Tampereen Tivoli (yökerho) hintataso?!?

19typy

Pääseekö sisään 19v lauantaisin (vaikka on k20), miten helposti päästävät "alaikäisen" sisään? Minkä hintaisia juomat on viikonloppuisin? (en nyt meinaa mitään opiskelijabilehintoja, vaan mitä ne on lauantaisin ns. perus viikonloppuina? Drinkit? Hanajuomat? Paljon sisäänpääsymaksu ja narikka? Pääseekö sisään ilmaiseksi ennen klo 23? Minkä tyylistä/ikästä porukkaa siellä käy?

5

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19typy

      anyone?

    • akkeli 19v

      Olisi ainakin perjantaina päästäny yhen 18-veen sisään jos se ois ollu täysikästen porukassa, mut yksinään ei päästäny. Oli sillon ainakin tosi tiukkana siitä se portsari. Juomat oli kyllä hintavia, ainakin ku vertaa Kuubaan tai Puumaan jotka on tosi halpoja, hanajuomia en muista mut joku drinkki makso jotain 8 euroa... Ja ja pe sisäänmaksu narikka oli 9 euroa, varmaan sama hinta myös lauantaina ja ilmaiseksi pääsemisestä en oo varma, ehkä jollain kortilla vois pääsäkkin :) Porukkaa oli ihan laidasta laitaan, lihateinejä ja sit oli ihan semmosia lähemmäs kolmikymppisiä, ite olin sillon selvinpäin kylläkin, mutta silti tanssilattialla oli 12jlkn sen verran porukkaa ettei mahtunu tanssimaan kunnolla :DD Vähän räsynen ja ehkä kolkko paikka sinänsä, paljo semmosta 'luppotilaa' siellä, mut aion käyä joskus uudeleen huppelissa kattomassa että millasta menoa sillon ;))

    • Etwpp

      Oon miettiny kun perjantaina sinne pääsee helposti 18-vuotiaat eikä ne räpäytä silmiäkään, niin mites sit launtaina kun ikäraja on virallisesti 20? Tietääkö kukaan?

    • baron90

      Juomien hinnat ovat kyllä katossa (vaikka omistaisi sen vip-kortin), valitettavasti. Tämä on ehkä suurin syy miksei tuolla tule juuri käytyä. Ikärajasta en osaa sanoa, kaipa se on lähinnä portsarista ja sen päivän kävijämäärästä kiinni miten tarkkaan niitä papereita kyttäävät.

    • linda4

      En suosittele Tivolia. Olen siis kanssasi saman ikäinen. Senssi ja Tivoli ovat kummatkin kunnon ala-ikäisten ja leopardimekko teinien kantapaikka. Sanotaan vaikka näin, että sinne ne "miehet" menee, kun haluaa helposti seuraa ja taso ei ole sinä iltana niin tärkeää.

      Fatladya voin suositella. Vklp tosin ikäraja on K20, tietty kun tuntee porukkaa pääsee nuorempanakin. Aika täynnä se on ja tanssilattia pieni sekä juomien jonotus kestää, mutta kiitos vipin pääsen sinne aina hakemaan jonottamatta juomaa ja rauhottumaan ;). Korostan sitä, että jos tunne yhtään tampereen piirejä sulla tulee oleen helpompaa :))!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe