Skoda,paras merkki ikinä.

22000€/10 vuotta

Kun ei ole varaa BMW 5:een,eikä Audi A 6:een,niin ostin Skodan.
Parempaa autoa,hinnan huomioonottaen EI OLE.

13

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fakta homma!

Kas kun oli niin kova totuus ettei kukaan ole uskaltanut kommentoida mitään.

• Lada Kalina

on kyllä parempi.

• eurot / kilometrit

Kyllä nyky koora on epävarma verrattuna Felisiaan, 97 vuonna ostin uuden fellun paketti farkun jossa valtiolle menevät turhat kulut oli aika maltillisia, nyt keväällä laitoin sen paaliin ruostevikojen vuoksi kilometrejä oli 670000 ,oli paljon parempi kuin tämä 2009 mallinen oktaavia mikä mulla on nyt, tämä on tehnyt musta jo kerran jalkamiehen eikä lämpöäkään pakkasilla piisaa, kyllähän tämä nykyinen on mukavampi mutta arvostan enempi perillepääsyä ja käyttökuluja

• vuosi 2012

felician kaveri taitaa olla joku 90-luvulle jämähtänyt vanha ukko... ei ladakaan ole niin karvalakki kuin felicia... ei se voi muutakun ruostua

• rahaa on....

kyllä skodalla autoista tietämättömät tykkäävät ajella. Minulle auto on myös nautintoväline siksi ajan bmw:llä 530d F10. Mulla on rahaa niin paljon että voin ajaa tollasella autolla. Mulla tulee nytkin taskuista 50e seteleitä. Meillä on myös iso kivitalo ja sielläkin tosi paljon rahaa. Mulla on rahaa myös auton sisällä ja pankissa. Mun vaimo on lääkäri ja silläkin on paljon rahaa. Me halutaan vaan rahaa ja meillä on nyt paljon rahaa. Saatiin eilenkin tilille rahaa ja saadaan huomenna rahaa. Mun lapsillakin on hienoja vaatteita ja rahaa. Annoin mun pojalle kun täytti 18v 400000 euroa kun se tartti auton ja kämpän.....nykyään ollaan ihan miljonäärejä

• niin jotta juu

miksi bmw mies puhuu palturia?et varmaan antanu pojalles 400 000ta.tieks mistä tiedän?sulla ei voi olla poikaa kun sulla on bmw.ellet sitten ole adoptoinu. miestä kun ei raskaaksi saa.

• köyhää

Mitä iloa rahoista on? Nehän on vain maallista.

• jooh1

Jos kaikki täällä väittää että skoda on paska ja annetaan miinusta kaikille skodaa kehuville niin miksihän sitten kaduilla hyvin moni vastaantuleva auto on juuri Skoda. Ei sovi yhteen nämä väitteet ja todellisuus

• nooh1

Niin ja sama tilanne oli 70-luvulla Ladojen kanssa.. Niitäkin tuli vastaan joka kulmilla ja kehuttiin maasta taivaaseen. Oli myös myyntitilastojen kärjessä tuohon aikaan..
        Silloinkin mietti sopiko väitteet ja todellisuus yhteen,
        Olisiko tuossa vastaus?

• JUUH!
        nooh1 kirjoitti:

Niin ja sama tilanne oli 70-luvulla Ladojen kanssa.. Niitäkin tuli vastaan joka kulmilla ja kehuttiin maasta taivaaseen. Oli myös myyntitilastojen kärjessä tuohon aikaan..
        Silloinkin mietti sopiko väitteet ja todellisuus yhteen,
        Olisiko tuossa vastaus?

Taas kerran tuotava totuus esiin.

Selvitä eenokki itselles, paljonko Lada maksoi siihen aikaan verrattuna muihin Suomeen tuotaviin automerkkeihin? Kun duunarilla ei palkasta jäänyt siihen aikaan mitään säästöön eikä ollut mahkuja ottaa pankista autoa varten velkaa, niin ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin Lada.

Skodat on tänä päivänä saman hintaisia kuin muutkin saman segmentin autot, eikö tämä mllään mene jakeluun.

• Nooh1
        JUUH! kirjoitti:

Taas kerran tuotava totuus esiin.

Selvitä eenokki itselles, paljonko Lada maksoi siihen aikaan verrattuna muihin Suomeen tuotaviin automerkkeihin? Kun duunarilla ei palkasta jäänyt siihen aikaan mitään säästöön eikä ollut mahkuja ottaa pankista autoa varten velkaa, niin ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin Lada.

Skodat on tänä päivänä saman hintaisia kuin muutkin saman segmentin autot, eikö tämä mllään mene jakeluun.

Menee toki jakeluun, mutta niinhän oli Ladakin oman segmenttinsä autojen kanssa suunnilleen samoissa hinnoissa.
        Mm Skoda, Warre, Polski-Fiiu ja Mosse kuului tuolloin samaan segmenttiin, ne vain eivät olleet yhtä suosittuja.

Tarkistapa omaa jakeluasi...

• Puuh!
        Nooh1 kirjoitti:

Menee toki jakeluun, mutta niinhän oli Ladakin oman segmenttinsä autojen kanssa suunnilleen samoissa hinnoissa.
        Mm Skoda, Warre, Polski-Fiiu ja Mosse kuului tuolloin samaan segmenttiin, ne vain eivät olleet yhtä suosittuja.

Tarkistapa omaa jakeluasi...

^ Lada oli noista asiallisin merkki. Siis ilmeisesti yrität viestittää, että Skoda on paras oman segmenttinsä autoista, joita ovat Astra, Golf, Corolla, jne.

• Nooh1
        Puuh! kirjoitti:

^ Lada oli noista asiallisin merkki. Siis ilmeisesti yrität viestittää, että Skoda on paras oman segmenttinsä autoista, joita ovat Astra, Golf, Corolla, jne.

Yritänkö?
        Jakelussasi on tosiaan runsaasti virittämistarvetta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      3354
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1673
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1523
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1429
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1364
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1296
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1049
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      952
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      882
    Aihe