Tyhmä pikaisesti tarvii apua!

jos_____su

Mistä saisi tilattua/ostettua Canon EOS 1100D järjestelmäkameraan laturin, blondilla hävis se enkä hiffaa mistä niitä sais..?

10

804

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esimerkitteeksi
    • Ap jos_____su

Kiitos vastauksesta! Kylläpä tosiaan on kirpaiseva hinta... pitääpä alkujaan kattella käytettynä mutta pakkohan tuo on tilata jos kameraa halajaa käyttää, ilmeisestikkään tuota kameraa ei voi ladata usbin kautta koneella?

• Esimerkitteeksi

>ilmeisestikkään tuota kameraa ei voi ladata usbin kautta koneella?

Tuskin. Joissakin kompaktikameroissa sellainen mahdollisuus on, mutta sellaisissa tapauksissa erillinen laturi tyypillisesti puuttuu eli kamera joutuu toimimaan latauksen ajan oman akkunsa laturina. Ei kiva! Minulla on oltava kaksi akkua, jotta voin käyttää kameraa ja yhtä akkua sillä aikaa kun toinen on ladattavana.

• 550d
      • Esimerkitteeksi

Toimii varmaan sinänsä – mutta kannattaa varmistaa, että pakkauksessa on mukana suomalaiseen pistorasiaan sopiva pistoke tai sovitin! Ainakaan minun huushollini seinistä ei löydy brittitöpselille sopivia reikiä.

Ennen muinoin engelsmannien jännite oli 240 V ja meikästandardina oli 220 V. Erolla oli joidenkin sähkölaitteiden osalta merkitystä. Pari-kolme vuosikymmentä sitten jännitteeksi harmonisoitiin 230 V lähes koko Euroopassa. Standardointi ei kuitenkaan yltänyt töpselitasolle saakka.

• Aapee jos_____su

ok kiitos kaikille! no vieläpä yksi kysymys: saako suomesta ostettua noita päitä suomalaiseen pistorasiaan jos tilaan briteistä tuon laturin!?

• noita päitä

Adapterin saa suunnileen jokaisesta sähköliikkeestä ja esim lentoasemilta.

Tai lainaa johto isin partakoneesta

• aaapee jos_____su

Heh, kuule isi on kaukana, muuten hyvä idis. jos lainaan kultsin partakoneesta :)

• Yucciss63

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1892
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      137
      962
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      728
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      24
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe