Tampereen Tivoli (yökerho) hintataso?!?

19typy

Pääseekö sisään 19v lauantaisin (vaikka on k20), miten helposti päästävät "alaikäisen" sisään? Minkä hintaisia juomat on viikonloppuisin? (en nyt meinaa mitään opiskelijabilehintoja, vaan mitä ne on lauantaisin ns. perus viikonloppuina? Drinkit? Hanajuomat? Paljon sisäänpääsymaksu ja narikka? Pääseekö sisään ilmaiseksi ennen klo 23? Minkä tyylistä/ikästä porukkaa siellä käy?

5

1814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19typy

anyone?

• akkeli 19v

Olisi ainakin perjantaina päästäny yhen 18-veen sisään jos se ois ollu täysikästen porukassa, mut yksinään ei päästäny. Oli sillon ainakin tosi tiukkana siitä se portsari. Juomat oli kyllä hintavia, ainakin ku vertaa Kuubaan tai Puumaan jotka on tosi halpoja, hanajuomia en muista mut joku drinkki makso jotain 8 euroa... Ja ja pe sisäänmaksu narikka oli 9 euroa, varmaan sama hinta myös lauantaina ja ilmaiseksi pääsemisestä en oo varma, ehkä jollain kortilla vois pääsäkkin :) Porukkaa oli ihan laidasta laitaan, lihateinejä ja sit oli ihan semmosia lähemmäs kolmikymppisiä, ite olin sillon selvinpäin kylläkin, mutta silti tanssilattialla oli 12jlkn sen verran porukkaa ettei mahtunu tanssimaan kunnolla :DD Vähän räsynen ja ehkä kolkko paikka sinänsä, paljo semmosta 'luppotilaa' siellä, mut aion käyä joskus uudeleen huppelissa kattomassa että millasta menoa sillon ;))

• Etwpp

Oon miettiny kun perjantaina sinne pääsee helposti 18-vuotiaat eikä ne räpäytä silmiäkään, niin mites sit launtaina kun ikäraja on virallisesti 20? Tietääkö kukaan?

• baron90

Juomien hinnat ovat kyllä katossa (vaikka omistaisi sen vip-kortin), valitettavasti. Tämä on ehkä suurin syy miksei tuolla tule juuri käytyä. Ikärajasta en osaa sanoa, kaipa se on lähinnä portsarista ja sen päivän kävijämäärästä kiinni miten tarkkaan niitä papereita kyttäävät.

• linda4

En suosittele Tivolia. Olen siis kanssasi saman ikäinen. Senssi ja Tivoli ovat kummatkin kunnon ala-ikäisten ja leopardimekko teinien kantapaikka. Sanotaan vaikka näin, että sinne ne "miehet" menee, kun haluaa helposti seuraa ja taso ei ole sinä iltana niin tärkeää.

Fatladya voin suositella. Vklp tosin ikäraja on K20, tietty kun tuntee porukkaa pääsee nuorempanakin. Aika täynnä se on ja tanssilattia pieni sekä juomien jonotus kestää, mutta kiitos vipin pääsen sinne aina hakemaan jonottamatta juomaa ja rauhottumaan ;). Korostan sitä, että jos tunne yhtään tampereen piirejä sulla tulee oleen helpompaa :))!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe