SinkutEi vastauksia

Rillipääkö säikäyttää naisia kauemmaksi..

Vuodet vierii vain, eikä sinkkuudesta loppua ole näkyvissä. Omasta mielestä olenkin persoonallisen, komean näköinen rillipäinen mies ja tyytyväinen ulkonäköönsä, mutta jotenkin vaikuttaa et ainakin ilman silmälaseja ole…
Särkynyt sydänEi vastauksia

Murskattu enkelimiehen sydän..

Miten joku voi olla noin törkeä. Pilaa ihanasti menneen kylpyläloman, lopettamalla suhteen työn ja etäisyyden takia. Kuitenkin ekaksi sanottiin, odottaa todella innolla yhteisiä hetkiä, olet se oikea mies, jota on etsin…
SinkutVastattu 16v

Elämäänsä pettynyt herrasmies

Olen jo 31-vuotias poikamies, ilmeisesti näytän jäävän tässä elämässä yksin. Suomalaiset naiset ovat jotenkin niin sisäänpäin kääntyviä, miten heihin voi oikeassa elämässä tutustua, jos olen katsonut jotakin vaikka vähä…
SinkutVastattu 16v

Miten voi kohdata todellisen sydänystävän?

Ikää kertyy vuosi vuodelta lisää, silti elämä pysyy lähes muuttumattomana, ehkä luoja näkee et olen sen verran vahva, kunnollinen mies, etten tarvitsisi sydänystävän helliä sanoja, kosketuksia, ilojen ja surujen jakamis…
SinkutVastattu 16v

Sinkkuutta ei tarvitse anoa

Näyttää elämä siltä, ettei 31 v fiksu,aito, kunnollinen poikamies nyky itsekeskeisessä kulttuurissa pärjää, kun olemalla ikuisesti sinkkuna, kun ei ole samanarvoisia ihmisiä oikein missään. Aina väitetään et kun et etsi…
YstävyysVastattu 16v

Kiltti mieskö aina ystävätön?

Näe ihmisten hymyissä suin kulkevan ohitseni, mietin et miksi itse saan vain haaveilla koko asiasta. Ystävyys on tärkeä asia jokaiselle ihmiselle, ilman hyvää ystävää elämä on aika vaikeaa, kuka auttaa, kuka välittää, k…