin omaava nainen eikä siinä ole mitään hävettävää, päinvastoin.

      Vaikka olenkin nuorempi, ajatusmaailmani on juuri samanlainen. On nuorempana ollut irtosuhteita ja nyt elän onnellisesti pitkässä suhteessa. Miehet joilla on myös oikeanlainen ajatusmaailma osaa kyllä arvostaa uskollista naista. Tiedän sen koska mieheni on kokenut aikasemmissa suhteissa pettämistä, eikä suhteen alku siitä syystä ollut helppo, mutta odotin kärsivällisesti että voitan miehen luottamuksen ja menikin siihen ainakin vuosi. Sen jälkeen kaikki on ollut mahtavaa, etenkin seksi. Eli sanoisin että luottamus on edellytys hyvälle keskenäiselle kemialle ja seksielämälle. ;) Uskon että vain pidemmässä parisuhteessa voi tälläisen keskenäisen yhteyden löytää.

      Sitäpaitsi, eihän seksi ilman rakkautta, kunnioutusta tai himoa tunnu miltään ;)

      Tsemppiä luotettavan ja ihanan miehen löytämiseen! kyllä niitäkin löytyy :p äläkä mieti muiden ihmisten mielipiteitä, aina voi sanoa suoraan että ei kiinnosta olla mikään horo ja vaihdella miehiä kuin sukkia! Se nyt sattuu olemaan itsensä kunnioittamista, sitä nämä nykyihmiset ei tunnu tajuavan vaan hakee lohtua ja hyväksyntää joka vastaan tulialta yön pimeinä tunteina :F

    • huora mies

      Vittu nääs kato ku pitää impeyttä pihdata ja vasta sit ku aamenet on lausuttu ja parisuhde kunnossa papinluvalla nii voi vasta harrastaa seksiä Tiätsä kato ku miehet saa kyl vehata mut ei daamit. Ootha kuullu jopa et kaikki parturitki on huoria.
      Yksiavioinen elämä ja ilman ehkäsyy...

    • Aarrehan sinä olet

      Tuo ei ole yhtään outoa!

      Vaikka olenkin mies, niin itsekkin haluan yhden pitkän ja vahvan suhteen ennemmin kuin monta yhdenillan juttua.

      Olen ollut naisen kanssa joka halusi vain seksiä. Jätin sen neidin, kun ei sen kanssa pystynyt tehä yhtään mitään.

    • IrinaX
    • iso ase

      arvostan perinteistä kiihkeää naista ja seksiä

    • jotain opittavaa siis,,,

    • Toki on. Sinä oot kaunis ihmiseksi!
      Pidä huolta itsestäsi...

    • Bää

      Tottakai arvostaa. :) Ikää miehenä 23 ja irtosuhteisiin kertaakaan hurahtaneena on Itselläni on haussa juuri tuollainen nainen. Olet ainakin oman kokemuksen perusteella harvinaisuus. Noh lisää treffiä kyllä se sieltä...

    • Miehet, miehet

      No, joo nämä ovat miespuolisten kommentteja.
      Naisena voi todeta ettei kilttiä naista arvosteta.
      Elämä käy liian tylsäksi jos ei heti aamusta ala naukuminen
      ja pettämisestä saa hyvät riidat.
      Miehet sanoo etteivät kestä (muka) siiderilissuja, mutta niiltä saa helposti.
      Ei haittaa jos nainen on tehny lapsia monelle eri miehelle, koska uusi mies
      olevansa joku sankari joka pelastaa tämän prinsessan edelliseltä pahalta mieheltä.
      Eihän nyt missään nimessä nainen ole voinut olla paha.
      Näille naisille ei vain mikään riitä.
      Sen tulee huomaamaan taas uusi, petetty ressukka.
      Pyydän teitä miehiä vähän miehistymään ja
      miettimään miten nainen on ollut monissa parisuhteissa ilman vian häivää itsessään.
      Ei kukaan mies itsekseen riitele, ryyppää. hylkää lapset isovanhemmille jne.
      Älkää ikinä myöskään antako naisen tehdä lasta vaan hänen halustaan.
      Sillä hankitaan turvaa seuravan eron varalle.

      • näin se on..

        Niin samaa mieltä kanssasi!!
        Törmännyt juuri noihin muka-sankareihin
        jotka kuitenkin..
        lentävät vaikka aivottoman bimbon pesään
        jos tarvittavan uskottava tarina löytyy. No,
        mehän kuitenkin tiedämme ettei sellainen mies
        pysy kenenkään rinnalla uskollisesti,
        vaikka uskollisesti
        sitä tiettyä sankarin roolia kantaakin.

        Vaadin mieheltä tiettyä älykkyyttä..
        ja on vain typerää ottaa joku
        ns. täräkkä alfanaaras, jolta mies nyt kuvittelee saavansa kaiken,
        Ja kas kummaa,
        nainen pettää jo heti ensimäisen vuoden aikana.
        Siinä mies aika kusessa,
        vaikka luultavasti nainen syyttää
        ja mies itsekin syyttää itseään?
        Nainen kun on se uhri.
        Kyllä pettäminen on iso juttu ja ennen
        sen tekemistä pitäis pystyä puhumaan.
        Pinnalliset antaa-mennä-mammat
        tunnistaa myös tosi helposti.
        Pettämisellä (jommankumman) saadan toinen
        ruotuun ja säikähtämään lähtöä taas hetkeksi.
        Rajua pelleilyä,
        kun asioista voi myös jutella fiksusti ja sivistyneesti ilman,
        että tarvitsee pelätä että toinen lähtee!!

        Kunnon tyttöjä on harvassa, kunnon miehiä vielä harvemmassa.


      • just.j
        näin se on.. kirjoitti:

        Niin samaa mieltä kanssasi!!
        Törmännyt juuri noihin muka-sankareihin
        jotka kuitenkin..
        lentävät vaikka aivottoman bimbon pesään
        jos tarvittavan uskottava tarina löytyy. No,
        mehän kuitenkin tiedämme ettei sellainen mies
        pysy kenenkään rinnalla uskollisesti,
        vaikka uskollisesti
        sitä tiettyä sankarin roolia kantaakin.

        Vaadin mieheltä tiettyä älykkyyttä..
        ja on vain typerää ottaa joku
        ns. täräkkä alfanaaras, jolta mies nyt kuvittelee saavansa kaiken,
        Ja kas kummaa,
        nainen pettää jo heti ensimäisen vuoden aikana.
        Siinä mies aika kusessa,
        vaikka luultavasti nainen syyttää
        ja mies itsekin syyttää itseään?
        Nainen kun on se uhri.
        Kyllä pettäminen on iso juttu ja ennen
        sen tekemistä pitäis pystyä puhumaan.
        Pinnalliset antaa-mennä-mammat
        tunnistaa myös tosi helposti.
        Pettämisellä (jommankumman) saadan toinen
        ruotuun ja säikähtämään lähtöä taas hetkeksi.
        Rajua pelleilyä,
        kun asioista voi myös jutella fiksusti ja sivistyneesti ilman,
        että tarvitsee pelätä että toinen lähtee!!

        Kunnon tyttöjä on harvassa, kunnon miehiä vielä harvemmassa.

        Mene sitten sinkkupalstalle ja poimi sieltä joku kokematon mies itsellesi.
        Vituttaa oikeen nämä lässytykset kun puhutaan toista ja tehään toista.


    • heippari

      Moi sinä nainen joka olet vanhanajan nainen. En minäkään miehenä ole koskaan pettänyt entistä vaimoani. Mielestäni sulla on hyvät arvot ja niistä pidä kiinni. Terveisin mukava mies

    • toinen perinteinen

      Et ole läheskään ainoa. Minulla oli täysin samat periaatteet. Olen aina ollut suhteissani tosissani, koska mielestäni on vastuutonta tuottaa toiselle ihmiselle (ja itsellekin) sydänsuru vain hetken nautinnon vuoksi. Minulla on ollut kolme vakavaa seurustelusuhdetta, joista kahdessa "olimme silleen". Jälkimmäisestä tuli aviomieheni ja olemme olleet naimisissa nyt kaksi vuotta. Ikää minulla on 21, eli eipä ole tarvinnut kukasta kukkaan hyppiä kun ihana, perinteisiä arvojani arvostava mies löytyi näin pian. Suurin osa miehistä, joiden kanssa olen keskustellut tästä asiasta on ollut sitä mieltä, että meidän kaltaisiamme naisia on harvassa, mutta että olemme aarteita. :) Kuulostaa hassulta sanoa itsestään näin!

      Olen useasti ajatellut, että jos olisin valinnut toisenlaisen tavan seurustella, olisin sisäisesti rikki. Ehkä kaikki eivät ole niin herkkiä, mutta musta tuntuu, että jokaisessa erossa on ollut sydän ihan palasina, riippumatta siitä olenko ollut jätetty tai jättävä osapuoli. Sen vuoksi päätökset yhdessäolosta pitää tehdä vakavasti. Seksiä en voisi kuvitellakaan harrastavani kuin sellaisen miehen kanssa, johon luotan täysin ja jonka kanssa on turvallinen olo. Molemminpuolinen rakkaus on ehdoton asia. Olen katunut monesti sitä yhtä ainokaista kertaa, jonka olin entisen poikaystäväni kanssa. Painostukseen ei pidä taipua. Jos joku sinua oikeasti rakastaa, on kyllä valmis odottamaan, että olet valmis. Oma mieheni oli kokematon ennen kuin tapasi minut. Se oli ja on minusta yksinomaan ihanaa.

      Ja sekin vielä, että olen myös ateisti. Se on tarpeen mainita, koska olen kyllästynyt siihen, kuinka helposti "vanhanaikaiset" nuoret naiset leimataan heti "hihhuliuskovaisiksi". Kyllä naimisiin saa nuorena mennä ihan rakkaudesta, eikä itselläni ainakaan ole ollut mitään tarvetta seksikumppaneille. Se kuuluu mielestäni vakaaseen ja turvalliseen suhteeseen yhteiseksi iloksi ja nautinnoksi.

    • Olen 60- kymppinen mies, ja kokenut jo paljon. Olen kuitenkin aina inhonnut itseäni irtosuhteen jälkeen. Olen nyt vanhempana löytänyt itselleni toivottavasti sen rakkauden joka on viimeiseni ,mutta myös itselläni on ollut aina se moraali ,ettei ihmisen kuulu käyttäytyä niinkuin koirat kiimassa. Olet oikea ja ihana tyttö sille joka sen oivaltaa. Ja jos rakkautta etsit , niin harrastuksista tai työpaikalta löytyy kaikkein kestävimmät ja parhaimmat suhteet . Jatka sinä vaan samaan malliin ja pidä moraalisi korkealla, koska se antaa sinulle myös henkisesti paljon . Olisinpa itse saanut rakastaa sinunlaistasi tyttöä nuorena, mutta 70- luku oli villiä aikaa.

    • Mies 47-v.

      Arvostaa kyllä. Valitettavasti vastaan tulee lähinnä tatuoituja ja lävistettyjä päihdeongelmapeikkoja, joten on käytännön pakko pysytellä yksin.

    • UPEATA itse olen 32v mies ja ITSE ARVOSTAN AIVAN SAMANLAISIA ARVOJA KUN SINÄ ja olen miltein joh luopunut toivosta että naisia samanlaisia olisi ÄÄ VÄLITÄ SIITÄ MITÄ MUUT IRVAilevat vaan jatka omaa suuntaasi OLET OIKEASTI HIENO NAINEN JA HYVÄT ARVOT

    • 11+9

      Olen 23-vuotias nainen ja samanlaisia arvoja löytyy minultakin :) En ole harrastanut yhden yön juttuja ja seksiä on ollut vain rakkaan poikaystäväni kanssa. Hän ei myöskään ole harrastanut yhden yön juttuja, olemme siinä samanlaisia. Olemme molemmat myös ateisteja.

      Vaikka en jaellutkaan itseäni sinkkuna, ei se tarkoita, etten pitäisi seksistä. Kyllä minulle kelpaisi vaikka joka päivä. :) Ja voihan harrastaa itsetyydystä jos ei ole suhteessa eikä halua irtosuhteita.

      Arvostan tällaista "perinteisyyttä" sekä naisissa että miehissä.

    • kjhgfdoiuytre

      Äterisputerishömpsispömpsis

    • enkä anna.

      mikäköhän sillä kirjoittajalla on ollut mielessä kun sydäntää tänne purkaa no onhan niitä sauvoja ja muita apu välineitä mutta ei sitä aitoo jäykkää jormaa mikään voita. sääli jos elää selipaatissa kun on meitä puutteessa olevia komeita miehiä paljon suomessakin kun noi tumma ihoiset vie osan meiltä naisia onhan se miehen mielestä hienoo ja naisenkin ettei oo jako rasia jalkojen välissä joo pihtaus kunniaan.

    • Olen sinun kaltaisesi :) nykyinen kihlattuni/tuleva aviomieheni arvostaa suuresti tätä piirrettä minussa, en ole helppo.. Tottakai tuollaiset itseään kaikille jakavat kelpaavatkin monille, yhdeksi yöksi.

    • tomica

      Jokainen tallustaa tavallaan ja haluamallaan tavalla! mielipiteitä riittää!

    • joku

      kyllä sinua arvostetaan kunhan arvostat itseäsi ensin.onko isoot tissit mm.tai otatko suihin minulta vai ajanko sisään takaapäin.

    • lifemocker

      " Onko tässä maailmassa enää siis miehiä jotka osaavat arvostaa ns. ei niin kokenutta, mutta taatusti uskollista naista? "

      juurikin semmoinenhan sitä pitäisi löytää...

    • joakimo

      Tuota noin. Miesten ja naisten seksi halu on aivan erillaisia. Sitä mitä kuuluu puhuttavan on miesten mielipide. Olet luultavasti aivan normaali nainen.
      Monet "nykyiset" naiset lässyttää samaa juttua kuin miehet, vaikka eivät sitä meinaa.
      Naiset haluavat romantiikkaa ja turvallisuutta mikä on ihan kivaa, miehet ovat vähän niin kuin omien hormooniensa uhreita.

    • ibu5dd

      Tottakai arvostaa, sitä on vaan vaikea uskoa.
      Pidähän huolta itsetäsi...

    • Kääk

      Uskon että on.

      Kyllä me uskovaisetkin löydämme kumppaneita (ihan muualtakin kuin "omasta" joukosta, jos sellaista nyt onkaan.. Esim. kihlattu ei alunperin uskonut mihinkään tietääkseni. Oman kihlatun kanssa oltu jo miltei 6 vuotta yhdessä. )

      Ja please, älä puhu uskonlahkoista. Se on epäkunnioittavaa yleistää uskontoja uskonlahkoihin. En tiedä tarkoititko sitä niin, mutta siltä se ainakin kuulosti. Minäkin kunnioitan vakaumustasi, kunnioita sinä minuakin. Ollaan ihan tavallisia ihmisiä mekin.

      • Niimpä! Me uskovaiset ollaan ihmisiä!
        ja meilläkin on tarpeemme.
        Ei olla kummajaisia. Usko on niin kallis asia, ettei sitä myydä sen enempää kuin rakkauttakaan. Jollei kumppania löydy kunnon miehestä, niin juopoille ei ainakaan! En enään haksahtaisi samaan ansaan kuin nuorena ja rakstuneena. 30v katselin sitä menoa...ja lopulta annoin periksi ja erosin. Pettävä juoppo mies... Enkä taatusti ole hankala, enkä pihtaava nainen! Toinen yritys meni jo alun alkujaan pieleen... Vaikka uskovana itsensä minulle kauppasikin. Nyt erottu siitäkin, koska hän rakasti viinaa enemmän kuin minua. En ala kenenkään leluksi, enkä alenna itseäni rapakoihin etsimään onneani. Jos siitä saa tiukkapipon tai muun leiman.. niin entä sitten. Pääasia, että usko kestää ja asiat ovat Isään kunnossa :-)


    • moraalinvartijakin

      Nykyaika o n täynnä "pissiksiä" niin nais-kuin miespuolisia. Minut erotettiin työpaikastani, jonka olin kehittänyt voimiinsa 61v pomoni ja 20v työntekijän suhteen takia (en 50v: na ja kokeneempana hyväksynyt 20v tyttöä pomokseni sexisuhteen takia. Ei mielestäni ole riittävä näyyte osaamisesta työssä, että makaa pomon kanssa.

      Olen 50v ja olen ollut suhteissa vain miehen kanssa.

      Yritetään elää moraalimme mukaan tässä ei niin moraalisessa maailmassa.

      Tsemppiä.

    • Saarnasmies

      Siis mitä! Kaksi miestä!

      Pakistanissa juuri vanhemmat hapottivat tyttärensä kuoliaaksi kun hän oli katsonut moottoripyöräilijää päin vaikka oli kielletty! Mietipä sitä ennen kuin jatkat synnin polulla!

    • mutta taatusti

      Ja mikä tuossa olikaan ns. perinteistä?

      ”Onko tässä maailmassa enää siis miehiä jotka osaavat arvostaa ns. ei niin kokenutta, mutta taatusti uskollista naista?”
      En tunne yhtään miestä joka ei arvosta uskollista naista.

      Onko tässä maailmassa miehiä jotka osaavat arvostaa ei niin kokenutta, mutta ns. pornostaraa esittävää naista?

      • lifemocker

        se pornostara-lookki kyllä viestittää jotain täysin muuta kuin "olen kiva tyttö"....


    • Hyvä vanhanaikainen. Miksi kutsut itseäsi moisella nimellä, varsinkiin kun se ei mitenkään ole kohdallasi oikea. 26-v on vielä melko nuori, ok... nuorekas ja varmasti olet hyvinkin kaunis, viehättävä ja monen mielestä vielä hyvinkin haluttava. Älä siis turhaan soimaa itseäsi. Asetat ehkä liikaa rajoja itsellesi uuden/ uusien suhteiden vuoksi. Time will take care of such things. Sinun suhtautumisesi parisuhteeseen on todella loistava. Mikään ei ole hienompaa kuin uskollisuus ja varsinkin siihen uskominen. onnea hiehosta suhtautumisesta. Kyllä uskollisen miehen voi löytää, meitä on onneksi vielä jonkun verran jäljellä. Terveisiä Nääsvillestä .

    • Hyvä!

      Et ole vanhanaikainen. Siinä, että perustaa elämänsä rakkaudella ja uskollisuudelle ei ole mitään vanhanaikaista.


      Olet juuri sellainen ihminen, jollaisi meidän pitäisikin olla.

    • juissi

      Hienoa!
      Tottakai arvostettavaa asennetta.

      Ateismia ei voi kyllä arvostaa.

      • Nomut

        Hmm. Siis kuka ivailee ja irvailee? Aika trollilta vaikuttaa taas kerran.


    • pena petteri

      Hyvä sää!!

      Lisää samanlaisia naisia kannatetaan!!!!!

    • rugrags

      turpa kii helvetin penikka

      • teyui

        haista sinä vittu


    • nussija1

      hyvä jatka samaan tahtiin

    • Sama ihmettely täälläkin.
      Ikää vain enemmän, mutta samat ajatukset. Kaikki tuntuvat hakevan jotain salaista ja nopeaa.
      Itse olen ollut kaksi kertaa naimisissa ja uskollinen molemmille, eli suhteet kaatuivat miesten omiin menohaluihin ja juopotteluun ym. En halua pettää ketään, enkä irtosuhteita.. ei salaa naimisissa olevien kanssa ym. Oma kulta olisi ihana asia, mutta... Mistäs löytyy? En halua kapakoihin, enkä tansseihin. En juo, en polta... Olenko liian kiltti ja kunnollinen kelvatakseni jollekin?
      Pelätäänkö nykyään sitoutumista yhteen aitoon rakkauteen?
      Etsin paraikaa seuraa, mutta. Huomaan ettei kelpaa. En ole missityyppiä, en meikkaile useinkaan, luonnon kaunis :-) Pitäisikö olla langan laiha? Pitkä ja kurvikas seksipommi...vai mikä on se "juttu". En ymmärrä ollenkaan nykyaikaa. Ja olen ollut jo reilun vuoden ilman mitään seksiä, miestä ym juuri tuon saman asian takia. Olkoot, jollei normi nainen kelpaa! Olen lämmin, villikin ja seksikäs... Mutta jokin puuttuu kait.
      Olisi kiva kuulla aidon miehen kommentti tällaiseen. Monet sanovat etsivänsä normaalia naista, mutta jos otat yhteyttä, niin vastausta et saa. Vaikka ikä ym olisi kohdillaan. Todella harmillista, kun menee hyvä nainen hukkaan täällä odotellessa... Ei kaikki ole kaupan miehet! Uskollisuus ja rakkaus ansaitaan ja annetaan lahjaksi, ei myydä edes alenuksella tv Edelleen etsin

      • Tuokin on jo paljon, jos on saanut olla jonkun kanssa. Kuka pistää tässä enää paremmaksi ei ainakaan kovin moni nainen.Kunnollisia miehiä on, jotka on pakotettu yksin jäämään. Itse olen uskollinen, aito, rehellinen, luotettava yhden naisen mies. En juo enkä polta. Irtosuhteita ei tulisi ikinä mieli harrastaa, en voisi koskaan pettää ihmistä, jolle merkitsisin jotakin. Kapakoissa en käy, siihen kyllästyy ajan kanssa.
        Noin hyvä nainen, kuten kirjoittaja ireneek olet, ansaitset vain aidon rakkauden. Itse olisin onnellinen, jos sinunlaiseen naiseen voisi tutustua, joka on ehdottoman uskollinen, hyväsydäminen, aito oma itsensä. En ymmärrä itsekkään nykyaikaa todellakaan. Miehen pitäisi olla miljonääri, kovis, tatuoitu, parimetrinen jne. Mikä noissa kiehtoo? Raha, valta, iso koko joka luo turvallisuutta. Sen näkee jo treffi-ilmoituksista. Tässä pinnallisessa maailmassa ei haluaisi välillä edes olla, Onneksi oon vahva ja nautin yksin olemisesta. Sama tunne on itselläkin, et hyvä mies tässä menee hukkaan odottelee koko elämänsä ja sydän kuivuu tunteettomaksi, kun usko loppuu ettei täältä kohtaa naisia, jotka todellakin odottavat hyvää ja arvostaisivat aitoa uskollista rakkautta.


    • Herätyskellot

      Olet vain väärässä seurassa.

      Todella kummalliselta tuntuu että kuulet irvailua ja huutelua asiasta!!! Voi tietenkin kysyä että mistä tietävät... ns. perinteinen nainen ei huutele ympärilleen "en harrasta irtosuhteita, mitä siitä sanotte".

      Olen 32-vuotias mies, ja olen aina ollut tässä suhteessa myös "perinteinen", vaikka mielestäni kyse on siitä että seksi on syvin yhteys ihmisten välillä ja ongelmien riski on suuri irtosuhteissa, puhumattakaan siitä että hyvä seksi edellyttää luottamusta ja toisen tuntemista, mitkä molemmat ovat täysin mahdottomia yhden illan suhteessa.

      Et siis ole friikki. Olet hyvin järkevä ja kunnioitat itseäsi oikein. En tiedä miksi sinulla ei ole miestä, mutta takaan että sopivia miehiä löytyy pilvin pimein. Ehkä ongelmasi on siinä ettet halua tutustua kehenkään koska haluat varjella itseäsi liikaa? Tai ehkä olet vielä kiinni edellisissä miehissä.

    • T27

      Mies, 27. Ottaisin sinunlaisesi naisen ihan minä tahansa päivänä yli sellaisen, joka ei kehtaa edes myöntää seksikumppaniensa määrää. Jostain syystä meillä kuitenkin on ollut jo pitkään omituinen lihatiskikulttuuri, jossa raahataan baarista joku umpitunnelissa yhdeksi yöksi lakanoihin.

    • elmo070

      No voit olla varma, että sellaisiakin miehiä löytyy, jotka oikeesti ottavat suhteet tosissaan ja osaavat arvostaa sinun laistasi naista:D...ehkä heitä on vähempi kuin muita,mutta kuiteskin... Jatka etsintää lippu korkealla:D

    • Nainen 36v.

      Hei Ap,

      Et tosiaan ole friikki! Olen itse ihan samanlainen, tosin vanhempi kuin sinä. Olen 36-v. nainen. En ole koskaan harrastanut irtosuhteita, enkä edes haluaisi. En voisi kuvitellakaan meneväni miehen kanssa sänkyyn ilman tunnetta tätä kohtaan. En kuitenkaan tuomitse muiden yhden illan juttuja, jokainen taplaa tyylillään. Minulle ne eivät vaan sovi, tiedän sen itsestäni. Tuntisin itseni halvaksi.

      Rakastan kuitekin seksiä, ja nään paljon seksiunia. Olen kuitenkin ollut seksisuhteessa vain yhteen mieheen, jonka kanssa olen naimisissa. Hän on siis saanut neitsyytenikin. Tykkään kokeilla erilaisia juttuja, ja kaikenlaisia seksipaikkoja on kokeiltu. En koe olevani mitenkään estoinen tms.

      Meitä on monenlaisia. Nyt parisuhteeni on voinut vuosia huonosti, ja se on pysynyt kasassa lähinnä seksin voimalla. Pelottaakin, että jos ero tulee, miten selviän ilman seksiä.. Varsinkin kun tiedän etten ole yhden illan ihmisiä.

      Mutta summa summarum: kyllä meitä sellaisia ihmisiä löytyy, jotka rakastamme seksiä, mutta emme ole valmiita suin päin ryntäämään tuntemattoman mukaan!

    • ölkjhgfds

      Ei seksi ns. tuntemattoman kanssa huvita kyllä yhtään, siinähän on vähän sama meininki kuin pornossa, pelkkää jyystöä. Seksiin kuuluu hellyys ja se että välittää toisesta.
      Oman kumppanin kanssa sentään tietää mitä tekee ja mistä toinen tykkää ja tuntuu hyvältä tehdä toiselle hyvää.

    • kuukkeli7

      Musta toi raitahaalari on seksikäs. AIka perinteistä.

    • joonas.

      Miehethän itse asiassa haaveilevat sinunlaisestasi naisesta, toki se ulkonäkö on monelle tärkeä ainakin siinä sivussa.
      Joku on mennyt tässä viimeisten parinkymmenen vuoden aikana länsimaissa pahasti pieleen kun kaikenlainen hömppä peittää alleen kaiken hyvän.
      Itse olen hyvässä nykyisin suhteessa kauniin naisen kanssa, olemme jo 50 ikävuoden vaiheilla. Tässä iässä osaa arvostaa asioita. Uskollisuus on arvokas asia.

    • Ylpeä sinusta!

      Ei arvostetakkaan, mutta EI ääneen! Sydämmessä haluaisivat olla kuin sinä, mutta osa on jo liian pitkällä ettei voi enää.

      Itse olen ollut samassa tilanteessa, edelleen naimisissa onnellisesti yli 15 vuotta.

      Rakkaus on kuin viini, paranee ajankanssa. Ei saa vain hosua, kuten ei viinikään parane hötkylemällä.

      Vinkki: Rakkauden satamaan ei ole koskaan kiire, sinne pääsee jokainen perille ;)

    • --------------

      Itse toivoisin itselleni täsmälleen kaltaistasi kumppania. Rakastettavaa, jonka läheisyydestä voisi nauttia muutenkin kuin kännisellä pikapanolla. Voisi nauttia omasta aarteesta kaikilla aisteilla ja oppia tuntemaan hyvin, nauttia sitä kautta myös seksistä kumppanin kanssa enemmän. Sitäpaitsi jos saisi aikaa todella kiintyä johonkin, tuskin edes tekisi muita mieli.

      Samanikäinen olen, sääli vaan että olen niin tolkuttoman epäsosiaalinen että tuskin koskaan löydän ketään.

    • MiesIsolla

      30v mies olen. Seksiä harrastanut kahden naisen kanssa, kummankin kanssa pitkä suhde. Tarjokkaita on ollut yhdenyön juttuihinkin, mutta minulla ei mitään kiinnostusta sellaiseen. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja rakkauteen. näin minulla (ps. 14v oltu jo yhdessä naisen numero 2. kanssa eikä mitään halua vaihtaa). Joten kyllä, alkuperäinen kirjoittaja, kaltaisesi nainen on varmasti monen muunkin Miehen haaveissa.

    • Tyttönen 32 v.

      Olen 33 v. nainen ja seksiä olen harrastanut tasan yhden ja ainoan miehen kanssa..=) Pettänyt en ole koskaan enkä siihen pystyisikään. Tunnen olevani totaalifriikki tässä maailmassa. Olen kai vanhanaikainen, mutta satuttaa itseä ja toista vähemmän olemalla uskollinen. Kokemuksista ja nautinnoista ehkä jään paitsi mutta elämä on monella osa-alueella luopumista iän myötä. Irtosuhteista ja panoista luopuminen on pieni hinta parisuhteesta jossa oikeasti rakastaa toista ihmistä. Nykymaailmassa harva ihminen on täydellisen uskollisuuden ja omistautuneisuuden ansainnut, kaikkein vähiten ne huoripukit jotka varattuina kaupittelee itseään salasuhdesivustoilla..=(

    • Mielenkiintoista, olenko eksynyt väärille sivuilla? Loistava valinta aloittajalta. Mutta eihän toi ole edes vielä tiukkakaan kriteeri, sillä et ole ollut naimisissa. Älä huoli olet siis joidenkin mielestä H*ora, eli et ole nykyajan seksi narkkareiden mielestä friikki.

    • Tarx

      Kyllä :)

    • kasssu671

      että oikein 2 kaksi suhdetta.wau.... tarha on olemassa..

    • Harvemmin näkee tollasia akkoja!
      Pidä huolta itsestäs...

    • kallu 48

      Olet upea nainen.

    • Olet erittäin ihanteellinen nainen,arvostan sinua kovin! Olet ihan kuin minä,itse vihaan tupta nykyajan moraalittomuutta ja minullakin ikää vasta 21v mutta silti.. :-) Kyllä kaikki järkevät miehet ovat ihan hulluna sinunlaisiisi stabiileihin ja luotettaviin naisiin,jonka kanssa voi rakentaa yhteistä elämää !

    • miesjostainfff

      kerrankin kunnon nainen. Kanssasi olisi joskus voinut aloittaa seurustelemisen jos olisi tavannut.

    • 13 + 10

      "Nyt olen elänyt likemmäs kaksi vuotta selibaatissa koska sopivaa seurustelusuhdetta ei ole eteen tullut. Saan jatkuvasti kuulla irvailua ja huutelua asiasta."

      Se on avioliiton paras puoli: vaikka on selibaatissa, kukaan ei asiasta irvaile eikä yritä parittaa.

    • Viiskahdeksainen

      Ihan vain tällaisen kauan tätä palloa tallanneen mummelin huomautus: ei se, että on ollut paljon seksikontakteja automaattisesti tarkoita sitä, etteikö nainen tai mies voisi olla uskollinen, kun lopulta oikean suhteen löytää. Kun tietää kokemuksesta ettei se ruoho välttämättä vihreämpää ole aidan toisella puolen, ei ehkä tule niin halua sinne edes yrittää...

    • arttu.suomalainen

      minusta on hienoa että on tollaisia naisia vielä.

    • joku vaan

      Täällä on yksi mies joka arvostaa sinunlaisiasi naisia, sillä sinä teet ne niin kuin haluat ja olet samalla oma itsesi, ja jokainen tekee niin kuin itse haluaa , ja todella oot oikea aarre tsemppiä vaan sulle! Anna muitten olla panopupuja jos haluavat olla ja nussikoot niin paljon kerkiää ja jaksavat ja sen jälkeen ravatkoot seksitauti klinikalla vituttutkseen asti, onnea vain heille, tyhmästä päästä saa kärsiä koko ruumis!
      Itse olen 29v sinkku mies ja itsellä on ollut tähän asti vain neljä nais suhdetta tähän asti. Eikä paljon nappaa nuo yhden yön panosuhteet, ennemmin etsin sitä pitempi aikasta nais suhdetta mut jos se oikea nainen sattuu vastaan kävelemään niin miksei vaikka loppu elämäks sitten.
      Mut kyllä se hyvä seksi/rakastelu tuntuu paljon paremmalle semmosen naisen kanssa ketä rakastat aidosti ja voit olla täysin oma ihtes.
      Mut miehenä voin kyllä kertoa et panettaa niin maan vitusti ja palleja pakottaa kunnolla siit ei oo kieltäminen.
      Mut minäkin teen niin kuin itse haluan ja sinunlaisia naisia tulee kyllä erittäin harvoin vastaan, vaikka joskus tuntuu et sukupuuttoonko he ovat kuolleet, mut olisin kyllä onnellinen jos nainen sattuu vastaan kävelemään ja kemiat kohtais.

    • älä huoli

      täällä on mies joka arvostaa sinua ja nimenomiaan ihanine karvakolmioineen. ei mitään posliineita tulehtuine näppyineen

    • Nainen maalta

      No johan minäki oon aatellut, enkä onko se posliini niin hieno kaikkine näppyineen?!! Onneks ei ilm. kaikkien mielestä :) Noh, perinteisenä tyttönä pidän itseänikin, vaikka on mulla yksi irtosuhde ollut. Ja yksi avioliitto, eli 2 miestä 33 ikään mennessä... ja kyllä minuakin panettaa niin että pakottaa, mutta eipä siitä irtosuhteesta ainakaan apua siihen ongelmaan saanut 8) Arvostan nautintoa perinteiseen tyyliin ja kinkymminkin, mutta en irtosuhteita, vaikka ei mulla nyt mitään erityistä vakaumusta niitä vastaankaan ole.

    • Tuskin olet mikään friikki, vaan noi sun kaiken ns.kokeneet ystävät N/M luultavasti 80% liioltelee olen melko 100 % asiasta. Ei kuule hätää itse olen ollu selittämissä tosi kauan kanssa. Jos ei omaa oikeeta oteta siihen mukaan.

    • lyhyesti

      On heitä..olen tosin itse varattu mies.

      Itse nautin sellaista jännäntyyppisestä konservatiivisuudesta jossa molemmilla on hyvä olla.

      En muuten lue itseäni ateistiksi, kun uskon elämään.

      Antaisin neuvoksi ehkä, että koita välttää näitä minäminä ja kulissiporukkaa..

      Se oikea voi olla useimmiten juuri se, jonka ei ikinä luulisi olevan.

      Näin kävi minulle..8 onnellista vuotta..eikä loppua näy ja tsemppiä.

    • en plussaa.

      En osaa arvostaa sinua potentiaalisena kumppanina koska parisuhteita on ollut kaksi liikaa menneisyydessäsi. Suomeksi sanottuna olet moneen kertaan eronnut käytetty lumppu.

    • toyota7971

      moikka!arvostan sinun periaatteita.ja jos jaksaa uskoaa asiaan niin kyllä se tulee vielä vastaan.itse en ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen,tarpeensa pystyy hoitamaan muutenkin!!!kiva ois tutustuu suhun paremmin ystävänä..

    • jgfdjhgfdhfd

      ap: olet aarre! Sinun kaltaisiasi ihmisiä on toki paljonkin, mutta hyvistä arvoista ja elämäntavasta ei synny "uutista". Kaikella sairaalla mässääminen kiehtoo osaa ihmisistä ja siksi niistä puhutaan.

      Sinä saat onnellisen elämän.

    • m301

      Toivottavasti et koskaan menetä tuata elämän asennetta. Niinhän se tuntuu nykyään olevan vallalla tämä kaikki mulle heti ajatusmaailma. Ei sillä asialla ole uskonnollisuuden kanssa mitään tekemistä. Usein vaan tuntuu että ihmiskunta on menossa kohti omaa tuhoaan jos sillä asenteella kaikki eläis. Se pätee moneen muuhunkin asiaan. Miksi minä herään aamulla kello viisi ja lähden töihin joita saan tehdä milloin pakkasessa milloin vesisateessa. Laskut on maksettava jne... Joskus olen miettiny että jos vain antaisi periksi. Hakeehan ne muutkin sossusta ruokarahaa ja ainahan kela maksaa asumis tukea.
      Eniten itseäni harmittaa tälläiset ajatukset. Ennen osasin olla kuten sinä uskoa oikein tekemiseen. Vaikka "hieman" eri asioista kirjoitin mitä aloittaja niin toivoisin että ympärilläni olisi juuri tuollaisia ihmisiä joilla on oikeasti hyviä elämän arvoja.

    • xpy

      sattuu kuin apuna saatossa riemua taitoksessa
      kolme

    • summi7

      Itsekkin arvostaisin hellää ja uskollista miestä. c;

    • täällä!

      on 1 joka arvostaa sua edellyttäen et olet todellakin NAINEN KARVAKOLMIOINEEN eikä mitään posliineita

    • just1

      Tänäpäivänä elämme vain tälläisessä pika yhteiskunnassa, jossa kaikki halutaan saada heti; pika ruoka, pätkä työt, yhden yön jutut, pika vipit. Se ei johda mihinkään hyvään...ihminen on veloissa, loppuun palanut ja eronnut jo kolmekymppisenä...ja mitä sen jälkeen; 30-50 vuotta vielä elämää elettävänä ja koettavana. Arvostan odottamisen taitoa, ei helppo laji :)

    • Mustaheikki

      Mä arvostan! must tuntu että oon rakastunut! kyllä! olisi hauska nähdä! joskus! vaikka kahville jos mentäis


      T: Tummamies :) Afrosuomalainen :)

    • exmiestenmetsästäjä

      On sellaisia miehiä ja miehenikin on sellainen että odotti sopivaa suhdetta, eli toisin sanoen minun kanssa vasta ensimmäisen kerran. Hän olisi halunnut että minä olisin ollut myös neitsyt, mut mä olin jo hairahtanu monia kertoja... ja se kaduttaa.

    • remurieska

      Kovasti arvostan Sinua ja ajatustasi ja Uskollisuuttasi se on katoava luononvara nyky-suomessa

    • savolaisukkomaalta

      Miehet etsivät ja haluavat juuri sellaista naista kuin sinä olet, topiikin aloittaja - mutta vain kunnolliset miehet. Itse arvostan ja kunnioitan ihmisiä jotka eivät ole itsekkäitä. Pettäminen on nimenomaan itsekästä eikä siinä ajatella miltä kumppanista tuntuu.

      Tosiasia on että luottamus ja uskollisuus on suhteen pohja ja perusta, tärkein asia påarisuhteessa. Ilman sitä ei ole toimivaa parisuhdetta. Parisuhteeseen ei voi heittäytyä eli antaa itsestään kaiken (=elää täysillä ja avautua, olla oma itsensä) jos parisuhde ei ole vakaalla pohjalla. Epävarmuudessa eläminen syö ihmistä ja kuluttaa henkisesti. Luottamuksen luonti kestää kauan mutta sen voi särkeä sekunnissa eikä sitä voi koskaan täysin korjata, yleensä liitto särkyy siihen.

      Minulla on hyvä itsetunto ja kerron että olen elämäni aikana rakastellut vain yhden naisen kanssa ja tuskin muita tulee. Olen kertonut ja kerron sen kenelle tahansa, en häpeä sitä vaan olen siitä onnellinen. En kaipaa muita naisia niin kauan kuin olemme yhdessä eli kuolemaan asti. Minulle on aiva sama nauravatko ihmiset vaiko ei, tiedän että olen hyvä mies naiselleni ja teen hänet onnelliseksi - se tekee minut myös onnelliseksi ja naiseni kunnioittaa ja rakastaa minua.

    • kandelin1

      Ihana nainen!!!!.Itse olen tullut petetyksi ja silloin oli hyvin itsetuhoiset ajatukset mielessä!!! Vaimo rakastui työpaikalla 20vuotta vanhempaa mieheen ja sit ei omakotitalo ja yhteiset 2 pientä poikaa ollu enään mitään? Muistan vaan nuorena,kun rakastettiin toisiamme miten ihanaa oli herätä yöllä ja ruveta ensin nuolemaan toisiamme (69) ja sen päälle kiihkeää seksiä lähes aamuun asti!!!Silloin rakastelu on kaikkein ihaninta,j
      kun oikeestti tykkää toisesta...olet oikealla tiellä...mulle pelkästään tanssiminen "tuiki tuntemattoman"kanssa on vähän outoa...saati sit rakastelu...kyllä naista pitää rakastaa,että voi nauttia seksistä...ja itse olen vähän outo,kun suurin nautinto on,että tiedän,että minusta tykätään ja saan tuottaa toiselle nautintoa...tykkään antaa kielihoitoa mitä moni nainen ei saa kokea koskaan vaikka haluaisi T:Kalevi [email protected]

    • Elämää sieluusi

      Juuri tuollaista naista oikeasti arvostetaankin ja halutaan kumppaniksi mutte ehdottomasti ei ateistina kuten ilmoitat olevasi. Oikeat ja kestävät arvot kuuluvat naiselle ja etenkin jos äidiksi aikoo. Mieti asiaa ja käänny elämässäsi kesävämmälle perustalle. Mies ja hyvä löytyy silloin kyllä ihan varmasti, oikea ja uskollinen mutta muista ei ateistina.

    • Nettirottia

      Pskan lässyttäjä jätkiä ja mielistelijöitä koko ketjun pllua jahtaava roskajoukko!
      "joo mä olen just samoilla linjoilla su n kaa",just tota lässyä heitä roskikseen!

    • lallalala

      Ankeeta miten monet kannustaa seksistä kieltäytymistä ja tuomitsee seksuaalisen aktiivisuuden. Ei yhden illan jutut oo moraalisesti väärin. Olennaista tässä on se, että jotkut (minäkin) toivovat löytävänsä seksikumppaniksi jonkun jota rakastaa, eikä seksuaalisista haluista huolimatta tee mieli harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa joka osuu kohdalle.

    • vanhus52

      Et todellakaan ole yksin!
      Olen itse 52v. ukko ja minulla on ollut seksisuhteita sen verran että sormet riittää laskemaan ne!(yhden käden)
      Erosin reilu vuosi sitten enkä ole harrastannut seksiä yli kahteen vuoteen!
      En voisi koskaan pettää, uskollisuus ja sitoutuminen on minulle kaikki kaikessa.
      En koskaan ole harrastannut irtosuhteita enkä voi edes ajatella niitä!
      Stemppiä miehen hakuun!

      • Vanhus kohta?

        Nyt alkoi hirvittää, olenko muutaman vuoden päästä vanhus? Ei 52v mielestäni ole vanhus. A.P on oikealla linjalla, seksikertojen määrä, ei ratkaise vaan, se että nauttii. Määrä ei todellakaan ole kokemusta. Irtosuhteissa yms. valitettavan usein käy niin, että mies tyydytetään, voin sanoa näin, vaikka mies olenkin.Seksinsalat oppii aikanaan, kaikessa rauhassa, pitkäaikaisen kumppanin kanssa.


    • TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ

      LUKEKAAPA RAAMATTUA, NIIN ASIA SELVIÄÄ HELPOSTI!
      NYKYAJAN MENO ON KUIN ANTIIKIN SODOMASTA.
      JA MITÄ SIITÄ SEURASIKAAN...

      IRTOSUHTEET, KUMPPANIN JATKUVAT VAIHTAMISET JA HEKUMOINTI OVAT PIRUN JUONIA, JOIHIN IHMISPARKA HELPOSTI SYNTISYYDESSÄÄN SORTUU JA KUVITTELEE VIELÄ TEKEVÄNSÄ "OMAN" TAHTONSA MUKAAN...

      SEKSI KUULUU SANAN MUKAAN VAIN AVIOLIITTOON JA "SILLÄ SIPULI"!

      "MORAALI OHOI, SIVEELLISYYS ÄLÄ JÄTÄ!"

      EIKÄ SITTEN TARVI VASTATA, ETTÄ TAAS USKONNOLLISTA PAATOSTA TMS.
      SELLAISET VASTAUKSET OVAT LUCIFERILTÄ PERÄISIN...

    • Iloinen nainen

      Harmi sulle, olet kadottanut parhaita vuosiasi.

      Vaan, hop, hop.Itsetuntoa ja nuorta miestä jahtaamaan!!

      Aika suosii ikääntyneitä kurppia, älä mene lankaan ;)

    • eefi

      haluun pannananananananana

    • olisinko kolmas??

      Plussista päätellen aika monikin arvostaa.
      Niin minäkin :)

    • hillovidut

      En usko enää mihinkään.

      Samanlaisia rahan vonkuajia jokainen akka on loppupeleissä.

      Jos jostakin niin tämän maan rajojen ulkopuolelta missä uoran tulee tuntea paikkansa sisällä piestynä.

    • häpeäkokematon

      Vastaus kysymykseesi, vanhanaikainen: ainakin niiden mainitsemiesi uskovaisten taholta saat arvostusta, luulisin. Useat heistä vaalivat vielä ns. perinteitä. Voithan ystävystyä uskovaisten kanssa, vaikka et itse välittäisi jeesuksista ja allaheista.

      En kertoile muille ihmisille (paitsi kaikille teille lukijoille) seksielämästäni, mutta koska minulla ei ole vakinaista suhdetta, ja olen kanssasi samoja ikiä, niin ihmisten TÄYTYY ajatella, että "tämä on varmaan harvinaisen rietas nainen ja miehet vaihtuu päivittäin. Hyvä meininki". Todellisuudessa olen neitsyt enkä koskaan seurustellut, haluaisin kyllä jos uskaltaisin, mutta miten pääsisin koskaan yli siitä HÄPEÄSTÄ, että olen aivan kokematon? Kuka mies ei synkän salaisuuteni selvitettyään miettisi, että tuossa naisessa täytyy olla jotain todella pahasti vialla, kun ei ole kenellekään kelvannut. Varmaan minussa onkin vikaa, mutta en haluakaan tietää, mitä se voisi olla.

    • alphaman1

      En normaalisti vastaile näihin keskusteluihin, mutta teen poikkeuksen.

      Miehet arvostavat naisia, jotka eivät ole maanneet monen miehen kanssa. Nainen on aina enemmän vaimo/seurustelumateriaalia, mitä vähemmän tällä on ollut miehiä. Lutkat/party girlit ovat halpaa ajanvietettä, mutta tämänkaltaisen naisen kanssa EI KUKAAN järkevä mies harkitse perheen perustamista, koska nainen menee täysin impulssiensa mukaan. Suurin osa miehistä ei voi käyttäytyä näin, koska miehellä pitää olla statusta/karismaa saadakseen paljon naisia.

      Mieti mitä haluat elämältäsi. Jos lutkailet nuoruutesi niin et välttämättä ole kiinnostava sen korkeatasoisen miehen mielestä, jonka kanssa saattaisit haluta perheen.

    • s-ex

      Oma valinta harrastaako irtosuhteita. Miehet toisiaan arvostaa sitä että eukolla on ollut vain muutaman kanssa seksiä. tosin kuka näistä asioista nyt ihan rehellinen olisi ;) Aika moni suhde tosin myös alkaa pelkällä seksillä :)

    • Itte olen tuollaista koittanu löytää elämääni, koska mikäli joka päivä
      juoksen ettimässä eri seuraa ihan näin ukkonakin miellän sen huaraamisena :)
      Olen siis vanhanaikanen kanssa:) En halua kuitenkaan oikeen ihmisen
      osuessa kohdalle, että yhdessä kulkiessa kylällä kaikki vastaantulevat naiset
      on vanhoja panokavereita :)

    • IIIF

      Arvostan luonnollista ja vain miehen naista, Olen sinua vanhempi eli kävisin sun isäksi. Tykkään hyvistä keskusteluista ja oma laatuistesta huumorista, Seksistä pidän kans mut seuran haku ollu aikas hankalaa. Uskollisuus mulle enemmän kuin tärkeä koska olen niitä vanhoja Pahkasika lehtien jäänteitä. Seksin suhteen en elä ilman vaan oman käden kautta koska ollu ku sä yksin samoin enemmän eli kolme vuotta. Elämä on ihanaa kuin sen oikein ymmärtää!

    • niinnojoojust

      harvemmin kuulee sunlaisia tarinoita.

      Tämänpäivän seksikäyttätyminen on usein sairasta, onneksi et ole yksi niistä. Konservatiiviset arvot kunniaan, tulet vielä nauttimaan paljon elämästäsi.

    • kihloissa ja känniss

      Mistäs tuollaisen vielä löytää. itse 18 vuotta avoliitossa saman naisen kanssa nyt rupeaa vähän hiipumaan ja se johtuu varmaan siitä että on toistakymmentä vuotta ikäeroa (nainen vanhempi)

    • sydän ystävä

      kyllähän näitä miehiä piisaa itse olen sinkku joka tykkää rehelisistä naisista pitää olla huumorintajuinen pidän myös seksistä jos olet kiinostunut niin kirjoittele niin pästään tässä asiassa eteen päin

    • eusebius12

      Ei sen tähden ole friikki että rakastelee ainoastaan yhden kanssa. Minä olen tehnyt näin 47 vuootta. Se ei ehkä ole kunnia. en edes sitä arvosta itse. se on vaan näin ollutt. oikeastaan kyse ei ole ollut edes mistään erikoisudesta. ehkä 20 mvuotta alussa.. Nyt mietin olenko ollut hullu kun kaikki tilaisuudet ovat jääneet käyttämättä. En tosiaankaan tiedä. minulla ei rakasteluhetkistä ole vaimoni kanssa milloinkaan ollut puute. Ei hitto vieläkään vaikka olen yli 70 vuotias. ..Älkää sanoko mitään. sanon vaan on tällaisiakin. olen tavallisen näköinen nyt ilman tukkaa . joskus aattelen mitä olen menettänyt. Sitten taas mikisi edes aatttelen . ei mitään takaisin saa. Olen jopa rakastunutkin välillä. mutta silloinkinkin rakastelu jäi. minulla on niin , etten mennyttä voi muuttaa. Pahinta on etten tiiedä olisko se muuttanut mitään jos toisin oisin tehnyt. Oikeastaan ei edes kannata enää yrittää. Vaikka ei rakastelu ole pois jäänyt. kyllä se yli 70 vuotiaaltakin käy. siksi kait tää liitto jotenkin jatkuu. Saa kyllä arvostellakkin minua. Tykkään kyllä vieläkin naisista., mutta vasta sit kun vaimao sanoo ei enää heh.

    • Vinkupossu

      Itsellä samanlaisia arvoja ja kumppani löytyi helposti suomi24 chatista 8 vuotta sitten. Menin treffeille ensimmäisen miehen kanssa, joka minulle chatissa puhui ja ei kysynyt tissien kokoa. Molempien yllätyksesti kemiat toimivat paljon paremmin oikeassa elämässä kuin chatissa ja tässä sitä nyt ollaan onnellisesti naimisissa.
      Ja olin muuten tavatessamme vielä neitsyt. :p

      -Nainen25

    • syöpäsuhteet

      Nainen joka on neitsyt mennessään avioon on kultaa ja timantteja arvokkaampi.
      Esiaviolliset suhteet ovat ovat kuin syöpä joka aina pahentaa ihmisen sielua ja kun niitä on riittävästi hän on kykenemätön rakastamaan ketään.

    • degda

      Nyky ajan Rakkaus on Tälläistä :DD
      Oon 10v... Oikeest‼

    • sinua etsien

      Ihailtavaa. Onneksi on vielä kaltaisiasi naisia. Jos olisin vapaa ja tapaisin sinut tekisin kaikkeni saadakseni sinut.. Hellisin ja rakastaisin sinua. Antaisikin sinulle sen kunnioituksen rakkauden ihailun ja hellyyden minkä ansaitset. Kokemus syntyy parisuhteessa ja juuri sellaiseksi kuin pari sen haluaa kehittyvän. Silloin molemmilla on oikeus jka mahdollisuus oppia sen minkä suhde haluaa antaa ja mihin ion valmis niin henkisesti kuin fyysiseti.
      Itse olen 40 ja elämässäni on on ollut suhteita enemmän kuin tarpeeksi. Olen ollut onnellinen ja kokenut jos mitäkin. Vain tuo uskollisuus elämästäni puuttuu. En syytä pelkästään kumppaneitani olen ollut uskoton itsekkin. Enää en vain jaksa tai uskalla alkaa mihinkään vakavaan sillä siipeni ovat liian pahasti palaneet. Haluaisin löytää sinut uskollinen ei niin kokenut nainen jaa olisin ikuisesti sinun rakastaen ja sinusta huolehtien.

    • janette333
    • Arvostan kyllä.

      Enemän tai vähemmän saman sorttisia miehiäkin löytyy.
      Itse olen 26v sinkku,ateisti, vuoden vai kaksi selibaatissa, koska
      ihmiset ovat liian kevytkenkäisiä nykyään, ja alkoholin pehmittämiä ja tyhmiä jne...

      Kavereiden suhtautuminen asiaan, on saanut minut koettamaan turvautua väittämiin: "Olen väärällä vuosisadalla", "Olen väärässä maassa", "Olen aseksuaali".
      Naiset on kivoja, viehättäviä ja seksi on kivaa, mutta en halua toimia nykyihmisen tapaan näissä asioissa. Ei tunnu oikealta.

      Joo, vanhanaikainen olen tjt.

    • alma18
    • Jani364463

      Minä arvostan! Minua ärsyttää nykyaikaiset pettäjät jotka on vaan seksin perässä ja teeskentelee rakastavansa. Ja nykyaikaiset miehet ovat usein väkivaltaisia. Ja silloin ku he ovat tyydytettyjä ne jättävät. Itse haluaisin naisen joka ei petä eikä jätä ja rakastaa oikeasti ja ei tee mitään ulkopuolisten miesten kanssa vaan olisi uskollinen. Semmosia on nykyään harvassa ja hyvä että niitä löytyy vieläkin. Ja itse olen seksiä harrastanut vain semmoisten kanssa joita olen oikeasti rakastanut ja kaikki suhteet on yli 7vuoden mittaisia. Toivon löytäväni elämäni naisen jonka kanssa voisin perustaa perheen ja rakastaa... Mutta semmoisia on harvassa :'( Onnea miehen hakuun :)

    • hyvä!

      Et ole "vanhanaikainen" vaan sinulla on terveet arvot.
      Pidä ne, etkä todellakaan ole ainut jolla on samanlaiset arvot!

    • vastaan nyt, vaikka tämä onkin jo vanhempi ketju.
      Ihailen sun periaatteita, sitä että oot pystynt pidättäytymään. Kunpa mäkin voisin. Väkipakolla tässä pidättäydyn, kun ei löydy seksiseuraa, mutta en kyllä edes haluaisi ketään täys tuntematonta torveloa. Ei edes oo kroppaa sellaiseen, että saisi kenet tahansa ja voisi noin vaan hypätä sänkyyn ilman huolen häivää.

    • minä

      olen 49v mies sain eka kerran naista 28vuoden korvilla,kyseisestä naisesta tuli vaimoni oltiin naimisissa 11v,ja ero tuli,sitten tuli uusi suhde elikkä olen sekstaillut elämäni aikana kahden naisen kanssa,että silleen,

    • Alati uskollinen

      Oletko minä?

    • Alati uskollinen

      Oletko minä?

    • pilluu1

      Ei vitus ooks nolo vittu mitä vittuu jee bimcii :))

    • täällä osataan

      arvostaa mikäli kaikki naisillisuuteen kuuluvat on nähtävissä"karvakolmio" yms.(ei mitään posliineja)

    • Kyllä olen samaa mieltä (täällä osataan) naisen pitää olla luonnollinen hieman rehevä ja sheivaamaton .Nykyään suurin osa naisista ajelee karvansa pois,Äh ei innosta sellane. Ehkä olet etsinyt väärästöä paikasta väärän miehen,kyllä niitäkin miehiä on mitkä arvostaa oikeaa naista.

    • Mike L

      Missä AP:n kaltaiset naiset oikein luuraavat? Itse kaipaisin juuri sitoutumiskykyistä, luotettavaa ja rakastavaa naista jonka kanssa voisi elää juuri sinne hautaan asti. Ei mitään irtosuhteita, draamaa tai vastaavaa kauniit ja rohkeat -pelleilyä.

    • Tutvusliin
    • 26v oululainen

      Tässä olisi 26v mies joka ei kavahada mainitsemiasia asioita,olen toki kokenut hiemn mutta en pelkää jos löytäisimme yhteisen sävelen,kumpikin opettaisi toista ,tavalla ,tai toisellla.Olisin todella kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe