Minä haen mallin töitä ja olen 22-vuotias nainen. valokuvausmallintyö kiinnostaisi ja ylipäätänsä kaikki mallin tekevät työt että ottakaa yhteyttä jos mallia tarvitsette.
Olen espoosta ja mitat ovat:155/50 ja minulla on pitkät, tihjät, siljät mustat hiukset.
Aikaisempaa kokemusta ei ole.
Haen mallintöitä
14
591
Vastaukset
- voi voi
Olisit juuri sopiva yhteen catalogi kuvaukseen, johon olisin voinut lähettää kutsun koekuvauksiin. Mutta olet aika lyhyt, joten voi harmi.
- kysymys
Vieläkö etsit mallia cataloggiisi? Itse olen 172/59 ja pitkät blondit hiukset
- mallintöitä sulle
kysymys kirjoitti:
Vieläkö etsit mallia cataloggiisi? Itse olen 172/59 ja pitkät blondit hiukset
Minäkin haen töitä. Olen 51-vuotias, 168 cm 93 kg personaltrainer ja fitneskouluttaja Mynämäeltä. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
- Pate-
laita postia [email protected]. Kerro lisää itsestäsi ja liitä vaikka valokuva.
- Pera_la_faust
mistä päin olet? En viitsis palkkion lisäksi maksaa matkaasi esim. Rovaniemeltä Helsinkiin ja takasin.
- ??
Laita viesti niin katsotaan mitä sinulle löytyy
[email protected] - !
espoosta
- mallintöitä sulle!
- mallintöitä sinulle
- Hentsu promoottori
promo keikkaa tarjoolla jo huomenna lauantaina
¨
0451390000
- Valo kuvaaja m30
Moi,
Etsin valokuvausmalliksi tahtovaa pk seudulta. Ota yhteyttä jos vielä kuvaaja hakusessa niin keskustellaan lisää. [email protected] - Mallille töitä
Moi! Olet täydellinen kuviini! Laita viestiä jos kiinnostaa.
[email protected] Kiinnostaako olla mallina taidekuville? Mun töitä on www.julius.fi
Lähetä sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
-Julius
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206416Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.273979Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712943- 292900
- 101748
- 821734
- 1471612
- 1501594
- 121398
- 221380