Kaularangan, selkärangan vai lannerangan degeneraatio?
Jos joutuisitte omimaan jonkun näistä itsellenne, niin minkä ottaisitte ja miksi?
Mikä on pahin:
4
193
Vastaukset
- ....................
Ai mikä on pahin, no tietty selkärangan degeneraatio. Vai pitikö B vaihtoehdon olla mahdollisesti rintaranka.
Noista tulisi valittua varmaan kaularanka ja sehän nyt tuppaa tulemaan jonkin asteisena kaikille, kun tarpeeksi ikää kertyy.- notfunny
Itse ajattelin kaularangan degeneraation olevan pahin ja mitä kauemmaksi mennään päästä, niin sitä parempi.
- ....................
notfunny kirjoitti:
Itse ajattelin kaularangan degeneraation olevan pahin ja mitä kauemmaksi mennään päästä, niin sitä parempi.
Kun ollaan lähempänä päätä, on päällä vähemmän painoa. Harvoinhan kaularankaa operoidaan, lannerankaan verrattuna.
- ....................
.................... kirjoitti:
Kun ollaan lähempänä päätä, on päällä vähemmän painoa. Harvoinhan kaularankaa operoidaan, lannerankaan verrattuna.
Kun nyt kerta tallaisia kyselet, niin kysytään vastakysymys. Onko sulla lähipiirissä joku jolla on VATER/VACTERL-assiaatio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890