Minä haen mallin töitä ja olen 22-vuotias nainen. valokuvausmallintyö kiinnostaisi ja ylipäätänsä kaikki mallin tekevät työt että ottakaa yhteyttä jos mallia tarvitsette.
Olen espoosta ja mitat ovat:155/50 ja minulla on pitkät, tihjät, siljät mustat hiukset.
Aikaisempaa kokemusta ei ole.
Haen mallintöitä
14
634
Vastaukset
- voi voi
Olisit juuri sopiva yhteen catalogi kuvaukseen, johon olisin voinut lähettää kutsun koekuvauksiin. Mutta olet aika lyhyt, joten voi harmi.
- kysymys
Vieläkö etsit mallia cataloggiisi? Itse olen 172/59 ja pitkät blondit hiukset
- mallintöitä sulle
kysymys kirjoitti:
Vieläkö etsit mallia cataloggiisi? Itse olen 172/59 ja pitkät blondit hiukset
Minäkin haen töitä. Olen 51-vuotias, 168 cm 93 kg personaltrainer ja fitneskouluttaja Mynämäeltä. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
- Pate-
laita postia [email protected]. Kerro lisää itsestäsi ja liitä vaikka valokuva.
- Pera_la_faust
mistä päin olet? En viitsis palkkion lisäksi maksaa matkaasi esim. Rovaniemeltä Helsinkiin ja takasin.
- ??
Laita viesti niin katsotaan mitä sinulle löytyy
[email protected] - !
espoosta
- mallintöitä sulle!
- mallintöitä sinulle
- Hentsu promoottori
promo keikkaa tarjoolla jo huomenna lauantaina
¨
0451390000
- Valo kuvaaja m30
Moi,
Etsin valokuvausmalliksi tahtovaa pk seudulta. Ota yhteyttä jos vielä kuvaaja hakusessa niin keskustellaan lisää. [email protected] - Mallille töitä
Moi! Olet täydellinen kuviini! Laita viestiä jos kiinnostaa.
[email protected] Kiinnostaako olla mallina taidekuville? Mun töitä on www.julius.fi
Lähetä sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
-Julius
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835027Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 351770
- 221767
- 681751