Minä haen mallin töitä ja olen 22-vuotias nainen. valokuvausmallintyö kiinnostaisi ja ylipäätänsä kaikki mallin tekevät työt että ottakaa yhteyttä jos mallia tarvitsette.
Olen espoosta ja mitat ovat:155/50 ja minulla on pitkät, tihjät, siljät mustat hiukset.
Aikaisempaa kokemusta ei ole.
Haen mallintöitä
14
643
Vastaukset
- voi voi
Olisit juuri sopiva yhteen catalogi kuvaukseen, johon olisin voinut lähettää kutsun koekuvauksiin. Mutta olet aika lyhyt, joten voi harmi.
- kysymys
Vieläkö etsit mallia cataloggiisi? Itse olen 172/59 ja pitkät blondit hiukset
- mallintöitä sulle
kysymys kirjoitti:
Vieläkö etsit mallia cataloggiisi? Itse olen 172/59 ja pitkät blondit hiukset
Minäkin haen töitä. Olen 51-vuotias, 168 cm 93 kg personaltrainer ja fitneskouluttaja Mynämäeltä. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
- Pate-
laita postia [email protected]. Kerro lisää itsestäsi ja liitä vaikka valokuva.
- Pera_la_faust
mistä päin olet? En viitsis palkkion lisäksi maksaa matkaasi esim. Rovaniemeltä Helsinkiin ja takasin.
- ??
Laita viesti niin katsotaan mitä sinulle löytyy
[email protected] - !
espoosta
- mallintöitä sulle!
- mallintöitä sinulle
- Hentsu promoottori
promo keikkaa tarjoolla jo huomenna lauantaina
¨
0451390000
- Valo kuvaaja m30
Moi,
Etsin valokuvausmalliksi tahtovaa pk seudulta. Ota yhteyttä jos vielä kuvaaja hakusessa niin keskustellaan lisää. [email protected] - Mallille töitä
Moi! Olet täydellinen kuviini! Laita viestiä jos kiinnostaa.
[email protected] Kiinnostaako olla mallina taidekuville? Mun töitä on www.julius.fi
Lähetä sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
-Julius
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466