Minä haen mallin töitä ja olen 22-vuotias nainen. valokuvausmallintyö kiinnostaisi ja ylipäätänsä kaikki mallin tekevät työt että ottakaa yhteyttä jos mallia tarvitsette.
Olen espoosta ja mitat ovat:155/50 ja minulla on pitkät, tihjät, siljät mustat hiukset.
Aikaisempaa kokemusta ei ole.
Haen mallintöitä
14
600
Vastaukset
- voi voi
Olisit juuri sopiva yhteen catalogi kuvaukseen, johon olisin voinut lähettää kutsun koekuvauksiin. Mutta olet aika lyhyt, joten voi harmi.
- kysymys
Vieläkö etsit mallia cataloggiisi? Itse olen 172/59 ja pitkät blondit hiukset
- mallintöitä sulle
kysymys kirjoitti:
Vieläkö etsit mallia cataloggiisi? Itse olen 172/59 ja pitkät blondit hiukset
Minäkin haen töitä. Olen 51-vuotias, 168 cm 93 kg personaltrainer ja fitneskouluttaja Mynämäeltä. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
- Pate-
laita postia [email protected]. Kerro lisää itsestäsi ja liitä vaikka valokuva.
- Pera_la_faust
mistä päin olet? En viitsis palkkion lisäksi maksaa matkaasi esim. Rovaniemeltä Helsinkiin ja takasin.
- ??
Laita viesti niin katsotaan mitä sinulle löytyy
[email protected] - !
espoosta
- mallintöitä sulle!
- mallintöitä sinulle
- Hentsu promoottori
promo keikkaa tarjoolla jo huomenna lauantaina
¨
0451390000
- Valo kuvaaja m30
Moi,
Etsin valokuvausmalliksi tahtovaa pk seudulta. Ota yhteyttä jos vielä kuvaaja hakusessa niin keskustellaan lisää. [email protected] - Mallille töitä
Moi! Olet täydellinen kuviini! Laita viestiä jos kiinnostaa.
[email protected] Kiinnostaako olla mallina taidekuville? Mun töitä on www.julius.fi
Lähetä sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
-Julius
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752