Hei, olen tosi ujo sosiaalisissa tilanteissa enkä tiedä mitä mä tekisin sen kanssa. Miten ujoudesta pääsee eroon!? Mulla on kyllä ollut säätöä miesten kanssa mutta en ole vakituisesti seurustellu vielä kenenkään kanssa, koska mä aina kuvittelen että ”ei se kuitenkaan musta välitä ku oon nii ujo” jne. Mä en päästä ihmisiä mun lähelle sen takia koska mä häpeän mun ujoutta…. Mä olen kaunis ja fiksu ihminen mutta se yks ärsyttävä luonteenpiirre pilaa aina kaiken! onko teillä vinkkejä miten vois tulla rohkeemmaksi? :)
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde851182- 47891
- 95845
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67836Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164793MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84728- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55659- 53638